Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ROOCK

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
121
Segítségkérés / Jármû kezelés
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 00:03:17 »
csináld meg 2 változósra kérd le hogy van e kocsija




if(vankocsi[playerid]==1){
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nincs jármûved! ))\");
}

 
 
elõhozza a dialogot ha van akkor lekéred hogy melyik autója van és kész




ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KULCS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármûvek\", \"asd\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == DIALOG_KULCS{
      switch(listitem){
                case 0:{
                new Float:PlayerPos[4];
                GetPlayerPos(playerid, PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2]);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerPos[3]);
                CreateVehicle(Jarmu[playerid], PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2], PlayerPos[3], szin1, szin2, 120);
                /*azt itt meg lehivod abba a pozicióba ahol vagy az a kocsit ameik a tied*/
                }

 
 
lehet ez kicsit bonyolultabb vagy felesleges de szerintem igy jó lenne :)

122
Szkript kérések / Ismerõs rendszer
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 23:29:39 »
itt van irtam egy kiindulási pontot de neked kell befejezned
 

/*hozz létre mysqlbe egy olyant hogy
baratidk
id
*/
CMD:megismer(playerid, params[]) {
new id;
if(sscanf(params,\"i\", id)) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Használat: /megismer [iD]\");
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if(IsPlayerConnected(id)==1){
for(/*ide kérd le az összes barát id-jét*/){
if(/*egyeztest a beirtal pl.:baratidk==id*/){
if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 4.0, x, y, z) && playerid != id)
{
/*ide hogy adja hozzá a barát listához az idt*/
}else{SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nincs közeledben eza játékos!\");}
}else{SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Õt már ismered!\");}
}
}else{SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nincs a szerveren ilyen player!\");}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new str[200], pName[100];
for(/*ide kérd le az összes barát id-jét ha egyezik valameikkel*/)
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(str, sizeof(str), \"%s mondja: %s \", pName, text);
SendClientMessage(i, 0xFFFFFFAA,str);
return 0;
}
     for(/*ide kérd le az összes barát id-jét ha nem egyezik egyikel se*/)
      {
        GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(str, sizeof(str), \"Valaki mondja: %s \", text);
SendClientMessage(i, 0xFFFFFFAA,str);
      }
return 0;
}

123
SA-MP: Szerverfejlesztés / rSafe-Széf Rendszer v2
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 10:15:04 »
ugyan ezt csináltam meg xD volt egy kérdezõ és tõle másképp de ugyan ezt tudja xD

124
Segítségkérés / Jármû kezelés
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 03:13:19 »
én másképp oldottam meg szerintem igy jobb is gondolom lementi a kocsija idjét és hogy van e kocsija inkább igy probálkozz valahogy
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_ORANGE 0xFFFF00AA
#define DIALOG_KULCS 1
enum pAdat
{
vID1,
vID2,
vTulaj
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
CMD:jarmuvek(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][vTulaj]==0)
{
     SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nincs jármûved! ))\");
      }else{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KULCS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármûvek\", \"Infernus\\nMég egy\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
    }
    return 1;
}
CMD:van(playerid)
{
    PlayerInfo[playerid][vTulaj]=1;
return 1;
}
CMD:inf1(playerid)
{
    PlayerInfo[playerid][vID1]=411;
    SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Lehivtad 1. jármûved!\");
return 1;
}
CMD:inf2(playerid)
{
    PlayerInfo[playerid][vID1]=411;
    SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Lehivtad 2. jármûved!\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_KULCS && response)
    {
      switch(listitem)
      {
case 0:{
new Float:PlayerPos[4];
        GetPlayerPos(playerid, PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2]);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerPos[3]);
        CreateVehicle(PlayerInfo[playerid][vID], PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2], PlayerPos[3], 0, 3, 120);
}
case 1:{
new Float:PlayerPos[4];
        GetPlayerPos(playerid, PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2]);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerPos[3]);
        CreateVehicle(PlayerInfo[playerid][vID], PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2], PlayerPos[3], 3, 0, 120);
}
  }
     }
     return 1;
}

126
Szkript kérések / XP rendszer, stat, rangok, regi/login stb.
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 14:41:04 »
beteszed filterscriptbe és akkor nem kell a modokba beleirkálni csak a dialognak keress egy szabad számot és a gamemodot nyugottan lecserélheted

127
Szkript kérések / Ismerõs rendszer
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 10:21:20 »
hova irja a neve elé fölötte vagy  a chatbe?
am ehez kell egy mysql adatbázis elmenteni az id-ket

128
Szkript kérések / XP rendszer, stat, rangok, regi/login stb.
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 08:52:29 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=54497.0
Itt van csináltam egyet de ez 10p ig ha nem ölsz akkor le 0lázodik
ha ez igy nem jó vedd ki belõle a timert és már ugy mûködik hogy halálig számol
Ha tetszik nyomja egy + -t!  :angel:

129
SA-MP: Szerverfejlesztés / KillStreak számláló 1.1
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 08:50:26 »
Sziasztok hoztam nektek egy killstreak számláló scriptet! :)
Amit tud:
-Számolja hogy hány killstreak-ed van!
  -Minél több annál több xp-t ad!
  -Ha 10mp-ig nem ölsz meg senkit akkor autómata lenullázódik!
-XP rendszer hozzá fûzött szint rendszer!
-Fejlövésnél azonnali halál!
-Mentés
  -Elmenti a szintet és a pontod Y_INI-vel
Letöltés 1.0



SolidFile http://www.solidfiles.com/d/aa797949ef/KillStreak.rar
DopBox https://www.dropbox.com/s/pdm4cufcks1fq8j/KillStreak.rar
Kép:
\"width=255http://kepfeltoltes.hu/140809/KS_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
Letöltés 1.1
/kstyle parancs
-dialogban álítható:
  -betûszín:Fehér,Kék,Sárga,Narancs,Zöld,Piros,Pink
  -betûtípus:4 fajta
  -háttérszín:Fekete,Piros,Sárga,Kék,Világoskék,Zöld
  -körvonal
  -árnyék



SolidFile http://www.solidfiles.com/d/ff722a4dc7/KillStreak1v1.rar
Dropbox https://www.dropbox.com/s/lcb0zvs1hhylmko/KillStreak1v1.rar
Képek hamarosan 3:15 kor már fárad vagyok
 
 
Fejlesztések még lesznek!  8)
Bármi bugot találtok benne légyszives jelezd köszi  :thumbsup:
Ha tetszik nyomjatok egy + -t!  :angel:

130
Szkript kérések / XP rendszer, stat, rangok, regi/login stb.
« Dátum: 2014. augusztus 08. - 21:36:28 »
Hogy gondoltad ezt a kill streak eset?
1. Addig számolya a streak-et amég meghal
2. Egy adott idõben pl megölsz 1 embert és a következõ 5mp ben ha megölsz mégegyet akkor 4xp ahogy megölted a 2 embert akkor megint 5mp és ha nem ölsz meg mást akkor megint 0 steak?

131
Segítségkérés / BugosReális Idõ
« Dátum: 2014. január 02. - 12:06:42 »
tess ebböl kitudod vadászni hogy mi lehet a hiba ;)
 

#include
#pragma tabsize 0
new Text:txtTimeDisp;
new hour, minute;
new timestr[32];
forward UpdateTime();
public UpdateTime()
{
   gettime(hour, minute);
     format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour,minute);
     TextDrawSetString(txtTimeDisp,timestr);
     SetWorldTime(hour);
new x=0;
while(x!=MAX_PLAYERS) {
    if(IsPlayerConnected(x) && GetPlayerState(x) != PLAYER_STATE_NONE) {
        SetPlayerTime(x,hour,minute);
 }
 x++;
}
}
public OnGameModeInit()
{
// Init our text display
txtTimeDisp = TextDrawCreate(605.0,25.0,\"00:00\");
TextDrawUseBox(txtTimeDisp, 0);
TextDrawFont(txtTimeDisp, 3);
TextDrawSetShadow(txtTimeDisp,0); // no shadow
   TextDrawSetOutline(txtTimeDisp,2); // thickness 1
   TextDrawBackgroundColor(txtTimeDisp,0x000000FF);
   TextDrawColor(txtTimeDisp,0xFFFFFFFF);
   TextDrawAlignment(txtTimeDisp,3);
TextDrawLetterSize(txtTimeDisp,0.5,1.5);
UpdateTime();
SetTimer(\"UpdateTime\",1000 * 60,1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp);
gettime(hour, minute);
SetPlayerTime(playerid,hour,minute);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   TextDrawHideForPlayer(playerid,txtTimeDisp);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   gettime(hour, minute);
   SetPlayerTime(playerid,hour,minute);
   return 1;
}

132
Szkript kérések / HIBA: Nem vagy autoszerelõ!
« Dátum: 2013. december 14. - 12:10:38 »
de egyszerübb csak ez igy van benne a szerverembe mert nekem olyan parancs van hogy munkába és igy több sorbol áll az egész
igy
 

if(gTeam[playerid] == Valami1){
       //ide ird be hogy mit csináljon a parancs
       }else
if(gTeam[playerid] == Valami2){
       //ide ird be hogy mit csináljon a parancs
       }else
if(gTeam[playerid] == Valami3){
       //ide ird be hogy mit csináljon a parancs
       }else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nem vagy JizzY\'s Cars tagja.\");

133
Szkript kérések / HIBA: Nem vagy autoszerelõ!
« Dátum: 2013. december 13. - 17:59:09 »

#include
#include
#define CIVIL 0
#define JizzyCars 1
new gTeam[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   gTeam[playerid] = CIVIL;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
       gTeam[playerid] = CIVIL;
return 1;
}
CMD:szerelo(playerid, params[])
{
   if(gTeam[playerid] == CIVIL){
   gTeam[playerid] = JizzyCars;
   SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Munkába léptél!\");
}else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Már munkába vagy\");
return 1;
}
CMD:szerel(playerid, params[])
{
   if(gTeam[playerid] == JizzyCars){
//ide ird be hogy mit csináljon a parancs
}else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nem vagy JizzY\'s Cars tagja.\");
return 1;
}

134
Segítségkérés / Mentési probléma
« Dátum: 2013. december 05. - 19:07:28 »
a jelszóvalnincs bajom mert átkodolom arra van az udb_hash és az átteszi nekem egész számra azzal nincs bajom csak nem menti el valamért

135
Segítségkérés / Mentési probléma
« Dátum: 2013. december 04. - 22:06:13 »
üdv forumozók!
az lenne a problémém hogy irtam egy kissebb modot amibe elkéne menteni a szintet az idõt meg ilyeneket de nem menti el ahogy kilépek olyan mintha fent sem lettem volna a serveren a regisztrálás utáni lelépést nézi és ennyi...
pls valaki gyors fussa át és mondja meg mi lehet a hiba
 
#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_KOR 3
#define DIALOG_NEM 4
#define DM 5
#define PG 6
#define RK 7
#define SK 8
#define MG 9
#define RP 10
#define OOC 11
#define IC 12
#define PATH \"/FaceRPG/Users/%s.sav\"
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_GREEN \"{00FF22}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00CED1}\"
#define RED 0xff0000AA
new Text:hat, Text:bank, Text:Ft, Text:Ftb[MAX_PLAYERS], Text:ehs, Text:szaz[MAX_PLAYERS], Text:per[MAX_PLAYERS], Text:szin[MAX_PLAYERS];
new ehseg[MAX_PLAYERS];
new elso[MAX_PLAYERS];
new check;
new Zone;
main(){}
enum pInfo
{
   pPass,
   Cash,
   Admin,
Level,
   Det,
   Ugy,
   Tes,
   Uti,
   Box,
   Bus,
   Ujs,
   Kam,
   Far,
   Fun,
   Epi,
   Kuk,
   Piz,
   Fav,
   Tar,
   Aut,
   Dro,
   Feg,
   Pro,
   REN,
   MEN,
   YAK,
   GRO,
   AZT,
   Kor,
   Nem,
   ido,
   reg
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
   INI_Int(\"Cash\",PlayerInfo[playerid][Cash]);
   INI_Int(\"Admin\",PlayerInfo[playerid][Admin]);
   INI_Int(\"Level\",PlayerInfo[playerid][Level]);
   INI_Int(\"Detektiv\",PlayerInfo[playerid][Det]);
   INI_Int(\"Ugyved\",PlayerInfo[playerid][ugy]);
   INI_Int(\"Testor\",PlayerInfo[playerid][Tes]);
   INI_Int(\"Uttiszt\",PlayerInfo[playerid][uti]);
   INI_Int(\"Boxos\",PlayerInfo[playerid][box]);
   INI_Int(\"Buszos\",PlayerInfo[playerid][bus]);
   INI_Int(\"Ujságkih\",PlayerInfo[playerid][ujs]);
   INI_Int(\"Kamionos\",PlayerInfo[playerid][Kam]);
   INI_Int(\"Farmer\",PlayerInfo[playerid][Far]);
   INI_Int(\"Funyiros\",PlayerInfo[playerid][Fun]);
   INI_Int(\"Epitesz\",PlayerInfo[playerid][Epi]);
   INI_Int(\"Kukas\",PlayerInfo[playerid][Kuk]);
   INI_Int(\"Pizzafut\",PlayerInfo[playerid][Piz]);
   INI_Int(\"Favago\",PlayerInfo[playerid][Fav]);
   INI_Int(\"Targoncas\",PlayerInfo[playerid][Tar]);
   INI_Int(\"Autotolv\",PlayerInfo[playerid][Aut]);
   INI_Int(\"Drogdiler\",PlayerInfo[playerid][Dro]);
   INI_Int(\"Fegyverker\",PlayerInfo[playerid][Feg]);
   INI_Int(\"Prosti\",PlayerInfo[playerid][Pro]);
   INI_Int(\"Rendor\",PlayerInfo[playerid][REN]);
   INI_Int(\"Mentos\",PlayerInfo[playerid][MEN]);
   INI_Int(\"Yakuza\",PlayerInfo[playerid][YAK]);
   INI_Int(\"Groove\",PlayerInfo[playerid][GRO]);
   INI_Int(\"Aztek\",PlayerInfo[playerid][AZT]);
   INI_Int(\"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
INI_Int(\"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
INI_Int(\"ido\",PlayerInfo[playerid][ido]);
INI_Int(\"reg\",PlayerInfo[playerid][reg]);
   INI_Close(File);
   return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(!IsRolePlayName(playerid))
{
    SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Nem RPG-s a neved! Igy Vezetéknév_Keresztnév! \");
    Kick(playerid);
}
   if(fexist(UserPath(playerid)))
   {
   INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Írd be a jelszód a belépéshez\",\"Belép\",\"Bezár\");
   }else{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
}
hat = TextDrawCreate(630.000000, 77.000000, \".\");
TextDrawBackgroundColor(hat, 255);
TextDrawFont(hat, 1);
TextDrawLetterSize(hat, 0.000000, 6.000000);
TextDrawColor(hat, -1);
TextDrawSetOutline(hat, 0);
TextDrawSetProportional(hat, 1);
TextDrawSetShadow(hat, 1);
TextDrawUseBox(hat, 1);
TextDrawBoxColor(hat, 255);
TextDrawTextSize(hat, 490.000000, 38.000000);
TextDrawSetSelectable(hat, 0);
bank = TextDrawCreate(537.000000, 98.000000, \"Bank:\");
TextDrawBackgroundColor(bank, 65535);
TextDrawFont(bank, 1);
TextDrawLetterSize(bank, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(bank, 255);
TextDrawSetOutline(bank, 1);
Ft = TextDrawCreate(509.000000, 109.000000, \"00000000FT\");
TextDrawBackgroundColor(Ft, 65535);
TextDrawFont(Ft, 1);
TextDrawLetterSize(Ft, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Ft, 255);
TextDrawSetOutline(Ft, 1);
Ftb[playerid] = TextDrawCreate(496.000000, 74.000000, \"00000000FT\");
TextDrawBackgroundColor(Ftb[playerid], 65535);
TextDrawFont(Ftb[playerid], 3);
TextDrawLetterSize(Ftb[playerid], 0.620000, 2.700000);
TextDrawColor(Ftb[playerid], 255);
TextDrawSetOutline(Ftb[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Ftb[playerid], 1);
TextDrawSetSelectable(Ftb[playerid], 0);
ehs = TextDrawCreate(514.000000, 120.000000, \"Ehseg:\");
TextDrawBackgroundColor(ehs, 255);
TextDrawFont(ehs, 1);
TextDrawLetterSize(ehs, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(ehs, -1);
szaz[playerid] = TextDrawCreate(567.000000, 120.000000, \"100%\");
TextDrawBackgroundColor(szaz[playerid], 255);
TextDrawFont(szaz[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(szaz[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(szaz[playerid], -16776961);
per[playerid] = TextDrawCreate(567.000000, 100.000000, \"0 Perc Van Hátrtra\");
TextDrawBackgroundColor(per[playerid], 255);
TextDrawFont(per[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(per[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(per[playerid], -16776961);
szin[playerid] = TextDrawCreate(567.000000, 150.000000, \"0\");
TextDrawBackgroundColor(szin[playerid], 255);
TextDrawFont(szin[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(szin[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(szin[playerid], -16776961);
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"[HUN]FaceRPG\");
UsePlayerPedAnims();
ShowNameTags(false);
ShowPlayerMarkers(false);
Create3DTextLabel(\"Városháza\", RED, 1481.0342,-1772.3125,18.7958, 40.0, 0, 0);
Create3DTextLabel(\"Utca\", RED, 13.2425,-2.6973,3.1578, 40.0, 0, 0);
Zone = GangZoneCreate(-3000, -3000, 3000, 3000);
CreateDynamicObject(15034, 11.6, -3.2, 3.9, 0, 0, 2);
CreateDynamicObject(1998, 15.8, -10.1, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(1714, 15.3, -9.2, 2.2, 0, 0, 270);
CreateDynamicObject(2164, 19.9, -8.3, 2.2, 0, 0, 270);
CreateDynamicObject(2001, 19.5, -10, 2.2, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1998, 9.7, -8.6, 2.2, 0, 0, 272);
CreateDynamicObject(2164, 4.4, -10.4, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(2001, 4.8, -8.7, 2.2, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1714, 10.1, -9.5, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(2200, 7.3, 0.9, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(2610, 7.2, 3.1, 3, 0, 0, 96);
CreateDynamicObject(2610, 7.4, 0, 3, 0, 0, 93.998);
CreateDynamicObject(2184, 10.4, 1, 2.2, 0, 0, 88);
CreateDynamicObject(2190, 10.2, 2.9, 3, 0, 0, 286);
CreateDynamicObject(2202, 8.1, -1.6, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(1714, 10.09961, -9.5, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(1714, 9.1, 2.2, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(2249, 10, 1, 3.6, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2571, 12.4, 2.4, 2.2, 0, 0, 270);
CreateDynamicObject(1504, 13.6, -1.9, 2.2, 0, 0, 274);
CreateDynamicObject(1502, 13, -7.8, 2.2, 0, 0, 180);
CreateDynamicObject(1502, 9.69922, -5.19922, 2.2, 0, 0, 92);
CreateDynamicObject(2521, 5.9, -2.7, 2.2, 0, 0, 4);
CreateDynamicObject(2521, 3.89941, -2.89941, 2.2, 0, 0, 3.999);
CreateDynamicObject(2521, 4.89941, -2.7998, 2.2, 0, 0, 3.999);
CreateDynamicObject(2524, 7.4, -6.8, 2.2, 0, 0, 184);
CreateDynamicObject(2524, 6.1, -6.8, 2.2, 0, 0, 181.999);
CreateDynamicObject(2524, 8.9, -6.8, 2.2, 0, 0, 183.999);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   GangZoneShowForPlayer(playerid, Zone, 0x000000FF);
   GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][Cash]);
   ehseg[playerid] = 100;
   SetTimerEx(\"CheckMoney\", 2000, true, \"i\", playerid);
   SetTimerEx(\"ehse\", 15000, true, \"i\", playerid);
   SetTimerEx(\"szint\", 200, true, \"i\", playerid);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, hat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, bank);
TextDrawShowForPlayer(playerid, ehs);
TextDrawShowForPlayer(playerid, szaz[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
if(PlayerInfo[playerid][reg]==0){
SetPlayerSkin(playerid,26);
SetPlayerInterior(playerid,10);
elso[playerid] = 1;
GivePlayerMoney(playerid, 250000);
SetPlayerPos(playerid,13.2425,-2.6973,3.1578);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KOR, DIALOG_STYLE_LIST, \"Korod?\", \"14\\n15\\n16\\n17\\n18\\n19\\n20\", \"Választ\", \"Kilép\");
return 1;
}
else
{
new file[128];
new Float:x, Float:y, Float:z, Int, skin;
    GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
    format(file, sizeof(file), \"FaceRPG/Pos/%s.pos\", pname);
x = dini_Float(file, \"posX\");
y = dini_Float(file, \"posY\");
z = dini_Float(file, \"posZ\");
Int = dini_Int(file, \"Int\");
skin = dini_Int(file, \"skin\");
SetPlayerInterior(playerid, Int);
SetPlayerSkin(playerid, skin);
    SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    }
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   KillTimer(check);
   return 1;
}
CMD:setmoney(playerid, params[]){
       new id, penz;
       if(sscanf(params, \"dd\", id, penz)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setmoney [playerid] [szint]\");
       GivePlayerMoney(id, penz);
       return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   switch( dialogid )
   {
       case DIALOG_REGISTER:
       {
           if (!response) return Kick(playerid);
           if(response)
           {
               if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"COL_WHITE\"Regisztráció...\",\"\"COL_RED\"Rossz jelszót adtál meg.\\n\"COL_WHITE\"Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
               new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
            INI_SetTag(File,\"data\");
       INI_WriteInt(File,\"Password\",udb_hash(inputtext));
               INI_WriteInt(File,\"Cash\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Admin\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Level\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Detektiv\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Ugyved\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Testor\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Uttiszt\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Boxos\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Buszos\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Ujságkih\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Kamionos\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Farmer\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Funyiros\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Epitesz\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Kukas\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Pizzafut\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Favago\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Targoncas\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Autotolv\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Drogdiler\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Fegyverker\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Prosti\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Rendor\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Mentos\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Yakuza\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Groove\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Aztek\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Kor\",0);
       INI_WriteInt(File,\"Nem\",0);
       INI_WriteInt(File,\"ido\",0);
       INI_WriteInt(File,\"reg\",0);
       INI_Close(File);
           }
       }
case DIALOG_LOGIN:
        {
            if ( !response ) return Kick ( playerid );
            if( response )
            {
                if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])
                {
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                }
                else
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Helytelen jelszó.\\nÍrd be a jelszód a belépéshez.\",\"Belép\",\"Bezár\");
                }
                return 1;
            }
        }
    }
if(dialogid == DIALOG_KOR)
    {
      switch(listitem)
      {
            case 0:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 14;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 1:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 15;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 2:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 16;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 3:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 17;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 4:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 18;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 5:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 19;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
            case 6:{PlayerInfo[playerid][Kor] = 20;ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed\", \"Férfi\\nNõ\", \"Választ\", \"Kilép\");}
  }
}
if(dialogid == DIALOG_NEM)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:{PlayerInfo[playerid][Nem] = 1;ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a DM?\", \"Ok nélküli ölés\\nKocsival elültés ugy hogy meghal\\nHalál utáni bosszú\", \"Választ\", \"Kilép\");}
    case 1:{PlayerInfo[playerid][Nem] = 2;ShowPlayerDialog(playerid, DM, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a DM?\", \"Ok nélküli ölés\\nKocsival elültés ugy hogy meghal\\nHalál utáni bosszú\", \"Választ\", \"Kilép\");}
  }
}
if(dialogid == DM)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:ShowPlayerDialog(playerid, PG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a PG(Power Gaming)?\", \"Folytonos öldöklés!\\nMásik player folytonos piszkálása!\\nOlyan dolog ami a való életbe nem lehetne/mernéd megtenni!\", \"Választ\", \"Kilép\");
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:Kick(playerid);
  }
}
if(dialogid == PG)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:Kick(playerid);
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:ShowPlayerDialog(playerid, RK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a RK(Revenge Kill)?\", \"Spawn helyen ölés!\\nHalál utáni bosszú!\\nOk nélküli ölés\", \"Választ\", \"Kilép\");
  }
}
if(dialogid == RK)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:Kick(playerid);
    case 1:ShowPlayerDialog(playerid, SK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a SK(Spawn Kill)?\", \"Folytonos öldöklés!\\nKocsival elültés ugy hogy meghal\\nEgy játékost megölni a kezdõhelyen!\", \"Választ\", \"Kilép\");
    case 2:Kick(playerid);
  }
}
if(dialogid == SK)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:Kick(playerid);
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:ShowPlayerDialog(playerid, MG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi a MG(Meta Gaming)?\", \"Szerepen kivüli adatok felhasználása játékban!\\nEgy játékost megölni szolgálat közben!\\nMásik player folytonos piszkálása!\", \"Választ\", \"Kilép\");
  }
}
if(dialogid == MG)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:ShowPlayerDialog(playerid, RP, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi az RP szó jelentése?\", \"Role Play\\nRevenge Play\\nRetardált Playerek\", \"Választ\", \"Kilép\");
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:Kick(playerid);
  }
}
if(dialogid == RP)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:ShowPlayerDialog(playerid, OOC, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi az OOC?\", \"Out Of Chat\\nOn Game Chat\\nOut Of Caracter\", \"Választ\", \"Kilép\");
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:Kick(playerid);
  }
}
if(dialogid == OOC)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:Kick(playerid);
    case 1:Kick(playerid);
    case 2:ShowPlayerDialog(playerid, IC, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi az IC?\", \"Ivett Cicije...:)\\nIn caracter chat\\nIn chat\", \"Választ\", \"Kilép\");
  }
}
if(dialogid == IC)
    {
      switch(listitem)
      {
           case 0:Kick(playerid);
    case 2:Kick(playerid);
    case 1:{
    PlayerInfo[playerid][reg] = 1;
    GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Készen vagy menny és éld az életed!\",5000,5);
    new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
     INI_SetTag(File,\"data\");
     INI_WriteInt(File,\"Cash\",GetPlayerMoney(playerid));
     INI_WriteInt(File,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][Admin]);
     INI_WriteInt(File,\"Level\",PlayerInfo[playerid][Level]);
     INI_WriteInt(File,\"Detektiv\",PlayerInfo[playerid][Det]);
     INI_WriteInt(File,\"Ugyved\",PlayerInfo[playerid][ugy]);
     INI_WriteInt(File,\"Testor\",PlayerInfo[playerid][Tes]);
     INI_WriteInt(File,\"Uttiszt\",PlayerInfo[playerid][uti]);
     INI_WriteInt(File,\"Boxos\",PlayerInfo[playerid][box]);
     INI_WriteInt(File,\"Buszos\",PlayerInfo[playerid][bus]);
     INI_WriteInt(File,\"Ujságkih\",PlayerInfo[playerid][ujs]);
     INI_WriteInt(File,\"Kamionos\",PlayerInfo[playerid][Kam]);
     INI_WriteInt(File,\"Farmer\",PlayerInfo[playerid][Far]);
     INI_WriteInt(File,\"Funyiros\",PlayerInfo[playerid][Fun]);
     INI_WriteInt(File,\"Epitesz\",PlayerInfo[playerid][Epi]);
     INI_WriteInt(File,\"Kukas\",PlayerInfo[playerid][Kuk]);
     INI_WriteInt(File,\"Pizzafut\",PlayerInfo[playerid][Piz]);
     INI_WriteInt(File,\"Favago\",PlayerInfo[playerid][Fav]);
     INI_WriteInt(File,\"Targoncas\",PlayerInfo[playerid][Tar]);
     INI_WriteInt(File,\"Autotolv\",PlayerInfo[playerid][Aut]);
     INI_WriteInt(File,\"Drogdiler\",PlayerInfo[playerid][Dro]);
     INI_WriteInt(File,\"Fegyverker\",PlayerInfo[playerid][Feg]);
     INI_WriteInt(File,\"Prosti\",PlayerInfo[playerid][Pro]);
     INI_WriteInt(File,\"Rendor\",PlayerInfo[playerid][REN]);
     INI_WriteInt(File,\"Mentos\",PlayerInfo[playerid][MEN]);
     INI_WriteInt(File,\"Yakuza\",PlayerInfo[playerid][YAK]);
     INI_WriteInt(File,\"Groove\",PlayerInfo[playerid][GRO]);
     INI_WriteInt(File,\"Aztek\",PlayerInfo[playerid][AZT]);
     INI_WriteInt(File,\"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
     INI_WriteInt(File,\"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
     INI_WriteInt(File,\"ido\",PlayerInfo[playerid][ido]);
     INI_WriteInt(File,\"reg\",PlayerInfo[playerid][reg]);
     INI_Close(File);
       }
  }
}
return 1;
}
stock UserPath(playerid)
{
   new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
   format(string,sizeof(string),PATH,playername);
   return string;
}
/*Credits to Dracoblue*/
stock udb_hash(buf[]) {
   new length=strlen(buf);
   new s1 = 1;
   new s2 = 0;
   new n;
   for (n=0; n    {
      s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
      s2 = (s2 + s1)     % 65521;
   }
   return (s2 << 16) + s1;
}
stock IsRolePlayName(playerid, bool:alphaonly = true)
{
new trpn[MAX_PLAYER_NAME];
if(GetPlayerName(playerid,trpn,sizeof(trpn))){
new strd = strfind(trpn, \"_\", false);
if(strfind(trpn,\"_\",false,strd+1) == -1){
if(strd > 0){
if(trpn[strd-1] && trpn[strd+1]){
if(alphaonly){
for(new a = 0, l = strlen (trpn); a < l; a++){
switch(trpn[a])
{
    case \'0\' .. \'9\': return 0;
   case \'a\' .. \'z\': continue;
    case \'A\' .. \'Z\': continue;
     case \'_\': continue; // easier than specifying every invalid char
   default: return 0;
}}}
return 1;
}}}}
   return 0;
}
CMD:enter(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,1481.0342,-1772.3125,18.7958))
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Polgármesteri\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 10);
       SetPlayerPos(playerid,13.2425,-2.6973,3.1578);
}else SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Nem vagy bejárat közelében!\");
return 1;
}
CMD:exit(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,13.2425,-2.6973,3.1578))
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Utca\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetPlayerPos(playerid,1481.0342,-1772.3125,18.7958);
}else SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Nem vagy kijárat közelében!\");
return 1;
}
CMD:me(playerid, params[])
{
   if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xEE0000AA, \"Használat.: /me [cselekvés]\");
   new
       string[128],
       pName[50 char]
   ;
   GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
   format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", pName, params);
   return SendClientMessageToAll(0xd52cdbAA, string);
}
CMD:do(playerid, params[])
{
   if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xEE0000AA, \"Használat.: /do [történés]\");
new string[128];
   format(string, sizeof(string), \"** %s\", params);
   return SendClientMessageToAll(0xff00ffAA, string);
}
CMD:b(playerid, params[])
{
   if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xEE0000AA, \"Használat.: /b [OOC szöveg]\");
   new
       string[128],
       pName[100 char]
   ;
   GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
   format(string, sizeof(string), \"%s OOC: (( %s ))\", pName, params);
   return SendClientMessageToAll(0xAFAFAFAA, string);
}
CMD:k(playerid, params[])
{
   if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xEE0000AA, \"Használat.: /k [iC szöveg]\");
   new string[128], pName[100];
   new Float:x, Float:y, Float:z;
   for(new i=0;i    {
      if(IsPlayerConnected(i)==1)
       {
           GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
          if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 17, x, y, z))
           {
               GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
       format(string, sizeof(string), \"%s Ordítja: %s!!!!\", pName, params);
       SendClientMessage(i, 0xFF0000AA,string);
            }
         }
   }
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
               new Float:x, Float:y, Float:z, str[200], pName[100];
               for(new i=0;i                {
                   if(IsPlayerConnected(i)==1)
                   {
                               GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                               if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7, x, y, z))
                               {
                                       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                         format(str, sizeof(str), \"%s mondja: %s \", pName, text);
                                       SendClientMessage(i, 0xFFFFFFAA,str);
                               }
                       }
               }
      return 0;
}
forward szint(playerid);
public szint(playerid)
{
new string[128];
   PlayerInfo[playerid][ido]--;
format(string, sizeof(string), \"~r~%iPerc Van Vissza\", PlayerInfo[playerid][ido]);
   TextDrawSetString(per[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, per[playerid]);
     if(elso[playerid] == 1 && PlayerInfo[playerid][ido]<=0)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
elso[playerid] = 0;
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==0 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==1 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==2 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==3 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==4 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 120;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==5 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==6 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==7 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==8 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==9 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
PlayerInfo[playerid][Level]++;
   format(string, sizeof(string), \"~r~%i\", PlayerInfo[playerid][Level]);
   TextDrawSetString(szin[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szin[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][Level]==10 && PlayerInfo[playerid][ido]<1)
{
PlayerInfo[playerid][ido] = 240;
}
}
forward ehse(playerid);
public ehse(playerid)
{
   new string[128];
ehseg[playerid]--;
format(string, sizeof(string), \"~r~%i%\", ehseg[playerid]);
   TextDrawSetString(szaz[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, szaz[playerid]);
   if(ehseg[playerid] == 50)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA,\"Kezdessz éhes lenni menny egyél!\");
   }
   if(ehseg[playerid] == 10)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA,\"Gyorsan meny el enni különben éhen halsz!\");
   }
   if(ehseg[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA,\"Éhen haltál!\");
   SetPlayerHealth(playerid,0);
   }
}
forward CheckMoney(playerid);
public CheckMoney(playerid)
{
   new string[128];
   if(GetPlayerMoney(playerid) < 10)
   {
       format(string, sizeof(string), \"0000000%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(10 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100)
   {
       format(string, sizeof(string), \"000000%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(100 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000)
   {
       format(string, sizeof(string), \"00000%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(1000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000)
   {
       format(string, sizeof(string), \"0000%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(10000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 100000)
   {
       format(string, sizeof(string), \"000%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(100000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 1000000)
   {
       format(string, sizeof(string), \"00%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(1000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 10000000)
   {
       format(string, sizeof(string), \"0%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   if(10000000 <= GetPlayerMoney(playerid) < 999999999)
   {
       format(string, sizeof(string), \"%iFt\", GetPlayerMoney(playerid));
       TextDrawSetString(Ftb[playerid], string);
       TextDrawShowForPlayer(playerid, Ftb[playerid]);
   }
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
   INI_SetTag(File,\"data\");
   INI_WriteInt(File,\"Cash\",GetPlayerMoney(playerid));
   INI_WriteInt(File,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][Admin]);
   INI_WriteInt(File,\"Level\",PlayerInfo[playerid][Level]);
   INI_WriteInt(File,\"Detektiv\",PlayerInfo[playerid][Det]);
   INI_WriteInt(File,\"Ugyved\",PlayerInfo[playerid][ugy]);
   INI_WriteInt(File,\"Testor\",PlayerInfo[playerid][Tes]);
   INI_WriteInt(File,\"Uttiszt\",PlayerInfo[playerid][uti]);
   INI_WriteInt(File,\"Boxos\",PlayerInfo[playerid][box]);
   INI_WriteInt(File,\"Buszos\",PlayerInfo[playerid][bus]);
   INI_WriteInt(File,\"Ujságkih\",PlayerInfo[playerid][ujs]);
   INI_WriteInt(File,\"Kamionos\",PlayerInfo[playerid][Kam]);
   INI_WriteInt(File,\"Farmer\",PlayerInfo[playerid][Far]);
   INI_WriteInt(File,\"Funyiros\",PlayerInfo[playerid][Fun]);
   INI_WriteInt(File,\"Epitesz\",PlayerInfo[playerid][Epi]);
   INI_WriteInt(File,\"Kukas\",PlayerInfo[playerid][Kuk]);
   INI_WriteInt(File,\"Pizzafut\",PlayerInfo[playerid][Piz]);
   INI_WriteInt(File,\"Favago\",PlayerInfo[playerid][Fav]);
   INI_WriteInt(File,\"Targoncas\",PlayerInfo[playerid][Tar]);
   INI_WriteInt(File,\"Autotolv\",PlayerInfo[playerid][Aut]);
   INI_WriteInt(File,\"Drogdiler\",PlayerInfo[playerid][Dro]);
   INI_WriteInt(File,\"Fegyverker\",PlayerInfo[playerid][Feg]);
   INI_WriteInt(File,\"Prosti\",PlayerInfo[playerid][Pro]);
   INI_WriteInt(File,\"Rendor\",PlayerInfo[playerid][REN]);
   INI_WriteInt(File,\"Mentos\",PlayerInfo[playerid][MEN]);
   INI_WriteInt(File,\"Yakuza\",PlayerInfo[playerid][YAK]);
   INI_WriteInt(File,\"Groove\",PlayerInfo[playerid][GRO]);
   INI_WriteInt(File,\"Aztek\",PlayerInfo[playerid][AZT]);
   INI_WriteInt(File,\"Kor\",PlayerInfo[playerid][Kor]);
   INI_WriteInt(File,\"Nem\",PlayerInfo[playerid][Nem]);
   INI_WriteInt(File,\"ido\",PlayerInfo[playerid][ido]);
   INI_WriteInt(File,\"reg\",PlayerInfo[playerid][reg]);
   INI_Close(File);
   new file[128];
new Float:x, Float:y, Float:z, Int, skin;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"FaceRPG/Pos/%s.pos\", pname);
if(!dini_Exists(file))
dini_Create(file);
Int = GetPlayerInterior(playerid);
skin = GetPlayerSkin(playerid);
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
dini_FloatSet(file, \"posX\", x);
dini_FloatSet(file, \"posY\", y);
dini_FloatSet(file, \"posZ\", z);
dini_IntSet(file, \"Int\", Int);
dini_IntSet(file, \"skin\", skin);
   return 1;
}

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal