Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bbTamas

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16
121
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. november 30. - 13:54:37 »
Üdv!
SetPlayerAttachedObject és a Attach3DTextLabelToPlayer függvényt használva amikor a játékos meghal, akkor az OnPlayerDeath callback-nél kell-e törölni a rácsatolt objectet, és OnPlayerSpawn-nál meg újra rácsatolni.

122
Segítségkérés / Random játékos szín
« Dátum: 2013. november 25. - 19:03:14 »
Vagy ha saját megoldásodat szeretnéd használni:
 
SetPlayerColor(playerid,ConnectColors[random(sizeof(ConnectColors))]);

123
SA-MP: Szerverfejlesztés / [STOCK] GetPlayerID + Nev függvény
« Dátum: 2013. november 21. - 20:50:26 »
NPC-nél jól jön ez a kis egyszerû kód. :D

124
Angol wikipedia-n van egy táblázat:
MAX_VEHICLES 2000 és hiába szabadítottam fel a definíciót akkor se tudtam létrehozni 2000-nél több jármûvet.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Limits
Vehicle Models    Unlimited **
Ez még is mit jelent, hogy végtelen modell lehet amikor 211 összes jármû modell GTA SA-ban.
(**) Although the vehicle model limit in 0.3 is unlimited, if you use a large amount of vehicle models, you may notice parts of your mode become framey as vehicle models are dynamically loaded/unloaded. Keeping the number of vehicle models below 150 is a good idea.

125
Segítségkérés / Objectek..
« Dátum: 2013. november 17. - 13:50:49 »
Frissítsd a streamer.inc nevû fájl a \\pawno\\include nevû mappában, és a frissített streamer.inc  fordíts le újra a fs-t és jó lesz.

126
Segítségkérés / Enum dialog
« Dátum: 2013. november 06. - 23:33:14 »
Összekeverednek a dialog azonosítók azért nem mennek, pont te is írtad, hogy \"Ha egyszerre vannak betöltve, összebugolnak, és a másik scriptben lévõ dialogresponse lép életbe. Return 0 van mindkét ODN visszahívás végén, azon belül próbálkoztam már return 1-el és nélküle is.\"

127
Hostingok / Sunwell Game Hosting @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. október 30. - 16:01:57 »
Üdv.
Azt szeretném megkérdezni, hogy a Sunwell hosting hány darab NPC-t \"enged\" a szerverre?
Ezt azért kérdezem, mert van pár szolgáltató amely nem nézi jó szemmel, ha egy kettõnél több NPC van.

128
Tegyük fel, hogy én mindent szeretnék tárolni, parancsok használatát, reportlistát,chat-at,adminchat-et, egyszerûen majdnem mindent.
Erre a célra Y_INI-t,Fwrite-t,vagy MySql-t célszerû használni?
Úgy szeretném megoldani, hogy minél kevesebb lagg-t okozon.

129
Szeretnék írni egy saját sebességmérõt ami km/h-ban írja ki a sebbeséget.
Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet olyan sebességmérõt írni ami a lehetõ legkevesebb erõforrást használja?
krisk-nek van egy írása ami GetVehicleVelocity-hoz viszonyítva számolja ki a sebbeséget.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 04. - 18:27:47 )

Na mindegy, zárom a témát, azt gondoltam, hogy máshogy/hatékonyabban is kilehet számolni a km/h órát.

130
Értem, köszönöm segítségedet és ment a plussz. :)

131
Az lenne a kérdésem hogyan kell megfelelõen Deklarálni a jármû változókat?
Legtöbb módba így látom.
new Admincar[MAX_VEHICLES];
new neon[MAX_VEHICLES];
És én külön házkocsit rendszert szeretnék írni.
Tegyük fel, hogy újraszeretném spawnoltatni az összes házkocsit. Viszont a lekért jármûveket nem szeretném újraspawolni.
new Spawnedcars[MAX_PLAYERS];
MAX_VEHICLES tulajdonképpen egy sima tömb nem?
Akkor házkocsiknak és a lekért jármûveknek külön tömböt hozzak létre?
Nem lehet egybe? Mert legtöbb módba amikor végigmegy az osszes jármûvön ciklusba csak MAX_VEHICLES rak.

132
Segítségkérés / Hosszú módban bekavar a sok függvénymeghívás
« Dátum: 2013. október 01. - 21:46:43 »
Van egy 17 ezer soros módom.
Van benne egy függvény amit sokszor meghívók 65 szor.
 
 error 017: undefined symbol

 
Ebben az a érdekes hogy elõtte egy ZCMD-s parancsot csináltam és abban a parancsban volt egy pos nevû helyi változó.
Akkor jelzett a fordító, hogy zcmd.inc-ban már definiálva van már ilyen változó.
Átírtam a változó nevét.
Van pár ZCMD-s parancs, amit úgy hoztam létre, hogy params paramétert kihagytam.
Parancsneve(playerid)
{
 stb.. ide
}
OnDialogResponse függvány alatt párszor meghívók így zcmd-s parancsot: cmd_parancsnev(playerid);
De szerintem nem ez a hiba mert elõtte ezekre a függvényekre nem jelzett a fordító.
Szerk:Tartottam egy kis szünetett, és összeszedtem magam és visszagondoltam mit módosítottam a módon az elmúlt órákba. És egyenként azokat a parancsokat és utasításokat amit elmúlt idõben létrehoztam.
Azt a hibás parancsot kiszedtem, és csoda, nulla hibát jelzett a fordító.
Egy változó kavart be.

133
Köszönöm, és tényleg, nem adtam meg a tömbindexet.
Ment a plussz a segítségedért.

134
Ha egy feltétel elõtt hoztam létre akkor is jelzett a fordító.
Kicsit pontosabban leírnád kérlek, hogyan rakjam függvénykönyvtárak alá?

135

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{ new PlayerState[MAX_PLAYERS];
new TempVehicleID[MAX_PLAYERS];
new TempVehicle[MAX_PLAYERS];
PlayerState[playerid] = GetPlayerState(playerid);
TempVehicleID[playerid] = GetPlayerVehicleID(playerid);
TempVehicle[playerid] = GetVehicleModel(TempVehicleID);
}

 
Fordító TempVehicle[playerid] = GetVehicleModel(TempVehicleID); sorra jelzi a hibát.
De miért? Hiszen mindent jól adtam meg, GetVehicleModel egész értéket ad vissza.
 
error 035: argument type mismatch (argument 1)

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal