Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 121
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2013. november 30. - 13:54:37 »
Üdv!
SetPlayerAttachedObject és a Attach3DTextLabelToPlayer függvényt használva amikor a játékos meghal, akkor az OnPlayerDeath callback-nél kell-e törölni a rácsatolt objectet, és OnPlayerSpawn-nál meg újra rácsatolni. 122
Segítségkérés / Random játékos szín« Dátum: 2013. november 25. - 19:03:14 »
Vagy ha saját megoldásodat szeretnéd használni:
SetPlayerColor(playerid,ConnectColors[random(sizeof(ConnectColors))]); 123
SA-MP: Szerverfejlesztés / [STOCK] GetPlayerID + Nev függvény« Dátum: 2013. november 21. - 20:50:26 »
NPC-nél jól jön ez a kis egyszerû kód.
124
Segítségkérés / Hogyan lehet, hogy csak 2000 jármû a max amikor elvben nincs limit?« Dátum: 2013. november 19. - 01:04:03 »
Angol wikipedia-n van egy táblázat:
MAX_VEHICLES 2000 és hiába szabadítottam fel a definíciót akkor se tudtam létrehozni 2000-nél több jármûvet. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Limits Vehicle Models Unlimited ** Ez még is mit jelent, hogy végtelen modell lehet amikor 211 összes jármû modell GTA SA-ban. (**) Although the vehicle model limit in 0.3 is unlimited, if you use a large amount of vehicle models, you may notice parts of your mode become framey as vehicle models are dynamically loaded/unloaded. Keeping the number of vehicle models below 150 is a good idea. 125
Segítségkérés / Objectek..« Dátum: 2013. november 17. - 13:50:49 »
Frissítsd a streamer.inc nevû fájl a \\pawno\\include nevû mappában, és a frissített streamer.inc fordíts le újra a fs-t és jó lesz.
126
Segítségkérés / Enum dialog« Dátum: 2013. november 06. - 23:33:14 »
Összekeverednek a dialog azonosítók azért nem mennek, pont te is írtad, hogy \"Ha egyszerre vannak betöltve, összebugolnak, és a másik scriptben lévõ dialogresponse lép életbe. Return 0 van mindkét ODN visszahívás végén, azon belül próbálkoztam már return 1-el és nélküle is.\"
127
Hostingok / Sunwell Game Hosting @ sunwell.hu« Dátum: 2013. október 30. - 16:01:57 »
Üdv.
Azt szeretném megkérdezni, hogy a Sunwell hosting hány darab NPC-t \"enged\" a szerverre? Ezt azért kérdezem, mert van pár szolgáltató amely nem nézi jó szemmel, ha egy kettõnél több NPC van. 128
Segítségkérés / Szerveren lévõ események mentése, milyen adatmentést célszerû használni?« Dátum: 2013. október 25. - 18:54:50 »
Tegyük fel, hogy én mindent szeretnék tárolni, parancsok használatát, reportlistát,chat-at,adminchat-et, egyszerûen majdnem mindent.
Erre a célra Y_INI-t,Fwrite-t,vagy MySql-t célszerû használni? Úgy szeretném megoldani, hogy minél kevesebb lagg-t okozon. 129
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Legkevesebb erõforrással müködõ sebességmérõ« Dátum: 2013. október 04. - 00:00:21 »
Szeretnék írni egy saját sebességmérõt ami km/h-ban írja ki a sebbeséget.
Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet olyan sebességmérõt írni ami a lehetõ legkevesebb erõforrást használja? krisk-nek van egy írása ami GetVehicleVelocity-hoz viszonyítva számolja ki a sebbeséget. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 04. - 18:27:47 ) Na mindegy, zárom a témát, azt gondoltam, hogy máshogy/hatékonyabban is kilehet számolni a km/h órát. 130
Segítségkérés / Hogyan kell megfelelõen Deklarálni a jármû változókat?« Dátum: 2013. október 03. - 23:52:18 »
Értem, köszönöm segítségedet és ment a plussz.
131
Segítségkérés / Hogyan kell megfelelõen Deklarálni a jármû változókat?« Dátum: 2013. október 03. - 00:16:01 »
Az lenne a kérdésem hogyan kell megfelelõen Deklarálni a jármû változókat?
Legtöbb módba így látom. new Admincar[MAX_VEHICLES]; new neon[MAX_VEHICLES]; És én külön házkocsit rendszert szeretnék írni. Tegyük fel, hogy újraszeretném spawnoltatni az összes házkocsit. Viszont a lekért jármûveket nem szeretném újraspawolni. new Spawnedcars[MAX_PLAYERS]; MAX_VEHICLES tulajdonképpen egy sima tömb nem? Akkor házkocsiknak és a lekért jármûveknek külön tömböt hozzak létre? Nem lehet egybe? Mert legtöbb módba amikor végigmegy az osszes jármûvön ciklusba csak MAX_VEHICLES rak. 132
Segítségkérés / Hosszú módban bekavar a sok függvénymeghívás« Dátum: 2013. október 01. - 21:46:43 »
Van egy 17 ezer soros módom.
Van benne egy függvény amit sokszor meghívók 65 szor. error 017: undefined symbol Ebben az a érdekes hogy elõtte egy ZCMD-s parancsot csináltam és abban a parancsban volt egy pos nevû helyi változó. Akkor jelzett a fordító, hogy zcmd.inc-ban már definiálva van már ilyen változó. Átírtam a változó nevét. Van pár ZCMD-s parancs, amit úgy hoztam létre, hogy params paramétert kihagytam. Parancsneve(playerid) { stb.. ide } OnDialogResponse függvány alatt párszor meghívók így zcmd-s parancsot: cmd_parancsnev(playerid); De szerintem nem ez a hiba mert elõtte ezekre a függvényekre nem jelzett a fordító. Szerk:Tartottam egy kis szünetett, és összeszedtem magam és visszagondoltam mit módosítottam a módon az elmúlt órákba. És egyenként azokat a parancsokat és utasításokat amit elmúlt idõben létrehoztam. Azt a hibás parancsot kiszedtem, és csoda, nulla hibát jelzett a fordító. Egy változó kavart be. 133
Segítségkérés / Fordító hibás értéktípust ír ki, pedig minden jól adtam meg« Dátum: 2013. szeptember 26. - 19:35:40 »
Köszönöm, és tényleg, nem adtam meg a tömbindexet.
Ment a plussz a segítségedért. 134
Segítségkérés / Fordító hibás értéktípust ír ki, pedig minden jól adtam meg« Dátum: 2013. szeptember 26. - 19:30:00 »
Ha egy feltétel elõtt hoztam létre akkor is jelzett a fordító.
Kicsit pontosabban leírnád kérlek, hogyan rakjam függvénykönyvtárak alá? 135
Segítségkérés / Fordító hibás értéktípust ír ki, pedig minden jól adtam meg« Dátum: 2013. szeptember 26. - 19:17:04 »
Fordító TempVehicle[playerid] = GetVehicleModel(TempVehicleID); sorra jelzi a hibát. De miért? Hiszen mindent jól adtam meg, GetVehicleModel egész értéket ad vissza. error 035: argument type mismatch (argument 1) |