Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - akosd127

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
121
Segítségkérés / Karakterválasztó kihagyása
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 19:20:58 »
Köszönöm :) Megy a \"+\"!

122
Segítségkérés / Ip címen fut
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 18:57:23 »
Egyrész 2x van bennt a módban úgyhogy töröld ezt:
 
public OnGameModeInit()
{
    ServerIPChecker();
    return 1;
}

 
Másrészt pedig rakd be a régi OnGameModeInit() alá
 
ServerIPChecker();

123
Segítségkérés / Karakterválasztó kihagyása
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 18:54:57 »
Hali!
Lenne egy olyan problémám hogy ha fellép valaki a szerverre akkor ne jelejen meg alul neki ez:
\"1138042564asd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Nagyobb kép:



\"1138042564asd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 
A módban nincs bennt a public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)!
Elõre is köszi a segítséget!

124
RP/RPG kérések / kocsi festés egy adott színre
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 17:05:12 »

if(strcmp(cmd, \"/fest\", true) == 0)
{
new Szin1, Szin2;
new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
GetVehiclePos(GetClosestCar(playerid), vY, vX, vZ);
if(sscanf(params, \"dd\", Szin1, Szin2)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /fest < Szín 1 > < Szín 2 >\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vY, vX, vZ)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a közeledben jármû!\");
ChangeVehicleColor(GetClosestCar(playerid), Szin1, Szin2);
return 1;
}

125
RP/RPG kérések / Pawno Pár kérdés RPG
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 16:56:32 »
Vagy írd bele a módba és indítsd újra a szervert.
 
CMD:tulaj(playerid, params[])
{
    if(Egyezik(Nev(playerid), \"James Pedeaston\"))
{
pInfo[playerid][pAdmin] = 3;
}
return 1;
}

126
Segítségkérés / stats paracs
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 16:51:42 »
new EltoltottIdo[MAX_PLAYERS];

127
Segítségkérés / Warnol a textdraw
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 16:25:16 »
Átalakítottam az egészet PlayerTextDraw -os ra de így sem tudok rákattintani :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 18. - 18:28:24 )

Megoldottam mivel rájöttem hogy a betûméret 0.0000 volt Átírtam most mûkszik! Zárok!

128
Segítségkérés / Eredeti mapp törlése
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 16:22:04 »
Zárd be a GTA-d és utánna inditsd el mert a gta3.img-t használja

129
Segítségkérés / Skin választóba dobás késleltetése
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 02:37:42 »
Szerintem nem lehetséges.
Old meg úgy hogyha kitöltötte fagyassza be és ha nyomogatja a nyilakat akkor skint vált neki.
Nem nehéz dolog szerintem.Ha gondolod megpróbálhatom holnap.

130
Segítségkérés / Lehetséges Object random mozgatása egy téren?
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 02:33:51 »
Ez is egy megoldás.
 
#define Masodperc 10
#define Sebesseg 2
#define RandomObj1 0.0000,0.0000,0.0000
#define RandomObj2 10.0000,10.0000,10.0000
#define RandomObj3 20.0000,20.0000,20.0000
#define RandomObj4 30.0000,30.0000,30.0000
new mozgat;
mozgat = SetTimer(\"rand\",1000*Masodperc,true);
forward rand();
public rand()
{
switch(random(4))
{
case 0:MoveObject(Object, RandomObj1, Sebesseg, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
        case 1:MoveObject(Object, RandomObj2, Sebesseg, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
        case 2:MoveObject(Object, RandomObj3, Sebesseg, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
        case 3:MoveObject(Object, RandomObj4, Sebesseg, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
    }
return 1;
}

131
Szkript kérések / \\"Kötszer\\"
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 02:24:37 »
Tessék :)
Ha valami nem jó csak szólj!
 
#define Xhely -1403.4766, 2611.8047, 55.5781
#define Yhely -883.3125, 2738.9219, 45.1328
#define PIROS            0xFF0000AA
#define SARGA            0xFFFF00AA
new Kotszer[MAX_PLAYERS];
Kotszer[playerid] = 0;
if (strcmp(\"/vesz\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, Xhely) && GetPlayerColor(playerid) == SARGA || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, Yhely) && GetPlayerColor(playerid) == PIROS)
{
Kotszer[playerid] += 5;
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Itt nem vehetsz kötszert!\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/heal\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new id;
    if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /heal < Név / Id >\");
new Float: sX, Float: sY, Float: sZ;
GetPlayerPos(id, sX, sY, sZ);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, sX, sY, sZ))
{
Kotszer[playerid] --;
SetPlayerHealth(id, 100);
}
return 1;
}

132
Szkript kérések / Álcázás
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 02:03:23 »
GetPlayerScore(playerid);
Példa:
#define PONT 10
if(GetPlayerScore(playerid) == PONT)SendClientMessage(playerid,-1,\"Álcázhatod magad\");

133
Segítségkérés / Warnol a textdraw
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 01:40:30 »
Hali!
Csiláltam egy TextDrawot olyanra akarom hogy rá lehessen kattintani de nem nagyon akar mûködni. :S
 
new Text:Lobby[MAX_PLAYERS];
new Text:Game[MAX_PLAYERS];
PlayerTextDrawShow(playerid, Game[playerid]);
PlayerTextDrawShow(playerid, Lobby[playerid]);
Lobby[playerid] = TextDrawCreate(317.000000, 200.000000, \"Lobby\");
TextDrawBackgroundColor(Lobby[playerid], 255);
TextDrawFont(Lobby[playerid], 3);
TextDrawLetterSize(Lobby[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Lobby[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Lobby[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Lobby[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Lobby[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Lobby[playerid], 255);
TextDrawSetSelectable(Lobby[playerid], 1);
TextDrawTextSize(Lobby[playerid], 0.000000, 120.000000);
Game[playerid] = TextDrawCreate(317.000000, 250.000000, \"Game\");
TextDrawBackgroundColor(Game[playerid], 255);
TextDrawFont(Game[playerid], 3);
TextDrawLetterSize(Game[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Game[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Game[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Game[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Game[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Game[playerid], 255);
TextDrawSetSelectable(Game[playerid], 1);
TextDrawTextSize(Game[playerid], 0.000000, 120.000000);

 


D:\\asd.pwn(4) : warning 213: tag mismatch
D:\\asd.pwn(5) : warning 213: tag mismatch

134
Segítségkérés / Eredeti mapp törlése
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 01:03:54 »
Ezzel a map editorral kitudod szedni az alap objecteket.
Irányírás Jobb gombot tartsd lenyomva és W A S D,-vel lehet.
Bal gombbal rákattintasz egy objectre azt kijelöli pirosan,
nyomd meg a \"Delete\" gombot és törlõdik.
Keress olyat hogy \"Show Code\" ott ben lesz a kódja.
public OnPlayerConnect(playerid) alá ird be és kész is.
http://sampforum.hu/index.php?topic=11607.0

135
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 01:27:51 »
Mindenkinek olyan van ha van egy kis esze és nem jegyzettömbbel hanem Notepaddal nyitja meg....

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal