Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Stramm
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
121
« Dátum: 2013. március 14. - 15:19:32 »
Parancsolj!
// ID Név mellet készítette: Raidon //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #define COLOR_WHITE 0xF6F6F6FF #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" ID Név mellet készítette: Raidon\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" ID Név mellet készítette: Raidon\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { new MMM[256]; format (MMM, sizeof(MMM),\"(%i): %s \", playerid, text); SendPlayerMessageToAll(playerid,MMM); SetPlayerChatBubble(playerid,text, COLOR_WHITE, 200.0 , 10000); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
Köszi megy a + [mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót![/mod]
122
« Dátum: 2013. március 14. - 14:40:03 »
Szia, Szerintem a scriptelést senki nem fogja elválalni mert hosszú és bonyodalmas egy RPG-szerver scriptelni Viszont a Mapolást válalnám
123
« Dátum: 2013. március 14. - 13:39:44 »
Sziasztok, Nos azt hogy kellene megodani hogy a Chat ben a Player neve mellet ott legyen az Id-is
124
« Dátum: 2013. március 13. - 12:05:53 »
Mike ez megvan hanem PL ha meghall akkor is -ba rakja
125
« Dátum: 2013. március 13. - 10:09:23 »
Sziasztok azt hogyan tudom megoldani hogy a pénz ne menynen le - ba ?
126
« Dátum: 2013. március 12. - 22:23:43 »
Sziasztok Nos van ez a megoldás hogy: PlayAudioStreamForPlayer(playerid, és ezzel az a gond ha másik skinre megyek újra kezdõdik ezt hogy lehet megoldani hogy ne tegye és hogy a zene URL Címe ne látszodjon
127
« Dátum: 2013. március 08. - 19:36:08 »
Sziasztok egy ilyen banda rendszer kellene nekem elõre is köszi /gang create [név] <--- Banda alapítás /gang join [név/id] <--- Csatlakozás X bandához. /gang invite [játkos név/játékos id] <--- X játékos meghívása X bandába. /gang leave X banda elhagyása ! [szöveg] <--- Szöveg küldése csak a banda tagokank. amikor az utolsó banda tag is lecsatlakozik akkor a banda törlödjön
129
« Dátum: 2013. március 07. - 17:38:26 »
Sziasztok Nos nyilt egy szerver aminek a webmestere vagyok megnevezve [HUN].::Fun-Stunt-Dm Server::. A szerver elég kezdetleges 10-15 parancs található benne De ez még csak kezdetleges minden nap fejlõdik valami újjal ma bekerült a vip rendszer is. Tömören ennyi a leírás bõviteni fogom amint a szerver teljesen kész. parancsok: /cmds /help /szabaly /gotohouse /races /join
130
« Dátum: 2013. február 25. - 17:39:13 »
Úgy értettem megyarázattal mi mire jó
131
« Dátum: 2013. február 25. - 17:18:53 »
Sziasztok abban kérném segitségetek hogy Hogyan lehet megoldani azt hogy bizonyos helyeken ne használhassanak parancsokat PL:Épületben Valaki leirná részletesen Köszi. PL: /speed ne lehessen Dm-ben használni
132
« Dátum: 2013. február 24. - 14:56:06 »
Kell legyen neked a háznak egy változó, hogy benne van a házban pl:
if( hazban[ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage( playerid , -1, \"Csak házban használható ez a parancs!\"); ilyen kell, melyik házrendszert használod?
Rupert House system ott van a PAWN-kód között.
133
« Dátum: 2013. február 24. - 14:46:34 »
Sziasztok, úgy szeretném ezt a Modern Bútor rendszer hogy csak házban lehessen a parancsokat használni... Modern Bútor rendszer : #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <sscanf2> #include <YSI\\y_ini> #include <zcmd> #include <streamer> #include <foreach> #pragma tabsize 0 //Bútorok----------------------------------------------------------------------- //Kanapék new KanapeObjektek[][]={ \"Bõr kanapé\\n\", \"Fa kanapé\\n\", \"Világosbarna kockás kanapé\\n\", \"Színes kanapé\" }; //Ágyak new AgyObjektek[][]={ \"Két személyes gyerekágy\\n\", \"Franciaágy\\n\", \"Egy személyes ágy\\n\", \"Franciaágy2\" }; //Asztalok new AsztalObjektek[][]={ \"Fa asztal két székkel\\n\", \"Üvegasztal két fotellal\\n\", \"Kávézóasztal\\n\", \"Ebédlõ asztal\\n\", \"Íróasztal\" }; //TV-k new TVObjektek[][]={ \"Modern TV\\n\", \"Luxus TV\\n\", \"Kazettás videólejátszó\\n\", \"TVjáték\" }; //PC-k new PCObjektek[][]={ \"Videójáték\\n\", \"Számítógép\\n\", \"Játékgép\\n\", \"Nyomtató\" }; //WC-k new WCObjektek[][]={ \"Szürkés színû négyzet alakú WC\\n\", \"Szürkés színû kör alakú WC\\n\", \"Fehér színû átlagos kinézetû WC\\n\", \"Fekete fedõlapos WC\\n\", \"Bézs fedõlapos WC\" }; //Kádak new KadObjektek[][]={ \"Fehér színû kerámia kád\\n\", \"Szürkés színû kerámia kád\\n\", \"Fehér kerámia kád szép fa borítással\\n\", \"Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással\" }; //Konyha bútorok new KonyhaObjektek[][]={ \"Gáztûzhely felsõ tárolópolcal\\n\", \"Konyhapult mosogatóval\\n\", \"Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal\\n\", \"Mosogató\\n\", \"Mikró\" }; //Egyéb bútorok new EgyebObjektek[][]={ \"Radiátor\\n\", \"Ventilátor\" }; //Hifik new HifiObjektek[][]={ \"Hangszóró\\n\", \"Rádió\\n\", \"Hordozható Rádió\\n\", \"Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval\\n\", \"Nagy Fekete hifi\" }; //------------------------------------------------------------------------------ new Object; new oModel; #define OBJECT_FILE_NAME \"DObjects.txt\" public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Bútorrendszer sikeresen betöltve \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case 509: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new KanapekString[1600]; format(KanapekString,sizeof KanapekString,\"%s%s%s%s\",KanapeObjektek[0],KanapeObjektek[1],KanapeObjektek[2],KanapeObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 510, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}* BÚTOROK - KANAPÉK\",KanapekString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 1: { new AgyakString[1600]; format(AgyakString,sizeof AgyakString,\"%s%s%s%s\",AgyObjektek[0],AgyObjektek[1],AgyObjektek[2],AgyObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 511, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFA600}* BÚTOROK - ÁGYAK\",AgyakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 2: { new AsztalokString[1600]; format(AsztalokString,sizeof AsztalokString,\"%s%s%s%s%s\",AsztalObjektek[0],AsztalObjektek[1],AsztalObjektek[2],AsztalObjektek[3],AsztalObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 512, DIALOG_STYLE_LIST,\"{33AA33}* BÚTOROK - ASZTALOK\",AsztalokString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 3: { new TVkString[1600]; format(TVkString,sizeof TVkString,\"%s%s%s%s\",TVObjektek[0],TVObjektek[1],TVObjektek[2],TVObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 513, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF99}* BÚTOROK - TV\",TVkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 4: { new PCkString[1600]; format(PCkString,sizeof PCkString,\"%s%s%s%s\",PCObjektek[0],PCObjektek[1],PCObjektek[2],PCObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 514, DIALOG_STYLE_LIST,\"{008ACF}* BÚTOROK - PC\",PCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 5: { new WCkString[1600]; format(WCkString,sizeof WCkString,\"%s%s%s%s%s\",WCObjektek[0],WCObjektek[1],WCObjektek[2],WCObjektek[3],WCObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 515, DIALOG_STYLE_LIST,\"{DDDDDD}* BÚTOROK - WC\",WCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 6: { new KadString[1600]; format(KadString,sizeof KadString,\"%s%s%s%s\",KadObjektek[0],KadObjektek[1],KadObjektek[2],KadObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 516, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FF00}* BÚTOROK - KÁDAK\",KadString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 7: { new KonyhaString[1600]; format(KonyhaString,sizeof KonyhaString,\"%s%s%s%s%s\",KonyhaObjektek[0],KonyhaObjektek[1],KonyhaObjektek[2],KonyhaObjektek[3],KonyhaObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 517, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF00FF}* BÚTOROK - KONYHAI BÚTOROK\",KonyhaString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 8: { new EgyebString[1600]; format(EgyebString,sizeof EgyebString,\"%s%s\",EgyebObjektek[0],EgyebObjektek[1]); ShowPlayerDialog(playerid, 518, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FFFF}* BÚTOROK - EGYÉB\",EgyebString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 9: { new HifiString[1600]; format(HifiString,sizeof HifiString,\"%s%s%s%s%s\",HifiObjektek[0],HifiObjektek[1],HifiObjektek[2],HifiObjektek[3],HifiObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 519, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* BÚTOROK - HIFIK\",HifiString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } } } } switch(dialogid) { case 510: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2290; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2290, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bõr kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1768; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1768, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1764; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1764, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Világosbarna kockás kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1760; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1760, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Színes kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 511: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1700; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1700, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Két személyes gyerekágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1701; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1701, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1796; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Egy személyes ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1797; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1797, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy2 lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 512: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2617; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2617, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa asztal két székkel lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2572; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2572, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Üvegasztal két fotellal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2112; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2112, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kávézóasztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1737; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1737, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ebédlõ asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2169; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2169, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Író asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 513: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1752; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1752, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Modern TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1792; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1792, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Luxus TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1719; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1719, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kazettás videólejátszó lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2028; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* TVjáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 514: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2028; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Videójáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2190; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2190, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Számítógép lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2980; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2980, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Játékgép lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2186; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2186, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nyomtató lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 515: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2521; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2521, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû négyzet alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2514; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2514, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû kör alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2738; Ház rendszer : /* KÉSZÍTETTE RUPERT! KÉRLEK, NE TÖRÖLD KI A NEVEMET MEGEMLÍTÕ ÜZENETET! */ #include <a_samp> #include <dini> #include <dutils> #include <dudb> #include <sscanf2> #include <zcmd> // SZÍNEK #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xff0000AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_GRREN 0x00ff2bAA #define COLOR_LORANGE 0xebbf3bAA #define SCM SendClientMessage #define pressed(%0)\\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) // DIALOGOK #define hazikoo 50 #define hazikoo2 60 #define hazikoo3 70 #define hazikoo4 80 #define hazikoo5 90 #define MAX_HOUSES 500 #pragma unused ret_memcpy // HÁZ ENUM enum House { ID, style, Owner[24], Float:X, Float:Y, Float:Z, Ar, Float:kX, Float:kY, Float:kZ, interior, nyitva } new Text3D:haztext2[MAX_HOUSES]; new Text3D:haztext[MAX_HOUSES]; new stri[256]; new hInfo[MAX_HOUSES][House]; new hazak; new hazban[MAX_PLAYERS]; new mhazban[MAX_PLAYERS]; new Float:kx[MAX_PLAYERS]; new Float:ky[MAX_PLAYERS]; new Float:kz[MAX_PLAYERS]; bool:IsPlayerHaveHazkulcs(playerid, hazid) { if(strcmp(pName(playerid), hInfo[hazid][Owner], true) == 0) return true; return false; } CMD:haztorol(playerid, params[]) { new hazacska; hazacska = MelyikHaz(playerid); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy admin.\"); if(hazacska == -1) return SCM(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs ház a közelben.\"); RemoveHouse(hazacska); SCM(playerid, COLOR_WHITE, \"Ház törölve.\"); return 1; } CMD:haz(playerid, params[]) { new Float:px, Float:py, Float:pz, ar, id; GetPlayerPos(playerid, px, py, pz); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy admin!\"); if(sscanf(params, \"dd\", id, ar)) return SCM(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /haz [iD!!!] [style (1-3)]\"); CreateHouse(id, px, py, pz, ar); SCM(playerid, COLOR_WHITE, \"Ház létrehozva.\"); return 1; } CMD:bemegy(playerid, params[]) { new hazacska = MelyikHaz(playerid); if(hazacska) { if(hInfo[hazacska][Ar] == 0) { if(hInfo[hazacska][nyitva] == 0) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Az ajtó zárva van!\"); SetPlayerInterior(playerid, hInfo[hazacska][interior]); SetPlayerPos(playerid, hInfo[hazacska][kX], hInfo[hazacska][kY], hInfo[hazacska][kZ]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[hazacska][iD]); hazban[playerid] = 1; kx[playerid] = hInfo[hazacska][X]; ky[playerid] = hInfo[hazacska][Y]; kz[playerid] = hInfo[hazacska][Z]; mhazban[playerid] = hInfo[hazacska][iD]; } } return 1; } CMD:kimegy(playerid, params[]) { if(hazban[playerid] == 0) return 0; if(hInfo[mhazban[playerid]][nyitva] == 0) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Az ajtó zárva van!\"); SetPlayerPos(playerid, kx[playerid], ky[playerid], kz[playerid]); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); hazban[playerid] = 0; return 1; } public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Rupert\'s house system loaded.\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); hazak = 0; LoadHouses(); DisableInteriorEnterExits(); printf(\"Összes ház: %d!\", hazak); print(\"---------------------------------------------------\"); print(\"---------------------------------------------------\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { SaveHouses(); hazak = 0; return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { hazban[playerid] = 0; mhazban[playerid] = 0; kx[playerid] = 0; ky[playerid] = 0; kz[playerid] = 0; SCM(playerid, COLOR_GRREN, \"A szerveren megtalálható a Rupert által készített házrendszer!\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { hazban[playerid] = 0; mhazban[playerid] = 0; kx[playerid] = 0; ky[playerid] = 0; kz[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(pressed(KEY_WALK) && hazban[playerid] == 1) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, hInfo[mhazban[playerid]][kX], hInfo[mhazban[playerid]][kY], hInfo[mhazban[playerid]][kZ])) { if(IsPlayerHaveHazkulcs(playerid, mhazban[playerid])) { ShowPlayerDialog(playerid, hazikoo3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ház infó\", \"Kimegy\\nKinyitás\\nBezárás\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); } else ShowPlayerDialog(playerid, hazikoo5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ház infó\", \"Kimegy\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); } } new hazacska = MelyikHaz(playerid); if(pressed(KEY_WALK) && hazacska) { if(hInfo[hazacska][Ar] > 0) { ShowPlayerDialog(playerid, hazikoo, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ház infó\",\"Ház megvétele\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); } else if(IsPlayerHaveHazkulcs(playerid, hazacska)) { ShowPlayerDialog(playerid, hazikoo2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ház infó\", \"Bemegy\\nKinyitás\\nBezárás\\nHáz eladása\", \"Rendben\",\"Mégsem\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, hazikoo4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ház infó\", \"Megpróbálok bemenni\", \"Rendben\",\"Mégsem\"); } } return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == hazikoo) { if(!response) return 0; if(listitem == 0) { new hazacska = MelyikHaz(playerid); if(GetPlayerMoney(playerid) < hInfo[hazacska][Ar]) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed!\"); hInfo[hazacska][Owner] = pName(playerid); GivePlayerMoney(playerid, -hInfo[hazacska][Ar]); hInfo[hazacska][Ar] = 0; SCM(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ház megvéve!\"); SaveHouse(hazacska); format(stri, 256, \"A ház tulajdonosa:\\n%s\\nNyomj ALT-ot.\", hInfo[hazacska][Owner]); Update3DTextLabelText(haztext[hazacska], -1, stri); } } if(dialogid == hazikoo2) { new hazacska = MelyikHaz(playerid); if(!response) return 0; if(listitem == 0) { cmd_bemegy(playerid, \"\"); } else if(listitem == 1) { hInfo[hazacska][nyitva] = 1; SCM(playerid, COLOR_GREEN, \"Ajtó kinyitva.\"); } else if(listitem == 2) { hInfo[hazacska][nyitva] = 0; SCM(playerid, COLOR_GREEN, \"Ajtó bezárva.\"); } else if(listitem == 3) { GivePlayerMoney(playerid, 5000); format(hInfo[hazacska][Owner], 24, \"%s\", \"\"); if(hInfo[hazacska][style] == 1) hInfo[hazacska][Ar] = 5000; if(hInfo[hazacska][style] == 2) hInfo[hazacska][Ar] = 10000; if(hInfo[hazacska][style] == 3) hInfo[hazacska][Ar] = 25000; SCM(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ház eladva!\"); format(stri, 256, \"A ház eladó! Ára:\\n%d$\\n Nyomj ALT-ot.\", hInfo[hazacska][Ar]); SaveHouse(hazacska); Update3DTextLabelText(haztext[hazacska], -1, stri); } } if(dialogid == hazikoo3) { if(!response) return 0; if(listitem == 0) { cmd_kimegy(playerid, \"\"); } else if(listitem == 1) { hInfo[mhazban[playerid]][nyitva] = 1; SCM(playerid, COLOR_GREEN, \"Ajtó kinyitva.\"); } else if(listitem == 2) { hInfo[mhazban[playerid]][nyitva] = 0; SCM(playerid, COLOR_GREEN, \"Ajtó bezárva.\"); } } if(dialogid == hazikoo4) { if(!response) return 0; cmd_bemegy(playerid, \"\"); } if(dialogid == hazikoo5) { if(!response) return 0; cmd_kimegy(playerid, \"\"); } return 1; } CreateHouse(id, Float:x, Float:y, Float:z, stylee) { new hFile[128]; format(hFile, 128, \"/Hazak/%d.ini\", id); if(dini_Exists(hFile)) return printf(\"%d ID ház létezik!!\", id); dini_Create(hFile); dini_Set(hFile, \"Owner\", \"\"); dini_FloatSet(hFile, \"X\", x); dini_FloatSet(hFile, \"Y\", y); dini_FloatSet(hFile, \"Z\", z); dini_IntSet(hFile, \"Style\", stylee); if(stylee == 1) { dini_IntSet(hFile, \"Ar\", 5000); dini_IntSet(hFile, \"Interior\", 1); dini_FloatSet(hFile, \"kX\", 223.043991); dini_FloatSet(hFile, \"kY\", 1289.259888); dini_FloatSet(hFile, \"kZ\", 1082.199951); } if(stylee == 2) { dini_IntSet(hFile, \"Ar\", 10000); dini_IntSet(hFile, \"Interior\", 2); dini_FloatSet(hFile, \"kX\", 225.756989 ); dini_FloatSet(hFile, \"kY\", 1240.000000 ); dini_FloatSet(hFile, \"kZ\", 1082.149902 ); } if(stylee == 3) { dini_IntSet(hFile, \"Ar\", 25000); dini_IntSet(hFile, \"Interior\", 3); dini_FloatSet(hFile, \"kX\", 235.508994 ); dini_FloatSet(hFile, \"kY\", 1189.169897 ); dini_FloatSet(hFile, \"kZ\", 1080.339966 ); } dini_IntSet(hFile, \"Nyitva\", 0); hInfo[id][iD] = id; hInfo[id][X] = dini_Float(hFile, \"X\"); hInfo[id][Y] = dini_Float(hFile, \"Y\"); hInfo[id][Z] = dini_Float(hFile, \"Z\"); hInfo[id][Ar] = dini_Int(hFile, \"Ar\"); hInfo[id][kX] = dini_Float(hFile, \"kX\"); hInfo[id][kY] = dini_Float(hFile, \"kY\"); hInfo[id][kZ] = dini_Float(hFile, \"kZ\"); hInfo[id][style] = dini_Int(hFile, \"Style\"); hInfo[id][interior] = dini_Int(hFile, \"Interior\"); printf(\"%d ID ház betöltve!\", id); format(stri, 256, \"ID:%d\\nA ház eladó! Ára:\\n%d$\\n Nyomj ALT-ot.\", id, hInfo[id][Ar]); haztext2[id] = Create3DTextLabel(\"Nyomj ALT-ot.\", -1, hInfo[id][kX], hInfo[id][kY], hInfo[id][kZ], 30, id, 0); haztext[id] = Create3DTextLabel(stri, -1, x, y, z, 30, 0, 0); hazak++; return 1; } LoadHouse(id) { new hFile[128]; format(hFile, 128, \"/Hazak/%d.ini\", id); if(!dini_Exists(hFile)) return 0; hInfo[id][iD] = id; format(hInfo[id][Owner], 24, \"%s\", dini_Get(hFile, \"Owner\")); hInfo[id][X] = dini_Float(hFile, \"X\"); hInfo[id][Y] = dini_Float(hFile, \"Y\"); hInfo[id][Z] = dini_Float(hFile, \"Z\"); hInfo[id][Ar] = dini_Int(hFile, \"Ar\"); hInfo[id][kX] = dini_Float(hFile, \"kX\"); hInfo[id][kY] = dini_Float(hFile, \"kY\"); hInfo[id][kZ] = dini_Float(hFile, \"kZ\"); hInfo[id][interior] = dini_Int(hFile, \"Interior\"); hInfo[id][style] = dini_Int(hFile, \"Style\"); hInfo[id][nyitva] = dini_Int(hFile, \"Nyitva\"); if(hInfo[id][Ar] == 0) { format(stri, 256, \"ID:%d\\nA ház tulajdonosa:\\n%s\\nNyomj ALT-ot.\", id, hInfo[id][Owner]); haztext[id] = Create3DTextLabel(stri, -1, hInfo[id][X], hInfo[id][Y], hInfo[id][Z], 30, 0, 0); } else { format(stri, 256, \"ID:%d\\nA ház eladó! Ára:\\n%d$\\n Nyomj ALT-ot.\", id, hInfo[id][Ar]); haztext[id] = Create3DTextLabel(stri, -1, hInfo[id][X], hInfo[id][Y], hInfo[id][Z], 30, 0, 0); } haztext2[id] = Create3DTextLabel(\"Nyomj ALT-ot.\", -1, hInfo[id][kX], hInfo[id][kY], hInfo[id][kZ], 30, id, 0); printf(\"%d ID ház betöltve!\", id); hazak++; return 1; } SaveHouse(id) { new hFile[128]; format(hFile, 128, \"/Hazak/%d.ini\", id); if(!dini_Exists(hFile)) return 0; dini_Set(hFile, \"Owner\", hInfo[id][Owner]); dini_FloatSet(hFile, \"X\", hInfo[id][X]); dini_FloatSet(hFile, \"Y\", hInfo[id][Y]); dini_FloatSet(hFile, \"Z\", hInfo[id][Z]); dini_IntSet(hFile, \"Ar\", hInfo[id][Ar]); dini_IntSet(hFile, \"Nyitva\", hInfo[id][nyitva]); printf(\"%d ID ház elmentve!\", id); return 1; } RemoveHouse(id) { new hFile[128]; format(hFile, 128, \"/Hazak/%d.ini\", id); if(!dini_Exists(hFile)) return 0; dini_Remove(hFile); printf(\"%d ID ház törölve.\", id); hInfo[id][X] = 0; hInfo[id][Y] = 0; hInfo[id][Z] = 0; hInfo[id][Ar] = 0; hInfo[id][nyitva] = 0; hazak--; Delete3DTextLabel(haztext[id]); Delete3DTextLabel(haztext2[id]); return 1; } stock LoadHouses() { for(new i=0;i<MAX_HOUSES;i++) { LoadHouse(i); } return 1; } stock SaveHouses() { for(new i=0;i<MAX_HOUSES;i++) { SaveHouse(i); } return 1; } stock MelyikHaz(playerid) { for(new i;i<MAX_HOUSES;i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, hInfo[X], hInfo[Y], hInfo[Z])) return i; } return -1; } stock pName(id) { new name[24]; GetPlayerName(id, name, 24); return name; }
134
« Dátum: 2013. február 24. - 14:07:02 »
Sziasztok, Ehez a Speed-Boss-thoz kellene nekem hogy csak parancsra müködjön.. #include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"SpeedBoost 0.3e By:[sDW]BlackJack\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if ((newkeys & KEY_CROUCH) && !(oldkeys & KEY_ANALOG_UP) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) ){ if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new Float:vx, Float:vy, Float:vz; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz); SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid) ,vx*1.5,vy*1.5 ,vz*1.5); } } return 1; }
135
« Dátum: 2013. február 23. - 17:52:53 »
Sziasztok lenne egy problémám mert fejlesztgetem a módomat és hirtelen kidobott 26 Erort és nem tûnik el a hibát nem találom... Nézegetem a sorokat de semmi nem tudok rájönni mi lehet a hiba....Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném!
C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(2125) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(2134) : error 021: symbol already defined: \"ExtortionSBiz\" C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(2154) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(2190) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(2191) : error 004: function \"SafeGivePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(2218) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3078) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3090) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3094) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3106) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3118) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3122) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3126) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3138) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3142) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3146) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3451) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3457) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(3955) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(4002) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(4175) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(4195) : error 004: function \"ClearChatbox\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(4199) : error 004: function \"ClearChatbox\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(4211) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(4212) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented C:\\Users\\toky\\Desktop\\teszt.pwn(4213) : error 004: function \"SafeGivePlayerWeapon\" is not implemented Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors.
Ha esetleg bemásolod nekem a Hibás sorokat lehet hogy tudok segiteni
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
|