Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Robi222
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
121
« Dátum: 2014. április 28. - 16:34:47 »
Köszi a segítséget bár nem nagyon értem. Letudnád írni valahogy részletesen ?
122
« Dátum: 2014. április 25. - 17:47:40 »
Köszi,megpróbálom aztán írok vissza. Moderátoroknak: én mindig kiteszem a tagot,nem értem hogy ti nem látjátok vagy mi,de nekem valamiért mindig ott van,és kivan rakva a Code tag.[/b][/u]
123
« Dátum: 2014. április 25. - 14:38:46 »
Hali! Szeretnék csinálni egy /eloleptet (játékosid) (rank) nevû parancsot,de nem tudok rájönni hogy hogy kellene. enumba vannak nekem a rangok: enum ballasRangok{ outsider, nigga, underboss, boss, bigboss, ballasgirl } new ballasRank[MAX_PLAYERS][ballasRangok];
És itt pedig az /eloleptet parancs: CMD:eloleptet(playerid,params[]) { if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) //Ballas - Lila Banda { new targetid = strval(params); new felajanlid; new rank; new frakciofelkeres[256]; new frakciokuldes[256]; if(ballasRank[playerid][bigboss] == 1) { if(sscanf(params,\"us\",felajanlid,rank)) SendClientMessage(playerid, COLOR_FIREBRICK,\"Használd: /felajanl [iD/Név] [RANK]\"); if(!IsPlayerConnected(felajanlid))return SendClientMessage(playerid, COLOR_FIREBRICK,\"Nincs ilyen játékos!\"); else { format(frakciokuldes,sizeof(frakciokuldes),\"(( Felajánlottad valakinek hogy csatlakozzon a bandába! \",GetName(playerid)); SendClientMessage(targetid,COLOR_YELLOW,frakciokuldes); format(frakciofelkeres,sizeof(frakciofelkeres),\"(( Fel ajánlották neked hogy csatlakozz a Ballas nevû bandába! Ha elakarod fogadni: /elfogadfrakcio \"); SendClientMessage(targetid,COLOR_YELLOW,frakciofelkeres); ballasRank[felajanlid][frakciofelajanlva] = rank; return 1; } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_FIREBRICK,\"(( Te nem vagy a Ballas Bandavezére! ))\"); //Ha nem leader } } return 1; }
Tehát hogy a banda leader beírja hogy /eloleptet (játékosid) (rank) akkor átállítja a skin -t illetve a megadott játékosnak a változóját. Pontosabban azt nem értem hogy olvassam ki az enumból hogy milyen rankot adott meg és hogy olyanra is állítsa át. Elõre is köszi. [mod]Kitettem helyette a pawn code taget, ismét. Még hányszor adjak neked figyelmeztetést, hogy megtanuld végre, oda kéne figyelni a témád esztétikájára?[/mod]
124
« Dátum: 2014. április 24. - 22:02:25 »
R7-es MySQL Plugin -t használok,R6-osra meg nem találtam példa szkriptet. Ez R38, nem pedig R7. R6-tal pedig ne foglalkozz mert nagyon elavult, \"buta\" (legalábbis az R38-hoz képest biztosan) és egy fokkal talán lassabb is.
Igen,jó lenne az R38-as csak megint át kéne alakítani,nekem nem kellenek plusz funkciók csak annyi hogy az alap adatokat,stabilan lementse mindig.[/quote] Mint már írtam, na meg mint már le lett írva elõttem, de úgy látszik, nem értetted meg. Ez R38-cal íródott. Az lehet, hogy R7-el is megy, vagy éppen R38 alatti, de R7 feletti plugint használsz, nem tudom. De minden jel arra utal, hogy ez bizony R38. Igaz, van benne olyan, ami R7-ben is megtalálható, de R38 szerintem.
a MySQL log rávezetett a probléma lehetséges megoldására. Szóval, regisztráció után az INSERT queryhez írs hozzá a pontot is. [/quote] Azzal semmi probléma sincs, legalábbis a log szerint.
[12:54:53] Passing query INSERT INTO user (username,password) VALUES (\'Roberto_Belmonte\',(\'raptor\')) | [12:54:53] ProcessQueryThread() - Query was successful. (INSERT INTO user (username,password) VALUES (\'Roberto_Belmonte\',(\'raptor\')) ) [/quote]
Query was successful[/quote] Nem is értem, hogy vezethetett rá téged a lehetséges megoldásra Amúgy sem azzal volt a probléma, hanem a mentéssel. Igaz, ott is bekerül egyfajta érték (ha nem adsz meg semmit, 0, vagy a mezõ típusának megfelelõ érték), bár sosem 1. Viszont az részletkérdés, hogy regkor ment e, elvégre nem csak a regkor kell menteni, hanem mindig frissíteni is kell az adatokat. És ott lesz hiba a témanyitó elmondása szerint. De nem véletlen, hogy nem menti a pontot, elvégre meg sem adta a programnak azt az utasítást, hogy mentse a pontokat.
format(query,sizeof(query),\"UPDATE `user` SET level=\'%i\',money=\'%i\' WHERE username = \'%s\'\",sInfo[playerid][level],sInfo[playerid][penz],GetName(playerid)); [/quote] Legalábbis én - habár lehet, hogy vak vagyok - nem látok itt ilyet. A mentésrõl pedig véletlenül sem másoltál logot, pedig szükség lenne rá, elvégre a pénzt mégiscsak akarod menteni, de nem menti el valamiért.
Kedves Témanyitó! Meguntam, hogy napokon belül minden témádban helyetted pakolom ki a pawn code tageket, nem is egy, hanem általában 4-5 db forráskódhoz. Ahogyan ebben a témában is. Fõleg az a baj, hogy a code tag kitételeim és a moderátori hozzászólásaim ellenére sem vagy képes kirakni a tageket utólag, a többi posztodban. Ezért lehet, hogy még nem is adnék semmit a szóbeli megdorgáláson kívül, de nyitottál 3 témát is, melyben a MySQL mentéssel van bajod. Minek? Ezen két dologért, de fõleg a felesleges témanyitásokért ment a figyelmeztetés. [/quote] Köszi a választ! savePlayer callback alatt formátozom a query -t és frissítem (UPDATE-olom) benne az adatokat,de ahogy mondod hogy mindig kell frissíteni,tehát OnPlayerUpdate -nél is frissítsem ? Most nem értem kicsit amit írtál.
125
« Dátum: 2014. április 24. - 15:08:52 »
Üdv! A regisztrációt elfelejtetted mellékelni, de a MySQL log rávezetett a probléma lehetséges megoldására. Szóval, regisztráció után az INSERT queryhez írs hozzá a pontot is. U.i.: az r38-as plugint is használhatnád, bár nem tudom, mennyire kellene ahhoz ezt átalakítani.
Hali! Na szóval,itt a regisztráció: if(dialogid == DIALOG_REGISTER) //Regisztráció { if(response) { new name[MAX_PLAYER_NAME],query[1024],passwort[35]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(strlen(inputtext)>3) { //Regisztráció mysql_real_escape_string(inputtext,passwort,dbhandle); format(query,sizeof(query),\"INSERT INTO user (username,password) VALUES (\'%s\',(\'%s\')) \",name,passwort); //Beállítjuk az adatokat sInfo[playerid][penz] = 30000; sInfo[playerid][level] = 1; sInfo[playerid][ruha] = 26; SetPlayerScore(playerid, 1); SetPlayerSkin(playerid,26); mysql_function_query(dbhandle,query,false,\"\",\"\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen Regisztráltál!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { //Ha kevesebb mint 4 karakter SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"A Jelszónak minimum 4 karakternek kell lenni!\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",\"Kérlek írd be a jelszót!\",\"Rendben\",\"Mégse\"); } } else { Kick(playerid); } return 1; }
Igen,jó lenne az R38-as csak megint át kéne alakítani,nekem nem kellenek plusz funkciók csak annyi hogy az alap adatokat,stabilan lementse mindig. [mod]Kitettem helyetted a PAWN Code Taget![/mod]
126
« Dátum: 2014. április 24. - 12:59:36 »
Hali! Nem rég letöltöttem egy MySQL Regisztráció/Bejelentkezõ szkriptet,abban az alap benne volt (név,jelszó),ezt le is menti sikeresen viszont a pénzt és pontot már nem menti le. R7-es MySQL Plugin -t használok,R6-osra meg nem találtam példa szkriptet. Ezt írja a MySQL_LOG Fájl: [12:54:32] CMySQLHandler::CMySQLHandler() - Connecting to \"localhost\" | DB: \"projectrp\" | Username: \"root\" [12:54:32] CMySQLHandler::Connect() - Connection was successful. [12:54:32] CMySQLHandler::Connect() - Auto-Reconnect has been enabled. [12:54:51] >> mysql_query_callback( Connection handle: 1 ) [12:54:51] Passing query SELECT * FROM `user` WHERE `username` = \'Roberto_Belmonte\' | ii [12:54:51] ProcessQueryThread(OnUserCheck) - Query was successful. (SELECT * FROM `user` WHERE `username` = \'Roberto_Belmonte\') [12:54:51] ProcessQueryThread(OnUserCheck) - Data caching enabled. [12:54:51] CMySQLHandler::StoreResult() - Result was stored. [12:54:51] CMySQLHandler::FreeResult() - Result was successfully free\'d. [12:54:51] CMySQLHandler::ProcessQueryThread() - Data is getting passed to ->ProcessTick() [12:54:51] OnUserCheck(ii) - Threaded function called. [12:54:51] >> cache_get_data( Connection handle: 1 ) [12:54:51] ProcessTick() - The cache has been cleared. [12:54:53] >> mysql_real_escape_string( Connection handle: 1 ) [12:54:53] CMySQLHandler::EscapeString(raptor); - Escaped 6 characters to raptor. [12:54:53] >> mysql_query_callback( Connection handle: 1 ) [12:54:53] Passing query INSERT INTO user (username,password) VALUES (\'Roberto_Belmonte\',(\'raptor\')) | [12:54:53] ProcessQueryThread() - Query was successful. (INSERT INTO user (username,password) VALUES (\'Roberto_Belmonte\',(\'raptor\')) ) [12:54:53] CMySQLHandler::ProcessQueryThread() - Data is getting passed to ->ProcessTick()
Amikor a játékos csatlakozik public OnUserCheck(playerid) { new num_rows,num_fields; cache_get_data(num_rows,num_fields,dbhandle); if(num_rows==0) { //Regisztráció ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",\"Kérlek írd be a jelszót!\",\"Rendben\",\"Mégse\"); } else { //Bejelentkezés ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",\"Kérlek írd be a jelszót!\",\"Rendben\",\"Mégse\"); } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { //Bejelentkez/Regisztráció new name[MAX_PLAYER_NAME],query[1024]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `user` WHERE `username` = \'%s\'\", GetName(playerid)); mysql_function_query(dbhandle, query, true, \"OnUserCheck\", \"ii\", playerid); return 1; }
Adatmentés: savePlayer(playerid) { if(sInfo[playerid][loggedin]==0) return 1; //Pénz,szint mentés new query[1024]; format(query,sizeof(query),\"UPDATE `user` SET level=\'%i\',money=\'%i\' WHERE username = \'%s\'\",sInfo[playerid][level],sInfo[playerid][penz],GetName(playerid)); mysql_function_query(dbhandle,query,false,\"\",\"\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { savePlayer(playerid); return 1; }
Bejelentkezés: public OnPasswordResponse(playerid) //Bejelentkezés { new num_fields,num_rows; cache_get_data(num_rows,num_fields,dbhandle); if(num_rows==1) { //Jó jelszó mysql_free_result(dbhandle); sInfo[playerid][loggedin] = 1; cache_get_field_content(1,\"id\",sInfo[playerid][id],dbhandle); cache_get_field_content(4,\"level\",sInfo[playerid][level],dbhandle); cache_get_field_content(5,\"money\",sInfo[playerid][penz],dbhandle); SetPlayerScore(playerid,sInfo[playerid][level]); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { //Rossz jelszó SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz jelszó!\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",\"Kérlek írd be a jelszót!\",\"Rendben\",\"Mégse\"); } return 1; }
Aki segít annak megy a + mert fontos lenne,nagyon,elõre is köszönöm szépen. [mod]Kitettem helyetted a PAWN Code Taget![/mod]
127
« Dátum: 2014. április 24. - 10:41:20 »
Nem mûködik így sem,közben rájöttem hogy az adat mentés se jó,mert regisztrációnál beállítok a játékosnak 1 Score -t (szintet),0 forint,eddig jó,de ha kilépek akkor a MySQL -be már 0 pénz és 0 level (azaz score) van ,a jelszó,név ,azt valamiért lementi.
128
« Dátum: 2014. április 23. - 19:51:50 »
Hali! Már sikerült megoldanom a MySQL jelszót,szóval most egy másik gondom van,felmegyek szerverre regisztrálok lementi a nevet,jelszót és 0 pénzt illetve 0 scoret,viszont ha felmegyek és be jelentkezek akkor már 1 pontom van és 1 dollárom,valamit összekeverhet az ID-vel,de mi lehet a gond ? Amikor csatlakozik a játékos: public OnPlayerConnect(playerid) { //Login/Register new name[MAX_PLAYER_NAME],query[128]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(query,sizeof(query),\"SELECT id FROM user WHERE username=\'%s\'\",name); mysql_function_query(dbhandle,query,true,\"OnUserCheck\",\"i\",playerid); return 1; }
Adat mentés: savePlayer(playerid) { if(sInfo[playerid][loggedin]==0) return 1; //Pénz,szint mentés new query[1024]; format(query,sizeof(query),\"UPDATE user SET level=\'%i\',money=\'%i\' WHERE id=\'%i\'\",sInfo[playerid][level],sInfo[playerid][penz],sInfo[playerid][id]); mysql_function_query(dbhandle,query,false,\"\",\"\"); return 1; }
Amikor bejelentkezik a játékos,azaz adatok lekérése: public OnPasswordResponse(playerid) //Bejelentkezés { new num_fields,num_rows; cache_get_data(num_rows,num_fields,dbhandle); if(num_rows==1) { //Jó jelszó sInfo[playerid][loggedin] = 1; sInfo[playerid][level] = cache_get_row(4,0,\"level\",dbhandle); SetPlayerScore(playerid,sInfo[playerid][level]); sInfo[playerid][id] = cache_get_row(1,0,\"id\",dbhandle); sInfo[playerid][penz] = cache_get_row(5,0,\"money\",dbhandle); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { //Rossz jelszó SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz jelszó!\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",\"Kérlek írd be a jelszót!\",\"Rendben\",\"Mégse\"); } return 1; }
Elõre is köszi a segítséget! [mod]Kitettem helyetted a PAWN Code Tageket![/mod]
129
« Dátum: 2014. április 22. - 12:45:05 »
Hali! Nem rég letöltöttem egy MySQL reg rendszert,de valamiért a jelszót nem jól menti le mert úgy menti le mint az IP -t,nem tudok rájönni,valaki tudna segíteni hogy mi a gond ? Regisztráció: if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if(response) { if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Register\",\"Enter Password !\",\"Register\",\"Exit\"); new EscapePass[60],string[300],playerip[16]; mysql_real_escape_string(inputtext, EscapePass); GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip)); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"You are registered user now \"); format(string,sizeof(string),\"INSERT INTO usersdata(`pName`, `pIP`, `pPass`) VALUES(\'%s\', \'%s\', \'%s\')\",GetName(playerid),playerip,EscapePass); mysql_function_query(cHandle, string, false, \"\", \"\"); strmid(Data[playerid][pName], GetName(playerid), 0, strlen(GetName(playerid)), 255); strmid(Data[playerid][pPass], EscapePass, 0, strlen(EscapePass), 255); strmid(Data[playerid][pIP], playerip, 0, strlen(playerip), 255); MySQL_SaveStats(playerid); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"You choosed to quit\"); Kick(playerid); } }
Bejelentkezés: if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { new EscapedPass[60]; mysql_real_escape_string(inputtext, EscapedPass); if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Login\",\"You are registerd user, to login type your password bellow:\",\"Login\",\"Exit\"); if(strcmp(EscapedPass, Data[playerid][pPass])) { WrongPass[playerid] ++; if(WrongPass[playerid] >= TRYS_BEFORE_KICK) { format(xstring,sizeof(xstring),\"You entered wrong password %d times, you are kicked .\",WrongPass); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,xstring); Kick(playerid); } SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Wrong password!\"); format(xstring,sizeof(xstring),\"Wrong password: %d/%d\",WrongPass[playerid],TRYS_BEFORE_KICK); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Login\",xstring,\"Login\",\"Exit\"); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"[Login] You successfully logged in ! \"); MySQL_LoadStats(playerid); } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"You choosed to quit\"); Kick(playerid); } }
[mod]Kitettem a PAWN Code taget![/mod]
130
« Dátum: 2014. április 19. - 22:16:13 »
RPG MTA Szerverünkre keresünk LUA Szkriptert,nem,nem Valhalla
131
« Dátum: 2014. április 15. - 18:49:15 »
Sziasztok!
Készülõ MTA,RPG Szerverünkre keresünk egy szkriptert,aki jól ért a LUA Programnyelvhez,nem kérnénk egész rendszereket csak pár dologba kéne segítség és pár alap parancsba. (/me,/do,RP Chat)
Aki segít a szkriptelésben,az a szerverünkön kap: Admint
Egy kocsit
Egy házat
Pénzt
Frakciót Aki úgy érzi hogy van elég tapasztalata és segítene nekünk az jelezzen nekem privátba,és írok egy elérhetõséget ott pedig megbeszéljük részletesen a dolgokat,mikrofonom is van szóval akár tudunk dumálni is. Ennyit szerettem volna.
132
« Dátum: 2014. április 28. - 21:48:16 »
Nem direkt szerkesztettem bele,hanem a code tagot próbáltam mert sehogy sem akart menni,mert ti azt írtátok: \"[ c o d e = p a w n ]\" ,a felhasználó is így írta: \" \",azért nem akart menni mert MINDET egybe kell írni és nem direkt szerkesztettem bele,normálisan nem tudjátok elmagyarázni hogy kell használni.
133
« Dátum: 2014. április 28. - 21:06:11 »
Hali! Hogy lehet valamit kiolvasni tömbbõl ? Például van nekem a tömb: new Szervezetneve[20][3][32] = { //Név / Rövidítés / Ékezet nélküli rövidítés {\"Los Santos Rendõrség\", \"LSPD\", \"LSPD\"},//1 {\"Nemzeti Nyomozó Iroda\", \"NNI\", \"NNI\"},//2 {\"Katonaság\", \"Katonaság\", \"Katonasag\"},//3 {\"LSMD\", \"LSMD\", \"LSMD\"},//4 {\"MS-13\", \"MS-13\", \"MS-13\"},//5 {\"Yakuza\", \"Yakuza\", \"Yakuza\"},//6 {\"Önkormányzat\", \"Önkormányzat\", \"Onkormanyzat\"},//7 {\"Hitman\", \"Hitman\", \"Hitman\"},//8 {\"Riporter\", \"Riporter\", \"Riporter\"},//9 {\"MKV\", \"MKV\", \"MKV\"},//10 {\"Oktató\", \"Oktató\", \"Oktato\"},//11 {\"San Fierro-i Rendõrség\", \"SFPD\", \"SFPD\"},//12 {\"Sons of Anarchy\", \"SOA\", \"SOA\"},//13 {\"Grove Street Families\", \"GSF\", \"GSF\"},//14 {\"La Cosa Nostra\", \"LCN\", \"LCN\"},//15 {\"Ballas\", \"Ballas\", \"Ballas\"},//16 {\"Vám és pénzügyõrség\", \"VPOP\", \"VPOP\"},//17 {\"ORFK\", \"ORFK\", \"ORFK\"},//18 {\"Szerelõ Kft\", \"DSZK\", \"DSZK\"},//19 {\"Special Weapons And Tactics\", \"SWAT\", \"SWAT\"}//20 };
És akkor például egy paranccsal beállítom a játékosnak a \"Ballas\" -t. Remélem érthetõen írtam le,elõre is köszi a segítséget. és most kiraktam a code taget,legalábbis én látom hogy kivan rakva,ha ezek után se jó akkor nem tudom hol a hiba. Kiraktad, nem a panw code taget. Javítottam helyetted, ismét. Pedig én már PÜ-ben és a figyelmeztetõ üzenetben is elmagyaráztam a használatát, na meg más felhasználó is leírta neked. Ennek ellenére sem használod. Na még egyszer...: [ c o d e = p a w n ] // Forráskód [ / c o d e ]
134
« Dátum: 2014. április 28. - 16:34:47 »
Köszi a segítséget bár nem nagyon értem. Letudnád írni valahogy részletesen ?
135
« Dátum: 2014. április 25. - 17:47:40 »
Köszi,megpróbálom aztán írok vissza. Moderátoroknak: én mindig kiteszem a tagot,nem értem hogy ti nem látjátok vagy mi,de nekem valamiért mindig ott van,és kivan rakva a Code tag.[/b][/u]
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
|