Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Virgonc
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
121
« Dátum: 2013. január 12. - 20:47:51 »
Mód elejére: #define DIALOG_ZENE 555 Parancsokhoz: if (strcmp(\"/zene\", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, 1171.2460,-1658.2876,22.2344)) // a 7-es a távolság, állísd be majd { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ZENE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz a zenék közül!\", \"Green Day - Missing You\\nGreen Day - Angel Blue\\nGreen Day - XKid\\nNegyedik szám\\nÖtödik szám\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xffffffff, \"Nem vagy a kijelölt helyen\"); } return 1; } OnPlayerDialogRespons -hoz: if(dialogid == DIALOG_ZENE) { if(response) { if(listitem == 0) //Az elsõ zene { for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, 1171.2460,-1658.2876,22.2344)) // a 7-es a távolság, állísd be majd { PlayAudioStreamForPlayer(i, \"link\"); } } } if(listitem == 1) //Második zene { for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, 1171.2460,-1658.2876,22.2344)) // a 7-es a távolság, állísd be majd { PlayAudioStreamForPlayer(i, \"link\"); } } } if(listitem == 0) //Harmadik zene for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, 1171.2460,-1658.2876,22.2344)) // a 7-es a távolság, állísd be majd { PlayAudioStreamForPlayer(i, \"link\"); } } } if(listitem == 0) //Negyedik zene { for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, 1171.2460,-1658.2876,22.2344)) // a 7-es a távolság, állísd be majd { PlayAudioStreamForPlayer(i, \"link\"); } } } if(listitem == 0) //Ötödik zene for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, 1171.2460,-1658.2876,22.2344)) // a 7-es a távolság, állísd be majd { PlayAudioStreamForPlayer(i, \"link\"); } } } }
122
« Dátum: 2013. január 12. - 20:13:29 »
írtam pm-ben, ha elkulted megcsinalom. E: Úgy látom kiléptél, leírom, hogy mit csinálj majd. Tehát van ugye a new része a textdrawnok, ezt írd át ilyenre: new Text:textdrawnév[MAX_PLAYERS]; Majd van az OnGameModeInit alatt az a rész, ahol létrehoztad és beállítotad a textdrawot, itt írd át ilyenre: for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++) { textdrawnév = TextDrawCreate(koordináta1, koordináta2, \" \"); //fontos, hogy a szöveg így legyen! SetTimerEx(\"PontFrissito\", 1000, true, \"i\", i); TextDrawFont(textdrawnév, 3); TextDrawColor(textdrawnév, 0xFFFFFFFF); //stb. } És végül van ugye a frissítés: forward PontFrissito(playerid); public PontFrissito(playerid) { new tstring[256]; format(tstring,256,\"Olesek szama: %d - Halalok szama: %d\",kills[playerid],deaths[playerid]); TextDrawSetString(textdrawnév,tstring); } Remélem érthetõ.
123
« Dátum: 2013. január 12. - 17:38:50 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(megbilincsel, 12 , cmdtext); return 0; } Ezt tedd be valahova.
124
« Dátum: 2013. január 12. - 17:25:44 »
Ha egy full üres szervert indítasz be, akkor azon nincsen óra. Vagy a módodban, vagy egy másik fs-ben van egy másik óra.
125
« Dátum: 2013. január 12. - 17:13:01 »
Töröld ki a módodból a régi óra textdrawját!
126
« Dátum: 2013. január 12. - 17:11:33 »
public OnPlayerConnect(playerid) { SendDeathMessage(playerid, playerid, 200); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { SendDeathMessage(playerid, playerid, 201); return 1; }
128
« Dátum: 2013. január 12. - 17:04:13 »
Ne haragúdj, fáradt vagyok már... if(!IsPlayerAdmin(playerid)){ Így.
129
« Dátum: 2013. január 12. - 16:54:10 »
Na várj megírom neked, egy pillanat. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 12. - 17:02:18 )
Tehát. Ezt a módba írd majd mindent, oks? OnGameModeInit alá: ManualVehicleEngineAndLights();//Instead of vehicle engines and lights automatic, they are now manual. Ezt pedig a mód aljára: public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if (PRESSED(KEY_FIRE)) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicle,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); if(engine == 0) { SetVehicleParamsEx(vehicle,1,1,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid,-1,\"Motor beindítva!\"); } else { SetVehicleParamsEx(vehicle,0,0,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid,-1,\"Motor leállítva!\"); } } } } return 1; } Írj ah nem jó.
130
« Dátum: 2013. január 12. - 16:49:55 »
bocs, az \"If(isPlayerAdmin) résznél kicsi i-vel írd!!! Tehát: if(IsPlayer.....
131
« Dátum: 2013. január 12. - 16:48:31 »
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(listitem) { case 10: //ez a skin dialog id-je, amit már definiáltunk { switch(listitem) { case 0: //az elsõ menü { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_GROOVE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Groove skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } case 1: //a második menü { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_BALLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ballas skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } //és így tovább a case-k } case 11: //a groove skinek { switch(listitem) { case 0: //elsõ skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 1: //Második skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 2: //haradik skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } } case 12: //balals skinek { switch(listitem) { case 0: //elsõ skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 1: //Második skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 2: //haradik skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } } return 1; } Warningos lesz a tabolás miatt. De mûködni fog.
132
« Dátum: 2013. január 12. - 16:46:54 »
public OnPlayerText(playerid, text[]) { If(!IsPlayerAdmin){ new textv2[128], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(textv2, sizeof (textv2), \"%d [%s]: %s\", playerid, name, text); SendPlayerMessageToAll(playerid, textv2); } else{ new textv2[128], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(textv2, sizeof (textv2), \"%d [%s]:{színkód} %s\", playerid, name, text); SendPlayerMessageToAll(playerid, textv2); } return 0; } Ezzel kiírja a zid-t is és az admin más színnel ír. A \"színkód\" helyére írj be valami színt.
133
« Dátum: 2013. január 12. - 16:40:00 »
Nos, van egy olyan rész benne, hogy SetTimerEx(\"Unfreeze\", 2000, 0, \"d\", playerid); Ezt töröld ki, próbáld így. Így nem fog lefagyasztani spawnoláskor, hogy megvárd, amíg betölt az object. Nincs más ötletem.
135
« Dátum: 2013. január 12. - 16:27:32 »
OnPlayerDeath alá: SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
|