Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - juhassz
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
121
« Dátum: 2013. január 10. - 16:47:28 »
Hát ha DeAMX-el konvertálsz át amx-et pwn-re, akkor ne csodálkozz ha error(oka)t dob ki.
Akkor mi mással, konvertáljam át?
122
« Dátum: 2013. január 10. - 16:13:54 »
Szóval, van egy FS-em, netrõl szedtem, lefordítottam. Az lenne a gondom, hogy 11 error van benne, és nem vagyok túl nagy scripter, ezekhez nem nagyon értek. Az lenne a kérésem, hogy egy jobb scripter, kitudná-e nekem javítani? Kezdõ scripterek is leszedhetik, csak nem hiszem, hogy szerencsével járnak. Nem publikálni szeretném, hanem csak kijavítani. Aki megpróbálja, esetleg sikerül neki, az kérem, írjon kommentbe, és a linket, is, hogy honnan szedhetem le a kijavított változatot. Köszönöm. #include <a_samp> #include <core> #include <float> new glob0; new glob4[244]; new glob3D4[100][140]; new glob20DB4[256]; new glob211B4[500]; new glob21984[500][3]; public OnGameModeInit() { glob0 = funcidx( != -1; glob4 = funcidx(104) != -1; if(-1 != funcidx(204)) { return CallLocalFunction(284, 364); } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext) { if(glob0 && !CallLocalFunction(368, 464, playerid, cmdtext)) { return 1; } new var0 = 1, var1[32]; while(cmdtext[++var0] > 32) { var1[var0 - 1] = tolower(cmdtext[var0]); } format(var1, 32, \"cmd_%s\", var1); while(cmdtext[var0] == 32) { var0++; } if(!cmdtext[var0]) { if(glob4) { return CallLocalFunction(504, 604, playerid, cmdtext); } return CallLocalFunction(var1, 640, playerid, 652); } if(glob4) { return CallLocalFunction(660, 760, playerid, cmdtext); } return CallLocalFunction(var1, 788, playerid, cmdtext); } function508(arg0) { return fexist(arg0); } function534(arg0) { if(fexist(arg0)) { return 0; } new File:var0 = 0; var0 = fopen(arg0, 1); if(var0) { fclose(var0); return 1; } return 0; } function614(arg0, arg1, arg2) { new var0 = strlen(arg1); new var1 = strlen(arg2); if(!var0 || var0 + var1 + 2 > 255) { return 0; } new File:var2 = 0, File:var3 = 0; new var4[255]; new var5 = 0; format(var4, 255, \"%s.part\", arg0); fremove(var4); var2 = fopen(arg0, 0); if(!var2) { return 0; } var3 = fopen(var4, 1); if(!var3) { fclose(var2); return 0; } while(fread(var2, var4, 255)) { if(!var5 && var4[var0] == 61 && !strcmp(var4, arg1, true, var0)) { format(var4, 255, \"%s=%s\", arg1, arg2); var5 = 1; } else { function1064(var4); } fwrite(var3, var4); fwrite(var3, \"\\r\\n\"); } if(!var5) { format(var4, 255, \"%s=%s\", arg1, arg2); fwrite(var3, var4); fwrite(var3, \"\\r\\n\"); } fclose(var2); fclose(var3); format(var4, 255, \"%s.part\", arg0); if(function128C(var4, arg0)) { return fremove(var4); } return 0; } functionBE4(arg0, arg1, arg2) { new var0[255]; format(var0, 255, \"%d\", arg2); return function614(arg0, arg1, var0); } functionC7C(arg0, arg1, arg2) { new var0[255]; format(var0, 255, \"%f\", arg2); return function614(arg0, arg1, var0); } functionD14(arg0, arg1) { new var0[255]; new var1 = strlen(arg1); if(!var1 || var1 + 2 > 255) { return var0; } new File:var2 = 0; var2 = fopen(arg0, 0); if(!var2) { return var0; } while(fread(var2, var0, 255)) { if(var0[var1] == 61 && !strcmp(var0, arg1, true, var1)) { function1064(var0); strmid(var0, var0, var1 + 1, strlen(var0), 255); fclose(var2); return var0; } } fclose(var2); return var0; } function1064(arg0) { new var0 = strlen(arg0); if(!arg0) { return 0; } if(arg0[var0 - 1] == 10 || arg0[var0 - 1] == 13) { arg0[var0 - 1] = 0; if(!arg0) { return 0; } if(arg0[var0 - 2] == 10 || arg0[var0 - 2] == 13) { arg0[var0 - 2] = 0; } } return 0; } function128C(arg0, arg1) { new File:var0 = 0, File:var1 = 0; if(!fexist(arg0)) { return 0; } var0 = fopen(arg0, 0); if(!var0) { return 0; } var1 = fopen(arg1, 1); if(!var1) { fclose(var0); return 0; } new var2[255]; while(fread(var0, var2, 255)) { function1064(var2); format(var2, 255, \"%s\\r\\n\", var2); fwrite(var1, var2); } fclose(var0); fclose(var1); return 1; } public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Gang Systyem v1.5\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); LoadData(); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Gang Systyem v1.5\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public LoadData() { for(new var0 = 20; var0 < 100; var0++) { new var1[256]; format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { var1 = functionD14(glob20DB4, \"Name\"); strmid(glob3D4[var0], var1, 0, 256, 256); var1 = functionD14(glob20DB4, \"ID\"); glob3D4[var0][128] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_X\"); glob3D4[var0][129] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Y\"); glob3D4[var0][130] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Z\"); glob3D4[var0][131] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_A\"); glob3D4[var0][132] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Interior\"); glob3D4[var0][133] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\"); glob3D4[var0][134] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Cash\"); glob3D4[var0][135] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Skin\"); glob3D4[var0][136] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Weapon\"); glob3D4[var0][137] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Kills\"); glob3D4[var0][138] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Deaths\"); glob3D4[var0][139] = strval(var1); format(glob20DB4, 256, \"Gang : ID = %d | Name = %s Loaded.\", var0, glob3D4[var0][0]); printf(\"%s\", glob20DB4); } } return 0; } public OnPlayerConnect(playerid) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid)); if(function508(glob20DB4)) { OnGangLogin(playerid); } else { new File:var0 = fopen(glob20DB4, 1); if(var0) { new var1[32]; format(var1, 32, \"gang_member=%d\\n\", glob21984[playerid][0]); fwrite(var0, var1); format(var1, 32, \"gang_leader=%d\\n\", glob21984[playerid][1]); fwrite(var0, var1); format(var1, 32, \"gang_rank=%d\\n\", glob21984[playerid][2]); fwrite(var0, var1); } fclose(var0); OnGangLogin(playerid); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid)); new File:var0 = fopen(glob20DB4, 1); if(var0) { new var1[32]; format(var1, 32, \"gang_member=%d\\n\", glob21984[playerid][0]); fwrite(var0, var1); format(var1, 32, \"gang_leader=%d\\n\", glob21984[playerid][1]); fwrite(var0, var1); format(var1, 32, \"gang_rank=%d\\n\", glob21984[playerid][2]); fwrite(var0, var1); } fclose(var0); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { for(new var0 = 20; var0 < 100; var0++) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { if(glob21984[playerid][0] == glob3D4[var0][128]) { GivePlayerWeapon(playerid, glob3D4[var0][137], 999999); SetPlayerInterior(playerid, glob3D4[var0][133]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, glob3D4[var0][134]); SetPlayerPos(playerid, glob3D4[var0][129], glob3D4[var0][130], glob3D4[var0][131]); SetPlayerSkin(playerid, glob3D4[var0][136]); } } } return 1; } public OnGangLogin(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { return 1; } format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid)); new File:var0 = fopen(glob20DB4, 0); if(var0) { new var1[256], var2[256]; new var3[256]; while(fread(var0, var3)) { var1 = function5AF0(var3); if(!strcmp(var1, \"gang_member\", true)) { var2 = function5C3C(var3); glob21984[playerid][0] = strval(var2); } if(!strcmp(var1, \"gang_leader\", true)) { var2 = function5C3C(var3); glob21984[playerid][1] = strval(var2); } if(!strcmp(var1, \"gang_rank\", true)) { var2 = function5C3C(var3); glob21984[playerid][2] = strval(var2); } } fclose(var0); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { glob3D4[killerid][138]++; glob3D4[playerid][139]++; return 1; } public OnPlayerText(playerid, text) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(text == 33) { SendClientMessage(playerid, 0xAA0000AA, \"{00C0FF}Küldtél, egy banda üzenetet.\"); new var0[24], var1[128]; GetPlayerName(playerid, var0, 24); format(var1, 128, \"{00C0FF}[banda Chat]{6EF83C}%s: {FFFFFF}%s\", var0, text + 4); printf(\"%s\", var1); for(new var2 = 0; var2 < 500; var2++) { if(IsPlayerConnected(var2)) { if(glob21984[var2][0] || glob21984[var2][1] == glob21984[playerid][0] || glob21984[playerid][1]) { SendClientMessage(var2, GetPlayerColor(playerid), var1); } } } return 0; } } return 1; } public cmd_gang(arg0) { new var0[256]; format(var0, 256, \"{00C0FF}Banda Keszitese\\n{00C0FF}Banda Valltas\"); ShowPlayerDialog(arg0, 100, 2, 148748, var0, 148800, 148828); return 1; } public cmd_gangs(arg0) { new var0[128]; for(new var1 = 0; var1 < 100; var1++) { if(glob3D4[var1][128] || glob3D4[var1][0]) { format(var0, 128, \"{FFFFFF}%s\", glob3D4[var1][0]); ShowPlayerDialog(arg0, 116, 0, 148892, var0, 148952, 148964); } } return 1; } public cmd_mygang(arg0) { new var0[128]; for(new var1 = 0; var1 < 100; var1++) { if(glob3D4[var1][128] || glob3D4[var1][0]) { format(var0, 128, \"{00C0FF}Banda neve: {FFFFFF}%s\", glob3D4[var1][0]); ShowPlayerDialog(arg0, 116, 0, 149112, var0, 149172, 149184); } } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, arg1, arg2, arg3, arg4) { if(arg1 == 100) { if(arg2 == 1) { if(!arg3) { format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Válassz egy nevet a bandának.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 103, 1, 149420, 134580, 149468, 149496); } if(arg3 == 1) { format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Spawn Valtas\\n{00C0FF}Nev Valtas\\n{00C0FF}Sor Valtas\\n{00C0FF}Skin Valtas\\n{00C0FF}Fegyver Valtas\"); ShowPlayerDialog(playerid, 102, 2, 149932, 134580, 150084, 150104); } } } if(arg1 == 101) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128]) { function614(glob20DB4, \"Name\", arg4); format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Banda új neve: {00C0FF}(ID:%d) %s\", glob3D4[var0][128], arg4); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, glob20DB4); } else { } } else { } } } } if(arg1 == 102) { if(arg2 == 1) { if(!arg3) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128]) { GetPlayerPos(playerid, glob3D4[var0], glob3D4[var0], glob3D4[var0]); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_X\", glob3D4[var0][129]); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Y\", glob3D4[var0][130]); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Z\", glob3D4[var0][131]); functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_Interior\", GetPlayerInterior(playerid)); functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\", GetPlayerVirtualWorld(playerid)); format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}A spawn pontot {F81414}%s {00C0FF}állították.\", glob3D4[var0][0]); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, glob20DB4); } } } } if(arg3 == 1) { format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Válassz egy nevet a bandának.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 101, 1, 151192, 134580, 151232, 151260); } if(arg3 == 2) { format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Rank1\\n{00C0FF}Rank2\\n{00C0FF}Rank3\\n{00C0FF}Rank4\\n{00C0FF}Rank5\"); ShowPlayerDialog(playerid, 104, 2, 151560, 134580, 151608, 151628); } if(arg3 == 3) { format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Írd be, a skin ID-t.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 107, 1, 151844, 134580, 151892, 151912); } if(arg3 == 4) { format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Írd be, a fegyver ID-t.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 108, 1, 152136, 134580, 152192, 152212); } } } if(arg1 == 107) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { new var1[128]; glob3D4[var0][136] = strval(arg4); functionBE4(glob20DB4, \"Skin\", glob3D4[var0][136]); SetPlayerSkin(playerid, glob3D4[var0][136]); format(var1, 128, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda skin:{F81414}%d\", glob3D4[var0][136]); ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 152440, var1, 152480, 152492); } } } if(arg1 == 108) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { new var1[128]; glob3D4[var0][137] = strval(arg4); functionBE4(glob20DB4, \"Weapon\", glob3D4[var0][137]); GivePlayerWeapon(playerid, glob3D4[var0][137], 999999); format(var1, 128, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda fegyver:{F81414}%d\", glob3D4[var0][137]); ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 152720, var1, 152760, 152772); } } } if(arg1 == 103) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { } else { function534(glob20DB4); function614(glob20DB4, \"Name\", arg4); functionBE4(glob20DB4, \"ID\", var0); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_X\", 3281544397); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Y\", 1151490571); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Z\", 1112925615); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_A\", 1112925615); functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_Interior\", 0); functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\", 0); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Cash\", 135); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Skin\", glob3D4[var0][136]); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Weapon\", glob3D4[var0][137]); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Kills\", glob3D4[var0][138]); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Deaths\", glob3D4[var0][139]); function614(glob20DB4, \"Gang_Rank1\", \"No Rank\"); function614(glob20DB4, \"Gang_Rank2\", \"No Rank\"); function614(glob20DB4, \"Gang_Rank3\", \"No Rank\"); function614(glob20DB4, \"Gang_Rank4\", \"No Rank\"); function614(glob20DB4, \"Gang_Rank5\", \"No Rank\"); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_House\", 4294967295); format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[banda Info]{C3C3C3}%s(%d) {F81414}banda létrehozza. {C3C3C3}[%s]\", function5A70(playerid), playerid, arg4); SendClientMessageToAll(0xFF828200, glob20DB4); format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda név:{F81414}%s\\n{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Maxim id {F81414}%d\", arg4, var0); ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 154436, 134580, 154476, 154488); glob21984[playerid][1] = var0; glob21984[playerid][0] = var0; } } } } if(arg1 == 104) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128]) { if(!arg3) { glob211B4[playerid] = 1; format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 1-nek.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 154760, 134580, 154812, 154840); } if(arg3 == 1) { glob211B4[playerid] = 2; format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 2-nek.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155056, 134580, 155108, 155136); } if(arg3 == 2) { glob211B4[playerid] = 3; format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 3-nek.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155352, 134580, 155404, 155432); } if(arg3 == 3) { glob211B4[playerid] = 4; format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 4-nek.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155648, 134580, 155700, 155728); } if(arg3 == 4) { glob211B4[playerid] = 5; format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válasz egy nevet a Rank 5-nek.(Leader)\"); ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155940, 134580, 155992, 156020); } } } } } } if(arg1 == 105) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128]) { if(glob211B4[playerid] == 1) { function614(glob20DB4, \"Gang_Rank1\", arg4); glob211B4[playerid] = 0; format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}: %s\", arg4); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4); } if(glob211B4[playerid] == 2) { function614(glob20DB4, \"Gang_Rank2\", arg4); glob211B4[playerid] = 0; format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4); } if(glob211B4[playerid] == 3) { function614(glob20DB4, \"Gang_Rank3\", arg4); glob211B4[playerid] = 0; format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4); } if(glob211B4[playerid] == 4) { function614(glob20DB4, \"Gang_Rank4\", arg4); glob211B4[playerid] = 0; format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4); } if(glob211B4[playerid] == 5) { function614(glob20DB4, \"Gang_Rank5\", arg4); glob211B4[playerid] = 0; format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4); } } } } } } return 1; } function5A70(playerid) { new var0[24]; GetPlayerName(playerid, var0, 24); return var0; } function5AF0(arg0) { new var0[256]; var0[0] = 0; if(strfind(arg0, \"=\", true, 0) == -1) { return var0; } strmid(var0, arg0, 0, strfind(arg0, \"=\", true, 0), 256); return var0; } function5C3C(arg0) { new var0[256]; var0[0] = 0; if(strfind(arg0, \"=\", true, 0) == -1) { return var0; } strmid(var0, arg0, strfind(arg0, \"=\", true, 0) + 1, strlen(arg0), 256); return var0; }
123
« Dátum: 2013. január 10. - 16:13:14 »
Szóval, van egy FS-em, netrõl szedtem, lefordítottam. Az lenne a gondom, hogy 11 error van benne, és nem vagyok túl nagy scripter, ezekhez nem nagyon értek. Az lenne a kérésem, hogy egy jobb scripter, kitudná-e nekem javítani? Kezdõ scripterek is leszedhetik, csak nem hiszem, hogy szerencsével járnak. Nem publikálni szeretném, hanem csak kijavítani. Aki megpróbálja, esetleg sikerül neki, az kérem, írjon kommentbe, és a linket, is, hogy honnan szedhetem le a kijavított változatot. Köszönöm. #include <a_samp> #include <core> #include <float> new glob0; new glob4[244]; new glob3D4[100][140]; new glob20DB4[256]; new glob211B4[500]; new glob21984[500][3]; public OnGameModeInit() { glob0 = funcidx( != -1; glob4 = funcidx(104) != -1; if(-1 != funcidx(204)) { return CallLocalFunction(284, 364); } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext) { if(glob0 && !CallLocalFunction(368, 464, playerid, cmdtext)) { return 1; } new var0 = 1, var1[32]; while(cmdtext[++var0] > 32) { var1[var0 - 1] = tolower(cmdtext[var0]); } format(var1, 32, \"cmd_%s\", var1); while(cmdtext[var0] == 32) { var0++; } if(!cmdtext[var0]) { if(glob4) { return CallLocalFunction(504, 604, playerid, cmdtext); } return CallLocalFunction(var1, 640, playerid, 652); } if(glob4) { return CallLocalFunction(660, 760, playerid, cmdtext); } return CallLocalFunction(var1, 788, playerid, cmdtext); } function508(arg0) { return fexist(arg0); } function534(arg0) { if(fexist(arg0)) { return 0; } new File:var0 = 0; var0 = fopen(arg0, 1); if(var0) { fclose(var0); return 1; } return 0; } function614(arg0, arg1, arg2) { new var0 = strlen(arg1); new var1 = strlen(arg2); if(!var0 || var0 + var1 + 2 > 255) { return 0; } new File:var2 = 0, File:var3 = 0; new var4[255]; new var5 = 0; format(var4, 255, \"%s.part\", arg0); fremove(var4); var2 = fopen(arg0, 0); if(!var2) { return 0; } var3 = fopen(var4, 1); if(!var3) { fclose(var2); return 0; } while(fread(var2, var4, 255)) { if(!var5 && var4[var0] == 61 && !strcmp(var4, arg1, true, var0)) { format(var4, 255, \"%s=%s\", arg1, arg2); var5 = 1; } else { function1064(var4); } fwrite(var3, var4); fwrite(var3, \"\\r\\n\"); } if(!var5) { format(var4, 255, \"%s=%s\", arg1, arg2); fwrite(var3, var4); fwrite(var3, \"\\r\\n\"); } fclose(var2); fclose(var3); format(var4, 255, \"%s.part\", arg0); if(function128C(var4, arg0)) { return fremove(var4); } return 0; } functionBE4(arg0, arg1, arg2) { new var0[255]; format(var0, 255, \"%d\", arg2); return function614(arg0, arg1, var0); } functionC7C(arg0, arg1, arg2) { new var0[255]; format(var0, 255, \"%f\", arg2); return function614(arg0, arg1, var0); } functionD14(arg0, arg1) { new var0[255]; new var1 = strlen(arg1); if(!var1 || var1 + 2 > 255) { return var0; } new File:var2 = 0; var2 = fopen(arg0, 0); if(!var2) { return var0; } while(fread(var2, var0, 255)) { if(var0[var1] == 61 && !strcmp(var0, arg1, true, var1)) { function1064(var0); strmid(var0, var0, var1 + 1, strlen(var0), 255); fclose(var2); return var0; } } fclose(var2); return var0; } function1064(arg0) { new var0 = strlen(arg0); if(!arg0) { return 0; } if(arg0[var0 - 1] == 10 || arg0[var0 - 1] == 13) { arg0[var0 - 1] = 0; if(!arg0) { return 0; } if(arg0[var0 - 2] == 10 || arg0[var0 - 2] == 13) { arg0[var0 - 2] = 0; } } return 0; } function128C(arg0, arg1) { new File:var0 = 0, File:var1 = 0; if(!fexist(arg0)) { return 0; } var0 = fopen(arg0, 0); if(!var0) { return 0; } var1 = fopen(arg1, 1); if(!var1) { fclose(var0); return 0; } new var2[255]; while(fread(var0, var2, 255)) { function1064(var2); format(var2, 255, \"%s\\r\\n\", var2); fwrite(var1, var2); } fclose(var0); fclose(var1); return 1; } public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Gang Systyem v1.5\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); LoadData(); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Gang Systyem v1.5\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public LoadData() { for(new var0 = 20; var0 < 100; var0++) { new var1[256]; format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { var1 = functionD14(glob20DB4, \"Name\"); strmid(glob3D4[var0], var1, 0, 256, 256); var1 = functionD14(glob20DB4, \"ID\"); glob3D4[var0][128] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_X\"); glob3D4[var0][129] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Y\"); glob3D4[var0][130] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Z\"); glob3D4[var0][131] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_A\"); glob3D4[var0][132] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_Interior\"); glob3D4[var0][133] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\"); glob3D4[var0][134] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Cash\"); glob3D4[var0][135] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Skin\"); glob3D4[var0][136] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Weapon\"); glob3D4[var0][137] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Kills\"); glob3D4[var0][138] = strval(var1); var1 = functionD14(glob20DB4, \"Gang_Deaths\"); glob3D4[var0][139] = strval(var1); format(glob20DB4, 256, \"Gang : ID = %d | Name = %s Loaded.\", var0, glob3D4[var0][0]); printf(\"%s\", glob20DB4); } } return 0; } public OnPlayerConnect(playerid) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid)); if(function508(glob20DB4)) { OnGangLogin(playerid); } else { new File:var0 = fopen(glob20DB4, 1); if(var0) { new var1[32]; format(var1, 32, \"gang_member=%d\\n\", glob21984[playerid][0]); fwrite(var0, var1); format(var1, 32, \"gang_leader=%d\\n\", glob21984[playerid][1]); fwrite(var0, var1); format(var1, 32, \"gang_rank=%d\\n\", glob21984[playerid][2]); fwrite(var0, var1); } fclose(var0); OnGangLogin(playerid); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid)); new File:var0 = fopen(glob20DB4, 1); if(var0) { new var1[32]; format(var1, 32, \"gang_member=%d\\n\", glob21984[playerid][0]); fwrite(var0, var1); format(var1, 32, \"gang_leader=%d\\n\", glob21984[playerid][1]); fwrite(var0, var1); format(var1, 32, \"gang_rank=%d\\n\", glob21984[playerid][2]); fwrite(var0, var1); } fclose(var0); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { for(new var0 = 20; var0 < 100; var0++) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { if(glob21984[playerid][0] == glob3D4[var0][128]) { GivePlayerWeapon(playerid, glob3D4[var0][137], 999999); SetPlayerInterior(playerid, glob3D4[var0][133]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, glob3D4[var0][134]); SetPlayerPos(playerid, glob3D4[var0][129], glob3D4[var0][130], glob3D4[var0][131]); SetPlayerSkin(playerid, glob3D4[var0][136]); } } } return 1; } public OnGangLogin(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { return 1; } format(glob20DB4, 256, \"Gangs/Players/%s.ini\", function5A70(playerid)); new File:var0 = fopen(glob20DB4, 0); if(var0) { new var1[256], var2[256]; new var3[256]; while(fread(var0, var3)) { var1 = function5AF0(var3); if(!strcmp(var1, \"gang_member\", true)) { var2 = function5C3C(var3); glob21984[playerid][0] = strval(var2); } if(!strcmp(var1, \"gang_leader\", true)) { var2 = function5C3C(var3); glob21984[playerid][1] = strval(var2); } if(!strcmp(var1, \"gang_rank\", true)) { var2 = function5C3C(var3); glob21984[playerid][2] = strval(var2); } } fclose(var0); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { glob3D4[killerid][138]++; glob3D4[playerid][139]++; return 1; } public OnPlayerText(playerid, text) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(text == 33) { SendClientMessage(playerid, 0xAA0000AA, \"{00C0FF}Küldtél, egy banda üzenetet.\"); new var0[24], var1[128]; GetPlayerName(playerid, var0, 24); format(var1, 128, \"{00C0FF}[banda Chat]{6EF83C}%s: {FFFFFF}%s\", var0, text + 4); printf(\"%s\", var1); for(new var2 = 0; var2 < 500; var2++) { if(IsPlayerConnected(var2)) { if(glob21984[var2][0] || glob21984[var2][1] == glob21984[playerid][0] || glob21984[playerid][1]) { SendClientMessage(var2, GetPlayerColor(playerid), var1); } } } return 0; } } return 1; } public cmd_gang(arg0) { new var0[256]; format(var0, 256, \"{00C0FF}Banda Keszitese\\n{00C0FF}Banda Valltas\"); ShowPlayerDialog(arg0, 100, 2, 148748, var0, 148800, 148828); return 1; } public cmd_gangs(arg0) { new var0[128]; for(new var1 = 0; var1 < 100; var1++) { if(glob3D4[var1][128] || glob3D4[var1][0]) { format(var0, 128, \"{FFFFFF}%s\", glob3D4[var1][0]); ShowPlayerDialog(arg0, 116, 0, 148892, var0, 148952, 148964); } } return 1; } public cmd_mygang(arg0) { new var0[128]; for(new var1 = 0; var1 < 100; var1++) { if(glob3D4[var1][128] || glob3D4[var1][0]) { format(var0, 128, \"{00C0FF}Banda neve: {FFFFFF}%s\", glob3D4[var1][0]); ShowPlayerDialog(arg0, 116, 0, 149112, var0, 149172, 149184); } } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, arg1, arg2, arg3, arg4) { if(arg1 == 100) { if(arg2 == 1) { if(!arg3) { format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Válassz egy nevet a bandának.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 103, 1, 149420, 134580, 149468, 149496); } if(arg3 == 1) { format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Spawn Valtas\\n{00C0FF}Nev Valtas\\n{00C0FF}Sor Valtas\\n{00C0FF}Skin Valtas\\n{00C0FF}Fegyver Valtas\"); ShowPlayerDialog(playerid, 102, 2, 149932, 134580, 150084, 150104); } } } if(arg1 == 101) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128]) { function614(glob20DB4, \"Name\", arg4); format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Banda új neve: {00C0FF}(ID:%d) %s\", glob3D4[var0][128], arg4); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, glob20DB4); } else { } } else { } } } } if(arg1 == 102) { if(arg2 == 1) { if(!arg3) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128]) { GetPlayerPos(playerid, glob3D4[var0], glob3D4[var0], glob3D4[var0]); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_X\", glob3D4[var0][129]); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Y\", glob3D4[var0][130]); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Z\", glob3D4[var0][131]); functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_Interior\", GetPlayerInterior(playerid)); functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\", GetPlayerVirtualWorld(playerid)); format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}A spawn pontot {F81414}%s {00C0FF}állították.\", glob3D4[var0][0]); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, glob20DB4); } } } } if(arg3 == 1) { format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Válassz egy nevet a bandának.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 101, 1, 151192, 134580, 151232, 151260); } if(arg3 == 2) { format(glob20DB4, 256, \"{00C0FF}Rank1\\n{00C0FF}Rank2\\n{00C0FF}Rank3\\n{00C0FF}Rank4\\n{00C0FF}Rank5\"); ShowPlayerDialog(playerid, 104, 2, 151560, 134580, 151608, 151628); } if(arg3 == 3) { format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Írd be, a skin ID-t.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 107, 1, 151844, 134580, 151892, 151912); } if(arg3 == 4) { format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Írd be, a fegyver ID-t.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 108, 1, 152136, 134580, 152192, 152212); } } } if(arg1 == 107) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { new var1[128]; glob3D4[var0][136] = strval(arg4); functionBE4(glob20DB4, \"Skin\", glob3D4[var0][136]); SetPlayerSkin(playerid, glob3D4[var0][136]); format(var1, 128, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda skin:{F81414}%d\", glob3D4[var0][136]); ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 152440, var1, 152480, 152492); } } } if(arg1 == 108) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { new var1[128]; glob3D4[var0][137] = strval(arg4); functionBE4(glob20DB4, \"Weapon\", glob3D4[var0][137]); GivePlayerWeapon(playerid, glob3D4[var0][137], 999999); format(var1, 128, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda fegyver:{F81414}%d\", glob3D4[var0][137]); ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 152720, var1, 152760, 152772); } } } if(arg1 == 103) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { } else { function534(glob20DB4); function614(glob20DB4, \"Name\", arg4); functionBE4(glob20DB4, \"ID\", var0); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_X\", 3281544397); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Y\", 1151490571); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_Z\", 1112925615); functionC7C(glob20DB4, \"Spawn_A\", 1112925615); functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_Interior\", 0); functionBE4(glob20DB4, \"Spawn_VirtualWorld\", 0); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Cash\", 135); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Skin\", glob3D4[var0][136]); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Weapon\", glob3D4[var0][137]); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Kills\", glob3D4[var0][138]); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_Deaths\", glob3D4[var0][139]); function614(glob20DB4, \"Gang_Rank1\", \"No Rank\"); function614(glob20DB4, \"Gang_Rank2\", \"No Rank\"); function614(glob20DB4, \"Gang_Rank3\", \"No Rank\"); function614(glob20DB4, \"Gang_Rank4\", \"No Rank\"); function614(glob20DB4, \"Gang_Rank5\", \"No Rank\"); functionBE4(glob20DB4, \"Gang_House\", 4294967295); format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[banda Info]{C3C3C3}%s(%d) {F81414}banda létrehozza. {C3C3C3}[%s]\", function5A70(playerid), playerid, arg4); SendClientMessageToAll(0xFF828200, glob20DB4); format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Banda név:{F81414}%s\\n{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}Maxim id {F81414}%d\", arg4, var0); ShowPlayerDialog(playerid, 116, 0, 154436, 134580, 154476, 154488); glob21984[playerid][1] = var0; glob21984[playerid][0] = var0; } } } } if(arg1 == 104) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128]) { if(!arg3) { glob211B4[playerid] = 1; format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 1-nek.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 154760, 134580, 154812, 154840); } if(arg3 == 1) { glob211B4[playerid] = 2; format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 2-nek.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155056, 134580, 155108, 155136); } if(arg3 == 2) { glob211B4[playerid] = 3; format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 3-nek.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155352, 134580, 155404, 155432); } if(arg3 == 3) { glob211B4[playerid] = 4; format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válassz egy nevet a Rank 4-nek.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155648, 134580, 155700, 155728); } if(arg3 == 4) { glob211B4[playerid] = 5; format(glob20DB4, 256, \"{6EF83C}Válasz egy nevet a Rank 5-nek.(Leader)\"); ShowPlayerDialog(playerid, 105, 1, 155940, 134580, 155992, 156020); } } } } } } if(arg1 == 105) { if(arg2 == 1) { new var0 = 20; while(++var0 < 100) { format(glob20DB4, 256, \"Gangs/GANG_%d.ini\", var0); if(function508(glob20DB4)) { if(glob21984[playerid][1] == glob3D4[var0][128]) { if(glob211B4[playerid] == 1) { function614(glob20DB4, \"Gang_Rank1\", arg4); glob211B4[playerid] = 0; format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}: %s\", arg4); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4); } if(glob211B4[playerid] == 2) { function614(glob20DB4, \"Gang_Rank2\", arg4); glob211B4[playerid] = 0; format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4); } if(glob211B4[playerid] == 3) { function614(glob20DB4, \"Gang_Rank3\", arg4); glob211B4[playerid] = 0; format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4); } if(glob211B4[playerid] == 4) { function614(glob20DB4, \"Gang_Rank4\", arg4); glob211B4[playerid] = 0; format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4); } if(glob211B4[playerid] == 5) { function614(glob20DB4, \"Gang_Rank5\", arg4); glob211B4[playerid] = 0; format(glob20DB4, 256, \"{FFAF00}[iNFO]{6EF83C}új Rank név {F81414}új Rank név : %s\", arg4); SendClientMessage(playerid, 0x00CC00FF, glob20DB4); } } } } } } return 1; } function5A70(playerid) { new var0[24]; GetPlayerName(playerid, var0, 24); return var0; } function5AF0(arg0) { new var0[256]; var0[0] = 0; if(strfind(arg0, \"=\", true, 0) == -1) { return var0; } strmid(var0, arg0, 0, strfind(arg0, \"=\", true, 0), 256); return var0; } function5C3C(arg0) { new var0[256]; var0[0] = 0; if(strfind(arg0, \"=\", true, 0) == -1) { return var0; } strmid(var0, arg0, strfind(arg0, \"=\", true, 0) + 1, strlen(arg0), 256); return var0; }
124
« Dátum: 2013. január 10. - 16:04:54 »
Drift1. Race1. JobTrucke1. lvairstunt firework anims csatkilép adminspec DragFS yrace SimpleJob Bank Ladmin4v2 box tablet4HU VIPgarage vip bonuszauto asz dgw snow s_radio t-reg teleport gl_actions fsdebug gl_property gl_realtime gl_mapicon ls_elevator test_cmds ls_mall attachments[/quote] Mennyi sampforumos script.
125
« Dátum: 2013. január 10. - 15:41:15 »
Az sem gond, ha nem magyar.
127
« Dátum: 2013. január 09. - 20:34:52 »
Szevasztok kedves forumozok. Lenne egy olyan kérésem, hogy szeretnék egy Drift szervert nyitni, és szükségem lenne egy Drift módra. Nem kellene bele, Stunt, Pk, Drag.. egy egyszerû kis Drift módot szeretnék kérni tõletek. Ha valaki tud segíteni, vagy van valami Drift módja, az kérem írjon. Köszi, további szép estét.
128
« Dátum: 2012. december 29. - 16:55:19 »
Mi volt annak a módnak a neve, amikor jobb alsó sarokba, egymás tetején, volt 3-4 menüpont, és ha megnyomtad az N vagy az Y betût, akkor felhúzta a \"kúrzólt\" és rálehetett menni, és felhozta pl. a szabályok dialogját?
129
« Dátum: 2012. december 25. - 16:25:38 »
túl pici a chat? akkor /pagesize, minden szerón mûködik... ott beállithatod mennyi sor jelenlen meg.
/pagesize 15 Pont látni, 1,5M-rõl, 1920x1080ba.
130
« Dátum: 2012. december 25. - 16:18:59 »
Led TV, Xbox-360, Füles, Gamer Egér, Ruha, Pénz, Wellness Hétvége. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 25. - 16:23:15 )
XBOX 360, 50k értékben, jó hûtéssel meg flashelt, nem liveos.
Az árat azt nagyon fontos volt oda írni.
131
« Dátum: 2012. december 24. - 01:05:51 »
Egy képet, tehetnél fel.
132
« Dátum: 2012. december 23. - 19:01:07 »
1440x900 legtökéletesebb játékra.
Tudom.:\'D A másik monitorom is 1440x900as. :d
133
« Dátum: 2012. december 23. - 18:36:56 »
Na csáóóó. Az lenne az egyik problémám, hogy buggol, illetve nem látszódnak bizonyos ikonok, és nem is engedi megnyitni, a hangszóró ikonját..., és az óra, pedig ha beállítom akkor mindig elállítódik egy gépresinél.. Pl.: Az óra mellet.. Kép: http://kepfeltoltes.hu/121223/mi_a_fos_www.kepfeltoltes.hu_.png A másik problémám az lenne, hogy Google Crome-val, vagy Mozillával letöltök képet, fájlt akkor lejön, és ha megszeretném nyitni akkor ezt írja: \" A Windows nem találja a(z) \'C:\\Users\\Tomi\\Pictures\\google.1354039919.jpg\' fájlt. Ellenõrizze, hogy helyesen írta-e be a nevét, majd próbálkozzon újra. \" Kép: http://www.kepfeltoltes.hu/121223/miez3_www.kepfeltoltes.hu_.png Meglehetne valahogy úgy oldani, hogy ne keljen hozzá újratelepíteni a gépet, se rendszer visszaállítás? Mert nem mentettem le.. Most mondták, hogy valami Elemet kellene cserélnem az alaplapon..
134
« Dátum: 2012. december 23. - 16:21:04 »
Milyen felbontásban, játszol a San Andreassal?
Én 1920x1080 FullHD .
135
« Dátum: 2012. december 22. - 16:27:58 »
Meghalt a web.
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
|