Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dukma123

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
121
Segítségkérés / DestroyVehicle No ERROR
« Dátum: 2012. június 01. - 14:11:56 »
Nem akarok köcs. lenni de nekem az kéne hogy amit le hívtam kocsit mindet eltüntesse ne csak az alattamlévõt!

122
Segítségkérés / DestroyVehicle No ERROR
« Dátum: 2012. június 01. - 14:03:46 »
Az a hiba hogy nem csinál semmit kise írja h nem létezik a parancs vagy valami.
Megcsinálod hogy mûködjön?

123
Segítségkérés / DestroyVehicle No ERROR
« Dátum: 2012. június 01. - 13:52:51 »
Sziasztok!
Van 1 ilyen FS-em ami nem ír error-t se semmit nem is írja h nem létezik a parancs.
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/clean\", cmdtext, true))
{
  DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
  return 1;
}
return 0;
}

 
Ez lenne.
PLS HELP!

124
Segítségkérés / Score pénz
« Dátum: 2012. május 31. - 15:07:05 »
Olyat szeretnék hogy amennyi pénze van 1 embernek annyi score ja van lehet?

125
Segítségkérés / Pénz nullázás
« Dátum: 2012. május 31. - 15:05:39 »
PL?

126
Segítségkérés / Pénz nullázás
« Dátum: 2012. május 31. - 11:27:38 »
drift fun dm szeró

127
Segítségkérés / Pénz nullázás
« Dátum: 2012. május 31. - 08:38:24 »
ladmin menti

128
Segítségkérés / Pénz nullázás
« Dátum: 2012. május 30. - 10:57:36 »
Sziasztok!
Olyan gondom van van nekem 1 ilyenem:
 
#include <a_samp>
//====== Beállítások ======//
#define CHECKING_INTERVAL   5 //Itt állítsd be hány másodpercenként ellenõrízze hogy moneyhackel-e valaki
#define MAX_CASH_DIFF       150000 //Itt állítsd be hogy a megadott másodperc alatt mennyi pénzt lehet legfeljebb összeszedni
//=========================//
#define func%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
//#define BanEx2(%0,%1,%2) do{new _str[64]; format(_str,64,%1,%2); BanEx(%0,_str);}while(FALSE)
#define SetPlayerMoney(%0,%1) do{ResetPlayerMoney(%0); GivePlayerMoney(%0,%1);}while(FALSE)
new oldCash[MAX_PLAYERS];
new newCash[MAX_PLAYERS];
new FALSE = false;
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"CheckAllCash\",CHECKING_INTERVAL*1000,1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
oldCash[playerid] = 0;
newCash[playerid] = 0;
return 1;
}
func CheckAllCash()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(!IsPlayerConnected(i))continue;
    oldCash = newCash;
    newCash = GetPlayerMoney(i);
    if(newCash-oldCash > MAX_CASH_DIFF)
    {
        SetPlayerMoney(i,oldCash);
}
}
return 1;
}

 
És ezzel annyi a gond hogy megy minden mit 1 anti money heck nem enged hackel pénzt adni mindig nulláz de az a baj hogy ha van tisztességesen 200k d akkor ha kilépsz belépsz nullázódik! Azaz hacknek veszi!
PLS HELP!

129
Segítségkérés / PPC_Housing
« Dátum: 2012. május 08. - 21:05:08 »
most írd má le 1 kódba vagy illeszd be pls a /park parancsba h mit akarsz :)

130
Segítségkérés / PPC_Housing
« Dátum: 2012. május 08. - 13:41:41 »
A /park:
 
COMMAND:park(playerid, params[])
{
// Setup local variables
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rot, vid, HouseID, Msg[128];
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
// If a player hasn\'t logged in properly, he cannot use this command
if (INT_IsPlayerLoggedIn(playerid) == 0) return 0;
// Check if the player is inside a vehicle (he must be the driver)
if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
// Get the vehicle-id
vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
// Get the HouseID to which this vehicle belongs
HouseID = AVehicleData[vid][belongsToHouse];
// Check if this vehicle belongs to a house (if not, the vehicle cannot be parked, as it\'s not a house-vehicle)
if (HouseID != 0)
{
   // Check if the vehicle is in range of the house-entrance (you cannot park a vehicle further away from your house than 150m)
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, ParkRange, AHouseData[HouseID][HouseX], AHouseData[HouseID][HouseY], AHouseData[HouseID][HouseZ]))
   {
      // Get the player\'s position and angle
      GetVehiclePos(vid, x, y, z);
      GetVehicleZAngle(vid, rot);
      // Save those values for the vehicle
      AVehicleData[vid][spawnX] = x;
      AVehicleData[vid][spawnY] = y;
      AVehicleData[vid][spawnZ] = z;
      AVehicleData[vid][spawnRot] = rot;
      // Loop through all carslots of this house to find the vehicle-id
      for (new CarSlot; CarSlot < 10; CarSlot++)
      {
         // Check if this carslot holds the same vehicle-id
          if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] == vid)
          {
                    House_ReplaceVehicle(HouseID, CarSlot); // Re-create the vehicle at the same spot the player wants to park his vehicle
                    PutPlayerInVehicle(playerid, AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 0);
            // Turn on the engine and lights
            GetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
            SetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                    break; // Stop the for-loop
         }
      }
      // Let the player know he parked his vehicle
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Leparkoltad a jármûved.\");
      // Save the housefile
      HouseFile_Save(HouseID);
   }
   else
   {
       format(Msg, 128, \"{FFFF00}%iméteren{FF0000} belül kell parkolj a házadhoz közel.\", ParkRange);
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Msg);
   }
}
else
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Nem tudod leparkolni a jármûved, mert nem a te tulajdonodban van!\");
}
else
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak jármûben tudod leparkolni a saját jármûvedet.\");
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}

131
Segítségkérés / PPC_Housing
« Dátum: 2012. május 08. - 21:05:08 »
most írd má le 1 kódba vagy illeszd be pls a /park parancsba h mit akarsz :)

132
Segítségkérés / PPC_Housing
« Dátum: 2012. május 08. - 13:41:41 »
A /park:
 
COMMAND:park(playerid, params[])
{
// Setup local variables
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rot, vid, HouseID, Msg[128];
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
// If a player hasn\'t logged in properly, he cannot use this command
if (INT_IsPlayerLoggedIn(playerid) == 0) return 0;
// Check if the player is inside a vehicle (he must be the driver)
if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
// Get the vehicle-id
vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
// Get the HouseID to which this vehicle belongs
HouseID = AVehicleData[vid][belongsToHouse];
// Check if this vehicle belongs to a house (if not, the vehicle cannot be parked, as it\'s not a house-vehicle)
if (HouseID != 0)
{
   // Check if the vehicle is in range of the house-entrance (you cannot park a vehicle further away from your house than 150m)
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, ParkRange, AHouseData[HouseID][HouseX], AHouseData[HouseID][HouseY], AHouseData[HouseID][HouseZ]))
   {
      // Get the player\'s position and angle
      GetVehiclePos(vid, x, y, z);
      GetVehicleZAngle(vid, rot);
      // Save those values for the vehicle
      AVehicleData[vid][spawnX] = x;
      AVehicleData[vid][spawnY] = y;
      AVehicleData[vid][spawnZ] = z;
      AVehicleData[vid][spawnRot] = rot;
      // Loop through all carslots of this house to find the vehicle-id
      for (new CarSlot; CarSlot < 10; CarSlot++)
      {
         // Check if this carslot holds the same vehicle-id
          if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] == vid)
          {
                    House_ReplaceVehicle(HouseID, CarSlot); // Re-create the vehicle at the same spot the player wants to park his vehicle
                    PutPlayerInVehicle(playerid, AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 0);
            // Turn on the engine and lights
            GetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
            SetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                    break; // Stop the for-loop
         }
      }
      // Let the player know he parked his vehicle
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Leparkoltad a jármûved.\");
      // Save the housefile
      HouseFile_Save(HouseID);
   }
   else
   {
       format(Msg, 128, \"{FFFF00}%iméteren{FF0000} belül kell parkolj a házadhoz közel.\", ParkRange);
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Msg);
   }
}
else
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Nem tudod leparkolni a jármûved, mert nem a te tulajdonodban van!\");
}
else
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak jármûben tudod leparkolni a saját jármûvedet.\");
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}

133
Segítségkérés / PPC_Housing
« Dátum: 2012. május 06. - 17:23:00 »
Sziasztok!
Hogy oldom azt meg hogy a PPC_Housingba a /park nál ne essen le a tuning???  :D
Én ezt használom:
http://sampforum.hu/index.php?topic=15471.msg176482#msg176482

 
Köszi elõre a helpet!

134
Segítségkérés / moneyhax
« Dátum: 2012. május 06. - 11:12:00 »
köszi! ment a +

135
Segítségkérés / moneyhax
« Dátum: 2012. május 05. - 09:37:25 »
és ez a pénzét visszaállitja?

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal