Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Dukma123
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
121
« Dátum: 2012. június 01. - 14:11:56 »
Nem akarok köcs. lenni de nekem az kéne hogy amit le hívtam kocsit mindet eltüntesse ne csak az alattamlévõt!
122
« Dátum: 2012. június 01. - 14:03:46 »
Az a hiba hogy nem csinál semmit kise írja h nem létezik a parancs vagy valami. Megcsinálod hogy mûködjön?
123
« Dátum: 2012. június 01. - 13:52:51 »
Sziasztok! Van 1 ilyen FS-em ami nem ír error-t se semmit nem is írja h nem létezik a parancs. #include <a_samp> #define FILTERSCRIPT public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(\"/clean\", cmdtext, true)) { DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); return 1; } return 0; }
Ez lenne. PLS HELP!
124
« Dátum: 2012. május 31. - 15:07:05 »
Olyat szeretnék hogy amennyi pénze van 1 embernek annyi score ja van lehet?
125
« Dátum: 2012. május 31. - 15:05:39 »
PL?
126
« Dátum: 2012. május 31. - 11:27:38 »
drift fun dm szeró
127
« Dátum: 2012. május 31. - 08:38:24 »
ladmin menti
128
« Dátum: 2012. május 30. - 10:57:36 »
Sziasztok! Olyan gondom van van nekem 1 ilyenem: #include <a_samp> //====== Beállítások ======// #define CHECKING_INTERVAL 5 //Itt állítsd be hány másodpercenként ellenõrízze hogy moneyhackel-e valaki #define MAX_CASH_DIFF 150000 //Itt állítsd be hogy a megadott másodperc alatt mennyi pénzt lehet legfeljebb összeszedni //=========================// #define func%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1) //#define BanEx2(%0,%1,%2) do{new _str[64]; format(_str,64,%1,%2); BanEx(%0,_str);}while(FALSE) #define SetPlayerMoney(%0,%1) do{ResetPlayerMoney(%0); GivePlayerMoney(%0,%1);}while(FALSE) new oldCash[MAX_PLAYERS]; new newCash[MAX_PLAYERS]; new FALSE = false; public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"CheckAllCash\",CHECKING_INTERVAL*1000,1); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { oldCash[playerid] = 0; newCash[playerid] = 0; return 1; } func CheckAllCash() { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(!IsPlayerConnected(i))continue; oldCash = newCash; newCash = GetPlayerMoney(i); if(newCash-oldCash > MAX_CASH_DIFF) { SetPlayerMoney(i,oldCash); } } return 1; }
És ezzel annyi a gond hogy megy minden mit 1 anti money heck nem enged hackel pénzt adni mindig nulláz de az a baj hogy ha van tisztességesen 200k d akkor ha kilépsz belépsz nullázódik! Azaz hacknek veszi! PLS HELP!
129
« Dátum: 2012. május 08. - 21:05:08 »
most írd má le 1 kódba vagy illeszd be pls a /park parancsba h mit akarsz
130
« Dátum: 2012. május 08. - 13:41:41 »
A /park: COMMAND:park(playerid, params[]) { // Setup local variables new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rot, vid, HouseID, Msg[128]; new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; // If a player hasn\'t logged in properly, he cannot use this command if (INT_IsPlayerLoggedIn(playerid) == 0) return 0; // Check if the player is inside a vehicle (he must be the driver) if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { // Get the vehicle-id vid = GetPlayerVehicleID(playerid); // Get the HouseID to which this vehicle belongs HouseID = AVehicleData[vid][belongsToHouse]; // Check if this vehicle belongs to a house (if not, the vehicle cannot be parked, as it\'s not a house-vehicle) if (HouseID != 0) { // Check if the vehicle is in range of the house-entrance (you cannot park a vehicle further away from your house than 150m) if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, ParkRange, AHouseData[HouseID][HouseX], AHouseData[HouseID][HouseY], AHouseData[HouseID][HouseZ])) { // Get the player\'s position and angle GetVehiclePos(vid, x, y, z); GetVehicleZAngle(vid, rot); // Save those values for the vehicle AVehicleData[vid][spawnX] = x; AVehicleData[vid][spawnY] = y; AVehicleData[vid][spawnZ] = z; AVehicleData[vid][spawnRot] = rot; // Loop through all carslots of this house to find the vehicle-id for (new CarSlot; CarSlot < 10; CarSlot++) { // Check if this carslot holds the same vehicle-id if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] == vid) { House_ReplaceVehicle(HouseID, CarSlot); // Re-create the vehicle at the same spot the player wants to park his vehicle PutPlayerInVehicle(playerid, AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 0); // Turn on the engine and lights GetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective); break; // Stop the for-loop } } // Let the player know he parked his vehicle SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Leparkoltad a jármûved.\"); // Save the housefile HouseFile_Save(HouseID); } else { format(Msg, 128, \"{FFFF00}%iméteren{FF0000} belül kell parkolj a házadhoz közel.\", ParkRange); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Msg); } } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Nem tudod leparkolni a jármûved, mert nem a te tulajdonodban van!\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak jármûben tudod leparkolni a saját jármûvedet.\"); // Let the server know that this was a valid command return 1; }
131
« Dátum: 2012. május 08. - 21:05:08 »
most írd má le 1 kódba vagy illeszd be pls a /park parancsba h mit akarsz
132
« Dátum: 2012. május 08. - 13:41:41 »
A /park: COMMAND:park(playerid, params[]) { // Setup local variables new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rot, vid, HouseID, Msg[128]; new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; // If a player hasn\'t logged in properly, he cannot use this command if (INT_IsPlayerLoggedIn(playerid) == 0) return 0; // Check if the player is inside a vehicle (he must be the driver) if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { // Get the vehicle-id vid = GetPlayerVehicleID(playerid); // Get the HouseID to which this vehicle belongs HouseID = AVehicleData[vid][belongsToHouse]; // Check if this vehicle belongs to a house (if not, the vehicle cannot be parked, as it\'s not a house-vehicle) if (HouseID != 0) { // Check if the vehicle is in range of the house-entrance (you cannot park a vehicle further away from your house than 150m) if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, ParkRange, AHouseData[HouseID][HouseX], AHouseData[HouseID][HouseY], AHouseData[HouseID][HouseZ])) { // Get the player\'s position and angle GetVehiclePos(vid, x, y, z); GetVehicleZAngle(vid, rot); // Save those values for the vehicle AVehicleData[vid][spawnX] = x; AVehicleData[vid][spawnY] = y; AVehicleData[vid][spawnZ] = z; AVehicleData[vid][spawnRot] = rot; // Loop through all carslots of this house to find the vehicle-id for (new CarSlot; CarSlot < 10; CarSlot++) { // Check if this carslot holds the same vehicle-id if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] == vid) { House_ReplaceVehicle(HouseID, CarSlot); // Re-create the vehicle at the same spot the player wants to park his vehicle PutPlayerInVehicle(playerid, AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 0); // Turn on the engine and lights GetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective); break; // Stop the for-loop } } // Let the player know he parked his vehicle SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Leparkoltad a jármûved.\"); // Save the housefile HouseFile_Save(HouseID); } else { format(Msg, 128, \"{FFFF00}%iméteren{FF0000} belül kell parkolj a házadhoz közel.\", ParkRange); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Msg); } } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Nem tudod leparkolni a jármûved, mert nem a te tulajdonodban van!\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak jármûben tudod leparkolni a saját jármûvedet.\"); // Let the server know that this was a valid command return 1; }
134
« Dátum: 2012. május 06. - 11:12:00 »
köszi! ment a +
135
« Dátum: 2012. május 05. - 09:37:25 »
és ez a pénzét visszaállitja?
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
|