Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Devil112

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29
121
Segítségkérés / Szerver kifagyás
« Dátum: 2014. április 26. - 20:22:20 »
Nincs benne ilyen

122
Segítségkérés / Szerver kifagyás
« Dátum: 2014. április 26. - 20:10:16 »
A Modba ezek vannak:
 public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if (hittype == BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT)
{
Streamer_CallbackHook(STREAMER_OPWS, playerid, weaponid, hittype, hitid, fX, fY, fZ);
}
#if defined Streamer_OnPlayerWeaponShot
return Streamer_OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, fX, fY, fZ);
#else
return 1;
#endif
}

 
Már csak ez a hiba van:
 
 C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\pawno\\include\\streamer.inc(487) : warning 219: local variable \"hitid\" shadows a variable at a preceding level 

 
Tényleg return hiba volt..
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

123
Segítségkérés / Szerver kifagyás
« Dátum: 2014. április 26. - 19:45:41 »
És akkor most hogy tudnám eltüntetni??

124
Segítségkérés / Szerver kifagyás
« Dátum: 2014. április 26. - 12:19:20 »
Berakom a streamer.inc-et és ezt a hibát írja:
 

C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\pawno\\include\\streamer.inc(487) : warning 219: local variable \"hitid\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(4703) : warning 209: function \"Streamer_OnPlayerDisconnect\" should return a value
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

125
Segítségkérés / Szerver kifagyás
« Dátum: 2014. április 26. - 10:33:03 »
Sziasztok.:)
Hostingnál van a szerverem, és folyton kifagy mikor egy CP-be belemegyek + a mappolások se jelennek meg..
Mi lehet a hiba??
( pluginokat frissítettük )

126
Munkaerő keresése / Scriptert keresek közeljövõben nyíló szerveremre
« Dátum: 2014. április 23. - 16:04:30 »

Sziasztok. :)
Egy alap tudású scriptert keresek aki nem pénzért dolgozna..
Egy AfterLife moddal szeretnék majd nyitni szervert a közeljövõben , de kéne egy két javítgatás rajta. ( Nem kérek ilyen kommenteket, hogy az afterlifeval nem érek el semmit. Én dolgom.!)
Egy két parancsot kéne átírni, pluszba írni parancsokat.
Textdrawot berakni.
Bugokat kiszedni.
Sorolhatnám..
Jelenleg egy legnagyobb adminnal tudom megjutalmazni, + legnagyobb jogosultság mindenhol ( webadmin nem tartozik bele )

Ha szeretnél jelentkezz és PÜ-ben megbeszéljük a részleteket.:)


127
Archívum / - @ sunwell.hu
« Dátum: 2014. május 02. - 09:12:50 »
.

128
Archívum / AfterLife RolePlay @ sunwell.hu
« Dátum: 2014. május 01. - 20:38:13 »

Sziasztok.!
Szeretném mindenkinek bejelenteni , hogy mai napon ( 2014. 05. 01 ) újra megnyitotta kapuit az AfterLifeRPG.

Aki nem ismerné az AfterLife RPG-t annak szeretném bemutatni, hátha kedvet kap hozzá. :)

Szeretnék egy RP-s társaságot összehozni.

A játék El Quebrados (EQ) és Las Payasadas (LP) - ben játszodik.


Feljössz a szerverre be kell regisztrálnod, majd pár kérdést ki kell töltened.


Kezdjünk is bele.

 

Alap munkák:

Út tisztító(El Quebrados)
5 jármû van, amit használatba lehet venni.
El Quebrados-ban kell az utakat járni és tisztítani õket.
Random le vannak téve Checkpointok, minden egyes checkpointért pénzt kapsz.
 

Kéményseprõ
El Quebrados)
Jelenleg nem lehet használni!
Pizzás( Las Payasadas )
Jelenleg nem lehet használni!
Bútor szállító( Las Payasadas )
Fel kell venni a bútort a HQ-n, majd el kell vinni egy adott házhoz.
Villanyszerelõ( Las Payasadas )
Egy adott villanyhoz oda kell menni, majd megszerelni.
parancs: /villanyszerelés
Postás( Las Payasadas )
Fel kell szállni a biciklire, felvenni a postán a csomagot, majd kivinni a házakhoz.
 

Frakciók/szervezetek
Rendõrség(Nincs leader)

Mentõszolgálat(Van leader)

Szerelõtársaság(Nincs leader)

Polgármesteri hivatal
(Nincs leader)

Közlekedési vállalat(Nincs leader)

Riporter(Nincs leader)

Groove Street Families(Van leader)

Szabad banda
(Nincs leader)
Fórumon a \"Frakció pályázatok\" topicba lehet kérelmet írni.

Saját szavakkal kell írni, nincs minta, a lényeg, hogy legyen benne , hogy vezetnéd a frakciót.

A szerveren ház rendszer is van.

Fórumon kell megrendelni, majd ha el van fogadva szerveren le lesz téve.

AdminTeam:
- Tomasso Edwards ( Tulajdonos )
- Adam Garcia ( Fõ Admin )
Adminsegéd Team:
Jelenleg nincs
Mielõtt kérdéseket kapnék, nincs admin felvétel a szerveren!

Nem is lesz! Ha szeretne valaki közénk tartozni, kitartó RP munka kell.


Persze nem csak akkor kell RP-zni, aki rendesen RP-zik az is jutalomban részesül.

Néhány parancs:
/help - Szerver parancsok ki listázása

/PM - Adminnak üzenés ( csak ha adminszolgálatba van )

/asreport - Adminsegédeknek report

/areport - Adminoknak report

/stats - Adatok kilistázása

/b - OOC chat

/leaderek - Aktív leaderek kilistázása

/személyi - személyi felmutatása

/forgalmi - forgalmi felmutatása
 

Elérhetõségek

Szerver IP: -
Fórum: -
TeamSpeak 3 IP: -
Facebook:-
 

FIGYELEM!!

FOLYAMATOSAN BÕVÍTÉS ALATT LESZ!!

129
Segítségkérés / óra rendszer bug
« Dátum: 2014. április 30. - 20:45:23 »

public UpdateTime()
{
    gettime(hour, minute);
      format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour,minute);
      TextDrawSetString(txtTimeDisp,timestr);
      SetWorldTime(hour);
new x=0;
while(x!=MAX_PLAYERS)
{
    if(IsPlayerConnected(x) && GetPlayerState(x) != PLAYER_STATE_NONE)
{
   SetPlayerTime(x,hour,minute);
   }
   x++;
}
if(hour == 33 && minute == 00)
{
GameTextForAll(\"~w~szerver restart\",2000,1);
SetTimer(\"Gor10\", 1000, 0);
SetTimer(\"Gor9\", 2000, 0);
SetTimer(\"Gor8\", 3000, 0);
SetTimer(\"Gor7\", 4000, 0);
SetTimer(\"Gor6\", 5000, 0);
SetTimer(\"Gor5\", 6000, 0);
SetTimer(\"Gor4\", 7000, 0);
SetTimer(\"Gor3\", 8000, 0);
SetTimer(\"Gor2\", 9000, 0);
SetTimer(\"Gor1\", 10000, 0);
SetTimer(\"ServerReset\", 11000,0);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] Hajnali 3-as frissítés.\",y,m,d,h,mi,s);
LoOoG(stringx);
}
}

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

130
Segítségkérés / óra rendszer bug
« Dátum: 2014. április 30. - 20:30:59 »
Hol keressem akkor??

131
Segítségkérés / Adminszolgálat bug
« Dátum: 2014. április 30. - 19:56:08 »
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35531) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35538) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35550) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35554) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35557) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35559) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35560) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35561) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35562) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35564) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35564) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35565) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35567) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35571) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35615) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35620) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35622) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35632) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35633) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35635) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35647) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35649) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35653) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35655) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35656) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35657) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35658) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35660) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35666) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35667) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35677) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35680) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
33 Warnings.

 
[mod]Kitettem helyetted a code taget![/mod]

132
Segítségkérés / óra rendszer bug
« Dátum: 2014. április 30. - 19:49:21 »
Sziasztok.
Ez az óra rendszer van a szerrverbe, és beírom , hogy /óra 0, sötét lesz, majd 10-15 mp múlva újra világos..
Miért vált mindig vissza??
 

if(strcmp(cmd, \"/óra\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      Msg(playerid,\"/óra [timeofday] (0-23)\");
      return 1;
   }
   SetWorldTime(hour);
   hour = strval(tmp);
   if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1337)
   {
            SetWorldTime(hour);
      format(string, sizeof(string), \"   Az idõ átírva. Az új idõ:%d óra.\", hour);
      BroadCast(COLOR_GRAD1, string);
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Ezt a parancsot nem használhatod !\");
   }
}
return 1;
}

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

133
Segítségkérés / Adminszolgálat bug
« Dátum: 2014. április 30. - 19:38:23 »
Itt az adminszolgálat rendszer, ebbe szeretném belerakni
 
  if(!strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true))
   {
      if(IsPlayerConnected(playerid))
      {
          if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Elõbb jelentkezz be!!\");
            return 1;
          }
          if(Admin(playerid, 1))
          {
                if(AdminDuty[playerid] == 0)
              {
                  if(PlayerInfo[playerid][rejtozes] == 0)
                  {
                      if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 1)
                  {
                     Nevekbe(playerid);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 0)
                  {
                     Nevekbe(playerid);
                  }
                     AdminDuty[playerid] = 1;
                     PlayerInfo[playerid][Engedi] = 1;
                     new kuldo[MAX_PLAYER_NAME];
                  GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo));
                  new Float:AX,Float:AY,Float:AZ;
                    GetPlayerPos(giveplayerid, X1, Y1, Z1);
                  SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Adminszolgálatba álltál!\");
                      GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s Adminszolgálatba lépett, ha segítség kell írj neki: /pm %d\", sendername, playerid);
                   OOCNews(COLOR_LIGHTBLUE,string);
                   SetPlayerColor(playerid, COLOR_DBLUE);
                  /*DutyLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\",0xFB0000FF,0,0,0,50,-1,1);
                  Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabel[playerid], playerid, 0,0,0);*/
                  TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  GetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ);
                  SetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ+1);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"%s\",nev);
                  DutyLabelNev[playerid] = Create3DTextLabel(stringx,0xFB0000FF,0,0,0,50,-1,1);
                  Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabelNev[playerid], playerid, 0,0,0.2);
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adminszolgálatba állt.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  if(Admin(playerid, 1))
                  {
                      for(new i = 0; i < sizeof(CarInfo); i++)
                     {
                        SetVehicleParamsForPlayer(i,playerid,0,0);
                           }
                  }
                  if(Admin(playerid, 1))
                  {
                      for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
                      {
                          new wep, ammo;
                          GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo);
                          if(wep != 0 && ammo != 0)
                          {
                              if(wep == 1) { PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny1] += ammo; }
                              else if(wep == 5) { PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += ammo; }
                              else if(wep == 4) { PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += ammo; }
                              else if(wep == 22) { PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += ammo; }
                              else if(wep == 24) { PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += ammo; }
                              else if(wep == 29) { PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += ammo; }
                              else if(wep == 30) { PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += ammo; }
                              else if(wep == 31) { PlayerInfo[playerid][fegyver8] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny8] += ammo; }
                              else if(wep == 25) { PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += ammo; }
                              else if(wep == 41) { PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny10] += ammo; }
                              else if(wep == 17) { PlayerInfo[playerid][fegyver11] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny11] += ammo; }
                              else if(wep == 3) { PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny12] += ammo; }
                          }
                     }
                     Fegyverelol[playerid] = 0;
                     SafeResetPlayerWeapons(playerid);
                     TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                  }
               }
               return 1;
              }
              else if(AdminDuty[playerid] == 1)
              {
                  if(Admin(playerid, 1))
               {
                     if(Spectate[playerid] == 255)
                   {
                      //SafeResetPlayerWeapons(playerid);
                      //SetPlayerWeapons(playerid);
                    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                  }
                    SetPlayerHealth(playerid, 100);
                   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
               }
               if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 1)
               {
                  Nevekbe(playerid);
               }
               if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 0)
               {
                  Nevekki(playerid);
               }
               PlayerInfo[playerid][Engedi] = 0;
               //Delete3DTextLabel(DutyLabel[playerid]);
               Delete3DTextLabel(DutyLabelNev[playerid]);
               TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                  AdminDuty[playerid] = 0;
                  new kuldo[MAX_PLAYER_NAME];
               GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo));
               new Float:X,Float:Y,Float:Z;
               GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
               SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z+1);
                 SetPlayerToTeamColor(playerid);
                 SetPlayerHealth(playerid, 100);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kiléptél Adminszolgálatból!\");
                GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
               format(string, sizeof(string), \"%s kilépett az Adminszolgálatból. Segítség kell /asreport.\", sendername);
                OOCNews(COLOR_LIGHTRED,string);
                SetPlayerColor(playerid, COLOR_GRAD2);
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kilépett adminszolgálatból.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                SetPlayerColor(playerid, COLOR_GRAD2);
               LoOoG(stringx);
               return 1;
              }
          }
          else
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy admin.\");
              return 1;
          }
      }
       return 1;
    }

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

134
Segítségkérés / Adminszolgálat bug
« Dátum: 2014. április 30. - 14:25:42 »
Sziasztok
Adminszolgálatba lépek és a fejem fölött ugye oda van írva , hogy Adminszolgálatban , /pm [id]
Nem írja ki az ID-t hanem %d - t ír..
Mi a hiba??
 

   if(AdminDuty == 1)
   if(PlayerInfo[rejtozes] == 0)
   {
      SetPlayerChatBubble(i, \"Adminszolgálatban, /pm: %d\", 0xFB0000FF ,40,1200, playerid);
   }

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

135
RP/RPG kérések / Textdraw bug
« Dátum: 2014. április 28. - 21:30:27 »
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
Itt ez a szükséglet meg ilyenek cucc, és az a gond, hogy mikor szerveren fent vagyok ott marad folyton a 100% és mögötte számol vissza rendesen a pl. élet.. tehát ott van hogy 100% mögött meg , hogy 99%
Mi a gond??
 

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
       Health = TextDrawCreate(566.000000, 67.000000, \"100%\");
       TextDrawBackgroundColor(Health, 255);
       TextDrawFont(Health, 1);
       TextDrawLetterSize(Health, 0.219999, 0.899999);
       TextDrawColor(Health, -1);
       TextDrawSetOutline(Health, 1);
       TextDrawSetProportional(Health, 1);
    Armour = TextDrawCreate(566.000000, 44.000000, \"100%\");
    TextDrawBackgroundColor(Armour, 255);
    TextDrawFont(Armour, 1);
TextDrawLetterSize(Armour, 0.219999, 0.899999);
TextDrawColor(Armour, -1);
       TextDrawSetOutline(Armour, 1);
       TextDrawSetProportional(Armour, 1);
       Ehseg = TextDrawCreate(586.000000, 101.000000, \"100%\");
       TextDrawBackgroundColor(Ehseg, 255);
       TextDrawFont(Ehseg, 1);
       TextDrawLetterSize(Ehseg, 0.219999, 0.899999);
       TextDrawColor(Ehseg, -1);
       TextDrawSetOutline(Ehseg, 1);
       TextDrawSetProportional(Ehseg, 1);
       Szomjusag = TextDrawCreate(586.000000, 121.000000, \"100%\");
       TextDrawBackgroundColor(Szomjusag, 255);
       TextDrawFont(Szomjusag, 1);
       TextDrawLetterSize(Szomjusag, 0.219999, 0.899999);
       TextDrawColor(Szomjusag, -1);
       TextDrawSetOutline(Szomjusag, 1);
       TextDrawSetProportional(Szomjusag, 1);
       Wc = TextDrawCreate(586.000000, 141.000000, \"100%\");
       TextDrawBackgroundColor(Wc, 255);
       TextDrawFont(Wc, 1);
       TextDrawLetterSize(Wc, 0.219999, 0.899999);
       TextDrawColor(Wc, -1);
       TextDrawSetOutline(Wc, 1);
       TextDrawSetProportional(Wc, 1);
       Szint = TextDrawCreate(586.000000, 160.000000, \"100\");
       TextDrawBackgroundColor(Szint, 255);
       TextDrawFont(Szint, 1);
       TextDrawLetterSize(Szint, 0.419999, 1.099999);
       TextDrawColor(Szint, -1);
       TextDrawSetOutline(Szint, 1);
       TextDrawSetProportional(Szint, 1);
    }
    qEhseg = TextDrawCreate(535.000000, 100.000000, \"Ehseg:\");
    TextDrawBackgroundColor(qEhseg, 255);
    TextDrawFont(qEhseg, 1);
    TextDrawLetterSize(qEhseg, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qEhseg, -1);
    TextDrawSetOutline(qEhseg, 1);
    TextDrawSetProportional(qEhseg, 1);
    qSzomjusag = TextDrawCreate(500.000000, 120.000000, \"Szomjusag:\");
    TextDrawBackgroundColor(qSzomjusag, 255);
    TextDrawFont(qSzomjusag, 1);
    TextDrawLetterSize(qSzomjusag, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qSzomjusag, -1);
    TextDrawSetOutline(qSzomjusag, 1);
    TextDrawSetProportional(qSzomjusag, 1);
    qWc = TextDrawCreate(500.000000, 140.000000, \"Szukseglet:\");
    TextDrawBackgroundColor(qWc, 255);
    TextDrawFont(qWc, 1);
    TextDrawLetterSize(qWc, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qWc, -1);
    TextDrawSetOutline(qWc, 1);
    TextDrawSetProportional(qWc, 1);
    qSzint = TextDrawCreate(540.000000, 160.000000, \"Szint:\");
    TextDrawBackgroundColor(qSzint, 255);
    TextDrawFont(qSzint, 1);
    TextDrawLetterSize(qSzint, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qSzint, -1);
    TextDrawSetOutline(qSzint, 1);
    TextDrawSetProportional(qSzint, 1);
Oldal = TextDrawCreate(150.000000, 420.000000, \"Honlap: www.afterliferpg.sunwell.hu\");
    TextDrawBackgroundColor(Oldal, 255);
    TextDrawFont(Oldal, 2);
    TextDrawLetterSize(Oldal, 0.319999, 0.999999);
    TextDrawColor(Oldal, -1);
    TextDrawSetOutline(Oldal, 1);
    TextDrawSetProportional(Oldal, 1);

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal