Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Devil112
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29
121
« Dátum: 2014. április 26. - 20:22:20 »
Nincs benne ilyen
122
« Dátum: 2014. április 26. - 20:10:16 »
A Modba ezek vannak: public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) { if (hittype == BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT) { Streamer_CallbackHook(STREAMER_OPWS, playerid, weaponid, hittype, hitid, fX, fY, fZ); } #if defined Streamer_OnPlayerWeaponShot return Streamer_OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, fX, fY, fZ); #else return 1; #endif } Már csak ez a hiba van: C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\pawno\\include\\streamer.inc(487) : warning 219: local variable \"hitid\" shadows a variable at a preceding level Tényleg return hiba volt.. [mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
123
« Dátum: 2014. április 26. - 19:45:41 »
És akkor most hogy tudnám eltüntetni??
124
« Dátum: 2014. április 26. - 12:19:20 »
Berakom a streamer.inc-et és ezt a hibát írja: C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\pawno\\include\\streamer.inc(487) : warning 219: local variable \"hitid\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(4703) : warning 209: function \"Streamer_OnPlayerDisconnect\" should return a value Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Warnings.
125
« Dátum: 2014. április 26. - 10:33:03 »
Sziasztok. Hostingnál van a szerverem, és folyton kifagy mikor egy CP-be belemegyek + a mappolások se jelennek meg.. Mi lehet a hiba?? ( pluginokat frissítettük )
126
« Dátum: 2014. április 23. - 16:04:30 »
Sziasztok. Egy alap tudású scriptert keresek aki nem pénzért dolgozna..Egy AfterLife moddal szeretnék majd nyitni szervert a közeljövõben , de kéne egy két javítgatás rajta. ( Nem kérek ilyen kommenteket, hogy az afterlifeval nem érek el semmit. Én dolgom.!)Egy két parancsot kéne átírni, pluszba írni parancsokat.Textdrawot berakni.Bugokat kiszedni.Sorolhatnám..Jelenleg egy legnagyobb adminnal tudom megjutalmazni, + legnagyobb jogosultság mindenhol ( webadmin nem tartozik bele ) Ha szeretnél jelentkezz és PÜ-ben megbeszéljük a részleteket.
127
« Dátum: 2014. május 02. - 09:12:50 »
.
128
« Dátum: 2014. május 01. - 20:38:13 »
Sziasztok.!Szeretném mindenkinek bejelenteni , hogy mai napon ( 2014. 05. 01 ) újra megnyitotta kapuit az AfterLifeRPG. Aki nem ismerné az AfterLife RPG-t annak szeretném bemutatni, hátha kedvet kap hozzá. Szeretnék egy RP-s társaságot összehozni. A játék El Quebrados (EQ) és Las Payasadas (LP) - ben játszodik. Feljössz a szerverre be kell regisztrálnod, majd pár kérdést ki kell töltened. Kezdjünk is bele. Alap munkák:Út tisztító(El Quebrados) 5 jármû van, amit használatba lehet venni. El Quebrados-ban kell az utakat járni és tisztítani õket. Random le vannak téve Checkpointok, minden egyes checkpointért pénzt kapsz. KéményseprõEl Quebrados) Jelenleg nem lehet használni! Pizzás( Las Payasadas ) Jelenleg nem lehet használni! Bútor szállító( Las Payasadas ) Fel kell venni a bútort a HQ-n, majd el kell vinni egy adott házhoz. Villanyszerelõ( Las Payasadas ) Egy adott villanyhoz oda kell menni, majd megszerelni. parancs: /villanyszerelés Postás( Las Payasadas ) Fel kell szállni a biciklire, felvenni a postán a csomagot, majd kivinni a házakhoz. Frakciók/szervezetekRendõrség(Nincs leader) Mentõszolgálat(Van leader) Szerelõtársaság(Nincs leader) Polgármesteri hivatal(Nincs leader) Közlekedési vállalat(Nincs leader) Riporter(Nincs leader) Groove Street Families(Van leader) Szabad banda(Nincs leader)Fórumon a \"Frakció pályázatok\" topicba lehet kérelmet írni. Saját szavakkal kell írni, nincs minta, a lényeg, hogy legyen benne , hogy vezetnéd a frakciót.A szerveren ház rendszer is van. Fórumon kell megrendelni, majd ha el van fogadva szerveren le lesz téve.AdminTeam:- Tomasso Edwards ( Tulajdonos )- Adam Garcia ( Fõ Admin )Adminsegéd Team:Jelenleg nincsMielõtt kérdéseket kapnék, nincs admin felvétel a szerveren! Nem is lesz! Ha szeretne valaki közénk tartozni, kitartó RP munka kell. Persze nem csak akkor kell RP-zni, aki rendesen RP-zik az is jutalomban részesül.Néhány parancs:/help - Szerver parancsok ki listázása /PM - Adminnak üzenés ( csak ha adminszolgálatba van ) /asreport - Adminsegédeknek report /areport - Adminoknak report /stats - Adatok kilistázása /b - OOC chat /leaderek - Aktív leaderek kilistázása /személyi - személyi felmutatása /forgalmi - forgalmi felmutatása ElérhetõségekSzerver IP: - Fórum: - TeamSpeak 3 IP: - Facebook:- FIGYELEM!! FOLYAMATOSAN BÕVÍTÉS ALATT LESZ!!
129
« Dátum: 2014. április 30. - 20:45:23 »
public UpdateTime() { gettime(hour, minute); format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour,minute); TextDrawSetString(txtTimeDisp,timestr); SetWorldTime(hour); new x=0; while(x!=MAX_PLAYERS) { if(IsPlayerConnected(x) && GetPlayerState(x) != PLAYER_STATE_NONE) { SetPlayerTime(x,hour,minute); } x++; } if(hour == 33 && minute == 00) { GameTextForAll(\"~w~szerver restart\",2000,1); SetTimer(\"Gor10\", 1000, 0); SetTimer(\"Gor9\", 2000, 0); SetTimer(\"Gor8\", 3000, 0); SetTimer(\"Gor7\", 4000, 0); SetTimer(\"Gor6\", 5000, 0); SetTimer(\"Gor5\", 6000, 0); SetTimer(\"Gor4\", 7000, 0); SetTimer(\"Gor3\", 8000, 0); SetTimer(\"Gor2\", 9000, 0); SetTimer(\"Gor1\", 10000, 0); SetTimer(\"ServerReset\", 11000,0); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] Hajnali 3-as frissítés.\",y,m,d,h,mi,s); LoOoG(stringx); } } [mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
130
« Dátum: 2014. április 30. - 20:30:59 »
Hol keressem akkor??
131
« Dátum: 2014. április 30. - 19:56:08 »
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35531) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35538) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35550) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35554) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35557) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35559) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35560) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35561) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35562) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35564) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35564) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35565) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35567) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35571) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35615) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35620) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35622) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35632) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35633) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35635) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35647) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35649) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35653) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35655) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35656) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35657) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35658) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35660) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35666) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35667) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35677) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35680) : warning 217: loose indentation Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 33 Warnings.
[mod]Kitettem helyetted a code taget![/mod]
132
« Dátum: 2014. április 30. - 19:49:21 »
Sziasztok. Ez az óra rendszer van a szerrverbe, és beírom , hogy /óra 0, sötét lesz, majd 10-15 mp múlva újra világos.. Miért vált mindig vissza?? if(strcmp(cmd, \"/óra\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { Msg(playerid,\"/óra [timeofday] (0-23)\"); return 1; } SetWorldTime(hour); hour = strval(tmp); if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1337) { SetWorldTime(hour); format(string, sizeof(string), \" Az idõ átírva. Az új idõ:%d óra.\", hour); BroadCast(COLOR_GRAD1, string); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \" Ezt a parancsot nem használhatod !\"); } } return 1; } [mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
133
« Dátum: 2014. április 30. - 19:38:23 »
Itt az adminszolgálat rendszer, ebbe szeretném belerakni if(!strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true)) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(gPlayerLogged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Elõbb jelentkezz be!!\"); return 1; } if(Admin(playerid, 1)) { if(AdminDuty[playerid] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][rejtozes] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 1) { Nevekbe(playerid); } if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 0) { Nevekbe(playerid); } AdminDuty[playerid] = 1; PlayerInfo[playerid][Engedi] = 1; new kuldo[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo)); new Float:AX,Float:AY,Float:AZ; GetPlayerPos(giveplayerid, X1, Y1, Z1); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Adminszolgálatba álltál!\"); GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"%s Adminszolgálatba lépett, ha segítség kell írj neki: /pm %d\", sendername, playerid); OOCNews(COLOR_LIGHTBLUE,string); SetPlayerColor(playerid, COLOR_DBLUE); /*DutyLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\",0xFB0000FF,0,0,0,50,-1,1); Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabel[playerid], playerid, 0,0,0);*/ TogglePlayerControllable(playerid, 1); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); GetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ); SetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ+1); format(stringx,sizeof(stringx), \"%s\",nev); DutyLabelNev[playerid] = Create3DTextLabel(stringx,0xFB0000FF,0,0,0,50,-1,1); Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabelNev[playerid], playerid, 0,0,0.2); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adminszolgálatba állt.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); if(Admin(playerid, 1)) { for(new i = 0; i < sizeof(CarInfo); i++) { SetVehicleParamsForPlayer(i,playerid,0,0); } } if(Admin(playerid, 1)) { for(new slot = 0; slot != 12; slot++) { new wep, ammo; GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo); if(wep != 0 && ammo != 0) { if(wep == 1) { PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny1] += ammo; } else if(wep == 5) { PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += ammo; } else if(wep == 4) { PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += ammo; } else if(wep == 22) { PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += ammo; } else if(wep == 24) { PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += ammo; } else if(wep == 29) { PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += ammo; } else if(wep == 30) { PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += ammo; } else if(wep == 31) { PlayerInfo[playerid][fegyver8] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny8] += ammo; } else if(wep == 25) { PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += ammo; } else if(wep == 41) { PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny10] += ammo; } else if(wep == 17) { PlayerInfo[playerid][fegyver11] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny11] += ammo; } else if(wep == 3) { PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny12] += ammo; } } } Fegyverelol[playerid] = 0; SafeResetPlayerWeapons(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); } } return 1; } else if(AdminDuty[playerid] == 1) { if(Admin(playerid, 1)) { if(Spectate[playerid] == 255) { //SafeResetPlayerWeapons(playerid); //SetPlayerWeapons(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); } SetPlayerHealth(playerid, 100); TogglePlayerControllable(playerid, 1); } if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 1) { Nevekbe(playerid); } if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 0) { Nevekki(playerid); } PlayerInfo[playerid][Engedi] = 0; //Delete3DTextLabel(DutyLabel[playerid]); Delete3DTextLabel(DutyLabelNev[playerid]); TogglePlayerControllable(playerid, 1); AdminDuty[playerid] = 0; new kuldo[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo)); new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z+1); SetPlayerToTeamColor(playerid); SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kiléptél Adminszolgálatból!\"); GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"%s kilépett az Adminszolgálatból. Segítség kell /asreport.\", sendername); OOCNews(COLOR_LIGHTRED,string); SetPlayerColor(playerid, COLOR_GRAD2); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kilépett adminszolgálatból.\",y,m,d,h,mi,s,nev); SetPlayerColor(playerid, COLOR_GRAD2); LoOoG(stringx); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy admin.\"); return 1; } } return 1; } [mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
134
« Dátum: 2014. április 30. - 14:25:42 »
Sziasztok Adminszolgálatba lépek és a fejem fölött ugye oda van írva , hogy Adminszolgálatban , /pm [id] Nem írja ki az ID-t hanem %d - t ír.. Mi a hiba?? if(AdminDuty == 1) if(PlayerInfo[rejtozes] == 0) { SetPlayerChatBubble(i, \"Adminszolgálatban, /pm: %d\", 0xFB0000FF ,40,1200, playerid); } [mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
135
« Dátum: 2014. április 28. - 21:30:27 »
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Itt ez a szükséglet meg ilyenek cucc, és az a gond, hogy mikor szerveren fent vagyok ott marad folyton a 100% és mögötte számol vissza rendesen a pl. élet.. tehát ott van hogy 100% mögött meg , hogy 99% Mi a gond?? for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { Health = TextDrawCreate(566.000000, 67.000000, \"100%\"); TextDrawBackgroundColor(Health, 255); TextDrawFont(Health, 1); TextDrawLetterSize(Health, 0.219999, 0.899999); TextDrawColor(Health, -1); TextDrawSetOutline(Health, 1); TextDrawSetProportional(Health, 1); Armour = TextDrawCreate(566.000000, 44.000000, \"100%\"); TextDrawBackgroundColor(Armour, 255); TextDrawFont(Armour, 1); TextDrawLetterSize(Armour, 0.219999, 0.899999); TextDrawColor(Armour, -1); TextDrawSetOutline(Armour, 1); TextDrawSetProportional(Armour, 1); Ehseg = TextDrawCreate(586.000000, 101.000000, \"100%\"); TextDrawBackgroundColor(Ehseg, 255); TextDrawFont(Ehseg, 1); TextDrawLetterSize(Ehseg, 0.219999, 0.899999); TextDrawColor(Ehseg, -1); TextDrawSetOutline(Ehseg, 1); TextDrawSetProportional(Ehseg, 1); Szomjusag = TextDrawCreate(586.000000, 121.000000, \"100%\"); TextDrawBackgroundColor(Szomjusag, 255); TextDrawFont(Szomjusag, 1); TextDrawLetterSize(Szomjusag, 0.219999, 0.899999); TextDrawColor(Szomjusag, -1); TextDrawSetOutline(Szomjusag, 1); TextDrawSetProportional(Szomjusag, 1); Wc = TextDrawCreate(586.000000, 141.000000, \"100%\"); TextDrawBackgroundColor(Wc, 255); TextDrawFont(Wc, 1); TextDrawLetterSize(Wc, 0.219999, 0.899999); TextDrawColor(Wc, -1); TextDrawSetOutline(Wc, 1); TextDrawSetProportional(Wc, 1); Szint = TextDrawCreate(586.000000, 160.000000, \"100\"); TextDrawBackgroundColor(Szint, 255); TextDrawFont(Szint, 1); TextDrawLetterSize(Szint, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(Szint, -1); TextDrawSetOutline(Szint, 1); TextDrawSetProportional(Szint, 1); } qEhseg = TextDrawCreate(535.000000, 100.000000, \"Ehseg:\"); TextDrawBackgroundColor(qEhseg, 255); TextDrawFont(qEhseg, 1); TextDrawLetterSize(qEhseg, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(qEhseg, -1); TextDrawSetOutline(qEhseg, 1); TextDrawSetProportional(qEhseg, 1); qSzomjusag = TextDrawCreate(500.000000, 120.000000, \"Szomjusag:\"); TextDrawBackgroundColor(qSzomjusag, 255); TextDrawFont(qSzomjusag, 1); TextDrawLetterSize(qSzomjusag, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(qSzomjusag, -1); TextDrawSetOutline(qSzomjusag, 1); TextDrawSetProportional(qSzomjusag, 1); qWc = TextDrawCreate(500.000000, 140.000000, \"Szukseglet:\"); TextDrawBackgroundColor(qWc, 255); TextDrawFont(qWc, 1); TextDrawLetterSize(qWc, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(qWc, -1); TextDrawSetOutline(qWc, 1); TextDrawSetProportional(qWc, 1); qSzint = TextDrawCreate(540.000000, 160.000000, \"Szint:\"); TextDrawBackgroundColor(qSzint, 255); TextDrawFont(qSzint, 1); TextDrawLetterSize(qSzint, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(qSzint, -1); TextDrawSetOutline(qSzint, 1); TextDrawSetProportional(qSzint, 1); Oldal = TextDrawCreate(150.000000, 420.000000, \"Honlap: www.afterliferpg.sunwell.hu\"); TextDrawBackgroundColor(Oldal, 255); TextDrawFont(Oldal, 2); TextDrawLetterSize(Oldal, 0.319999, 0.999999); TextDrawColor(Oldal, -1); TextDrawSetOutline(Oldal, 1); TextDrawSetProportional(Oldal, 1); [mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29
|