Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - dugasz1

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
121
Segítségkérés / localPlayer, resourceRoot és egyebek
« Dátum: 2016. november 03. - 15:12:23 »
Ha valamit rosszul mondanék elnézést, én eddig így tudtam kérlek akkor javítsatok ki:
Amiket írtál, azok előre definiált változók, melyeket bármely resourceben elérsz. (Persze attól függön kliens,szerver vagy mindkettőn létezik)
Csak Kliens:
 

  • localPlayer = getLocalPlayer() | Ugyan az a kettő, visszadja azt a játékost aki éppen játszik


  • resourceRoot = getResourceRootElment() | Itt is ugyan az a kettő visszadaja a resource root elementjét


Kliens és szerver:
 

  • source | Ez mindig más. De ilyenek szoktak lenni:
    Az aki meghívta a function-t vagy kiváltotta vagy rajta hatódik
    pl.: ha egy exportált függvényt hívsz meg akkor a meghívó resource lesz a source-ed.
    pl.: onClientPlayerDamage eventnél a source az a player lesz aki kapta a sebzést.

Van itt még pár
Mindegy melyiket használod localPlayer vagy getLocalPlayer() mindkettő ugyan az.
Azt még ezek mellé tudni kell mi az az element,event,trigger.
Az egész MTA scriptelés esemény irányított. Tehát történik valami te arra írsz valamit mi legyen akkor.
Van pár alap Event(esemény) és te is készíthetsz ha akarsz.
Alap eventek trigger-jét(kiváltását) az MTA kezeli te pedig elkapod őket eventHandlerek-kel (lekezeled őket).
De ha te írsz te váltod ki a triggert is. És itt jönnek be az elementek. triggerek csak elmenteken terjednek eventhandlert is csak elementre tudsz csatolni.
\"Tre.png\"
Ezeknek az elementek pedig ilyene fa szerűen épülnek fel. Mindegyiknek van egy szülője (aki létrehozta) és lehet gyerekük (akit ő hozott létre)
pl.: Ha van egy resourced ami lespawnol egy kocsit akkor a resourced nak a gyereke a kocsi. (Ha törölsz egy element-et törlődnek a gyerekei is. Ezesetben ha leállítod a resourcet törlődik a kocsi)
A triggerek pedig ezen a fán úgy terjednek, hogy ahova a trigger lett attacholva onnan terjed a szülője és a gyerekei felé.
Jelen esetedben, azért kapja meg mindenki az üzenetet mert:
 
bool triggerClientEvent ( [table/element sendTo=getRootElement()], string name, element sourceElement, [arguments...] )

 
Az első argument egy opcionális argument amit ha nem adsz meg akkor a root elementre triggerelsz, így a trigger leterjed minden playerre.
Nem tudom mennyire tudtam elmagyarázni videóban könyebb lenne, mint írva :D
Edit: Mindig akkora komentelek mikor már megvan a megoldás :D

122
Segítségkérés / Anti Flood CMD
« Dátum: 2016. november 03. - 14:28:31 »
Persze. Ennél csak jobb megoldások vannak, de elsőnek a legegyszerűbbet akartam leírni neki :D

123
Munkaerőnek jelentkezés / Jelentkezés fejlesztőnek
« Dátum: 2016. november 02. - 16:12:56 »
Hello!
Szerintem nem kapod meg az üzeneteim valamiért, ezért ide írok. Küldtem 3-at is megkaptad őket?

124
Segítségkérés / Anti Flood CMD
« Dátum: 2016. november 01. - 21:18:43 »
Belekell írni a függvény elejébe, hogy nézze meg mikor futott le legutóbb és a mostani idő között mennyi idő telt el. Ezt a getTickCount-tal kérheted le. (milliszekundumban adja vissza az időt)
pl.:
 

local lastCall = 0
function fuggveny ()
    if ( (getTickCount() - lastCall) <= 5000 ) then --5000, mert milliszekundumban van adja a vissza a getTickCount()
        return --a függvény futása itt megszakad
    end
    --Csinálja a dolgát ...
end
addCommandHandler(\"valami\", getRootElement(), fuggveny)

 
Edit: Hopp, míg írtam AlexSwamp is megírta a megoldást

125
Munkaerő keresése / Designer társat keresek
« Dátum: 2016. október 25. - 23:05:24 »
Köszönöm a biztatást ! :)
Radikal vállalta, úgyhogy zárható.

126
Munkaerő keresése / Designer társat keresek
« Dátum: 2016. október 25. - 20:40:39 »
De úgylátszik még normálisok is vannak ez megnyugtató.
Köszönöm az ötleteket.
(Nem SAMP lenne hanem MTA csak véletlen elcsúsztam és ide sikerült nyitni)

127
Segítségkérés / MySql Probléma
« Dátum: 2016. október 25. - 20:37:09 »
Akkor már csak az lehet hogy nem szerver oldalon van a script. (Asszem modulok cska szerveren elérhetők kliensen nem)

128
Segítségkérés / MySql Probléma
« Dátum: 2016. október 25. - 19:34:01 »
Akkor valószínűleg nincs betöltve. A mtaserver.conf filebe írd bele ezt:
 
<module src=\"mta_mysql.dll\" />

 
Vagy .so .dll helyett, ahogy Robika1 is említette.

129
Munkaerő keresése / Designer társat keresek
« Dátum: 2016. október 25. - 19:28:44 »
Már valahogy vártam.
Az a baj egyből a pénzt lesed. Nem tudom értesz-e hozzá vagy csak idejöttél szájkaratézni de azért tettem ki ide hátha találok egy embert aki hozzáértő és vállalkozó szellemű. Hátha pont van itt egy grafikus akinek lenne kedve ezt komolyan csinálni nem csak ilyen dobáljunk össze pár resourcet és mehet is a szerver dolgot akar.
Nyilván senki se akar dolgozni a semmiért de pénzt nem akarok kockáztatni, így csak részesedést tudtam felajánlani.
A felhasználónévről meg nem tehetek. Kiskoromban kaptam tesómtól és már megszoktam, így ezzel regisztrálok általában. Tehát nem azt jelenti amire gondolsz.
Kár, hogy már mindenki egyből ítélkezik.

130
Munkaerő keresése / Designer társat keresek
« Dátum: 2016. október 24. - 23:09:48 »
Hellosztok!
Vállalkozó szellemű embert keresnék designok készítésére.
Készítgetek egy szervert szabadidőmbe, mert élvezem és jó gyakorlásként, hisz egy teljes mod elég komplex. Egyetem/meló mellett csinálom, így elég lassan haladok aminek az egyik fő oka a külső kitalálása. Nem éppen az erősségem ezért sok időt elvesz, hogy kitaláljak egy tűrhető design-t. Ezért kérnék segítséget valakitől, aki elég tapasztalt már design-olás terén és lenne kedve néha foglalkozni vele.
Igazából nem lenne sok dolga, hisz én is lassan haladok de jó lenne ha nem nekem kéne vele szerencsétlenkednem, mert ahogy említettem nem az erősségem.
Juttatások:
Pénzbeli juttatásról sajnos nem nagyon tudunk beszélni, ez inkább ilyen közös hosszú projekt szerűség lenne. Miután kész a szerver és tegyük fel tetszik az embereknek és beindul akkor megbeszélhetünk valamilyen összeget.
Elvárások:
Annyira nincsen. Nem számít a korod,nemed,hajszíned csak érdekeljen a dolog vedd \"komolyan\", persze nem olyan komolyan mint mondjuk a sulit vagy a melót éppen de ha már csináljuk csináljuk jól nem?
Bármi kérdésed lenne nyugodtan tedd itt fel :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. október 25. - 11:42:01 )

Most nézem, hogy ez SAMP topic valaki átrakná MTA-ba mert arról lenne szó

131
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2016. október 11. - 00:29:13 »
Nem tudom ki hogy van vele de nekem az MTA forum lua highlightere nagyon bejön. Szerintem jó ötlet lenne ide is betenni. Hamarosan elvileg publikálják. Link

132
Segítségkérés / Mysql kérdés
« Dátum: 2016. október 09. - 02:35:58 »
Szerintem callbackkel a legjobb használni:
 
function aaa()
    dbQuery( myCallback, connection, \"SELECT * FROM table_name\" )
end
function myCallback(qh)
    local result = dbPoll( qh, 0 )   -- Timeout doesn\'t matter here because the result will always be ready
end

 
Forrás: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DbQuery
Ez annyival másabb, hogy a dbQuery elküldi a kérést az SQL-nek majd fut tovább nem vár a válaszra. Amikor a SQL visszaküldi a választ akkor meghívódik a callback function (myCallback) ott dbPoll-al kinyered az eredményt (ahogy az angol szöveg is írja itt nincs értelme a timedout argumentnek (2. argument) hisz már megkaptuk a választ, ezért 0 ra állítjuk hogy azonnal csinálja).
Így nem kell várnia a scriptnek a válaszra (persze ha kell az adat a tovább haladáshoz akkor nyilván meg kell várnia de na :D )

133
Segítségkérés / Miből épül fel egy frakció system?
« Dátum: 2016. október 06. - 20:14:33 »


Idézetet írta: AlexSwamp date=1475400532\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63253\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valami ilyesmi szerkezetet kell csinálni (persze annyi ranggal amennyi kell neked az egészhez).
 
\"510ad0b4cbc64e74b7f3721d4f55f1a9.png\"
 
Ha ezzel megvagy, akkor ide kell bementened minden adatot a megfelelő helyre. Ugyebár a karakterhez pedig adsz egy INT típusú táblát, amiben tárolni fogod a fraki id, illetve készítesz még oda egy szintén INT táblát a fraki rangnak. Itt választhatsz, hogy a leadert rang alapján nézeted avagy külön (ha külön kell még egy INT tábla a karakterhez, ahova mented). Kikérdezni az adatot akkor szokás, mikor megnyitod a panelt. Itt ilyenkor érdemes az alapján szelektáltatni, hogy mi a játékos fraki idje, hiszen ha az összes adaton végig kell futnia akkor lassú lesz a betöltése. Fraki ID-t loginkor érdemes betöltetni, egy ElementDatával (nyilván minden kari adatot akkor ha betöltesz nincs gond -> a karakter táblából értelem szerűen). Ha betöltettél minden adatot akkor pedig már csak a rajzolgatás stb van. Itt érdemes a lehető legtöbb dolgot ElementDatázni, hiszen kitudja mikor fogod még használni őket.  ;)
 

Én még annyit változtatnék a táblázaton, hogy a rankokat meg paymenteket külön táblába tárolod.
Így nincs megkötve, hogy mennyi rankod lehet max. Valahogy, így:
Oszlopok:
frakcio_id - INT - Foreign Key
rank - CHAR - Unique
rank_payment - INT
Edit: Ja, meg a leadert is Foreign Key-nek állítanám be.

134
Segítségkérés / mi a hibája
« Dátum: 2016. október 02. - 01:43:38 »
Biztos az SA készítői oda nem raktak collisiont mert ott volt az object.
Vagy adsz a földnek egy új collisiont 3Ds-ben vagy alulról kipárnázod objektekkel.

135
Archívum / Szerver oldalon táblás object készítés kérdés
« Dátum: 2015. április 03. - 02:17:15 »
Nekem ötletem sincs triggernél mi a source. Én felküldeném vele azt amit eddig sourcal akartál. De működnie kell.

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal