Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - staubka

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 32
121
Segítségkérés / ultimate trucking kérdések
« Dátum: 2011. november 20. - 12:36:31 »
Megnéztem már azt a topicot, nemtom mi a baj, de valszeg egy hibás timer.

122
Segítségkérés / ultimate trucking kérdések
« Dátum: 2011. november 20. - 11:57:57 »
Letöltöd:
http://solidfiles.com/d/5ad7/
be include mappába
fs v gm elejére:
#include <fixchars.h>
Újra compile-zed az összes fs-t és/vagy gm-t amit érint az ékezetes dolog
ésmár jó is.

123
Segítségkérés / Dialog Probléma
« Dátum: 2011. november 20. - 11:51:22 »
KIválaszt és Kilépés között nincs vesszõ

124
Kérdések, Segítség / Bugos az összes böngészõ
« Dátum: 2011. november 20. - 11:44:18 »
Üdv.
Mostanában elég sûrû az olyan problémám, hogy a böngészõk nem töltik be, illetve keverik a honlapon a képeket, ikonokat.
Mutatok egy példát, hogy nekem hogy néz ki a sampforum:
http://kepfeltoltes.hu/111120/297733383N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png
De ez még viszonylag jó. Volt rosszabb is:
- Színte semmit se látni
- A háttérben valamelyik BB kód ikonja sokszorozódik
- Téma indításnál a BB kódok keverednek, összeolvadnak
stb...
Valakinek van ötlete, mit tehetnék? Pár napja újraraktam a gépem, az megoldotta. Utána rájöttem, hogy a C:/Users/XY/AppData mappát ha felülírom eg yolyan verzióval ahol még jóvolt akkor jó lesz. Egy ideig bevált, ma viszont már nem mûködik a dolog. Ha vki tud megoldást, pls ossza meg velem :\'( köszi.

125
Segítségkérés / ultimate trucking error
« Dátum: 2011. november 19. - 21:19:43 »
1. definiáld a dcmd-t script elején
2.
csináld meg a parancsot:
[pawn]dcmd_parancs(playerid,params[])
{
//...
return 1;
}[/pawn]
3. OnPlayerCommandText alá rakd be ezt a sort:
[pawn]dcmd(parancs,7,cmdtext);// 7 = karakterek a parancsban[/pawn]
Nézd meg mind megvan e..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 19. - 21:21:19 )

Egyébként van még jópár hiba a modban nemtom te mit scriptelgetsz de ugyanazzal a moddal szenvedsz már hetek óta.. És a legrosszabb hogy aztsetod mit csinálsz, csak próbálkozol, hátha, kapsz egy hibaüzenetet és elsõ dolgod hogy ideírsz. Használd már kicsit az eszed a logikád stb.. :D

126
Segítségkérés / streamerrel hogy lehet autot berakni?
« Dátum: 2011. november 19. - 21:16:14 »
Akkor most streamer kell v mi?:D
Ha igen akk tess:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865

127
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. november 19. - 21:14:55 »
Idézetet írta: Zinthos date=1321713860\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hali Lenne eggy kérdésem!
Házakat mappolok az MTA 1.0.5 segítségével de nagyon zavarnak a fák  :( szinte alig tudok házakat és egyáb dolgokat lerakni és ezek a Fák és Bokrok az alap GTA Sa-ban vannak és  ezeket hogy tudom kiszedni hogy ne legyenek ott?? (remélem érthetõen fogalmaztam  :) )
 
Alap objekteket csak 0.3d-tõl lehet kiszedni.
Ezzel tudsz pontosabban mapolni, kiszedni objekteket. Plusz támogatja a 0.3c-s objekteket.
 
[/quote]
Na igen, de MTA-ban hiába használsz 0.3d -t, az objectek ugyanúgy ottlesznek. Vagy máshova mapolsz, vagy kibírod a zavaró tényezõket.

128
Segítségkérés / ultimate trucking error
« Dátum: 2011. november 19. - 21:12:52 »
Látom megint elkell magyaráznom, mostmár remélem, megérted.
Senki, ismétlem SENKI nem fogja érteni hogy mibajod van,ha nem fejted ki. Most bemásoltad azt a sort, amivel elvileg hiba van, de senki nemtudja, mi baj van vele. Vannak olyan hibák, amiket hiába keresel a leírt sorban, mivel egy másik sorban lesz, ami kihat a hibásnak írt sorba..
például..
hibát ír a 48-as sorra ami ez:
[pawn]SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"asd\");[/pawn]
Viszont a 47-es sor meg ez: [pawn]if(IsPlayerAdmin(playerid)[/pawn]
Nembiztos hogy ez egy olyan hiba, de lehet hogy emiatt a következõ sorra fog hibát írni közben nemis azzal van a baj. De mindegy eltértem a témától. Szóval részletesen írd le a gondodat mert senki nemtud segíteni. Ha megnézed az utolsó pár kommentet, néhányan már kikészültek :/
Tehát add meg:
 
Hibaüzenet(ek)
Hibás sor és a környezete (tehát a hibás sor és az elõtte vmint utána lévõ 1-2 sor)

.
Ja és mielõtt vki beszól nekem hogy okoskodok, elõtte megjegyzés: nem okoskodok, csak néha engem is kikészít....

130
Segítségkérés / Ahol van ott spawnoljon le a kocsi
« Dátum: 2011. november 19. - 20:57:19 »
Szal ülsz a kocsiban, beírod a parancsot, és akkor a spawn helyét változtassa meg? Ha igen akkor... mentse is el és legközelebb is oda spawnolja? V mi? Sry nemnon értem :S

131
Segítségkérés / Zuhannak a kocsik
« Dátum: 2011. november 19. - 17:22:54 »
Hát nemtom h jólesz e így, de... na lássunk neki:
[pawn]OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"vspawn\",500,1);
return 1;
}[/pawn]
[pawn]
forward vspawn();
public vspawn()
{
for(new v = 0;v < MAX_VEHICLES; v++)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetVehiclePos(v,x,y,z);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
new vehid = GetPlayerVehicleID(i);
if(vehid != v)SetVehicleToRespawn(v);
}
}
}
return 1;
}[/pawn]
Sry ha nemjó siettem majd leszek csõ addig próbálkozz ha nemjó.

132
Segítségkérés / határok
« Dátum: 2011. november 19. - 17:13:34 »
Tessék itt egy program, ezzel megtod csinálni:
https://rapidshare.com/files/3917420172/Xtreme_Vehicle_Plotter.exe
Használati útmutató:
1. Megnyitod az exe fájlt
2. Egérrel (BEG) kijelölsz egy területet amin belül tartózkodhat csak a játékos (piros kocka jelöli a széleket)
3. Elõjön egy ablak, ott katt a \"Gang Zones & World Boundaries\" fülre, és jelöld ki a \"Use world boundaries\"-t.
4. Ha kész katt OK-ra. Oldalt látod az eredményt (Pawn output), azt kell bemásolnod, de vigyázz, mert bugos! A pontok helyére is vesszõt tesz, ezt manuálisan megtod csinálni.
De azért itt egy példa:
Pl:
[pawn]SetPlayerWorldBounds(playerid, 20.0, 0.0, 20.0, 0.0);[/pawn]
Ez így aztjelenti hogy... ezt nehét leírni XD
Van egy kocka, van az A és B oldal.
Az A oldal egyik végpontja az elsõ 20.0 , a másik végpontja az elsõ 0.0 koordináták.
A B oldal egyik végpontja a második 20.0 , a másik végpontja a második 0.0 koordináták.
A 20.0 végeket automatikusan összeköti, valamint a 0.0 végeket is összeköti. Így lesz meg az a terület amit nem hagyhatsz el. Ja, a két \"vonal\"nak PÁRHUZAMOS KELL legyeniük egymással. Azt nemtom hogy az baj e ha az egyik oldal kisebb mint a másik, de mindegy, remélem érted vmennyire. :D

133
Segítségkérés / határok
« Dátum: 2011. november 19. - 16:58:47 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWorldBounds
Megkell adni a 4 sarkát és már jó is.

134
Segítségkérés / Zuhannak a kocsik
« Dátum: 2011. november 19. - 16:57:26 »
Mert az object betöltési \"hatótávolsága\" kisebb mint a jármûvé (tapasztalatom szerint legalábbis), tehát ha objectre vannak mapolva akk leesnek... Esetleg azt csinálhatod hogy ciklusban, timerrel lekéred a jármûvek pozicióját és hogy ülnek e benne, ha nem ül benne és nem az a pozició mint ami meg lett adva alapból akkor újraspawnolja. Megtod írni? Vagy megcsináljam majd pár óra mva? (sry most elkell mennem)

135
Segítségkérés / Ahol van ott spawnoljon le a kocsi
« Dátum: 2011. november 19. - 16:53:51 »
Mármint teleportáljon egy kocsit oda ahol a játékos van? (ha igen akkor kell hozzá a jármû id-je [NEM MODEL ID] szal ha így jólesz akk szólj)

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal