Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - mr_rich

Oldalak: 1 ... 7 8 [9]
121
Készülõ munkák / [GM] Gang Death Game (frissítve)
« Dátum: 2011. október 25. - 18:47:24 »
Gang Death Game
 
A mód team deathmatch alapon fog mûködni, annyi apró változással, hogy lehetõség lesz szintet lépni. Los Santos utcáin fognak zajlani a harcok. Utcán találhatunk egy telefont Ganton közelében, ahonnan feltudunk venni 3 fajta missziót( ez még lehet bõvülni fog), a 3 misszió: Autólopás, 5Kill Rampage, 10Kill Rampage, és ezekért ugyanúgy XP-t kapunk, ami elengedhetetlen a fejlõdéshez. Xp-t még gyilkolással tudunk szerezni, nem mindegy, hogy kisebb vagy nagyobb szintüt ölünk meg, hisz az XP vagy magasabb lesz ilyenkor vagy alacsonyabb, szinttõl függ. Fegyvervásárlás szinthez kötve, ugyanígy a skin csere is, minnél nagyobb a szintünk annál jobb dolgot tudunk megnyitni(igaz a fegyverek csak 10. szintig vannak, hisz a max elérhetõ szint az 99 lesz). Utcai harcokról nem maradhat el a bandai hovatartozásunkat jelölõ arckendõ is. Lehetõségünk lesz venni különféle \"bandana\"-kat. A mód még folyamatos frissitésre, javításra, szerkesztésre szorul.
 
Bandák:
 
-GSF
-Ballas
-Vagos
-Rendõrség
Fejlesztés alatt:
-Aztecas
-Bikers
-Hobok
-Gazdagok
-Munkások
 
Elõkészületben:
 
-Élet, páncél pickupok a banda HQ-kon
-Terület foglalás XP-ért
Még bõvülni fog a mód a továbbiakban

122
Segítségkérés / TextDraw visszaszámoló
« Dátum: 2011. szeptember 04. - 11:54:05 »
rendben, zárom

123
Segítségkérés / TextDraw visszaszámoló
« Dátum: 2011. szeptember 04. - 02:44:56 »
Hali!
Készítettem a versenyhez egy textdraw visszaszámolót, csak az a gond ha megnyerem a versenyt akkor nem restartol ujra a számláló hanem ha új versenyre megyek, az elõzõnek mért utolsó idõpontól kezdi a számlálást. Ha valaki tud segitsen. Köszi!
Itt lesz a kód:
[pawn]new GameMinutes =1;
new GameSeconds =20;
new GameTimer;
new GameOver;
new Text:Textdraw0;[/pawn]
[pawn]public GameTime()
{
    if(GameSeconds || GameMinutes)
    {
        GameSeconds--;
        if(GameSeconds <= -1)
        {
            GameMinutes--;
            GameSeconds=59;
        }
        new TimeString[14];
        format(TimeString,sizeof(TimeString),\"%02d:%02d\",GameMinutes,GameSeconds);
        TextDrawSetString(Textdraw0,TimeString);
    }
    return 1;
}[/pawn]
[pawn]public OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid)
{
switch(Racer[playerid])
    {
         case 1:
         {
              Textdraw0 = TextDrawCreate(86.000000,427.000000,\"1:20\");
             TextDrawAlignment(Textdraw0,2);
            TextDrawBackgroundColor(Textdraw0,0x000000ff);
            TextDrawFont(Textdraw0,3);
            TextDrawLetterSize(Textdraw0,0.499999,2.000000);
            TextDrawColor(Textdraw0,0xffffffff);
            TextDrawSetOutline(Textdraw0,1);
             TextDrawSetProportional(Textdraw0,1);
            TextDrawSetShadow(Textdraw0,1);
             TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0);
             GameTimer = SetTimer(\"GameTime\",1000,1);
        GameOver = SetTimerEx(\"GameO\",80000,false,\"i\",checkpointid);
          }
    }
return 1;
}[/pawn]
[pawn]forward GameO(playerid,checkpointid);
public GameO(playerid,checkpointid)
{
    KillTimer(GameTimer);
    KillTimer(GameOver);
    TextDrawDestroy(Textdraw0);
}[/pawn]

124
Segítségkérés / Gondok! NPC és racecheckpoint
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 17:32:46 »
nem értem bocsi : S
nemtudom hogy lássak neki, hiába próbálkozom, nem értem meg a megoldást

125
Segítségkérés / Gondok! NPC és racecheckpoint
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:56:29 »
NPC megoldva. köszi
De a RCP még nemjo, ha beírom hogy aktivcheckpoint akkor errort észlel

126
Segítségkérés / Gondok! NPC és racecheckpoint
« Dátum: 2011. augusztus 22. - 18:30:27 »
Sziasztok!
Lenne 2dolog amit nem tudok megoldani.
1, NPC ha lespawnol a serveren akkor nem a recordba felvett skinnel spawnol hanem ami a GameModeInitbe van megadva elsõ AddplayerClass, ha valaki tud ebbe segíteni írja le.
2, Van egy elkészitett versenyem, és idõ alatt kell teljesíteni, de ha lejár az idõ a racecheckpoint megmarad és nem tûnik el.
itt a kód ha ez segit:
[pawn]GameOver = SetTimer(\"GameO\",80000,false);
forward GameO(playerid,checkpointid);
public GameO(playerid,checkpointid)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A versenyt elbuktad!\");
    DestroyDynamicRaceCP(checkpointid);
    KillTimer(GameOver);
}[/pawn]
Elõre is köszi.

127
Segítségkérés / Random spawnra CP
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 13:58:55 »
Köszi :) Ráhangoltam a modra és mûködik. Tényleg nem bonyolult, de valahogy nem tudtam rájönni :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 12. - 14:05:47 )

Még valaki eltudná mondani, hogy a random spawnolt kocsi motorja álljon, mikor lespawnol, mert én probálgattam
[pawn]   new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(robveh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(robveh,false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);[/pawn]
ezzel, de nem sikerült, de ha parancsba van, akkor megy.

128
Segítségkérés / Random spawnra CP
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 13:02:02 »
Sziasztok!
Én még új vagyok a fórumon, de jól jönne a segítségetek.
Problémám az lenne, hogy készítettem egy random autó spawn parancsot, és az kellene, hogy ha lespawnol a kocsi, akkor a koordinátájára létrehozzon egy CP-t. Én nem tudom, hogy kezdhetnék bele. Remélem tud valaki segíteni :) .

Oldalak: 1 ... 7 8 [9]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal