Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 121
Készülõ munkák / [GM] Gang Death Game (frissítve)« Dátum: 2011. október 25. - 18:47:24 »Gang Death Game
A mód team deathmatch alapon fog mûködni, annyi apró változással, hogy lehetõség lesz szintet lépni. Los Santos utcáin fognak zajlani a harcok. Utcán találhatunk egy telefont Ganton közelében, ahonnan feltudunk venni 3 fajta missziót( ez még lehet bõvülni fog), a 3 misszió: Autólopás, 5Kill Rampage, 10Kill Rampage, és ezekért ugyanúgy XP-t kapunk, ami elengedhetetlen a fejlõdéshez. Xp-t még gyilkolással tudunk szerezni, nem mindegy, hogy kisebb vagy nagyobb szintüt ölünk meg, hisz az XP vagy magasabb lesz ilyenkor vagy alacsonyabb, szinttõl függ. Fegyvervásárlás szinthez kötve, ugyanígy a skin csere is, minnél nagyobb a szintünk annál jobb dolgot tudunk megnyitni(igaz a fegyverek csak 10. szintig vannak, hisz a max elérhetõ szint az 99 lesz). Utcai harcokról nem maradhat el a bandai hovatartozásunkat jelölõ arckendõ is. Lehetõségünk lesz venni különféle \"bandana\"-kat. A mód még folyamatos frissitésre, javításra, szerkesztésre szorul. Bandák:
-GSF -Ballas -Vagos -Rendõrség Fejlesztés alatt: -Aztecas -Bikers -Hobok -Gazdagok -Munkások Elõkészületben:
-Élet, páncél pickupok a banda HQ-kon -Terület foglalás XP-ért Még bõvülni fog a mód a továbbiakban 122
Segítségkérés / TextDraw visszaszámoló« Dátum: 2011. szeptember 04. - 11:54:05 »
rendben, zárom
123
Segítségkérés / TextDraw visszaszámoló« Dátum: 2011. szeptember 04. - 02:44:56 »
Hali!
Készítettem a versenyhez egy textdraw visszaszámolót, csak az a gond ha megnyerem a versenyt akkor nem restartol ujra a számláló hanem ha új versenyre megyek, az elõzõnek mért utolsó idõpontól kezdi a számlálást. Ha valaki tud segitsen. Köszi! Itt lesz a kód: [pawn]new GameMinutes =1; new GameSeconds =20; new GameTimer; new GameOver; new Text:Textdraw0;[/pawn] [pawn]public GameTime() { if(GameSeconds || GameMinutes) { GameSeconds--; if(GameSeconds <= -1) { GameMinutes--; GameSeconds=59; } new TimeString[14]; format(TimeString,sizeof(TimeString),\"%02d:%02d\",GameMinutes,GameSeconds); TextDrawSetString(Textdraw0,TimeString); } return 1; }[/pawn] [pawn]public OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid) { switch(Racer[playerid]) { case 1: { Textdraw0 = TextDrawCreate(86.000000,427.000000,\"1:20\"); TextDrawAlignment(Textdraw0,2); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0,0x000000ff); TextDrawFont(Textdraw0,3); TextDrawLetterSize(Textdraw0,0.499999,2.000000); TextDrawColor(Textdraw0,0xffffffff); TextDrawSetOutline(Textdraw0,1); TextDrawSetProportional(Textdraw0,1); TextDrawSetShadow(Textdraw0,1); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0); GameTimer = SetTimer(\"GameTime\",1000,1); GameOver = SetTimerEx(\"GameO\",80000,false,\"i\",checkpointid); } } return 1; }[/pawn] [pawn]forward GameO(playerid,checkpointid); public GameO(playerid,checkpointid) { KillTimer(GameTimer); KillTimer(GameOver); TextDrawDestroy(Textdraw0); }[/pawn] 124
Segítségkérés / Gondok! NPC és racecheckpoint« Dátum: 2011. augusztus 23. - 17:32:46 »
nem értem bocsi : S
nemtudom hogy lássak neki, hiába próbálkozom, nem értem meg a megoldást 125
Segítségkérés / Gondok! NPC és racecheckpoint« Dátum: 2011. augusztus 23. - 16:56:29 »
NPC megoldva. köszi
De a RCP még nemjo, ha beírom hogy aktivcheckpoint akkor errort észlel 126
Segítségkérés / Gondok! NPC és racecheckpoint« Dátum: 2011. augusztus 22. - 18:30:27 »
Sziasztok!
Lenne 2dolog amit nem tudok megoldani. 1, NPC ha lespawnol a serveren akkor nem a recordba felvett skinnel spawnol hanem ami a GameModeInitbe van megadva elsõ AddplayerClass, ha valaki tud ebbe segíteni írja le. 2, Van egy elkészitett versenyem, és idõ alatt kell teljesíteni, de ha lejár az idõ a racecheckpoint megmarad és nem tûnik el. itt a kód ha ez segit: [pawn]GameOver = SetTimer(\"GameO\",80000,false); forward GameO(playerid,checkpointid); public GameO(playerid,checkpointid) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A versenyt elbuktad!\"); DestroyDynamicRaceCP(checkpointid); KillTimer(GameOver); }[/pawn] Elõre is köszi. 127
Segítségkérés / Random spawnra CP« Dátum: 2011. augusztus 12. - 13:58:55 »
Köszi Ráhangoltam a modra és mûködik. Tényleg nem bonyolult, de valahogy nem tudtam rájönni
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 12. - 14:05:47 ) Még valaki eltudná mondani, hogy a random spawnolt kocsi motorja álljon, mikor lespawnol, mert én probálgattam [pawn] new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(robveh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(robveh,false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);[/pawn] ezzel, de nem sikerült, de ha parancsba van, akkor megy. 128
Segítségkérés / Random spawnra CP« Dátum: 2011. augusztus 12. - 13:02:02 »
Sziasztok!
Én még új vagyok a fórumon, de jól jönne a segítségetek. Problémám az lenne, hogy készítettem egy random autó spawn parancsot, és az kellene, hogy ha lespawnol a kocsi, akkor a koordinátájára létrehozzon egy CP-t. Én nem tudom, hogy kezdhetnék bele. Remélem tud valaki segíteni . |