Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - gergo107

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 24
121
RP/RPG kérések / /b
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 23:13:31 »

if(strcmp(cmdtext, \"/b\", true) == 0)
{
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
new length = strlen(cmdtext);
while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
{
idx++;
}
new offset = idx;
new result[128];
while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[idx - offset] = cmdtext[idx];
idx++;
}
result[idx - offset] = EOS;
if(!strlen(result))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"/b [üzenet]\");
return 1;
}
format(string, sizeof(string), \"%s mondja OOC: (( %s ))\", sendername, result);
ProxDetector(B_Normal, playerid, string,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
return 1;
}

 
ProxDetector:
 

public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
      if(!BigEar)
      {
          new VW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
          new VW2 = GetPlayerVirtualWorld(i);
         GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
         tempposx = (oldposx -posx);
         tempposy = (oldposy -posy);
         tempposz = (oldposz -posz);
         //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
         if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
         {
            if(VW == VW2)
            {
               SendClientMessage(i, col1, string);
            }
         }
         else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
         {
            if(VW == VW2)
            {
               SendClientMessage(i, col2, string);
            }
         }
         else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
         {
            if(VW == VW2)
            {
               SendClientMessage(i, col3, string);
            }
         }
         else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            if(VW == VW2)
            {
               SendClientMessage(i, col4, string);
            }
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            if(VW == VW2)
            {
               SendClientMessage(i, col5, string);
            }
         }
      }
      else
      {
         SendClientMessage(i, col1, string);
      }
   }
}
}
return 1;
}

122
RP/RPG kérések / /b
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 22:45:40 »
A
loose indentation

 az csak sor eltolódás, a
FALSE

 pedig: a mód elején hozz létre egy ilyet:
#define FALSE = false;

123
Segítségkérés / Rádiók
« Dátum: 2012. szeptember 09. - 12:24:37 »
Tudvari
PlayAudioStreamForPlayer

-val indítod?

124
Segítségkérés / Rádiók
« Dátum: 2012. szeptember 09. - 11:16:26 »
Ez sem mûküdik

125
Segítségkérés / Rádiók
« Dátum: 2012. szeptember 08. - 22:42:56 »
Ez nem indul el :D

126
Segítségkérés / Rádiók
« Dátum: 2012. szeptember 08. - 21:42:41 »
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan szerezhetném meg egy adott rádiónak az ip-jét amit le tudok játszani samp-ban? már próbálkoztam de nem sikerült, ja és ha nem lehet akkor a rádió 1-nek leírnátok az ip-jét?:D köszi

127
Segítségkérés / Körözési szint kiírás TextDrawban
« Dátum: 2012. szeptember 08. - 19:31:30 »
PlayerInfo[playerid][pKorozes]++;

128
Segítségkérés / Ne sérüljön
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 22:11:17 »
Én ezt nem is értem, most hogy jött ide hogy annyi hp-ja legyen a kocsinak mint az embernek? o.O

129
Segítségkérés / Ne sérüljön
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 21:41:17 »
Ja boccs, xD azt láttam tudivari :D

130
Segítségkérés / Ne sérüljön
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 21:21:27 »
Pontosan tudivari, de viszont már rátérnék a témára, nem tud senki ilyesmit?

131
Segítségkérés / Ne sérüljön
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 20:11:07 »
Máshogy írta le de ugyanaz...

132
Segítségkérés / mapp converter[Sûrgõs]
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 17:04:43 »
Nem tudom melyiket használtad, de én küldök 1-et: http://gtamap.delux-host.com/converter/

133
Segítségkérés / Ne sérüljön
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 17:03:38 »
Igen tudivari végre van aki megérte rendesen...

134
Segítségkérés / Ne sérüljön
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 15:29:46 »
Nem, hányszor irjam le?:D lövik az autót sérül az ember is, ez mindenhol így van, és nekem az kellene hogy ne sérüljön és nem DTRPG modon dolgozom

135
Segítségkérés / Ne sérüljön
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 15:24:37 »
Skyline nehogy értlemesen írd le amit akarsz, igen rp szerverhez kell amúgy..

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 24
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal