Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 184
121
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2014. május 01. - 20:33:10 »
Idézetet írta: Legend date=1398957863\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Máris tesztelem. :DD
Amúgy igen, valóban jó ötlet lenne a streamert áteditelni. :D
Szerk.:
\"Error: Unknown Linux server version\" a logban.
Nem kompatibilis a 0.3z r2-2-vel?
 
TUDTAM XD
van a konzolba egy olyan kiírás, hogy logprintf = 0xXXXXXXXX    <- ezt elküldhetnéd a 0.3zR2-2es linuxos server logjából és máris javítva van a probléma.

122
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2014. május 01. - 12:45:53 »
Nem lenne hülyeség, mivel ahogy látom Incognito baszik rá, már jópárszor írtam neki vele kapcsolatba.
Amúgy linuxos verzió: http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=3016844&postcount=412

124
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2014. április 26. - 21:58:47 »
Tegyél oda magadnak, fog mûködni, csak véletlen lehagytam. Holnap majd jön az új beta abban is lesz majd pár érdekes funckió ha minden összejön :D

125
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2014. április 26. - 20:26:43 »
Idézetet írta: Legend date=1398536224\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Linuxos verzió mikorra várható?
 
Elõször várom a hibajelentéseket, aztán majd. Szerintem pár nap múlva. Nem kell aggódni, erre mindenképp lesz linux verzió, nem úgy mint egykét projectre:D
Szerverem alapja, úgyhogy saját érdekem, hogy lefordítsam.

126
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2014. április 26. - 20:08:00 »
Ha esetleg valakit érdekel egy fejlesztés alatt lévõ verzió, akkor nézzen be ide:
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=3010268&postcount=381

127
Szkript kérések / PlayAudioStreamForPlayer komolyítása....
« Dátum: 2014. április 22. - 18:21:47 »
Timerrel megoldható, nem lesz 100%-osan pontos de valamit össze lehet hozni..

128
Rendezvények / SA-MP 0.2.5 Bétateszt
« Dátum: 2014. április 20. - 12:57:26 »
Idézetet írta: divkn date=1397929901\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47718\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudjuk a probléma okát, de legtöbben azt gyanúsítják hogy amit én letöltöttem RakNet fájlokat SourceForge oldalról, azok mind módosítottak. Halvány lila gõzöm sincs miért mondják ezt, hisz megnéztem 1-2 hivatalos RakNet kiadást és minden ugyabúgy van, mint a a jelenlegiben, persze vannak benne külömbségek, de azok mind javításoknak látszanak, nem pedig módosításnak, végül jobban körülnéztem a RakNet dokumtumaiba és a data változónak \"unsigned char *\" pointeres típusként van megadva, ez ami megmagyarázza miért omlik össze a kliens ha a packet->data-nak megadjuk a [ 0 ]-ás tömböt. Ha nem adom meg akkor rendesen visszatér 8-al, ami azt jelentené hogy a szerverre nem tudott felcsatlakozni, ezért újra megpróbál. De nem értem miért omlik össze. A RakNet hasznlati útmutatóban is data[0]-át használ, a VCMP forráskódjában is data[ 0 ], SÕT! még a BitStream és jópár RakNet fájljaiban szintén data[0]-ként van deklarálva.
Szóval jelenleg ott tartunk hogy minden data részt átírunk. El fog tartani pár napig míg el nem készül.  :(
 
És mire írjátok át ezeket a részeket?:D
Konkrétan hasonló hibába estem énis a sobeit raknet hook-al, de monjuk én aztán basztam is rá..
 

/// This represents a user message from another system.
struct Packet
{
/// Server only - this is the index into the player array that this playerId maps to
PlayerIndex playerIndex;
/// The system that send this packet.
PlayerID playerId;
/// The length of the data in bytes
/// \\deprecated You should use bitSize.
unsigned int length;
/// The length of the data in bits
unsigned int bitSize;
/// The data from the sender
unsigned char* data;
/// @internal
/// Indicates whether to delete the data, or to simply delete the packet.
bool deleteData;
};
Packet* HookedRakClientInterface::Receive( void )
{
////traceLastFunc( \"HookedRakClientInterface::Receive\" );
Packet* pPacket = g_RakClient->GetRakClientInterface()->Receive();
Log(\"asdasdasads\");
/* crash....
if(pPacket)
{
Log(\"id: %d\", pPacket->data[0]);
}
*/
return g_RakClient->GetRakClientInterface()->Receive();
}

129
SA-MP: Szerverfejlesztés / TAB-al mûködõ admin goto rendszer
« Dátum: 2014. április 19. - 20:14:35 »
Stílusfüggõ, ki hogy rakja.
Sorokkal soha nem kell spórolni, a scriptnek hatékonynak és átláthatónak kell lenni.

130
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. április 17. - 23:12:46 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=506214
 

native SendDeathMessageToPlayer(playerid, killer, killee, weapon);
native CreateExplosionForPlayer(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z, type, Float:Radius);

 
Gratulállok Kye, így 4évnyi kéregetések után, hogy ezt alapból beleraktad a szerverbe! Nade ne örüljünk, ezcsak két új hasznos funckió xD

131
Rendezvények / SA-MP 0.2.5 Bétateszt
« Dátum: 2014. április 16. - 08:12:28 »
Jelentkezek, kivancsi vagyok ra.

132
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. április 13. - 13:05:32 »
Idézetet írta: Richard date=1397376350\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem egyébként egyszerû: nem tudnak programozni.
Ez csak kamu hogy nem akarják másolni az MTA-t...
 
Ez nagyon nem igaz mert Kye igen is ért hozzá, ahogy a samp forráskódot elnézem ami kiszivárgott.
Valami miatt **szik rá... MTA-ból se másol, meg maga se csinál semmit. Nem értem ezt a felfogást de már lesz*rom, nehéz esetek :D


Az elementes dolog pedig samp-ban is megoldható lenne, mivel mta-ban tudtommal nem ID-k szerint mennek a dolgok, hanem objectumok szerint.
getElementPos()-nek beadod az objectumot, mta-n bévül lekéri a típusát és aztán a megfelelõ helyrõl lekéri a pozícióját. Nincs ebbe semmi nehézség, csak ezt már nem 6év után kéne megcsinálni, ha esetleg *terveznék.
*persze na, õk biztos xD

133
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. április 12. - 16:29:05 »
R2 server megjelent, kapásból kaptunk 3 új állítható server rule-t de az istenért lenem írnák mire szolgának, azt már fejcse meg a felhasználó...
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=506214
 

CConsole__AddVariable(\"messageslimit\", 1, 0, (int)&dword_4E2440, 0);
CConsole__AddVariable(\"ackslimit\", 1, 0, (int)&dword_4E2444, 0);
CConsole__AddVariable(\"playertimeout\", 1, 0, (int)&dword_4E2448, 0);

 
E: Mégis leírták!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=2990193#post2990193

134
Kösz, de már a scriptel én nem tervezek foglalkozni, ott van a plugin :D

135
Beszélgetés / Labgame
« Dátum: 2014. március 30. - 22:24:00 »
f***a kis game lett, grat :D
Nem semmi.
Am ha ki akarod rakni akkor má vagy forráskóddal rakod, vagy a bináris változatot, de azokhoz nem szokás a .pdb fájlokat kirakni/belefordítani a debug jeleket, mert az tartalmazza a debug infót (funkció nevek) és ez alapján kurva könnyen vissza lehet fejleszteni. Erre ügyelj következõre.

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal