Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Johnies00

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
121
Segítségkérés / Szkriptileg hibátlan, mégse fut le a timer..
« Dátum: 2012. október 26. - 18:33:48 »
Lehet hogy ezzel jó, viszont a sima SetTimer-el is jónak kell lennie hisz saját magamnak futtatom le az idõzítõt..

122
Segítségkérés / Szkriptileg hibátlan, mégse fut le a timer..
« Dátum: 2012. október 26. - 14:49:56 »
Mivel több bankot szeretnék, és a parancs mind 1 helyen lenne ezért így választottam szét, ha 1, 1, 1 helyen van és vw je 1 akkor kirabolja az egyik bankot, ha 1,1,1 helyen van és a vwje 2 akkor a másikat.. remélem érted.  ;D

123
Segítségkérés / Szkriptileg hibátlan, mégse fut le a timer..
« Dátum: 2012. október 25. - 22:41:49 »
Üdv, van nekem egy parancsom, beírom ahol kell elindul de nem hívja meg a meghívandó függvényt.  :(
 

CMD:rob(playerid)
{
    if(CSAPAT[playerid] == CRIMINAL)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, 2308.9229,-4.7510,26.7422))
        {
            if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 1)
            {
                for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                {
                    if(CSAPAT == POLICE)
                    {
                        SendClientMessage(i, KEK, \"RIASZTÁS: Bankrablást jelentettek a Montgomery bankból! (Térképen jelölve!)\");
                        SetPlayerCheckpoint(i, 1292.7350,281.0280,19.5547, 5);
                    }
                }
                SetTimer(\"bankrob1\", 1000, false);
                SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Elkezdted kipakolni a kasszát, 90 másodperc és mehetsz.\");
                TogglePlayerControllable(playerid, 0);
            } // ELSE
        }
    }
    return 1;
}
 
forward bankrob1(playerid);
public bankrob1(playerid)
{
    new str[128];
    new money1 = GetPlayerMoney(playerid);
    GivePlayerMoney(playerid, randomex(50000, 150000));
    new money2 = GetPlayerMoney(playerid);
    new zsakmany = money2-money1;
    format(str, sizeof(str), \"Bekapkoltad a pénzt a zsákba! Zsákmányolt összeg: %d\", zsakmany);
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, str);
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}

 


Már vagy 666x átnéztem..

124
Segítségkérés / Az NPC-m connectnél megkap egy változót
« Dátum: 2012. október 25. - 18:52:20 »
Igen ez volt a hiba.  :)

Beraktam elsõ helyre egy NPC def-et és így megkapja a skint, köszi zárok.

125
Segítségkérés / Az NPC-m connectnél megkap egy változót
« Dátum: 2012. október 25. - 18:20:21 »
Idézetet írta: timbaland10 date=1351181319\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nézd át. Mivel mint írtad:
Próbáltam létrehozni még egy csapatot az NPC nek, és az elsõ helyre tenni, mivel ha azzal a változóval spawnol le akkor nem kap random skint, de akkor is a második csapat tagja.
Valami utalás van arra a 2. csapat-ra! Nézd meg jobban!
 
[/quote]
Lehet hogy azért mert az van definiálva az elsõ helyen, ha befejeztem a jelenlegi munkálatom kipróbálom hogy elsõ helyre a másik csapatot teszem, kíváncsi leszek..
 

 

public OnPlayerConnect()
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
//ide írd azt amit akarsz, hogy az npc csináljon
}

 
Lehet hüjeség kezdõ vagyok a szakmában.
 
[/quote]
Hiába, akkor is random skint kap mivel egy olyan változót kap amihez hozzá van rendelve a random skin.

126
Segítségkérés / Az NPC-m connectnél megkap egy változót
« Dátum: 2012. október 25. - 18:03:14 »
Nos, van egy NPC-m, aminek egy skint szeretnék!

A módba belépésnél egy dialogból választani kell 2 lehetõség közül (2 csapat-2 változó)


Az NPC valamilyen oknál fogva az elsõ csapat változóját kapja meg, és ha azzal a bizonyos változóval spawnol random Skin-t kap, és hiába írom az NPC szkriptjébe a SetPlayerSkin fgv.-t, akkor is random skin-t kap.


Fontos lenne megoldanom, viszont nem tudok rá megoldást.  :(


Próbáltam létrehozni még egy csapatot az NPC nek, és az elsõ helyre tenni, mivel ha azzal a változóval spawnol le akkor nem kap random skint, de akkor is a második csapat tagja.

127
Segítségkérés / Kapus kérdés.
« Dátum: 2012. október 24. - 23:30:35 »

CMD:nyit(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,1065.4315,-1759.4772,13.4035))
    {
        SetObjectRot(kapu2,0.00000000,10.00000000,269.99996948);
        SetTimer(\"GateClose\", 6000, 0);
        SendClientMessage(playerid, ZOLD,\"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\");
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,1089.4406,-1773.0548,13.3462))
    {
        SetObjectRot(kapu1,0,351,269.99);
        SetTimer(\"GateClose\", 6000, false);
        SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\");
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem állsz kapu közelében!\");
    }
    return 1;
}

 
Ha így nem jó akkor 100% hogy valami a koordinátákkal van.. (Teszteltem)

Viszont ha a pozíciók is stimmelnek nem tudom mi lehet.. Ez esetben úgy tudok segíteni ha elküldöd PM ben a módot/szkriptet

128
Segítségkérés / NPC sietõsre veszi..
« Dátum: 2012. október 24. - 22:43:57 »
3 napja nem volt gondom az NPC-vel, viszont ma megkergült valami vagy nem tudom, mert ugyan úgy csináltam mint eddig, de feljön a szerverre, és 10másodperc múlva lelép. (Le se spawnol)

A .rec fájl-t kétszer is felvettem.


Az NPC pwn-je:

 

#include < a_npc > // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
#define RECORDING \"weapdiler\" // Record fájl neve
#define RECORDING_TYPE 2 // 1 = Jármû || 2 = Gyalog
// Jármûves NPC
/*public OnRecordingPlaybackEnd()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid)
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
    return 0;
}
public OnNPCExitVehicle()
{
StopRecordingPlayback();
    return 0;
}*/
// Gyalogos NPC ->
public OnNPCSpawn()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}

 


NPC FS:

 

#include < a_samp >
#include < a_npc >
// NPC Jármûvek létrehozása
/*            */
/*            */
 
public OnFilterScriptInit()
{
    ConnectNPC(\"Fegyverker\", \"weapdiler\");
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid))
    {
        new npcname[24];
        GetPlayerName(playerid, npcname, 24);
        if(!strcmp(npcname, \"Fegyverker\", true))
        {
            print(\"lespawnolt\");
            ApplyAnimation(playerid, \"DEALER\", \"DEALER\", 4, 1, 0, 0, 0, 0, 0);
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

 
Mi a gond?  ??? ???
 

U.I.: Valamint mitõl ilyen a samp-server.exe?

\"Nevtelen-4.png\"
U.I.: Megoldva mind 2 probléma.

129
Segítségkérés / Kapus kérdés.
« Dátum: 2012. október 24. - 22:37:33 »
A return-okat az utolsó kivételével vedd ki, az nem kell oda. (Az idõzítõ által meghívott függvénybõl is, felesleges.)

Viszont ha sorompóról van szó akkor az a 8 as sugár sok lesz.. (Mivel mind2 pozícióban benne leszel és bugolhat.)

131
Segítségkérés / Interior
« Dátum: 2012. október 24. - 18:02:20 »
Azt hittem tapasztalatból tudod.. Csak mert kipróbáltam és hülyeség.. Ha nem vagy biztos benne miért írod?

132
Segítségkérés / Interior
« Dátum: 2012. október 24. - 17:56:37 »
Ilyenrõl én miért nem tudok..  :D

133
Off Telep / Egy másik valóság ahol "én vagyok a fõnök"
« Dátum: 2012. október 24. - 17:49:21 »
Idézetet írta: IXT date=1351087193\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28987\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 Repülhetünk,  Szexuálisan kielégíthetjük magunkat bárkivel..( bármit amit el tudunk képzelni)
Taníts meg kérlek *-*
 
ez már megvolt,anélkül hogy használtam volna ezt a módszert.  :o
 
[/quote]
 

De nem bárkivel ;)

134
Segítségkérés / Interior
« Dátum: 2012. október 24. - 17:46:45 »
Én is MTA ról beszélek.. Csak egy másik Editorban láttam.

Valamint mit értesz a \"bemész ott egy interiorba\" ?  :)

135
Segítségkérés / Kapus kérdés.
« Dátum: 2012. október 24. - 17:36:50 »
Ellenõrizd a pozíciókat, ha jók akkor másold be a 2 parancsot.

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal