Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 121
Segítségkérés / Idõjárás« Dátum: 2011. július 13. - 21:44:40 »
Akkor szerintem zárhatod a témát, mert megkaptad a válaszokat.
122
SA-MP: Szerverfejlesztés / AquaPark« Dátum: 2011. július 13. - 21:31:47 »
Ez nagyon nagyon nagyon nagyon jó Lu$ta szerintem a legjobb mapper:D
123
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los santos tengeri island« Dátum: 2011. július 13. - 21:28:59 »
Hát jó volna igen elolvasni elõször.Amúgy nem rosz
124
Törölt RP Szerverek / ClaymoreRPG« Dátum: 2011. július 13. - 21:25:12 »
Remélem nem valami copy lesz
125
Segítségkérés / Töltõdõ csík« Dátum: 2011. július 13. - 21:24:18 »
[pawn]new Timer;
public Object(playerid) { SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 1 ); ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading); GetPlayerHealth(playerid, health); TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben Timer = SetTimerEx(\"Object2\", 300, true,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlva SetPlayerHealth(playerid, 100000); return 1; } public Object2(playerid) { switch ( GetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\" ) ) { case 1: { SetProgressBarValue(loading[playerid],10), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 2 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);} case 2: { SetProgressBarValue(loading[playerid],20), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 3 );UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid); } case 3: { SetProgressBarValue(loading[playerid],30), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 4 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);} case 4: { SetProgressBarValue(loading[playerid],40), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 5 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);} case 5: { SetProgressBarValue(loading[playerid],50), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 6 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);} case 6: { SetProgressBarValue(loading[playerid],60), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 7 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);} case 7: { SetProgressBarValue(loading[playerid],70), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 8 );UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid); } case 8: { SetProgressBarValue(loading[playerid],80), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 9 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);} case 9: { SetProgressBarValue(loading[playerid],90), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 10 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);} case 10: { SetPlayerHealth(playerid, health); SetProgressBarValue(loading,100); UpdateProgressBar(loading[playerid],playerid); SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 0 ); TogglePlayerControllable(playerid,1); GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén HideProgressBarForPlayer(playerid,loading[playerid]); KillTimer(Timer); } } return 1; }[/pawn] Tess ittvan de ha segítettem és tényleg megy akkor + 127
Archívum / Hungarian Gaming Federation Host« Dátum: 2011. július 13. - 20:48:42 »
Romániából is lehet rendelni? Sry Erdélyi vok
128
Általános / Milyen néven játszotok?« Dátum: 2011. július 13. - 20:45:23 »
Alap:Core (xD)
RP: Ezel_Bayraktar 129
Általános / RP szerverek kibeszélése,általában« Dátum: 2011. július 13. - 20:44:15 »
Az még nem hal ki..
130
Általános / See kontra Cry avagy ki copyzott kiröl?« Dátum: 2011. július 13. - 20:43:47 »
A see röl copyzták szentem..
132
Törölt RP Szerverek / [HUN]NestRPG« Dátum: 2011. július 13. - 20:19:19 »
Én azt tudom mondani sok szerver nyílik az nem is gond de az egész rpg, és majdnem az egész copy.. ez a gond!!
133
Törölt RP Szerverek / HUN Angel Pine v0.2 | SunWell« Dátum: 2011. július 13. - 20:17:45 »
mi is egyszer azt a várost akartuk bescriptelni de osztán váltottunk, mert Angel Pine-hoz nincsenek közel kicsi falucskák
135
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay« Dátum: 2011. július 13. - 20:13:24 »
Azt írja most se jó
|