Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - anorennia

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23
121
Segítségkérés / Dialog és Spawn
« Dátum: 2013. július 28. - 22:27:42 »
Nem fogja spawnolni, bugos vagy nem tudom...
Timerrel próbáld meg esetleg, ha úgysem akkor off :/

122
Segítségkérés / Objectbetöltõ o.O
« Dátum: 2013. július 28. - 22:23:32 »
Egyszerû.
menyj fel erre az oldalra:
http://gtamap.delux-host.com/converter/
és konvertáld át SAMP PAWNO formára az mta .map fájlban található objektetek... megynitod az oldalt, bal oldalt fájl kiválasztás...

123
Segítségkérés / Gyorsan emelkedik
« Dátum: 2013. július 28. - 22:18:25 »
Az IsPlayerInRangeOfPoint résznél átírtad a 0,0,0-t a te x,y,z kordinátádra?

124
Segítségkérés / Gyorsan emelkedik
« Dátum: 2013. július 27. - 13:40:28 »
#include a_samp
//gamemodeinithez:
forward checkgate(playerid);
new sorompo;
new Float:rot = 270.0;
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"checkgate\", 500, true);
return 1;
}
public checkgate(playerid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, 0,0,0))
{ //az x,y,z helyére a kordinátát írd be
           sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000);
           SetTimer(\"open\", 7, 270);  //beállítjuk az idõzítõt, itt 270-x fut le, 0,007mp-nként  annyi legyen ahány fokot fordul
        }
        return 1;
}
forward open();
public open()
{
    if(rot >= 90) //addig fut, amíg több mint 90
{
       MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
       rot = rot - 1;
    }
    else
    {
        SetTimer(\"close_inst\", 5, false); //5 másodpercig van nyitva
    }
    return 1;
}
forward close_ins();
public close_ins()
{
        SetTimer(\"close\", 7, 270);  //beállítjuk az idõzítõt, itt 270-x fut le, 0,007mp-nként annyi legyen ahány fokot fordul
        return 1;
}
forward close();
public close()
{
    if(rot <= 90) //addig fut, amíg több mint 90
    {
    MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
    rot = rot + 1;
    }
    return 1;
}

125
Segítségkérés / Preview model nem jelenik meg
« Dátum: 2013. július 27. - 13:35:07 »
akkor mindegy :/ azért köszönöm ^^

126
Segítségkérés / Objekt méret
« Dátum: 2013. július 26. - 23:55:40 »
hmm..:/
Mindegy, azért köszönöm :)
esetleg szólsz, ha véletlen látnál valahol megoldást, mert elég fontos lenne :D :)

127
Segítségkérés / Preview model nem jelenik meg
« Dátum: 2013. július 26. - 23:25:09 »
Üdv.
most próbálkozom a SetPlayerTextDrawSetPreviewModel-lel, a skinek, és az autók tökéletesen megjelennek, de például a 18740 sehogy sem akar megjelenni :/
ötlet valaki?

128
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2013. július 26. - 22:25:50 »
Idézetet írta: Heroic date=1374868435\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40446\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nem ütközik, erre figyelek :D
 
#define DIALOG_TESZT 5446132

 

ügyes fiúúú ügyes fiúúú
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerDialog
na mit látsz itt ami a te DIALOGoddal ütközik?
semmi?
segítek
 Max dialogid is 32767.
 
[/quote]
Kezdõ....
Szerintem nem kellen így leszólni egybõl...

129
Segítségkérés / Objekt méret
« Dátum: 2013. július 26. - 22:25:00 »
Arra van esetleg esély, ha a samp 0.3x forrás fájlba belet turkálok, akkor találok valami lehetséges módot?

130
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2013. július 26. - 20:42:33 »
A #define DIALOG_TESZT-nél állítsd pl 200-ra, hátha ütközik egy másikkal

131
Segítségkérés / Gyorsan emelkedik
« Dátum: 2013. július 26. - 20:15:51 »
//gamemodeinithez:
new sorompo;
new Float:rot = 270;
SetTimer(\"checkgate\", 500, true);
forward checkgate(playerid);
public checkgate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, x,y,z); //az x,y,z helyére a kordinátát írd be
sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000);
SetTimer(\"open\", 7, 270);  //beállítjuk az idõzítõt, itt 270-x fut le, 0,007mp-nként  annyi legyen ahány fokot fordul
return 1;
}
forward open();
public open()
{
if(rot >= 90) //addig fut, amíg több mint 90
{
       MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
       rot = rot - 1;
    }
    else
    {
        SetTimer(\"close_inst\", 5, false); //5 másodpercig van nyitva
    }
    return 1;
}
forward close_ins();
public close_ins()
{
SetTimer(\"close\", 7, 270);  //beállítjuk az idõzítõt, itt 270-x fut le, 0,007mp-nként annyi legyen ahány fokot fordul
return 1;
}
forward close();
public close()
{
if(rot <= 90) //addig fut, amíg több mint 90
{
       MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
       rot = rot + 1;
}
    return 1;
}

132
Segítségkérés / GatPVarStringEx próbálkozás
« Dátum: 2013. július 26. - 19:00:55 »
Elõszõr is írd le, mit szeretnél pontosan :)

133
Segítségkérés / Gyorsan emelkedik
« Dátum: 2013. július 26. - 18:59:22 »
new sorompo;
new Float:rot = 270;
CMD:soromp(playerid, params[])
{
    sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000);
SetTimer(\"close\", 7, 270);  //beállítjuk az idõzítõt
return 1;
}
forward close();
public close()
{
        MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
        rot = rot - 1;
        return 1;
}

134
Segítségkérés / sorompó
« Dátum: 2013. július 26. - 18:58:21 »
megnéztem nekem tökéletesen körbefordúlt vagy 3szor szép lassan, szóval szerkeszd majd.. de ezt használd, ne az elõzõt:
 
new sorompo;
new Float:rot = 270;
CMD:soromp(playerid, params[])
{
    sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000);
SetTimer(\"close\", 7, 270);  //beállítjuk az idõzítõt
return 1;
}
forward close();
public close()
{
        MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
        rot = rot - 1;
        return 1;
}

135
Segítségkérés / sorompó
« Dátum: 2013. július 26. - 15:40:52 »
próbálkozz ezzel:
Csak kicsit alakítsd át, amilyenre kell:
 
SetTimer(\"close\", 10, 270);  //beállítjuk az idõzítõt
public close()
{
new Float:rot = 270;
        MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
        rot-1;
        return 1;
}

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal