Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - MonKey

Oldalak: 1 ... 7 8 [9]
121
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Lézer a fegyverre
« Dátum: 2016. június 20. - 11:23:11 »
Sziasztok
Hoztam nektek egy olyan scriptet ami azt tudja hogy beírjuk a /lézer parancsot akkor a fegyverünkre tesz lézert!
Nem minden fegyverre tesz!!
Parancsok:
/lézer
/lézerki
/lézerszín
/Chelp
Ha nem veszed ki akkor /fegyver
A scriptetNEM én készítettem én csak magyarosítom!
A helyesírás itt ott nem biztos hogy jó!
Eredeti készitö: Skiaffo
És itt a script:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
#include <xszinx> // Etz nem olyan rég itt találtam a fórumon!!
// Eredeti készitö: Skiaffo
// Magyarositotta MonKey
// A // ÉS a /* eket nem fordítottam! */
//----------------------------------------------------------------------------//
public OnFilterScriptInit() {
        new p = GetMaxPlayers();
        for (new i=0; i < p; i++) {
                SetPVarInt(i, \"laser\", 0);
                SetPVarInt(i, \"color\", 18643);
        }
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
        new p = GetMaxPlayers();
        for (new i=0; i < p; i++) {
                SetPVarInt(i, \"laser\", 0);
                RemovePlayerAttachedObject(i, 0);
        }
        return 1;
}
//----------------------------------------------------------------------------//
public OnPlayerConnect(playerid) {
        SetPVarInt(playerid, \"laser\", 0);
        SetPVarInt(playerid, \"color\", 18643);
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid) {
        SetPVarInt(playerid, \"laser\", 0);
        RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
        return 1;
}
//----------------------------------------------------------------------------//
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
        new cmd[256];
        new idx;
        cmd = strtok(cmdtext, idx);
        if (!strcmp(\"/lézer\", cmdtext, true)) {
                SetPVarInt(playerid, \"laser\", 1);
                SetPVarInt(playerid, \"color\", GetPVarInt(playerid, \"color\"));
                return 1;
        }
        if (!strcmp(\"/lézerki\", cmdtext, true)) {
                SetPVarInt(playerid, \"laser\", 0);
                RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
                return 1;
        }
        if (!strcmp(\"/lézerszín\", cmd, true)) {
                new tmp[256];
                tmp = strtok(cmdtext, idx);
                if (!strlen(tmp)) {
                        SendClientMessage(playerid, 0x00E800FF, \"Használat: /lézerszín [szín(/Chelp)]\");
                        return 1;
                }
                if (!strcmp(tmp, \"piros\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 18643);
                else if (!strcmp(tmp, \"kék\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 19080);
                else if (!strcmp(tmp, \"rozsaszín\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 19081);
                else if (!strcmp(tmp, \"narancs\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 19082);
                else if (!strcmp(tmp, \"zöld\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 19083);
                else if (!strcmp(tmp, \"sárga\", true)) SetPVarInt(playerid, \"color\", 19084);
                else SendClientMessage(playerid, 0x00E800FF, \"Nem adtál megy színt /Chelp\");
                return 1;
        }
       
        if (!strcmp(\"/Chelp\", cmd, true))
{
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Színválaszték: /lézerszín piros, kék, rozsaszín, narancs, zöld, sárga\");
            return 1;
}
        return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid) {
        if (GetPVarInt(playerid, \"laser\")) {
                RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
                if ((IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) || (IsPlayerInWater(playerid))) return 1;
                switch (GetPlayerWeapon(playerid)) {
                        case 23: {
                                if (IsPlayerAiming(playerid)) {
                                        if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // SP standing aiming
                                                0.108249, 0.030232, 0.118051, 1.468254, 350.512573, 364.284240);
                                        } else {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // SP crouched aiming
                                                0.108249, 0.030232, 0.118051, 1.468254, 349.862579, 364.784240);
                                        }
                                } else {
                                        if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // SP standing not aiming
                                                0.078248, 0.027239, 0.113051, -11.131746, 350.602722, 362.384216);
                                        } else {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // SP crouched not aiming
                                                0.078248, 0.027239, 0.113051, -11.131746, 350.602722, 362.384216);
                        }       }       }
                        case 27: {
                                if (IsPlayerAiming(playerid)) {
                                        if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // SPAS standing aiming
                                                0.588246, -0.022766, 0.138052, -11.531745, 347.712585, 352.784271);
                                        } else {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // SPAS crouched aiming
                                                0.588246, -0.022766, 0.138052, 1.468254, 350.712585, 352.784271);
                                        }
                                } else {
                                        if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // SPAS standing not aiming
                                                0.563249, -0.01976, 0.134051, -11.131746, 351.602722, 351.384216);
                                        } else {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // SPAS crouched not aiming
                                                0.563249, -0.01976, 0.134051, -11.131746, 351.602722, 351.384216);
                        }       }       }
                        case 30: {
                                if (IsPlayerAiming(playerid)) {
                                        if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // AK standing aiming
                                                0.628249, -0.027766, 0.078052, -6.621746, 352.552642, 355.084289);
                                        } else {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // AK crouched aiming
                                                0.628249, -0.027766, 0.078052, -1.621746, 356.202667, 355.084289);
                                        }
                                } else {
                                        if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // AK standing not aiming
                                                0.663249, -0.02976, 0.080051, -11.131746, 358.302734, 353.384216);
                                        } else {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // AK crouched not aiming
                                                0.663249, -0.02976, 0.080051, -11.131746, 358.302734, 353.384216);
                        }       }       }
                        case 31: {
                                if (IsPlayerAiming(playerid)) {
                                        if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // M4 standing aiming
                                                0.528249, -0.020266, 0.068052, -6.621746, 352.552642, 355.084289);
                                        } else {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // M4 crouched aiming
                                                0.528249, -0.020266, 0.068052, -1.621746, 356.202667, 355.084289);
                                        }
                                } else {
                                        if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // M4 standing not aiming
                                                0.503249, -0.02376, 0.065051, -11.131746, 357.302734, 354.484222);
                                        } else {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // M4 crouched not aiming
                                                0.503249, -0.02376, 0.065051, -11.131746, 357.302734, 354.484222);
                        }       }       }
   case 34: {
      if (IsPlayerAiming(playerid)) {
         /*if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
            SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // Sniper standing aiming
            0.528249, -0.020266, 0.068052, -6.621746, 352.552642, 355.084289);
         } else {
            SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // Sniper crouched aiming
            0.528249, -0.020266, 0.068052, -1.621746, 356.202667, 355.084289);
         }*/
         return 1;
      } else {
         if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
            SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // Sniper standing not aiming
            0.658248, -0.03276, 0.133051, -11.631746, 355.302673, 353.584259);
         } else {
            SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // Sniper crouched not aiming
            0.658248, -0.03276, 0.133051, -11.631746, 355.302673, 353.584259);
   }   }   }
                        case 29: {
                                if (IsPlayerAiming(playerid)) {
                                        if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // MP5 standing aiming
                                                0.298249, -0.02776, 0.158052, -11.631746, 359.302673, 357.584259);
                                        } else {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // MP5 crouched aiming
                                                0.298249, -0.02776, 0.158052, 8.368253, 358.302673, 352.584259);
                                        }
                                } else {
                                        if (GetPlayerSpecialAction(playerid) != SPECIAL_ACTION_DUCK) {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // MP5 standing not aiming
                                                0.293249, -0.027759, 0.195051, -12.131746, 354.302734, 352.484222);
                                        } else {
                                                SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, GetPVarInt(playerid, \"color\"), 6, // MP5 crouched not aiming
                                                0.293249, -0.027759, 0.195051, -12.131746, 354.302734, 352.484222);
        }       }       }       }       }
        return 1;
}
stock IsPlayerInWater(playerid) {
        new anim = GetPlayerAnimationIndex(playerid);
        if (((anim >=  1538) && (anim <= 1542)) || (anim == 1544) || (anim == 1250) || (anim == 1062)) return 1;
        return 0;
}
stock IsPlayerAiming(playerid) {
new anim = GetPlayerAnimationIndex(playerid);
if (((anim >= 1160) && (anim <= 1163)) || (anim == 1167) || (anim == 1365) ||
(anim == 1643) || (anim == 1453) || (anim == 220)) return 1;
return 0;
}
//----------------------------------------------------------------------------//
strtok(const string[], &index)
{
        new length = strlen(string);
        while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
        {
                index++;
        }
        new offset = index;
        new result[20];
        while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
        {
                result[index - offset] = string[index];
                index++;
        }
        result[index - offset] = EOS;
        return result;
}
//----------------------------------------------------------------------------//
// EZZEL TUDJÁTOK TESZTELNI ETZ ÉN TETTEM HOZZÁ:
CMD:fegyver(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new fegyverid;
if(sscanf(params,\"i\",fegyverid)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Így használd: /weapon [itt add meg a fegyver ID-ét 0-tól 46-ig]\");
{
   if(fegyverid < 47 && fegyverid >= 0)
   {
      GivePlayerWeapon(playerid,fegyverid,99999999);
      SendClientMessage(playerid,zold,\"Sikeresen lekértél egy fegyvert!\");
   }
      else SendClientMessage(playerid,piros,\"Fegyver ID-k csak 0-tól 46-ig vannak!\");
   }
}
else SendClientMessage(playerid,piros,\"Hiba a kapcsolatban!\");
return 1;
}

 
Utólag modositom de itt az xszinx --ENDEREL-- munkája:
 
#define fekete 0x000000FF //{000000}
#define feher 0xFFFFFFFF //{FFFFFF}
#define sarga 0xFFFF00FF //{FFFF00}
#define halvanysarga 0xFFFF80FF //{FFFF80}
#define zold 0x00FF00FF //{00FF00}
#define vilagoszold 0x00FF80FF //{00FF80}
#define narancs 0xFF8000FF //{FF8000}
#define halvanynarancs 0xFF8040FF //{FF8040}
#define pink 0xFF80FFFF //{FF80FF}
#define ibolya 0xFF00FFFF //{FF00FF}
#define szurke 0xC0C0C0FF //{C0C0C0}
#define turkisz 0x00FFFFFF //{00FFFF}
#define turkisz2 0x80FFFFFF //{80FFFF}
#define sargasbarna 0x808000FF //{808000}
#define vilagosbarna 0x804040FF //{804040}
#define piros 0xFF0000FF //{FF0000}
#define kek 0x0000FFFF //{0000FF}
#define vilagoskek 0x0080FFFF //{0080FF}
#define gold 0xDED307FF //{DED307}
#define lila 0x8E2FB7FF //{8E2FB7}
#define vilagosszurke 0xB0B0B0FF //{B0B0B0}
#define nemtudom 0xE10071FF //{E10071}

122
Szkript kérések / Ölések!?
« Dátum: 2016. június 20. - 11:14:31 »
Sziasztok!!
valaki megírná a lehető legrövidebben azt hogy ha valaki megölt valakit kiírja neki hogy megölte!  :D
Köszönöm!!

123
Off Telep / Easy DeAMX
« Dátum: 2016. június 16. - 18:33:31 »
solidfiles pls
data.hu jobb, mint ez a fos.
[/quote]
Ennyi erőből a MediaFire és a Mega a legjobb!  ;) :)
Na de mind 1 is pont ma találkoztam a programmal És azt kell mondjam:
 
Nagyon érdekes.. Teli Errorral és warningal De az már javítható!

 
Összesítve letölteni megéri! Jól jött ma 9 óra körül is!

124
Szkript kérések / Zene Rendszer?!
« Dátum: 2016. június 16. - 12:12:43 »
Én ehhez nem igazán értek ezért kértem a scriptet!
De viszont ez tetszetős! Talán átírom talán Írok egy sajátot ez alapján majd kiderül...!  8) 100 szónak is 1 a vége:



Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
 :laugh:

125
Szkript kérések / Zene Rendszer?!
« Dátum: 2016. június 15. - 21:36:34 »
Sziasztok!!
Szeretnék tőletek segítséget kérni!
Mivel sietek nem biztos, hogy kihagyok, elírok valamit ezért elnézést!!
Mivel ujj vagyok, pár perce regisztráltam nem tudom mit illik, mit nem!
Szóval azt szeretném kérni, hogy egy olyan Zenescriptet, szeretnék tőletek kérni hogy
- Admin be tudjon kapcsolni zenéket, hangokat, amiket mindenki hall!
- De aki szeretné, kitudja kapcsolni a /zeneki paranccsal, de ugyanúgy /zenebe paranccsal kapcsolhatja be!
- Ha lehetséges URL címről lehessen a zenéket indítani!
- Admin bármikor le tudja állítani a zenét!
- Egyszerre csak 1 admin tudja kezelni a zenét!
Ha ezt valaki megoldaná 100 szór is megköszönöm!

Oldalak: 1 ... 7 8 [9]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal