Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 121
Hamarosan nyíló szerverek / CharmingMTA - Multi Theft Auto V0.1« Dátum: 2018. február 26. - 15:51:41 »122
Hamarosan nyíló szerverek / CharmingMTA - Multi Theft Auto V0.1« Dátum: 2018. február 26. - 15:39:38 »
Viszont a Design elég sablonos. Egyedül a Dashboard tudott kicsit újat mutatni. Mint a Login-on, mint a HUD-on változtatnék személy szerint.
123
Hamarosan nyíló szerverek / CharmingMTA - Multi Theft Auto V0.1« Dátum: 2018. február 26. - 15:32:43 »Idézetet írta: Vortex-Scripter date=1519652391
Úgy érti, hogy a mai szerverek nem állnak másból, mint egy-egy elkészített mod edit-jéből. 124
Segítségkérés / Jármű lehívás« Dátum: 2018. február 18. - 15:26:41 »
A script mindegyik makeveh-vel létrehozott kocsinak ad egy ID-t. A createVehicle nem tartozik bele, nem kap ID-t. viszont a a kocsi rendszer gátolja azok kocsik indítását, amihez nincs kulcsod/nincs ID-je. Legalábbis gondolom én.
126
Grafikai Munkák/Logók / Bemutatás« Dátum: 2018. február 17. - 09:13:01 »
Teljesen igazad van. Pen tool-al készült az egész. És a vízjel tényleg elüt, már belátom. A Logo-t magát Illustrator-ban megcsináltam, viszont a többit(Háttér, körvonal, vízjel) Photoshop-ban csináltam. Jobb lett volna a hegyes körvonal, nem ez a kerekített. Köszi szépen a tanácsot, sokat segítettél.
128
Segítségkérés / Gui kép hiba.« Dátum: 2018. február 11. - 22:19:45 »Idézetet írta: impreZZa date=1518293880
A gui macerás. Törölni kell, minden gombra külön funkció. Az OnClientClick elegánsabb. 129
Segítségkérés / Gui kép hiba.« Dátum: 2018. február 10. - 20:37:06 »
Én DX-et használnék, majd egy onClientClick-el tudsz \"gombokat\" csinálni.
130
Beszélgetés / Minden nap egy téma, hogy ne haljon ki a fórum 2« Dátum: 2018. február 07. - 15:01:48 »
Hát én is így vagyok kedves Ben. Végre eljutottam fodrászhoz, ez volt eddig a napom fénypontja.
131
RP/RPG kérések / RP szerver készítéséhez keresek embert« Dátum: 2018. január 30. - 21:45:30 »Idézetet írta: demiszter date=1517339943
Egy hónap alatt sem lehet összehozni értékelhetőt. Minimum fél/egy év mire egy mod elkészül. Ez persze nem az Editelés. Az megvan egy hónap alatt. Bár a magyar \"szerverfejlesztők\" módszere alapján megvan egy óra alatt. Név átírás mindenhol, max a színkód csere, Mysql bekötés, és mehet a \"9.000.000$ 100.000PP ExternitGaming\". 132
Segítségkérés / Elfogy az üzemanyag« Dátum: 2018. január 29. - 13:35:33 »
Felesleges a Check-re Timer. Én getElementDatát használnék az üzemanyag tárolására, és akkor ott az onClientElementDataChange event.
133
Modellezés / Kérdés« Dátum: 2018. január 27. - 15:59:22 »
Dff-et. A Dff a modell, míg a TXD a textúra.
134
Modellezés / Kérdés« Dátum: 2018. január 27. - 13:22:07 »
Cinema4D-be nem is fogod te importálni. 3DsMax-hoz raksz pl egy Kam\'s script-et, és le tudod azzal szedni, ha nem védett a modell.
135
MTA: Általános / A szerverem egy sötét képernyő.Mi lehet a baj?« Dátum: 2018. január 26. - 18:32:09 »
Milyen mod? Debugscript mit ír?
|