Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Martin

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11
121
Archívum / zeroMTA login bug
« Dátum: 2014. július 22. - 20:45:14 »
Sunwellnél a host: 37.221.210.24

122
Archívum / zeroMTA login bug
« Dátum: 2014. július 22. - 19:21:01 »
Te csináltad a szervert? Mert ez a \"szerintem\" egy nemet jelent ha nem néztél még bele mysql és sql-be.

123
Archívum / zeroMTA login bug
« Dátum: 2014. július 22. - 18:50:28 »
Nincs összekapcsolva MySQL-el, ugye?

124
Leírások / Bevezető
« Dátum: 2014. július 21. - 21:52:45 »
Mikor lesz új videó, és mirõl fog szólni?

125
Archívum / "Betöltés folyamatban..."
« Dátum: 2014. július 21. - 09:10:16 »
Sziasztok. Tegnap még betudtam jelentkezni a szerveremre, de ma amikor próbáltam akkor ez az üzenet fogadott: \"Betöltés folyamatban...\". Mindenkinek ezt írja, mindent ellenőriztem de semmi. Valaki nem tudja hogy mi lehet a gond?
(RP)

126
Archívum / Nem növekszik a szerveren a játszott óra száma..
« Dátum: 2014. július 18. - 21:26:06 »
Jólvan én csak annyit tudtam hogy valahonnan lekéri a reális idõt.

127
Archívum / Nem növekszik a szerveren a játszott óra száma..
« Dátum: 2014. július 18. - 19:37:31 »
A játszott óra akkor megy ha fizetés van. Ez pedig a faction-system > payday fájlokban van. Az idő azért kevesebb, mert az nem a reális idő. Használd a lekérést így:
 
 local igazi = getRealTime()
local ora = igazi.hour
local perc = igazi.minute
local mp = igazi.second

 
( Ezzel az lekéréssel másodpercre pontosan letudod kérni az időt. )

128
Archívum / Duty-pozício-Gate System
« Dátum: 2014. július 18. - 11:27:32 »
Faction-system -> c_duty_skin + s_duty_commands ha jól emlékszek, nem biztos mert telórol vagyok
.

129
Archívum / Carshop-System
« Dátum: 2014. július 17. - 19:29:20 »
Nincsmit. :)

130
Archívum / Tudás osztás ;)
« Dátum: 2014. július 17. - 15:42:13 »
Szia. Nem értem ezt a frakció duty dolgot. Megtudnád nekem csinálni?

131
Archívum / notification system - faction system
« Dátum: 2014. július 17. - 11:44:01 »
Akkor rakd vissza a régit és illeszdd be a két \"exports.notifications\"-os sort.

132
Archívum / notification system - faction system
« Dátum: 2014. július 17. - 10:54:21 »
Nemtudom, pedig szerintem jót küldtem.

133
Archívum / notification system - faction system
« Dátum: 2014. július 16. - 22:15:00 »
Notifications script: http://ddl2.data.hu/get/0/7011960/notifications.zip
Az adminszolgálatot pedig így kell megoldani:
 
 function adminDuty(thePlayer, commandName)
    if exports.global:isPlayerAdmin(thePlayer) then
        local adminduty = getElementData(thePlayer, \"adminduty\")
        local username = getPlayerName(thePlayer)
       
        if (adminduty==0) then
            exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(thePlayer, \"adminduty\", 1)
            outputChatBox(\"Admin szolgálatba léptél.\", thePlayer, 0, 255, 0)
            exports.global:sendMessageToAdmins(\"AdmDuty: \" .. username .. \" szolgálatba lépett.\")
            exports.notifications:showBox(root, \"info\", username .. \" adminszolgálatba lépett.\")
        elseif (adminduty==1) then
            exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(thePlayer, \"adminduty\", 0)
            outputChatBox(\"Kiléptél az Admin szolgálatból.\", thePlayer, 255, 0, 0)
            exports.global:sendMessageToAdmins(\"AdmDuty: \" .. username .. \" kilépett a szolgálatból.\")
            exports.notifications:showBox(root, \"info\", username .. \" kilépett az adminszolgálatból.\")
        end
        mysql:query_free(\"UPDATE accounts SET adminduty=\" .. mysql:escape_string(getElementData(thePlayer, \"adminduty\")) .. \" WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData(thePlayer, \"gameaccountid\")) )
        exports.global:updateNametagColor(thePlayer)
    end
end
addCommandHandler(\"adminduty\", adminDuty, false, false)

 
Frakciót pedig a /makefaction paranccsal tudsz létrehozni. :)

134
Archívum / Carshop-System
« Dátum: 2014. július 16. - 20:47:51 »
Jó lesz, használd ezt.
c_vehicle_globals
 
 local factor = 1.5
function relateVelocity(speed)
return factor * speed
end
function getVehicleVelocity(vehicle)
speedx, speedy, speedz = getElementVelocity (vehicle)
return relateVelocity((speedx^2 + speedy^2 + speedz^2)^(0.5)*100)
end

 
s_vehicle_globals
 
 function getVehiclesOwnedByCharacter(thePlayer)
local dbid = tonumber(getElementData(thePlayer, \"dbid\"))
local carids = { }
local numcars = 0
local indexcars = 1
for key, value in ipairs(exports.pool:getPoolElementsByType(\"vehicle\")) do
local owner = tonumber(getElementData(value, \"owner\"))
if (owner) and (owner==dbid) then
   local id = getElementData(value, \"dbid\")
   carids[numcars+1] = id
   numcars = numcars + 1
end
end
return numcars, carids
end
function canPlayerBuyVehicle(thePlayer)
if (isElement(thePlayer)) then
if getElementData(thePlayer, \"loggedin\") == 1 then
   local maxvehicles = getElementData(thePlayer, \"maxvehicles\") or 0
   local novehicles, veharray = getVehiclesOwnedByCharacter(thePlayer)
   if (novehicles < maxvehicles) then
      return true
   end
   return false, \"Túl sok jármű\"
end
return false, \"Játékos nincs bejelentkezve\"
end
return false, \"Element not found\"
end

135
Archívum / License-System
« Dátum: 2014. július 16. - 09:08:34 »
Akkor elnézést!

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal