Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Robika1

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
121
Fórumi közlemények / VIP és Segítőkész változások
« Dátum: 2016. augusztus 07. - 21:26:02 »
Köszönöm szépen :) Meglepődtem amikor megláttam ;D
Igyekszem sokat segíteni, folyton a fórumon lógok :D
Robika1

122
Segítségkérés / Helyi adatbázis
« Dátum: 2016. augusztus 07. - 14:43:02 »
Persze, eltudod érni:
 
test_db = dbConnect(\"sqlite\", \":resourceneve/adatbazis.db\")

123
Segítségkérés / MySQL
« Dátum: 2016. augusztus 07. - 14:11:30 »
Szia.
 
getElementData(source,\"pp\")
se server oldalon se client oldalon nem megy de ha a pp helyett mást írok működik
[/quote]
Ebből, illetve a többi hozzászólásból arra következtetek, hogy egyszerűen a \"pp\" elementDatának nem adtál értéket (MySQL-ből nem kérdezted le az értékét).
Kérdezd le az értéket, és tedd bele a \"pp\"-be setElementDatával. Egyébként javasolnám úgy megcsinálni, hogy amikor használod ezt az értéket, akkor nem a játékos gépén lévő memóriából kéred be a pp-t, hanem frissen lekérdezed (mivel változhat az érték, pl vásárolt valamit és kevesebb lesz, vagy vett pp-t és jóváírod neki).
Robika1

124
Segítségkérés / Helyi adatbázis
« Dátum: 2016. augusztus 07. - 13:57:54 »
Szia.
Az internal.db a szerveren regisztrált felhasználókat tartalmazza, illetve a felhasználókra mentett adatokat. Például a játékos a pénzét oda mented amikor kilép (setAccountData).
A registry.db-be tudsz egyéb dolgokat menteni, például az alap house_system oda menti a lerakott házak adatait. Ha jól tudom, dbConnect-tel rá tudsz csatlakozni, és ugyanúgy tudsz SQL parancsokat futtatni.
Ezeknek az angol leírását itt találod meg.
 
test_db = dbConnect(\"sqlite\", \"registry.db\")
if test_db then
outputDebugString(\"Sikeres csatlakozás az adatbázishoz.\")
else
outputDebugString(\"A kapcsolat nem jött létre az adatbázissal.\")
end
-- forrás: MTA wiki; dbConnect

 

szerveren regisztrált felhasználókat tartalmazza[/quote]
Ehhez még annyit, hogy az MTA beépített account rendszerére alapul, a /register név jelszó, és a /login név jelszó-ra.
Robika1

125
Segítségkérés / Ez a Szintaxis?
« Dátum: 2016. augusztus 07. - 13:35:10 »
A zárójelbe lévő cuccok argumentumok, és azokat tudod változóként használni :D Röviden változók.

126
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. augusztus 05. - 01:40:50 »
Idézetet írta: Retard date=1470057237\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58935\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
A Clans.hu-tól béreltem egy szervert és SeeRPG v0.0.0.1-es modot felraktam.
Mysql-t és az sgl-t átírtam, elindul a szerver viszont ERROR-t ír ki.
Ezt írja:MODULE: Unable to load modules/mta_mysql.so (libmysqlclient.so.15: hibás ELF osztály: ELFCLASS64)
Remélem valaki tud ebben segíteni nekem.A válaszokat előre is köszönöm! :)
 

That error means I am on a 64 bit system using a 32bit plugin, so does anyone have 64bit of libmysqlclient_r.so.15? Forrás
[/quote]
Ha minden igaz, 64 bites rendszeren használsz 32 bites MySQL modult. https://linux.mtasa.com/
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Installing_and_Running_MTASA_Server_on_GNU_Linux#Troubleshooting
Robika1

127
Segítségkérés / Ez a Szintaxis?
« Dátum: 2016. augusztus 05. - 01:26:46 »
Szia.
A getElementPosition alapból 3 értéket ad vissza. És ha már a funkciónévbe megadtad a thePlayert, mint játékos, akkor miért írnád felül a pozícióval? :blink:
 
function spawner(thePlayer)
x, y, z = getElementPosition(thePlayer) -- vagy source thePlayer helyett, ha nem működne

 
Robika1

128
Segítségkérés / onPlayerConnect
« Dátum: 2016. augusztus 04. - 00:14:22 »
Szia.
Célszerűbb lenne megvárni amíg letölti a játékosnak a modot, és megvárni amíg elindul. Használj onClientResourceStartot eventnek.
Robika1

129
Segítségkérés / Modell probléma
« Dátum: 2016. augusztus 04. - 00:11:52 »
Szia.
Azért tudsz átmenni rajta, mert nincs collisionod (ütközés), illetve ha eltűnik, nagy valószínűséggel nem jól konvertáltál valamit. Az utóbbit a profikra hagynám, mert nem vagyok egy tapasztalt modellező. Amúgy ha nem raksz textúrát az objectre, akkor is látod, csak ilyen átláthatatlan fehér izé lesz.
Robika1

130
Segítségkérés / Scriptek levédése
« Dátum: 2016. augusztus 01. - 22:45:42 »
Szia.
Én úgy oldanám meg (későbbiekben fogom is alkalmazni), hogy a metába létrehozok egy beállítást, majd a scriptemmel bekérem, és vizsgálom, hogy egyeznek-e az értékek. Erre egy konrét példa:
 
<meta>
<!-- egyéb meta tag-ek -->
<settings>
<setting name=\"*keszito\" value=\"Lezlike\" desc=\"\" />
</settings>
</meta>

 
A setting rendszerről itt olvashatsz részletesebben: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Settings_system#Setting_names
Script (szerver oldali! a get csak szerveroldalon működik):
 
keszito = get(\"keszito\")
if (keszito == \"Lezlike\") then
-- minden oké, nincs buherálva a script
else
-- valamit csinálsz, mert át lett írva a keszito
end
-- (c) Robika1

 
A get-ről részletesebben: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Get
Valahogy így oldanám meg, és persze a scriptet titkosítsd le luac-be, hogy ne lehessen belepiszkálni. Ha a kliens scripted is van a mod-odhoz, akkor egyszerűen csinálj egy kérést a szerver oldali script felé, ugyanígy valami értéket kérj be (akár a keszito változót is áttriggerelheted).
Ez az én megoldásom, biztos léteznek alternatívák. Például már gondolkoztam olyanon is, hogy egy webszerverről, vagy MySQL szerverről kérek be összehasonlításra egy értéket.
Robika1

131
Segítségkérés / ÉJszakai világító ablak!!
« Dátum: 2016. július 30. - 12:40:22 »

132
Segítségkérés / Váltáskor hang
« Dátum: 2016. július 25. - 01:26:23 »
Szia.
Próbáld meg ezt:
 
elozogear = 0
function gearCucc()
vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
gear = getVehicleCurrentGear(vehicle)
if (gear ~= elozogear) then
playSound(...)
end
elozogear = gear
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, gearCucc)

 
Fejből, nincs tesztelve. Valahogy így oldanám meg, persze ezen van még mit csiszolni bőven (ilyen későn már nem annyira megy a scriptelés.. :hmmm:).
Működése: Bekéri a váltót, majd összehasonlítja az előző állapottal. Ha a két állapot között eltérés van (pl az előző állapotba 1-esbe volt, de most kettesbe váltott) akkor lejátssza a hangot. Majd ezek után lementi a jelenlegi állapotot, hogy újra össze tudja hasonlítani a következő állapottal. Az onClientRendert meghívhatod amikor beszáll a karaktered a kocsiba, illetve removeolhatod kiszálláskor.
GetVehicleCurrentGear
Robika1

133
Idézetet írta: AceHardlightHUN date=1469048561\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62295\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Azért egy check nem ártana hogy éppen nyílik-e vagy sem, arra is gondoljatok ha 2 marha egyszerre fut be a CP-be, akkor kétszer fogja move-olni és bizonyos esetekben már el is rontja az object rotációt.
 
Ha csak egy ember használhatja akkor nem.
 
[/quote]
Igen, a check-re nem gondoltam ::| Viszont \"az egy ember használhatja\" meg is oldotta (persze sose szabad gányolni, ez kivételes eset.. :D).
Ez a markerhites dolog nekem soha nem működött MTA-ba, csak úgy, ha elhagyod a funkciónevet és magába az eventbe írod a programkódot:
 
addEventHandler(\"onMarkerHit\", myMarker,
function(hitElement, matchingDimension)
-- a script többi része
end
)

 
Ezt próbáld meg, ennek jónak kell lennie.

134
Szia!
Próbáld onMarkerHit-tel (szerver oldali).
Egy kis példa:
 
local myMarker = createMarker(-2596.625, 579.358, 15.626, \'cylinder\', 2.0, 255, 0, 0, 150)
vkapu = createObject(980, 1358.2998046875, 713.19921875, 12.60000038147, 0, 0, 90)
function gate(hitElement, matchingDimension)
if (getElementType(hitElement) == \"player\") then -- ha a bennelévő element egy játékos, akkor..
local localPlayerName = getPlayerName(hitElement)
if (localPlayerName == \"Shane_Ghaspard\") then
   moveObject(vkapu, 500, 1358.2998046875, 713.19921875, 6.9000000953674) -- kinyit
   setTimer(function()
      moveObject(vkapu, 500, 1358.2998046875, 713.19921875, 12.60000038147) -- vissza a helyére
   end, 10000, 1) -- 10000 ms (10 mp) után a kapu becsukódik
else
   outputChatBox(\"Ezt a kaput csak Shane Ghaspard használhatja\", player, 255, 0, 0) -- ha nem írná ki, írd át a playert hitElement-re
end
end
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", myMarker, gate)

 
A vkapu-t és az mbkaput-t tetszés szerint cseréld ki, nem tudom miért van 2 féle változó 1 kapuhoz. Illetve a koordinátákat is írd át tetszés szerintire ha nem lenne jó.
Marker beállításhoz: createMarker
Robika1

135
Segítségkérés / Login panel ERROR
« Dátum: 2016. július 20. - 17:36:36 »
Szia!
A qh egy tömb, és gondolom nem kap vissza értéket a lekérdezésből, ezért false. És ugye egy booleant (false) nem tud összehasonlítani egy számmal (0).
Próbálj meg így értéket pakolni a qh-ba:
 
local qh[] = dbPoll(query, -1)

 
Esetleg próbáld meg azt a sort módosítani valami másra, ha nem működne a fenti:
 
if #qh then -- ezt így most nem tudom, hogy jó-e, ki kell próbálni.

 
Robika1

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal