Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 121
Fórumi közlemények / VIP és Segítőkész változások« Dátum: 2016. augusztus 07. - 21:26:02 »
Köszönöm szépen Meglepődtem amikor megláttam
Igyekszem sokat segíteni, folyton a fórumon lógok Robika1 122
Segítségkérés / Helyi adatbázis« Dátum: 2016. augusztus 07. - 14:43:02 »
Persze, eltudod érni:
test_db = dbConnect(\"sqlite\", \":resourceneve/adatbazis.db\") 123
Segítségkérés / MySQL« Dátum: 2016. augusztus 07. - 14:11:30 »
Szia.
getElementData(source,\"pp\") 124
Segítségkérés / Helyi adatbázis« Dátum: 2016. augusztus 07. - 13:57:54 »
Szia.
Az internal.db a szerveren regisztrált felhasználókat tartalmazza, illetve a felhasználókra mentett adatokat. Például a játékos a pénzét oda mented amikor kilép (setAccountData). A registry.db-be tudsz egyéb dolgokat menteni, például az alap house_system oda menti a lerakott házak adatait. Ha jól tudom, dbConnect-tel rá tudsz csatlakozni, és ugyanúgy tudsz SQL parancsokat futtatni. Ezeknek az angol leírását itt találod meg. test_db = dbConnect(\"sqlite\", \"registry.db\") szerveren regisztrált felhasználókat tartalmazza[/quote] 125
Segítségkérés / Ez a Szintaxis?« Dátum: 2016. augusztus 07. - 13:35:10 »
A zárójelbe lévő cuccok argumentumok, és azokat tudod változóként használni Röviden változók.
126
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2016. augusztus 05. - 01:40:50 »Idézetet írta: Retard date=1470057237\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58935\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok! That error means I am on a 64 bit system using a 32bit plugin, so does anyone have 64bit of libmysqlclient_r.so.15? Forrás 127
Segítségkérés / Ez a Szintaxis?« Dátum: 2016. augusztus 05. - 01:26:46 »
Szia.
A getElementPosition alapból 3 értéket ad vissza. És ha már a funkciónévbe megadtad a thePlayert, mint játékos, akkor miért írnád felül a pozícióval? :blink: function spawner(thePlayer) Robika1 128
Segítségkérés / onPlayerConnect« Dátum: 2016. augusztus 04. - 00:14:22 »
Szia.
Célszerűbb lenne megvárni amíg letölti a játékosnak a modot, és megvárni amíg elindul. Használj onClientResourceStartot eventnek. Robika1 129
Segítségkérés / Modell probléma« Dátum: 2016. augusztus 04. - 00:11:52 »
Szia.
Azért tudsz átmenni rajta, mert nincs collisionod (ütközés), illetve ha eltűnik, nagy valószínűséggel nem jól konvertáltál valamit. Az utóbbit a profikra hagynám, mert nem vagyok egy tapasztalt modellező. Amúgy ha nem raksz textúrát az objectre, akkor is látod, csak ilyen átláthatatlan fehér izé lesz. Robika1 130
Segítségkérés / Scriptek levédése« Dátum: 2016. augusztus 01. - 22:45:42 »
Szia.
Én úgy oldanám meg (későbbiekben fogom is alkalmazni), hogy a metába létrehozok egy beállítást, majd a scriptemmel bekérem, és vizsgálom, hogy egyeznek-e az értékek. Erre egy konrét példa: <meta> A setting rendszerről itt olvashatsz részletesebben: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Settings_system#Setting_names Script (szerver oldali! a get csak szerveroldalon működik): keszito = get(\"keszito\") A get-ről részletesebben: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Get Valahogy így oldanám meg, és persze a scriptet titkosítsd le luac-be, hogy ne lehessen belepiszkálni. Ha a kliens scripted is van a mod-odhoz, akkor egyszerűen csinálj egy kérést a szerver oldali script felé, ugyanígy valami értéket kérj be (akár a keszito változót is áttriggerelheted). Ez az én megoldásom, biztos léteznek alternatívák. Például már gondolkoztam olyanon is, hogy egy webszerverről, vagy MySQL szerverről kérek be összehasonlításra egy értéket. Robika1 132
Segítségkérés / Váltáskor hang« Dátum: 2016. július 25. - 01:26:23 »
Szia.
Próbáld meg ezt: elozogear = 0 Fejből, nincs tesztelve. Valahogy így oldanám meg, persze ezen van még mit csiszolni bőven (ilyen későn már nem annyira megy a scriptelés.. :hmmm:). Működése: Bekéri a váltót, majd összehasonlítja az előző állapottal. Ha a két állapot között eltérés van (pl az előző állapotba 1-esbe volt, de most kettesbe váltott) akkor lejátssza a hangot. Majd ezek után lementi a jelenlegi állapotot, hogy újra össze tudja hasonlítani a következő állapottal. Az onClientRendert meghívhatod amikor beszáll a karaktered a kocsiba, illetve removeolhatod kiszálláskor. GetVehicleCurrentGear Robika1 133
Segítségkérés / Kapu nyitás CP-vel majd egy kis idő után automata zárás?« Dátum: 2016. július 20. - 23:42:22 »Idézetet írta: AceHardlightHUN date=1469048561\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62295\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha csak egy ember használhatja akkor nem. 134
Segítségkérés / Kapu nyitás CP-vel majd egy kis idő után automata zárás?« Dátum: 2016. július 20. - 17:52:50 »
Szia!
Próbáld onMarkerHit-tel (szerver oldali). Egy kis példa: local myMarker = createMarker(-2596.625, 579.358, 15.626, \'cylinder\', 2.0, 255, 0, 0, 150) A vkapu-t és az mbkaput-t tetszés szerint cseréld ki, nem tudom miért van 2 féle változó 1 kapuhoz. Illetve a koordinátákat is írd át tetszés szerintire ha nem lenne jó. Marker beállításhoz: createMarker Robika1 135
Segítségkérés / Login panel ERROR« Dátum: 2016. július 20. - 17:36:36 »
Szia!
A qh egy tömb, és gondolom nem kap vissza értéket a lekérdezésből, ezért false. És ugye egy booleant (false) nem tud összehasonlítani egy számmal (0). Próbálj meg így értéket pakolni a qh-ba: local qh[] = dbPoll(query, -1) Esetleg próbáld meg azt a sort módosítani valami másra, ha nem működne a fenti: if #qh then -- ezt így most nem tudom, hogy jó-e, ki kell próbálni. Robika1 |