Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - shanyi

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
121
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3a
« Dátum: 2009. Szeptember 04. - 22:38:26 »
Nekem 4 óra elteltével kiírta: Lejárt.  ;D

122
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3a
« Dátum: 2009. Szeptember 03. - 20:50:21 »
Kösz, Gergo1352  ;D

123
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3a
« Dátum: 2009. Augusztus 29. - 17:59:59 »
Mert lehet, hogy vannak köreinkben olyanok, akik nem értenek angolul  :-* ( Köztük én is. )

124
Játékok / [TÚLÉLÕ/HORROR] Killing Floor
« Dátum: 2009. Augusztus 28. - 13:45:35 »
Szerintem az.  ;D Egyébként köszi, ezeket elfelejtettem odaírni...
 
Általában 4 hullám jön és persze a Final Wave.[/quote]
Köszönöm a kiegészítést.

125
Játékok / [TÚLÉLÕ/HORROR] Killing Floor
« Dátum: 2009. Augusztus 28. - 12:10:36 »
Sziasztok!
Gondoltam írok még egy cikket, mert halálba unom magam...
Ez a cikk egy kevésbé sikeres játékról szól, melynek neve Killing Floor.
Az egész játék a Left 4 Dead nevû játékra hajaz, tekinthetjük egy - ár szempontjából - olcsó koppintásnak.
A játék mûneme szerint túlélõ-horror.
Felépítés
Mint a L4D-ben, itt is zombikat kell halomra õlni.
Általában 4 hullám jön és persze a Final Wave, de ez módosítható.
Minden hullám végén kinyitnak a boltok, és vásárolhatunk húsos összegekért fegyvert, lõszert.
A játékban található Solo valamint Multiplayer rész is.
A játék szinte egyetlen negatív motívuma, hogy rettentõ sokáig tölt, ( Ajánlott 2GB Ram... ) és ez többnyire elveszi az ember kedvét a játéktól, viszont megéri kivárni ezt a néhol 10 perces töltési idõt, hisz egy remek élménnyel leszünk gazdagabbak utána. ( Már aki.. )
Ezzel ellentétben van még pár extra fícsõr a L4D-hez képest, ezek közül az egyik, hogy egyszerre nem csak 4, hanem akár 24 játékos is gyakhat egy szerveren.
Valamit, hogy többféle karakter-osztályt is integráltak a játékba, melyekért hálásak lehetünk.  ;D
 

Hardveres igények

Mint az általam bemutatott játékok java-részének, ennek sem magasak az igényei.
Számokba borítva:
Processzor: 2.4 GHZ vagy magasabb
RAM: 512 MB RAM, hosszas töltési idõ elkerülése végett ajánlott 2GB RAM...
VGA: Támogatja az összes 128mb-os grafikus-kártyát
HDD: 1.2 GB
Végítélet
Nekem nagyon bejött a játék, pedig utálom az efféléket.
A játékot megvásárolhatjuk a Steamen ( ergó Steam-Protectes... )
Remélem tetszett, ha nem, akkor is kommentelj  ;D
Sziasztok.
/-------------| Kiegészítés by Rowlend |-----------\\
A játék az UnrealEngine2-t használja, a TripWire Interactive készítette a játékot, kiktõl már láthattunk egy alkotást, cím szerint a Red Orchestra-t ( Nem tudom a pontos címét... ).
Nemrég kiadtak hozzá egy kiegészítõt, mely hozzáad a játékhoz 4 új kasztot.
( A többit beépítettem a szövegtörzsbe... )
/------------| End. |-------------\\

126
GTA IV / GTA IV - GÉPIGÉNY
« Dátum: 2009. Augusztus 27. - 12:00:11 »
Mármint \"grafikaelrontó\" patchet?  :o Megadhatod a linkjét...  ::)

127
GTA IV / GTA IV - GÉPIGÉNY
« Dátum: 2009. Augusztus 26. - 09:11:44 »
Egyszerû, a patch átír néhány file-t, és voálá, már nem is akad  ;D

128
GTA IV / GTA IV - GÉPIGÉNY
« Dátum: 2009. Augusztus 21. - 20:44:13 »
CoD4-nek kell is a shader...  ;D Csak nem éppen minimumon látszik a hatása... egyébként tudom, hogy néhány gépigényben túloznak, ez tény - elméletben nálam a Crysis Warhead nem futan, aztán nem is akad... -, de a fõbb részek igazak... ( egy dx8-as karin ne is várd a dx10-es hatást... )

129
GTA IV / GTA IV - GÉPIGÉNY
« Dátum: 2009. Augusztus 21. - 18:58:49 »
Azért azt kétlem, hogy csak azért hardver-igényesek a játékok, mert a készítõ pénzt akar keresni... nézd meg mondjuk a FarCry-t, csak egy grafikai-motor demostrációnak készült, és mekkora siker lett, és nem azért nem ment a gyenge gépeken, mert úgy akarták, hanem mert egyszerûen nem bírták  ;D
Egy lebutított verzió pedig kinek jó?  ;D
És amúgy sem maradhat le a fejlõdés csak azért, mert a többségnek sz*r a gépe, hisz ha ez lenne, még atarin tolnánk meg commodore-n  vagy épp egy csontos amigán ;D

130
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3a
« Dátum: 2009. Augusztus 21. - 12:28:11 »
Épp azért BETA tesztelés, ilyenkor még sokminden változik a kliensben, ezért inkább látogass el az IRC-re, és várd a híreket. Jobban jársz.

131
Stunt / Fraps & Car Spawner & USCM
« Dátum: 2009. Augusztus 18. - 14:51:26 »
Mivel ez regisztrált verzió, így már nincs limitálva a felvételi idõ.

132
Stunt / Fraps & Car Spawner & USCM
« Dátum: 2009. Augusztus 06. - 10:56:45 »
Köszi  ;D

133
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2009. Augusztus 06. - 08:29:57 »
gusztusos -> sutalábú

134
Képek és Videók / *Egy orvos napja* :D
« Dátum: 2009. Augusztus 05. - 22:21:06 »
Sziasztok, találtam ezt a videót, gondoltam postolom, mert nagyon jó.  ::)
 

135
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2009. Augusztus 05. - 15:00:01 »
rokon-> (Mosin-) Nagant

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal