Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Memphis

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
121
Segítségkérés / Parancs névhez kötve?
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 20:51:03 »
Az egész kódot küld el és tudunk segíteni.

122
Segítségkérés / 300 soros mód bugtalamítása
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 13:27:21 »
Küldheted.

123
Segítségkérés / Samp hó?
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 11:57:47 »
Nem fedi le a pályát.
750 milliszekundumonként \"teszi rá\" playerre a \"havat\".
De csak akkor lép életbe ha onoload magadnak vagy az összes playernek a parancsokkal:
 
CMD:allsnowon(playerid, params[])
CMD:allsnowoff(playerid, params[])
CMD:snow(playerid, params[])

 
Hülyeség lefedni a pályát. Több okból is.
1. Nagyon nagy munka lenne
2. Laggot okozna
3. 3 a szép szám
Így is ugyan azt éred el, a player ugyan azt látja mind2 verziónál csak ez egyszerűbb és nem laggoltat. (FPS).

124
Segítségkérés / Samp hó?
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 11:47:59 »
Nálad van a hiba, nálam teljesen jó. És eszerint csináltam:
 

#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_SLOTS           30
#define MAX_SNOW_OBJECTS    8
#define UPDATE_INTERVAL     750
#if MAX_SLOTS == -1
        #error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6)
#endif
#define ploop(%0)                       for(new %0 = 0; %0 < MAX_SLOTS; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
#define CB:%0(%1)           forward %0(%1); public %0(%1)
new bool:snowOn[MAX_SLOTS char],
        snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS],
        updateTimer[MAX_SLOTS char]
;
public OnFilterScriptExit()
{
ploop(i) {
       if(snowOn{i}) {
           for(new j = 0; j < MAX_SNOW_OBJECTS; j++) DestroyDynamicObject(snowObject[j]);
            KillTimer(updateTimer{i});
        }
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
if(snowOn{playerid})
    {
       for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
        snowOn{playerid} = false;
        KillTimer(updateTimer{playerid});
    }
    return 1;
}
CB:UpdateSnow(playerid)
{
        if(!snowOn{playerid}) return 0;
        new Float:pPos[3];
        GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
        for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5 + random(10));
        return 1;
}
stock CreateSnow(playerid)
{
        if(snowOn{playerid}) return 0;
        new Float:pPos[3];
        GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
        for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5 + random(10), random(280), random(280), 0, -1, -1, playerid);
        snowOn{playerid} = true;
        updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid);
        return 1;
}
stock DeleteSnow(playerid)
{
        if(!snowOn{playerid}) return 0;
        for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
        KillTimer(updateTimer{playerid});
        snowOn{playerid} = false;
        return 1;
}
CMD:snow(playerid, params[])
{
        if(snowOn{playerid})
        {
            DeleteSnow(playerid);
            SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"* It\'s not snowing anymore now.\");
        }
        else
        {
            CreateSnow(playerid);
            SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"* Let it snow, let it snow, let it snow!\");
        }
        return 1;
}
CMD:allsnowon(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i) //This is included in my FS! It\'s the \'#define ploop(%0)\' thing.
    {
        if(snowOn{i}) continue;
        CreateSnow(i);
    }
    return 1;
}
CMD:allsnowoff(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i)
    {
        if(!snowOn{i}) continue;
        DeleteSnow(i);
    }
    return 1;
}

 
És a kimenet:
 
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

 
Próbáld meg újra letölteni az includeokat. (streamer, a_samp, zcmd)
Ja és eszerint a kód szerint próbáld.

125
Segítségkérés / /setvip parancs
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 11:42:41 »

CMD:setvip(playerid, params[])
{
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid, piros, \"Te nem osztogathatod a VIP-t!\");
        new Neve[MAX_PLAYER_NAME], pid, szint;
        if(sscanf(params, \"ud\", pid, szint)) return msg(playerid, piros, \"Használat: /setvip ID SZINT[MAX 3]!\");
        if(!IsPlayerConnected(pid)) return msg(playerid, piros, \"Csak online lévő játékosnak adhatsz VIP-t!\");
        if(szint > 3) return msg(playerid, piros, \"A szintet max 3 ig állithatod!\");
        GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
        GetPlayerName(pid, Neve, sizeof(Neve));
        new str[200];
        format(str, 200, \"%s átállitotta %s VIP szintjét erre: %i!\", Nev, Neve, szint);
        JatekosInfo[pid][szint] = szint;
        return 1;
}

126
Segítségkérés / Samp hó?
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 11:35:51 »

#if MAX_SLOTS == -1
        #error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6)
#endif

 
Írd át pl 30-ra. Ami errort küldtél az azt jelenti.
Edit: Ezt írd át:
 
#define MAX_SLOTS        -1

 
Erre
 
#define MAX_SLOTS        30

127
Segítségkérés / Samp hó?
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 11:31:07 »
Írd át a 6. sorban a MAX_SLOTS define-t.
 
#define MAX_SLOTS           -1 //ÍRD ÁÁÁT

128
Segítségkérés / Taxi ora
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 11:24:55 »
Nézz szét azért néha fórumon. https://sampforum.hu/index.php?topic=34325

129
Segítségkérés / Samp hó?
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 11:23:10 »
Hát az egy kicsit laggot okozna.
De! A végeredmény így ugyan az.
A player körül lesz mindig a hó és ahova megy követi.
Pastebin url - http://pastebin.com/Dw7f4PCB
Eredeti téma - http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=296904

130
Segítségkérés / Adminnévhez segítség!
« Dátum: 2016. szeptember 09. - 22:02:42 »
Növeld a tömbök méretét.
Elsőnek a cmd tömböt -> new cmd[64]; vagy ha ugyan az növelgesd még.

131
Segítségkérés / Dolgok Áthelyezése
« Dátum: 2016. szeptember 08. - 18:25:04 »
Küld el annak a gamemodnak a forrását eszerint Ctrl + F keresés és keress rá valamelyikre.
 
public OnPlayerCommandText

 

CMD:

 

COMMAND:

 
És küld el a \"/folvesz\" cmd sorait.
Ha ez nem megy nem tudok segíteni sajnálom.

132
Segítségkérés / Dolgok Áthelyezése
« Dátum: 2016. szeptember 08. - 18:21:28 »
Na várj ez már számomra is borongós egy kicsikét.
Magyarázd már el hogy te most mit szeretnél ?
Ha jól értelmezem (következtetem) akkor neked van egy scripted/gamemodod amit futtatsz valami localhoston vagy valahol. És van abban a valamiben egy command az általad említett /fölvesz vas. Amit xy helyen beírod és működik a funkció de te nem ott szeretnéd hanem az yx helyen. Ahhoz hogy segíteni tudjak kell ennek a \"command\"-nak a forrás kódja. Amit a pwn fájlban találsz meg. Mert enélkül csak max írni tudok neked 1 parancsot az általam kigondolt koordinátára azzal meg nem lennénk előrébb. Javíts ki ha tévednék.

133
Segítségkérés / Dolgok Áthelyezése
« Dátum: 2016. szeptember 08. - 18:14:56 »
Editeltem, de tudod a forrás kódját a scriptnek.

134
Segítségkérés / Dolgok Áthelyezése
« Dátum: 2016. szeptember 08. - 18:11:57 »
Nincs mit! Kódot mutatsz ?
Edit: De amúgy valószínűleg a parancsnál kell keresned egy ilyen sort.
 
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438)) 

 
A koordinátát kell átírnod és kész.

135
Segítségkérés / V.I.P Kocsik
« Dátum: 2016. szeptember 07. - 20:55:07 »
Itt van hozzá egy példa:
 

new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],vipcar; //A felirathoz és a járműhöz létrehozod a változókat
public OnGameModeInit ( )
{
    vipcar = CreateVehicle( 510, 0.0. 0.0, 15.0, 5, 0, 120 ); //Létrehozod a VIP járművet valahova
    vehicle3Dtext[ vipcar ] = Create3DTextLabel( \"V.I.P\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 ); //Létrehozod a V.I.P feliratot
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ vipcar ] , vipcar, 0.0, 0.0, 2.0); //Ráteszed a járműre
}
public OnGameModeExit ( )
{
    Delete3DTextLabel( vehicle3Dtext[ vipcar ] );
    return true;
}

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal