Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 198
1186
Segítségkérés / PlayerTextDraw gond
« Dátum: 2013. november 23. - 15:54:49 »
Hello. Ez azért van mert a PlayerTextDraw függvényekre nincs megcsinálva, csak a sima TextDraw-ra.
Melyik fixchars verziót használod?

1187
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Miért adja ezt a pawno?
« Dátum: 2013. november 23. - 15:51:29 »

Mert a editor az nem editor
 
[/quote]
WAT?!

1188
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. november 22. - 19:59:02 »

1189
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2013. november 21. - 22:00:56 »
1190
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw Animációk
« Dátum: 2013. november 21. - 21:29:36 »
Persze és köszi :)

1191
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw Animációk
« Dátum: 2013. november 21. - 21:18:21 »

Mégis min? :D Tab nem tudja megnyitni az inct (majd teszek rá appot), szóval nem látom a kódot. De az egyik készülõ modomban a TextDraw eltûnést és megjelenést 2 perc volt megcsinálni. Mozgatást még nem csináltam, mert eddig nem kellett, de így fejben van rá pár perces megoldásom. A betû átpakolás elgondolkodtató, az igaz, de szerintem azt is könnyedén megoldottad. :thumbsup:
 
[/quote]
Hát a mozgatásnál, lekellett kérdezni a textdraw pozícióját ezért definiálnom kellett az összes eredeti TextDraw függvényt, és változókat létrehozni hogy amit a szkriptbe létrehoz textdraw-ot a pozíciót, a színt, outline-t stb, letudjam kérdezni. + sebesség beállítás stb, kicsit fejtörõ volt :D A betû átpakolásos dolog az egyszerûn ment :D

1192
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw Animációk
« Dátum: 2013. november 21. - 21:07:35 »
Köszi, mondjuk ezen még gondolkoznom kellett.. xddd

1193
SA-MP: Szerverfejlesztés / [STOCK] GetPlayerID + Nev függvény
« Dátum: 2013. november 21. - 20:40:45 »
Nagyon jó lett. Gratulálok ;)

1194
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw Animációk
« Dátum: 2013. november 21. - 14:51:39 »
Köszi :)

1195
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw Animációk
« Dátum: 2013. november 20. - 23:01:09 »

bTextDraw
 
Sziasztok. Készítettem egy olyan include-ot, ami kiegészíti a TextDraw kategóriát pár új függvény extrákkal.
 

Függvények:
 

  • MoveTextDraw(Text:id,startx,starty,finalx,finaly,time)\"output_yFu6dD_www.kepfeltoltes.hu_.gif\"Leírás: A kiválasztott TextDraw automatikus elmozgatása a start pozíciótól a final pozícióig.id - A Textdraw ID-je amelyiket mozgatni szeretnénk.startx - A Textdraw elindulási X pozíciója.starty - A Textdraw elindulási Y pozíciója.finalx - A Textdraw megállási X pozíciója.finaly - A Textdraw megállási Y pozíciója.time - A Textdraw mozgásideje, sebessége. (milliszekundumba mérve)


  • PlayTextdrawAd(Text:id,time)\"output_LmVTd8_www.kepfeltoltes.hu_.gif\"Leírás: A kiválasztott TextDraw elsõ karakter átkerül a legutolsó karakter helyére. (Ezt reklám TextDraw-nak nevezem)id - A Textdraw ID-je.time - A reklám sebessége hogy milyen gyorsan tegye át a karaktereket.


  • StopTextdrawAd(Text:id)Leírás: A reklám TextDraw megállítása.id - A reklám Textdraw ID-je.


  • FadeOutTextDraw(Text:id,time)\"output_448O9A_www.kepfeltoltes.hu_.gif\"Leírás: A kiválasztott TextDraw az adott idõn belül fokozatosan eltûnik.id - A Textdraw ID-je.time - Az eltûnés sebessége.


  • FadeInTextDraw(Text:id,time)\"output_v5RJxt_www.kepfeltoltes.hu_.gif\"Leírás: A kiválasztott TextDraw az adott idõn belül fokozatosan látható leszid - A Textdraw ID-je.time - Az láthatóság sebessége.


Majd még bõvíteni fogom pár kiegészítõvel. :)


Letöltés: t_anims.inc

1196
Segítségkérés / kocsi sebesség növelése
« Dátum: 2013. november 20. - 22:15:20 »
[mod]Szabályzat: A témanév ne \"segítsetek plsplspls\" legyen, hanem egyértelmûen ami a kérdésre utal. [/mod]

1197
Segítségkérés / Connect textdraw
« Dátum: 2013. november 19. - 22:08:49 »
Szia, most próbáld meg:
 
#include 
new Text:Box[MAX_PLAYERS];
new Text:BannedNotice[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
   for(new playerid; playerid < MAX_PLAYERS; playerid ++)
{
Box[playerid] = TextDrawCreate(2.000000, 0.000000, \"~n~\");
TextDrawBackgroundColor(Box[playerid], 255);
TextDrawFont(Box[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(Box[playerid], 0.500000, 49.700004);
TextDrawColor(Box[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Box[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(Box[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(Box[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Box[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Box[playerid], 255);
TextDrawTextSize(Box[playerid], 637.000000, 20.000000);
BannedNotice[playerid] = TextDrawCreate(120.000000, 129.000000, \"~w~sziaaaaaaaaaaaaaaa\");
TextDrawBackgroundColor(BannedNotice[playerid], 255);
TextDrawFont(BannedNotice[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(BannedNotice[playerid], 0.600000, 5.000000);
TextDrawColor(BannedNotice[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(BannedNotice[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(BannedNotice[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(BannedNotice[playerid], 1);
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i;i   {
TextDrawHideForAll(Box);
TextDrawDestroy(Box);
TextDrawHideForAll(BannedNotice);
TextDrawDestroy(BannedNotice);
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, BannedNotice[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, BannedNotice[playerid]);
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, BannedNotice[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
   return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
   return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
   return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
   return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
   return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
   return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
   return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
   return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
   return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
   return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
   return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
   return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
   return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
   return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
   return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
   return 1;
}

1198
Segítségkérés / Láthatónak, láthatatlan parancs.
« Dátum: 2013. november 19. - 21:13:53 »
Szerintem az enyém most belegondolva tuti nem lesz jó, a parancs láthatóságos kódot ahogy írta zsoleszka is lekéne nekünk írnod, vagy a legegyszerûbb hogy megcsinálod változókkal magadtól:
 
new InvisibleCMD[MAX_PLAYERS];

 

CMD:kick(playerid,params[])
{
InvisibleCMD[playerid] = 1; //Ha 1-es akkor nem fogják látni.
//Ez után a cuccok..
}

 
És az OnPlayerCommandPerformed eljárás alatt:
 
if(InvisibleCMD[playerid] == 0)
{
//Ide pedig a parancs láthatós részt.
}

1199
Segítségkérés / Play Audio Stream mindenkinek
« Dátum: 2013. november 19. - 21:09:22 »
[mod]A témát lezártam![/mod]

1200
Segítségkérés / Láthatónak, láthatatlan parancs.
« Dátum: 2013. november 19. - 18:25:10 »
És esetleg?:
 
forward InvisibleCMD;

 

CMD:kick(playerid, params[])
{
InvisibleCMD(playerid,0);
SendClientMessage(....//Szöveg
}

 

public InvisibleCMD(playerid,co)
{
if(co == 1) return 1;
else if(co == 0) continue;
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal