Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 261
1171
Általános / Hol játszódjon?
« Dátum: 2014. június 08. - 22:19:05 »
Azért... :D Na szóval inkább a sok jármû laggoltat, a sok object nehezebben. Abból sokkal több kell. Szóval ha sokat pakolsz egy helyre, bizony lagg lesz. De annyit csak nem fogsz. Ha akarod megmutatom neked az egyik mapomat, amely igazán nagy. Lényegében egy út, a tenger fölé építve, néhány kisvárost átszelve, azonban szép tájba építve. Elég nagy map, rengeteg objecttel, mégsem laggoltat. Viszont észrevettem, hogy túl sokat mapoltam egy helyre még anno és kicrashelt tõle mindenki, ha a közelébe ért és a játék be akarta tölteni. Le is bontottam a mapból - még mindig errõl a tájas, utas, városos dologról beszélek. Ja és ha sok van egy helyen, egyre kisebb körzetben fognak betölteni alapbeállításokkal az objetek.

1172
Általános / Hol játszódjon?
« Dátum: 2014. június 08. - 18:24:30 »
Egyedi város, oda minimum felnéznék. Személy szerint a többi várost már unom.

1173
Kérdések, Segítség / SA Cam Hack & Custom Object Crash
« Dátum: 2014. június 08. - 18:19:22 »
MTA-t sose használok, fent sincs a gépemen. Eddig jó volt a Cam Hackes része, az objectes sosem, mivel azt most próbáltam elõször.

1174
Kérdések, Segítség / SA Cam Hack & Custom Object Crash
« Dátum: 2014. június 08. - 15:37:16 »
Sziasztok!
Mitõl lehet az és mi a megoldás arra, hogy ha megnyitom az SA Cam Hacket, crashelek, illetve ha van bent custom object (custom.img fájlban), akkor el sem indul a GTA, de crashelek?
Szerkesztés: a MAP Editrban tökéletesen használhatóak a custom objectjeim, még teszt üzemmódban is. Tehát ott elindul a GTA.
 

Elõre is köszönöm a válaszokat,

Dfoglalo

1175
RP/RPG kérések / /sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Dátum: 2014. június 03. - 20:16:58 »
Ha ott megint keresgéled a \"suspect\" emberkét (megjegyzem hibásan), akkor nem is kéne SetTimerEx. De mivel Ex-et használsz, így meg tudod és meg is adod az eredeti \"suspect\" emberke ID-jét, amelyet a timerbe tovább viszel. Szóval ennyi lenne az egész:
 
forward fagyasztki(playerid); 
public fagyasztki(playerid)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}

 
Ja és a timerben tényleg ne használj % jelet, mert nem kell, különben szintén nem fog mûködni:
 
SetTimerEx(\"fagyasztki\", 60000, 0, \"i\", suspect);

1176
Kérdések, Segítség / Vezetéknélküli egér
« Dátum: 2014. június 03. - 20:13:53 »
Helló Netelek,
Elméletileg ennyi az üzembe helyezése. Ha megfelelõen próbáltad meg üzembe helyezni és mégsem mûködik, akkor lehet visszamenni és reklamálni, habár valószínûleg nem jársz majd sok sikerrel. Mindezt azért mondom, mert drivert én sem találtam. A legközelebb akkor jutottam a driverhez, amikor rámentem egy HP-s oldalon az egérhez tartozó \"Illesztõprogramok és [...] letöltése\" feliratra, mely erre az oldalra vezetett, azonban itt keresve se találtam olyan hivatkozást, amely bármiféle idegen bolygóról származó HP illesztõprogramot töltött volna le.
 

Üdvözlettel,

Dfoglalo

1177
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Samp bugg
« Dátum: 2014. június 03. - 20:00:36 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések, Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=53062.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=53062.0

1178
Munkaerő keresése / Scriptert keresünk
« Dátum: 2014. június 03. - 14:55:18 »
[mod]Az idõ többszörösen letelt! A figyelmeztetést kiosztom és a témát zárom.[/mod]

1179
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. június 02. - 12:43:05 »
Megnéztem egy szögesdrótos szkriptet és szomorúan látom, hogy OnPlayerUpdate alatt történik a lyukasztás egyszerû UpdateVehicleDamageStatus függvény segítségével. Más megoldás van, vagy csak az UpdateVehicleDamageStatusos?

1180
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. június 02. - 12:04:10 »
Sziasztok,
A mai nap folyamán szerettem volna szögesdrótokat alkalmazni, de sajnos nem jártam sikerrel. Próbáltam õket sima és Dynamc objectként is, sima és Static jármûvekkel is. Ezen kívül kipróbáltam mind a három ilyen objectet (2892, 2899, 1593), de sajnos egyik sem akarta kilyukasztani a kocsik kerekeit. Mi okozhatja ezt a hibás mûködést, pontosabban nem mûködést? Tudtommal lyukasztaniuk kéne. Mi a megoldás rá? Akinek van tippje, kérem írjon!
 

Köszönettel,

Dfoglalo

1181
Munkaerő keresése / Webmester,Mapper keresek
« Dátum: 2014. június 02. - 11:58:24 »
[mod]A 24 óra letelt, mégsem bõvítetted a témát, pedig 3 órával ezelõtt is felnéztél a fórumra. Figyelmeztetés kiosztva, a témát zártam.[/mod]

1182
Munkaerő keresése / Haladó Scriptert keresek
« Dátum: 2014. május 28. - 18:04:14 »
[mod]Bõvítsd! 24 ó.[/mod]

1183
Szkript kérések / ÁTHELYEZVE: Scriptert keresünk
« Dátum: 2014. május 27. - 15:04:55 »

1184
Szkript kérések / véletlenszerû szín
« Dátum: 2014. május 25. - 18:35:19 »
[mod]A témát áthelyeztem, a címet pedig légyszíves pontosítsd![/mod]

1185
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: 3db szín
« Dátum: 2014. május 25. - 18:33:54 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52892.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52892.0

Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal