Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Rupert

Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 153
1171
Bemutatkozás / Rupert v3.0
« Dátum: 2013. január 12. - 20:48:48 »
Idézetet írta: ScreaM date=1358018403\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32317\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv nálunk. ;)

csak abban az esetben ha RP-s részlegben tevékenykedsz. :D

 
Tudom hogy fogyatékos vagyok, de nem tudom leszûrni mire gondolsz. :(

1172
Off Telep / Akinator
« Dátum: 2013. január 12. - 20:07:53 »
Ez a köcsög még Szinetár Dórát is kitalálta.xd

1173
Segítségkérés / Szint
« Dátum: 2013. január 12. - 20:05:34 »
[
    #define FILTERSCRIPT
        #include <a_samp>
      #include <Dini>
      #pragma tabsize 0
        #define PlayerInfo_DB   \"pstats/%s.ini\"
      ///////////////Szint//////////
        #define egy \"Szint:1\"
      #define ketto \"Szint:2\"
      #define harom \"Szint:3\"
      #define negy \"Szint:4\"
      #define ot \"Szint:5\"
      #define hat \"Szint:6\"
        enum PlayerDB
        {
                Kills,
                Deaths,
                bool:Box,
        }
        new PlayerData[MAX_PLAYERS][PlayerDB];
        new Text:PlayerStats[MAX_PLAYERS];
        new Text:Textdraw1[MAX_PLAYERS];
        new Text:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
        new Text:Textdraw2[MAX_PLAYERS];
        new Text:Textdraw3[MAX_PLAYERS];
        forward StatsInfromation(playerid);
        public OnGameModeInit()
        {
                return 1;
        }
        public OnGameModeExit()
        {
            for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS; i++) {
                TextDrawDestroy(PlayerStats);
                TextDrawDestroy(Textdraw1);
            }
                return 1;
        }
        public OnPlayerConnect(playerid)
        {
            new FileDB[68];
            new Name[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, Name , sizeof(Name));
            format(FileDB,sizeof(FileDB) , PlayerInfo_DB ,Name);
            if(!dini_Exists(FileDB)) {
                        dini_Create(FileDB);
                        dini_Set(FileDB, \"Name\" ,Name);
                        dini_IntSet(FileDB, \"Kills\" ,0);
                        dini_IntSet(FileDB, \"Deaths\" ,0);
                }
                PlayerData[playerid][Kills] =  dini_Int(FileDB,\"Kills\");
                PlayerData[playerid][Deaths] = dini_Int(FileDB,\"Deaths\");
        /////////////////ÖLÉS,Halál//////////////////////////////////////
                ////////////////////////////////////////////////////////////////
                PlayerStats[playerid] = TextDrawCreate(250.000000, 420.000000,\"-\");
                /*TextDrawUseBox(PlayerStats[playerid],1);
                TextDrawBoxColor(PlayerStats[playerid],0x000000FF);*/
                TextDrawTextSize(PlayerStats[playerid],389.000000,119.000000);
                TextDrawAlignment(PlayerStats[playerid],0);
                TextDrawBackgroundColor(PlayerStats[playerid],0x000000ff);
                TextDrawFont(PlayerStats[playerid],2);
                TextDrawLetterSize(PlayerStats[playerid],0.399999,1.200000);
                TextDrawColor(PlayerStats[playerid],0xffffffff);
                TextDrawSetOutline(PlayerStats[playerid],1);
                TextDrawSetProportional(PlayerStats[playerid],1);
                TextDrawSetShadow(PlayerStats[playerid],1);
                Save(playerid);
                /*Textdraw1[playerid] = TextDrawCreate(369.000000, 390.000000, \"~w~] ~y~stats ~w~]\");
            TextDrawAlignment(Textdraw1[playerid], 3);
            TextDrawBackgroundColor(Textdraw1[playerid], 255);
            TextDrawFont(Textdraw1[playerid], 2);
            TextDrawLetterSize(Textdraw1[playerid], 0.559999, 1.400000);
            TextDrawColor(Textdraw1[playerid],0x00FF00FF);
            TextDrawSetOutline(Textdraw1[playerid], 1);
            TextDrawSetProportional(Textdraw1[playerid], 1);*/
            ///////RANGPONTOK////////////////////////////////
            Textdraw0[playerid] = TextDrawCreate(1.000000, 423.000000, \"_\");
            TextDrawBackgroundColor(Textdraw0[playerid], 255);
            TextDrawFont(Textdraw0[playerid] , 2);
            TextDrawLetterSize(Textdraw0[playerid] , 0.700000, 2.799999);
            TextDrawColor(Textdraw0[playerid] , 0xffffffff);
            TextDrawSetOutline(Textdraw0[playerid] , 0);
            TextDrawSetProportional(Textdraw0[playerid] , 1);
            TextDrawSetShadow(Textdraw0[playerid] , 1);
 
            /////////////////////LEVEL////////////////////////////////////
            Textdraw2[playerid]  = TextDrawCreate(483.000000, 422.000000, \"_\");
            TextDrawBackgroundColor(Textdraw2[playerid] , 255);
            TextDrawFont(Textdraw2[playerid] , 2);
            TextDrawLetterSize(Textdraw2[playerid] , 0.600000, 3.100000);
            TextDrawColor(Textdraw2[playerid] , 0xffffffff);
            TextDrawSetOutline(Textdraw2[playerid] , 0);
            TextDrawSetProportional(Textdraw2[playerid] , 1);
            TextDrawSetShadow(Textdraw2[playerid] , 1);
            ////SZÖVEGDOBOZ//////////////////
            Textdraw3[playerid]  = TextDrawCreate(1.000000, 427.000000, \"_\");
            TextDrawBackgroundColor(Textdraw3[playerid] , 255);
            TextDrawFont(Textdraw3[playerid] , 1);
            TextDrawLetterSize(Textdraw3[playerid] , 0.500000, 2.399999);
            TextDrawColor(Textdraw3[playerid] , -1);
            TextDrawSetOutline(Textdraw3[playerid] , 0);
            TextDrawSetProportional(Textdraw3[playerid] , 1);
            TextDrawSetShadow(Textdraw3[playerid] , 1);
            TextDrawUseBox(Textdraw3[playerid] , 1);
            TextDrawBoxColor(Textdraw3[playerid] , 50529074);
            TextDrawTextSize(Textdraw3[playerid] , 650.000000, 0.000000);
            TextDrawSetSelectable(Textdraw3[playerid] , 0);
            SetTimerEx(\"StatsInformation\", 300, 1, \"i\", playerid);
            SetTimerEx(\"Szamitas\", 1000, 1, \"i\", playerid);
            return 1;
        }
        public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
        {
            new FileDB[68];
                new Name[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, Name  , sizeof(Name));
            format(FileDB, sizeof(FileDB) , PlayerInfo_DB , Name);
                dini_IntSet(FileDB, \"Kills\" , PlayerData[playerid][Kills]);
                dini_IntSet(FileDB, \"Deaths\" , PlayerData[playerid][Deaths]);
                PlayerData[playerid][Kills] = 0;
                PlayerData[playerid][Deaths] = 0;
                TextDrawHideForPlayer(playerid,PlayerStats[playerid]);
                TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw0[playerid]);
                TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw2[playerid]);
                TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3[playerid]);
                return 1;
        }
        forward Szamitas(playerid);
        public Szamitas(playerid)
        {
                /////////////////////Szint/////////////////////////////////////////////
            if((GetPlayerScore(playerid) >= 0) && (GetPlayerScore(playerid) <= 50))
            {
            TextDrawSetString(Textdraw2[playerid],egy);
                new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                format(string,sizeof(string),\"Pont: %d/51\",pont);
                TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], string);
            }
            if((GetPlayerScore(playerid) >= 51) && (GetPlayerScore(playerid) <= 100))
            {
            TextDrawSetString(Textdraw2[playerid],ketto);
                new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                format(string,sizeof(string),\"Pont: %d/101\",pont);
                TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], string);
            }
            if((GetPlayerScore(playerid) >= 101) && (GetPlayerScore(playerid) <= 140))
            {
            TextDrawSetString(Textdraw2[playerid],harom);
                new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                format(string,sizeof(string),\"Pont: %d/141\",pont);
                TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], string);
            }
            if((GetPlayerScore(playerid) >= 141) && (GetPlayerScore(playerid) <= 180))
            {
            TextDrawSetString(Textdraw2[playerid],negy);
                new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                format(string,sizeof(string),\"Pont: %d/181\",pont);
                TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], string);
            }
            if((GetPlayerScore(playerid) >= 181) && (GetPlayerScore(playerid) <= 201))
            {
            TextDrawSetString(Textdraw2[playerid],ot);
                new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                format(string,sizeof(string),\"Pont: %d/202\",pont);
                TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], string);
            }
            if((GetPlayerScore(playerid) >= 202) && (GetPlayerScore(playerid) <= 300))
            {
            TextDrawSetString(Textdraw2[playerid],hat);
                new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                format(string,sizeof(string),\"Pont: %d/301\",pont);
                TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], string);
            }
            return 1;
        }
        public OnPlayerSpawn(playerid)
        {
            TextDrawShowForPlayer(playerid, PlayerStats[playerid]);
                TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]);
                TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw2[playerid]);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3[playerid]);
                return 1;
        }
        public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
        {
            new FileDB[68];
                new Name[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, Name , sizeof(Name));
            format(FileDB,sizeof(FileDB) , PlayerInfo_DB , Name);
                dini_IntSet(FileDB, \"Kills\" , PlayerData[playerid][Kills]);
                dini_IntSet(FileDB, \"Deaths\" , PlayerData[playerid][Deaths]);
                PlayerData[killerid][Kills] ++;
                PlayerData[playerid][Deaths] ++;
                return 1;
        }
        public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
        {
                if (strcmp(\"/StatsOff\", cmdtext, true) == 0) {
                        if(PlayerData[playerid][box] == false)
                        {
                    PlayerData[playerid][box] = true;
                        TextDrawHideForPlayer(playerid, PlayerStats[playerid]);
                        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]);
                                GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Stats ~r~Off ~n~~y~to turn On ~g~Type ~n~~r~(~w~/Statson ~r~)\",4000, 3);
                        }
                        return 1;
                }
                        if (strcmp(\"/Statson\", cmdtext, true) == 0)
                        {
                          if(PlayerData[playerid][box] == true)
                          {
                    PlayerData[playerid][box] = false;
                            TextDrawShowForPlayer(playerid, PlayerStats[playerid]);
                        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]);
                    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Stats ~r~On ~n~~y~to turn off ~g~Type ~n~~r~(~w~/StatsOff ~r~)\",4000, 3);
                        }
                        return 1;
                       
                }
                return 0;
        }
        public StatsInfromation() {
            new str[128];
                for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
                {
                        if (IsPlayerConnected(i))
                    {
                        format(str, sizeof(str), \"~r~kills: ~w~%d  ~n~~r~deaths: ~w~%d\" , PlayerData[Kills], PlayerData[Deaths]);
                        TextDrawSetString(PlayerStats,str);
                }
                }
                return 1;
        }
        stock Save(playerid){
                new FileDB[68];
                new Name[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, Name  , sizeof(Name));
            format(FileDB, sizeof(FileDB) , PlayerInfo_DB , Name);
                dini_IntSet(FileDB, \"Kills\" , PlayerData[playerid][Kills]);
                dini_IntSet(FileDB, \"Deaths\" , PlayerData[playerid][Deaths]);
        }

1174
Függvények / AddPlayerClass
« Dátum: 2013. január 12. - 19:22:30 »
AddPlayerClass
Hozzáad egy skint a skinválasztóba. A skinek használhatóak, szóval az adott játékos azzal a skinnel játszhat amit õ választott.


Paraméterek:
 
( skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo )

 
Magyarázat:
skin - A skin ID-je (azonosítója) amivel a játékos spawnolni fog.
Float:x - A koordináta X paramétere, ahova a játékos spawnolni fog.
Float:y - A koordináta Y paramétere, ahova a játékos spawnolni fog.
Float:z - A koordináta Z paramétere, ahova a játékos spawnolni fog.
Float:Angle - A szög, amerre a játékos forduljon.
weapon1 - Az elsõ fegyver amit spawnoláskor kap a játékos.
weapon1_ammo - Az elsõ fegyver töltényeinek száma.
weapon2 - A másodikfegyver amit spawnoláskor kap a játékos.
weapon2_ammo - A második fegyver töltényeinek száma.
weapon3 - A harmadik fegyver amit spawnoláskor kap a játékos.
weapon3_ammo - A harmadik fegyver töltényeinek száma.
Visszatérés - A választott skin választóazonosítója. (Tehát nem a skin azonosítója!!)
Megjegyzés - A berakható skinek limitje 300, tehát ha azt átléped, akkor mindig az utolsó skint fogod felülírni!
Példa a használatra:
 

public OnGameModeInit()
{
    // A játékosok CJ skinjével vagy The Truth-éval spawnolhatnak.
    AddPlayerClass(0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0);
    AddPlayerClass(1, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó függvények
 

Eredeti téma: Katt

1175
Segítségkérés / undefined symbol "playerid"
« Dátum: 2013. január 12. - 19:14:36 »
[mod]Téma kérésre megnyitva.[/mod]

1176
Függvények / CreatePickup
« Dátum: 2013. január 12. - 18:51:53 »
CreatePickup
A függvény pontosan megegyezik az AddStaticPickup függvénnyel, kivéve, hogy csatolhatunk hozzá azonosítót (ID-t) amivel késõbb megsemmisíthetjük, illetve hivatkozhatunk rá az OnPlayerPickUpPickup eljárás alatt.


Paraméterek:
 
( model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld )

 
Magyarázat:
model - A pickup modell ID-je.
type - A pickup spawnolási típusának ID-je.
Float:X - A pickup pozíciójának X pontja.
Float:Y - A pickup pozíciójának Y pontja.
Float:Z - A pickup pozíciójának Z pontja.
virtualworld - Ezzel adod meg, hogy a pickup melyik virtuális világba spawnoljon.
Visszatérés - A létrehozott pickup azonosítójával, ugyanakkor -1-gyel ha sikertelen a létrehozás.
Megjegyzés - Figyelj arra, hogy pl. az alap fegyver-pickupok csak azoknak tûnnek el akik felveszik azokat. Ellenben, ha egyes (1) típusú (type=1) pickupot hozol létre hozzácsatolt azonosítóval, akkor késõbb az OnPlayerPickUpPickup eljárás alatt manuálisan adhatsz fegyvert az adott játékosnak és megsemmisítheted az objektumot ami mindenki számára eltûnik.
Példa a használatra:
 

new pickup; // létrehozunk egy globális változót
public OnGameModeInit()
{
    pickup = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);
    // létrehozunk egy pickupot amit betöltünk a változónkba
    return 1;
}
//késõbb...
DestroyPickup(pickup); // megsemmisítjük a pickupot a változót felhasználva

 
Kapcsolódó eljárások
 

Kapcsolódó függvények
 

Eredeti téma: Katt

1177
Segítségkérés / See RPG TS ikonjai - kérdés
« Dátum: 2013. január 12. - 18:28:16 »
[mod]Legközelebb kattints a \"Téma megoldva\", vagy a \"Téma lezárása\" gombra![/mod]

1178
Beszélgetés / Hol szeretnél élni?
« Dátum: 2013. január 12. - 17:20:08 »
Idézetet írta: ScreaM date=1358006419\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32262\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Én Hollandban, vagy Ausztráliában élnék, kint a tengernél, pl. Sidney-ben.
Sydney.
 
[/quote]
Egyszer olvastam hogy elfogadott a \"Sidney\" írás is.

1179
Bemutatkozás / Rupert v3.0
« Dátum: 2013. január 12. - 17:18:48 »
Idézetet írta: Benceee date=1358007262\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32317\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Errõl beszélek. Nincs fiú-lány barátság. 2-3 hónapig van maximum.
 
A miénk két éve tart.

1180
Bemutatkozás / Rupert v3.0
« Dátum: 2013. január 12. - 16:58:40 »
Idézetet írta: Benceee date=1358006238\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32317\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nincs fiú-lány barátság, ezt jól jegyezd meg.
 
De van és pszt. xd

1181
Függvények / DestroyPickup
« Dátum: 2013. január 12. - 16:36:45 »
DestroyPickup
Megsemmisíti, törli a CreatePickup függvénnyel létrehozott és azonosítóhoz csatolt adott pickup-ot.


Paraméterek:
 
( pickupid )

 
Magyarázat:
pickupid - A CreatePickup által létrehozott pickup azonosítója.
Visszatérés - Ez a függvény nem tér vissza lényegesebb értékkel.
Példa a használatra:
 

// Létrehozunk egy \'pickup_armour\' azonosítójú pickupot
pickup_armour = CreatePickup ( 1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191 );
//késõbb pedig megsemmisítjük azt
DestroyPickup(pickup_armour);

 
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerPickUpPickup
Kapcsolódó függvények
CreatePickup
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPickup

1182
Segítségkérés / undefined symbol "playerid"
« Dátum: 2013. január 12. - 15:57:00 »
A teljes eljárást bemásolnád? (PontFrissito)

1183
Segítségkérés / Szint Baj :(
« Dátum: 2013. január 12. - 15:52:03 »

forward Szamitas();
public Szamitas()
{
for(new playerid=-1;playerid<MAX_PLAYERS;playerid++)
        {
new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
format(string,sizeof(string),\"Pont: %d\",pont);
TextDrawSetString(Textdraw0, string);
/////////////////////Szint/////////////////////////////////////////////
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 0) && (GetPlayerScore(playerid) <= 50))
    {
    TextDrawSetString(Textdraw2,egy);
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 51) && (GetPlayerScore(playerid) <= 100))
    {
    TextDrawSetString(Textdraw2,ketto);
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 101) && (GetPlayerScore(playerid) <= 140))
    {
    TextDrawSetString(Textdraw2,harom);
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 141) && (GetPlayerScore(playerid) <= 180))
    {
    TextDrawSetString(Textdraw2,negy);
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 181) && (GetPlayerScore(playerid) <= 201))
    {
    TextDrawSetString(Textdraw2,ot);
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 202) && (GetPlayerScore(playerid) <= 300))
    {
    TextDrawSetString(Textdraw2,hat);
    }
    }
    return 1;
}

 
Most próbáld.

1184
Segítségkérés / FgAdmin2 adminscript problémák
« Dátum: 2013. január 12. - 15:47:26 »
[mod]Legközelebb értelmesen írd meg a téma nevét! 5% figyelmeztetés kérelmezését küldöm a globális moderátoroknak.[/mod]

Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal