Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - JBauer
Oldalak: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 92
1156
« Dátum: 2012. május 30. - 16:44:20 »
JernelJ\'s Map editorjával kitörlöd az objecteket.
1157
« Dátum: 2012. május 30. - 15:32:39 »
public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance) { new Float:Health; new pOldHealth[MAX_PLAYERS]; GetPlayerHealth(playerid,Health); if(pOldHealth[playerid] > Health) { if(bodypart == OPH_HEAD) { SetPlayerHealth(playerid, 0); SendClientMessage(playerid,-1,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\"); SendClientMessage(hiterid,-1,\"Fejen lõtted és meghalt!\"); } if(bodypart == OPH_FOOT) { SendClientMessage(hiterid,-1,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\"); SendClientMessage(playerid,-1\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\"); } } return 1; } Így
1158
« Dátum: 2012. május 30. - 15:23:40 »
Teljesen mindegy
1159
« Dátum: 2012. május 30. - 15:13:54 »
Cry modból van, próbáld ki: public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance) { new Float:Health; GetPlayerHealth(playerid,Health); if(pOldHealth[playerid] > Health) { if(bodypart == OPH_HEAD) { SetPlayerHealth(playerid, 0); Msg(playerid,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\"); Msg(hiterid,\"Fejen lõtted és meghalt!\"); } if(bodypart == OPH_FOOT) { Animban[playerid] = 1; Msg(hiterid,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\"); Msg(playerid,\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\"); } } return 1; }
1160
« Dátum: 2012. május 29. - 21:04:47 »
#pragma unused strtok #pragma unused ret_memcpy
1161
« Dátum: 2012. május 29. - 21:03:16 »
A pozíciók helyére azt a pozt, ahová nézzen a kamera.. de ahhoz ezt is át kell írni: SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104); SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613);
1162
« Dátum: 2012. május 29. - 19:39:48 »
Nem See, ez Cry mod Ott van ez a Doktoros izé
1163
« Dátum: 2012. május 29. - 19:38:29 »
InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 1: { InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 2: { InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); }
1164
« Dátum: 2012. május 29. - 16:20:11 »
ZCMD nem támogat ékezetes karaktereket, a hordó-ra errorozni fog!
1165
« Dátum: 2012. május 29. - 15:06:14 »
Zárási hiba Tessék: public CheckForWalkingTeleport(playerid) { new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz); if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2435.3452,1172.6711,10.8203, cx,cy,cz)) {//Bank Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Bank\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2319.714843,-14.838361,26.749565); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2319.714843,-14.838361,26.749565, cx,cy,cz)) {//Bank Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,,2435.3452,1172.6711,10.8203); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2090.4666,2223.6978,11.0234, cx,cy,cz)) {//Bolt Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~24/7\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 6); SetPlayerPos(playerid,-26.691598,-55.714897,1003.546875); PlayerInfo[playerid][pInt] = 6; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,-26.691598,-55.714897,1003.546875, cx,cy,cz)) {//Bolt Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2090.4666,2223.6978,11.0234); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2019.1548,1916.4747,12.3414,91.3648, cx,cy,cz)) {//Városháza Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Városháza\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 18); SetPlayerPos(playerid,1710.433715,-1669.379272,20.225049); PlayerInfo[playerid][pInt] = 18; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1710.433715,-1669.379272,20.225049, cx,cy,cz)) {//Városháza Ki if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 0) { GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2019.1548,1916.4747,12.3414,91.3648); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1966.5010,1623.2279,12.8620, cx,cy,cz)) {//Hotel Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Hotel\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 15); SetPlayerPos(playerid,2215.454833,-1147.475585,1025.796875); PlayerInfo[playerid][pInt] = 15; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2215.454833,-1147.475585,1025.796875, cx,cy,cz)) {//Hotel Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,1966.5010,1623.2279,12.8620); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1930.7368,1345.2798,9.9688, cx,cy,cz)) {//Cassino Be GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Cassino\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 12); SetPlayerPos(playerid,1118.8878,-10.2737,1002.0859); PlayerInfo[playerid][pInt] = 12; } else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1118.8878,-10.2737,1002.0859, cx,cy,cz)) {//Cassino Ki GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,1930.7368,1345.2798,9.9688); PlayerInfo[playerid][pInt] = 0; } }
1166
« Dátum: 2012. május 28. - 20:58:19 »
Több pawnod van? Ha igen akkor mindegyik frissítve van 0.3e-ra?
1167
« Dátum: 2012. május 28. - 20:47:08 »
Nekem is megvan a see mod, megnéztem a .cfg-jét de ott nem találtam ilyet.
1168
« Dátum: 2012. május 28. - 19:09:18 »
Mivel?
1169
« Dátum: 2012. május 28. - 16:32:34 »
DinivelHa nem érted akkor írsz egy PÜ-t és elmagyarázom a lényegét
1170
« Dátum: 2012. május 28. - 13:02:39 »
Oldalak: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 92
|