Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - JBauer

Oldalak: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 92
1156
Segítségkérés / Ház belsõ
« Dátum: 2012. május 30. - 16:44:20 »
JernelJ\'s Map editorjával kitörlöd az objecteket.

1157
Segítségkérés / Animok/halálok
« Dátum: 2012. május 30. - 15:32:39 »
    public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance)
    {
        new Float:Health;
        new pOldHealth[MAX_PLAYERS];
            GetPlayerHealth(playerid,Health);
            if(pOldHealth[playerid] > Health)
            {
                    if(bodypart == OPH_HEAD)
                    {
                        SetPlayerHealth(playerid, 0);
                            SendClientMessage(playerid,-1,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\");
                            SendClientMessage(hiterid,-1,\"Fejen lõtted és meghalt!\");
                    }
     
                    if(bodypart == OPH_FOOT)
                    {
                            SendClientMessage(hiterid,-1,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\");
                            SendClientMessage(playerid,-1\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\");
                    }
            }
            return 1;
    }
     

 
Így

1158
Segítségkérés / Animok/halálok
« Dátum: 2012. május 30. - 15:23:40 »
Teljesen mindegy

1159
Segítségkérés / Animok/halálok
« Dátum: 2012. május 30. - 15:13:54 »
Cry modból van, próbáld ki:
 
public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance)
{
    new Float:Health;
GetPlayerHealth(playerid,Health);
if(pOldHealth[playerid] > Health)
{
if(bodypart == OPH_HEAD)
{
    SetPlayerHealth(playerid, 0);
   Msg(playerid,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\");
   Msg(hiterid,\"Fejen lõtted és meghalt!\");
}
if(bodypart == OPH_FOOT)
{
    Animban[playerid] = 1;
   Msg(hiterid,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\");
   Msg(playerid,\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\");
}
}
return 1;
}

1160
Segítségkérés / Textdraw ölések halálok help!
« Dátum: 2012. május 29. - 21:04:47 »
#pragma unused strtok
#pragma unused ret_memcpy

1161
SA-MP: Szerverfejlesztés / Karakterválasztó kamera
« Dátum: 2012. május 29. - 21:03:16 »
A pozíciók helyére azt a pozt, ahová nézzen a kamera.. de ahhoz ezt is át kell írni:
 
SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613);

1162
Archívum / [RP]Wheen Life Role Play
« Dátum: 2012. május 29. - 19:39:48 »
Nem See, ez Cry mod :D Ott van ez a Doktoros izé :D

1163
SA-MP: Szerverfejlesztés / Karakterválasztó kamera
« Dátum: 2012. május 29. - 19:38:29 »
  InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
                case 1:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
                case 2:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }

1164
Segítségkérés / kocsira pakolás
« Dátum: 2012. május 29. - 16:20:11 »
ZCMD nem támogat ékezetes karaktereket, a hordó-ra errorozni fog!

1165
Segítségkérés / CheckForWalkingTeleport
« Dátum: 2012. május 29. - 15:06:14 »
Zárási hiba
Tessék:
 
public CheckForWalkingTeleport(playerid)
{
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);
if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2435.3452,1172.6711,10.8203, cx,cy,cz))
{//Bank Be
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Bank\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,2319.714843,-14.838361,26.749565);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2319.714843,-14.838361,26.749565, cx,cy,cz))
{//Bank Ki
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,,2435.3452,1172.6711,10.8203);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2090.4666,2223.6978,11.0234, cx,cy,cz))
{//Bolt Be
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~24/7\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 6);
SetPlayerPos(playerid,-26.691598,-55.714897,1003.546875);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 6;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,-26.691598,-55.714897,1003.546875, cx,cy,cz))
{//Bolt Ki
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,2090.4666,2223.6978,11.0234);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2019.1548,1916.4747,12.3414,91.3648, cx,cy,cz))
{//Városháza Be
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Városháza\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 18);
SetPlayerPos(playerid,1710.433715,-1669.379272,20.225049);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 18;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1710.433715,-1669.379272,20.225049, cx,cy,cz))
{//Városháza Ki
if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 0)
{
   GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1);
   SetPlayerInterior(playerid, 0);
   SetPlayerPos(playerid,2019.1548,1916.4747,12.3414,91.3648);
   PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
}
        }
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1966.5010,1623.2279,12.8620, cx,cy,cz))
{//Hotel Be
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Hotel\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 15);
SetPlayerPos(playerid,2215.454833,-1147.475585,1025.796875);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 15;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,2215.454833,-1147.475585,1025.796875, cx,cy,cz))
{//Hotel Ki
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,1966.5010,1623.2279,12.8620);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1930.7368,1345.2798,9.9688, cx,cy,cz))
{//Cassino Be
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Cassino\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 12);
SetPlayerPos(playerid,1118.8878,-10.2737,1002.0859);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 12;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1118.8878,-10.2737,1002.0859, cx,cy,cz))
{//Cassino Ki
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Las Venturas\", 5000, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,1930.7368,1345.2798,9.9688);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
}
   }

1166
Segítségkérés / Ez mi mi a baja 3.e
« Dátum: 2012. május 28. - 20:58:19 »
Több pawnod van? Ha igen akkor mindegyik frissítve van 0.3e-ra?

1167
Segítségkérés / mysql kiszedése.
« Dátum: 2012. május 28. - 20:47:08 »
Nekem is megvan a see mod, megnéztem a .cfg-jét de ott nem találtam ilyet.

1168
Segítségkérés / mysql kiszedése.
« Dátum: 2012. május 28. - 19:09:18 »
Mivel?

1169
Segítségkérés / mysql kiszedése.
« Dátum: 2012. május 28. - 16:32:34 »
Dinivel
Ha nem érted akkor írsz egy PÜ-t és elmagyarázom a lényegét :)

1170
Szkript kérések / Reakció teszt
« Dátum: 2012. május 28. - 13:02:39 »

Oldalak: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 92
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal