Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1126
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. november 28. - 21:08:40 »
Valaki letudná nekem írni, hogy a \'Bit Flag\'-ot hogyan fordítsam le magyarra?
Értem, hogy mit jelent, csak nem találok neki magyar kifejezést. Köszönöm! 1127
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin« Dátum: 2011. november 28. - 19:05:26 »
Az is elõfordulhat.
Én ha lefordítom a -d3 flaggal az object scriptet, akkor azt bese tölti. De ez nagyon könnyen megoldható. Amikor az objecteket fordítom át, akkor átnevezem a pawn.cfg-t, aztán vissza és megvan oldva. 1128
Segítségkérés / Zene leállítása.« Dátum: 2011. november 27. - 10:43:03 »
Akkor ezt rakd az OnPlayerSpawn() alá, ez leállítja a zenét:
[pawn] PlayerPlaySound(playerid, 1184, 0.0, 0.0, 0.0); [/pawn] 1129
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. november 26. - 23:28:19 »
Már megint azzal zavarok, hogy írjatok egy Comfirmed vagy Please fix it before 0.3d, vagy valami hasonlót, mivel ez már egy nagyon hülye bug.
0.3c-ben OnUnoccupiedVehicleUpdate segítségével meglehetett csinálni, hogy sérüljön az a kocsi, amiben nem ül senki. Így már az is lehetetlen, mivel amikor rálõsz a kocsira, nem mozdul meg... Szerintem ez nagyon sok mindenkinek jó lenne, ha újra megmozdulna a kocsi. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1458826 1130
Archívum / Lokális Moderátor felvétel« Dátum: 2011. november 26. - 22:48:04 »
Én a Leírások/Útmutatók részbe szeretnék jelentkezni.
Hát így komolyabban leírást még nem nagyon írtam, inkább pár leírást szeretnék még kiegészíteni, mivel egypár eléggé elvault, ezenkívül rendet tartani. Moderátori tapasztalatom van, de attól függ, mi számít annak Ha több mindenre kíváncsi vagy, kattints rá a profilomra! [admin]MEGFELELT![/admin] 1131
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerClickMap( playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ )« Dátum: 2011. november 26. - 22:42:16 »
OnPlayerClickMap
Ez az eljárás akkor hívódik meg, ha a játékos kijelöl egy pontot a térképen. Ha nem értenétek, akkor Jobb Egér Gomb-al rákattintott a térképre. Paraméterek: (playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki kijelölt magának egy pontot a térképen Float:fX - Az X kordináta, ahol a jel van. Float:fY - Az Y kordináta, ahol a jel van. Float:fZ - Az Z kordináta, ahol a jel van. Ez csak naggyából van kiszámítva. Teleportálásra \"NEM\" alkalmas Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa: Elteleportáljuk oda a játékost, ahova kattintott a térképen. Jelen esetben jó lesz a Z kordináta, mivel a SetPlayerPosFindZ arra van, hogy megkeresse a legmagasabb pontot a megadott helyen. [pawn] public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) { SetPlayerPosFindZ(playerid, fX, fY, fZ + 50); return 1; } [/pawn] Megjegyzés: A Z kordináta, amit az eljárás visszaad, az csak naggyából van. Szóval, ha pontos Z kordinátát szeretlen, akkor használd a MapAndreas plugint, vagy a SetPlayerPosFindZ-t. Ez a MapAndreas, amit itt belinkeltem, ez újabbik verzió. Van benne két lehetõség, egyik a nagyon pontos heightmap, amikor minden egyes X, Y kordinátához tartozik egy Z. Ez 72MB ramot igényel. A másik meg olyan, amikor csak minden harmadik X, Y kordinátához tartozik egy Z. Ez csak ~9MB ramot igényel. Én a másik módszert használom, ezis pontosan visszaadja a Z kordinátát és még a ramot se eszi annyira. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickMap 1132
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerGiveDamage( playerid, damagedid, Float:amount, weaponid )« Dátum: 2011. november 26. - 22:31:16 »
OnPlayerGiveDamage
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor egy játékos sérülést okoz egy másik játékosnak Paraméterek: ( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megsérült. damagedid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek sérülést okozott Float:amount - Az élet + páncél értéke egyben, amennyit sérült. weaponid - A fegyver azonosítója ( vagy a sérülés oka ), ami által megsérült. Ez ugyanúgy mûködik, mint az OnPlayerDeath-nál a reason. Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa: [pawn] public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid) { if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID) { new string[128], victim[MAX_PLAYER_NAME], attacker[MAX_PLAYER_NAME]; new weaponname[24]; GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker)); GetPlayerName(damagedid, victim, sizeof (victim)); GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname)); format(string, sizeof(string), \"%s sérülést okozott ( %.0f ) %s nevû játékosnak, fegyver: %s\", attacker, amount, victim, weaponname); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); } return 1; } [/pawn] Megjegyzés: TakeDamage és GiveDamage nem egyezik teljesen, ez az eljárás azonnal meghívódik, ahogy egy játékos meglõ egy másik játékost. Tehát a másik játékosnak még le se ment az élete, de a GiveDamage már meghívódott. GiveDamage segítségével le tudod kérni, ha valaki sérülést okozott egy játékosnak, de a másik játékos nem vesztett semmit az életébõl. Tehát csak rálõtt, de nem ment le egyáltalán az élete. Ha a két játékos egy csapatban van, (SetPlayerTeam()-el egy csapatba vannak rakva) ez akkor is meghívódik, elõbb leírtam, hogy miért. Így mostmár nagyon könnyû azt megoldani, ha valaki rálõ a csapattársára, akkor kiírni neki, hogy ne lõdd a csapattársad! Ha azzal a játékossal akarsz foglalkozni, aki megsérült, akkor mindenképp a TakeDamage használata az ajánlott! Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerGiveDamage 1133
Segítségkérés / Zene leállítása.« Dátum: 2011. november 26. - 22:18:01 »Idézetet írta: totar date=1322247610\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13692\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic PlayerPlaySound(playerid, 1077, 0.0, 0.0, 0.0);Igen, mert ezt a kódot az OnPlayerSpawn() alá kéne rakni! 1134
Segítségkérés / Mikulás sapka« Dátum: 2011. november 26. - 22:16:45 »
SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 19065, 2, 0.153285, 0.013864, -0.006792, 86.483161, 116.956550, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
A sötéttel jelölt számokat kéne átírni nagyobbra, 1.5, 2.0, vagy amilyenre akarod. 1135
Segítségkérés / hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?« Dátum: 2011. november 26. - 21:28:42 »1136
GTA V: Alap információk / Képek« Dátum: 2011. november 26. - 21:26:33 »
Totál GTA IV.
Baromság az egész.. Akárki mondhat akármit, amíg azt nem a játék fejlesztõ írja ki, addig valahogy nem kelti fel a figyelmemet, mert nagyon kicsi arra az esély, hogy az igaz. 1137
Segítségkérés / hogy lehetne megnézni hogy van e a játékos közelébe autó?« Dátum: 2011. november 26. - 21:16:41 »
Könyörgön, ne használjunk már ilyen elavult lassú sz*r módszereket.
Lásd: GetDistanceToVehicle Ez minek? Ha van GetVehicleDistanceFromPoint [pawn] public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(\"/javít\", cmdtext, true)) { new Float:fpx, Float:fpy, Float:fpz; GetPlayerPos(playerid, fpx, fpy, fpz); for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++) { if(GetVehicleDistanceFromPoint(i, fpx, fpy, fpz) > 3.0) continue; RepairVehicle(i); // Elég ez, nemkell a SetVehicleHealth() break; // Megállítja a ciklust, ahogy megvan az elsõ közelebbi jármû, azt megjavítja és megálljtja. Töröld ezt a sort, ha több kocsira is akarod, hogy menjen. } return 1; } return 0; } [/pawn] 1138
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. november 25. - 23:01:39 »
Hát az a két függvény nem éppen helyettesítette a callback-ot, mivel ha teleportálni akarsz a jelhez akkor azok pontatlan szarok.
Itt tudod használni a SetPlayerPosFindZ-t, vagy a MapAndreas plugint. Megj: A MAP_ANDREAS_MODE_MINIMAL csak 9MB ramot eszik és elég pontos arra, hogy teleportálásra lehessen használni. 1139
Segítségkérés / PVar hiba« Dátum: 2011. november 25. - 12:37:38 »
[pawn]
if(GetPVarInt(targetid, \"Fated\") == 0) { SetPlayerHealth(targetid, 100); } else if(GetPVarInt(targetid, \"Fated\") == 1) { GivePlayerMoney(targetid, 100); } [/pawn] Ez mindenesetre eleg hulye megoldas, mivel minden lefutasnal lekeri a PVar-t. Ilyen helyzetekben hasznalj switch-et, vagy a lefutas elott kerd le es aztan mar csak ki kell olvasnod a valtozobol es nemkell mindig lekerni a megadott valtozot. 1140
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. november 24. - 15:41:17 »
Nekem az tetszett benen a legjobban, hogy nem állt meg a játék.
De így... Áhh... Minden jól el**sznak. niCe jelentette, hogy TogglePlayerContollable-val van pár probléma és hogy megszûnik az animáció. Mivel nem áll le a játék. Nem igaz, hogy ezt a bugot nem képes javítani.. De ez van, kiváncsi leszek mi lesz a végére.. |