Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 184
1111
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2011. december 04. - 16:06:33 »
2.6 R26 elérhetõ!
Erre már azt lehet mondani, hogy szerintem használható. A fõbb bugok javítva vannak.
Aki 0.3d-t használ, az mindenképp váltoson!
Óriási teljesítménynövekedés és sokkal stabilabb verzió!

1112
Segítségkérés / Stop and Go + /admins (csak rconokat)
« Dátum: 2011. december 04. - 16:00:32 »
Akkor a szeró konfigosa nem való konfigosnak!
[pawn]
CMD:stop(playerid, params[ ])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) // Ha nem admin, akkor egy üzenetet küldünk neki és visszatérünk. A futás megszakad, mivel vissszatértünk és csak az üzenetet kapja meg, a parancs nem fut tovább.
    return SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Nem vagy admin.\");
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Ciklus minden játékosra, i = 0 nemkell, mivel ha létrehozol egy változót annak az értéke alapból 0
{
   if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // Akik nincsenek csatlakozva, azokat átugorjuk
   TogglePlayerControllable(i, false);
}
SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Egy admin megállította a wart.\"); // A ciklus után küldjük el az üzenetet, nempedig benne!
return 1; // Midnig vissza kell térni, különben nemfog menni
}
CMD:go(playerid, params[ ])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) // Ha nem admin, akkor egy üzenetet küldünk neki és visszatérünk. A futás megszakad, mivel vissszatértünk és csak az üzenetet kapja meg, a parancs nem fut tovább.
    return SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Nem vagy admin.\");
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // Ciklus minden játékosra, i = 0 nemkell, mivel ha létrehozol egy változót annak az értéke alapból 0
{
   if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // Akik nincsenek csatlakozva, azokat átugorjuk
   TogglePlayerControllable(i, true);
}
SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Egy admin elindította a wart.\"); // A ciklus után küldjük el az üzenetet, nempedig benne!
return 1; // Midnig vissza kell térni, különben nemfog menni
}
[/pawn]


Soha ne a ciklusban hozzuk létre a változókat, ha azt meglehet egyszerûbben is oldani!
[pawn]
CMD:adminok(playerid, params[ ])
{
new
    string[64];
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(!IsPlayerAdmin(i)) continue;
        GetPlayerName(i, string, MAX_PLAYER_NAME);
   format(string, sizeof(string), \"Admin %s\", string);
   SendClientMessage(playerid, 0x0fffff, string);
}
return 1;
}
[/pawn]

1113
Segítségkérés / Rádió 0.3c-hez
« Dátum: 2011. december 04. - 13:43:58 »
Mindenképpen a 0.3d-ben lévõ zenelejátszót használd!
Az audio plugin az igaz, hogy sokkal jobb, DE azt csak azok halják, akik letöltötték a klienset. A játékosok 85%-a pedig nem tölti le.

1114
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer nem szól.
« Dátum: 2011. december 04. - 13:42:07 »
Esetleg a Rádió Hangerõ levan véve?
Mert ha igen, akkor még az üzenet se jelenik meg, mivel a kliens nem kezdi el lejátszani.
Lejátszani pedig csak .mp3 illetve rádió fájlokat tudsz.

1115
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. december 03. - 11:12:28 »
Szerintem nemsokára várható egy R2-es szerver update.
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1550787&postcount=28

1116
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. december 01. - 15:21:29 »
Hát még lett volna mit itt csinálni, de ez van.
Nembaj, nézzük a jó oldalát, van itt pár olyan dolog, amit már nagyon ideje volt megcsinálni.
Multicore,
Reload bug javítása, mivel az el**szta totál a DM-et,
Szirénák szinkronizálása,
Minden skin,
Textdraw kép,
Take & Give damage és TargetPlayer,
ClickMap,
Meg a légbalmok :D
Bízok abban, hogy a következõ verzióra majd tényleg átnézi a buglistát és fõleg a hibák javítására fog törekedni.
Amúgy az új object lista RC9-3 óta, amit a hivatalos verzióban adtak hozzá:
 

# coffin
19339, coffin01, coffin01, 200, 0
# concrete slab for SF
19340, cslab01, carshow_sfse, 200, 0
# easter eggs
19341, easter_egg01, egg_texts, 100, 0
19342, easter_egg02, egg_texts, 100, 0
19343, easter_egg03, egg_texts, 100, 0
19344, easter_egg04, egg_texts, 100, 0
19345, easter_egg05, egg_texts, 100, 0
# hotdog
19346, hotdog01, hotdog01, 100, 0

1117
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. december 01. - 08:37:19 »

1118
Segítségkérés / /setskin
« Dátum: 2011. december 01. - 00:09:35 »
Nem egyszerûbb?
Az alapot leírtam, itt már rossz skin-t nemtudsz beállítani, az üzenetet meg a név lekérést azt csak másold bele a te parancsodból.
[pawn]
CMD:setskin(playerid, params[ ])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
   new
      string[64],
      skinid;
   if(sscanf(params, \"d\", skinid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setskin [sKINID]\");
   if(!(-1 < skinid < 300)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Skin ID! 0 - 299\");
   SetPlayerSkin(playerid, skinid);
   format(string, sizeof(string), \"Állítottad a skined. Új skined: %d\",  skinid);
   SendClientMessage(playerid, 0x00FFAAFF, string);    
   return 1;
    }
return 1;
}
[/pawn]
OFF: Kösz :D

1119
Segítségkérés / tele menü help
« Dátum: 2011. december 01. - 00:03:55 »
Szerintem így egyszerûbb és átláthatóbb is  :D
Nemkell azt minden listitem-hez berakni, mert akkor moslék lesz a kódból és feleslegesen lesz hoszzú a kód.
[pawn]
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_TELES)
{
   if(response == 1)
   {
      switch(listitem)
      {
         case 0: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // SF
         case 1: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // LV
         case 2: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // DRIFT1
         case 3: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // DRIFT2
         case 4: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // DRIFT3
         case 5: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // AIR-LV
         case 6: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // AIR-SF
         case 7: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // JIZZY
         case 8: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Chilliad
         case 9: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // TENGERPART
         case 10: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // SIVATAG
         case 11: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // TUNINGOLO
         case 12: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // KEZD
         case 13: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // MCDONALD
         case 14: SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // GETTO
      }
      new
         name[MAX_PLAYER_NAME],
         string[64];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(string, sizeof(string), \"%s elteleportált %s nevû helyre.\", name, inputtext); // Ha a dialóg lista, akkor az inputtext a lista címét adja vissza.
      SendClientMessageToAll(0x0ffff, string);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xF97804FF, \"Kiléptél a teleport választó menübõl!\");
   }
}
return 1;
}
[/pawn]

1120
Archívum / Új Globális Moderátor
« Dátum: 2011. november 29. - 15:56:07 »
Gratulálok!
Elég sok mindenben segítesz sok mindekinek a fórumon és értesz is a dolgokhoz, úgyhogy szerintem megérdemelted a Moderátort.
Jó munkát!

1121
Segítségkérés / Rengeteg object 5000+
« Dátum: 2011. november 29. - 14:46:46 »
Egyhelyen 5000 object?
Használd a 2.6-os Streamer Plugin-t! Azzal próbáld meg, hátha jobb lesz.

1122
Segítségkérés / hogy lehet olyat hogy az autó nem robban fel?
« Dátum: 2011. november 29. - 13:51:36 »
Bocs, hogy belekötök, de ez a callback csak akkor hívódik meg, amikor a jármû sérül, nem pedig amikor megváltozik az élete.
Én is ezt a megoldást használtam 0.3a idején és nem mûködött rendesen, mivel amikor már felgyúlt a motorom, akkor már nem javította meg és felrobbant.
 

Note: This does not include vehicle health changes
 
[/quote]
OFF: LoL, már tényleg hülye vagyok xD

1123
Archívum / Fórum frissítés
« Dátum: 2011. november 29. - 13:48:25 »
Idézetet írta: hpeter94 date=1322514680\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13251\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
gratulálok kurta örülök hogy leírod hogy azok is tudják akik véletlenül nem jönnének rá .... elõfordulhat hogy történt egy kis stikli (valaki babrált az index fáljokkal azért fordulhatott elõ a hozzáférés [iLYEN NEM LESSZ TÖBBET...]), úgyhogy igen javasolt a jelszócsere és  afórumon is minden fontos helyen elvégezzük ezt. elnézést kérünk mindenkitõl a kellemetlenségét
 
Majd pont az én jelszómat fogom odaírni..
Nade mindegy, hagguyk, bocs az OFF-ért.

1124
Segítségkérés / hogy lehet olyat hogy az autó nem robban fel?
« Dátum: 2011. november 28. - 22:20:54 »
A másikat ne használd!
Nem fog tökéletesen mûködni egy idõ után.
Mivel az EnterVehicle akkor hívódik meg, amikor az F-et lenyomod.
Lenyomod 150x az F-et, 150 timert létrehoz.
Azthiszem ugyanúgy van az ExitVehicle-vel is, szóval ez így ezért nem a legjobb megoldás.
Az elsõ megoldást ajánlom mindeképp.


A második verzió így jobban menne:
[pawn]
new
RepairTimer = -1;
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(RepairTimer != -1)
{
   KillTimer(RepairTimer)
}
RepairTimer = SetTimer(\"AutoRepair\",1000,1);
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(RepairTimer != -1)
{
   KillTimer(RepairTimer);
   RepairTimer = -1;
}
return 1;
}
public AutoRepair(playerid)
{
new
    vID = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vID)
{
   RepairVehicle(vID);
}
return 1;
}
[/pawn]

1125
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fórum frissítés
« Dátum: 2011. november 28. - 22:04:20 »
kisbetûre konvertálja a nevet és hozzáadja a jelszót.
Pl:
Név: KurtA99
Jelszó: AsDD
kurta999AsDD
Ezt pedig letitkosítja SHA1-el.
Tehét ezt az üköreganyám se fejti meg :D

Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal