Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 153
1096
Segítségkérés / Alap rádiók kiszedése
« Dátum: 2013. április 24. - 15:00:11 »
Idézetet írta: Gentleman date=1366806743\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36504\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha elindítasz egy egy másodperces audio streamet mikor kocsiba száll és ezt soha sem állítod meg akkor így ki tudod venni a rádiókat.
 
Ez az egyetlen, audio plugint nem tartalmazó megoldás. Mivel az audio streamek a rádióról szólnak, ezért egy üres audio fájlt loopolva ki lehet kapcsolni.

1097
Archívum / Direct Role Play szerver.
« Dátum: 2013. április 23. - 18:50:14 »
[mod]A leírás kevés, bõvítsd! Van 24 órád.[/mod]

1098
Archívum / Original LittleTown RPG 2013[+4 videó a leírásban]
« Dátum: 2013. április 23. - 06:27:14 »
You cannot be everyone\'s cup of tea.

1099
Általános / Kezd kihalni a GTA Multi társadalom?
« Dátum: 2013. április 23. - 06:17:24 »
Kár, hogy azokból a régi jó dolgokból nem maradt semmi.  :cry3: :cry3:
Na, de most komolyan, úgy sírtok, mintha legalább valaki meghalt volna. Van rengeteg projekt ami kísérletezik jelenleg kliens oldali kiegészítõkkel, hogy több dolgot tudjanak berakni a SAMP-ba, amiket az alap SA is támogat.

1100
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [WIP] Opcodes4SAMP
« Dátum: 2013. április 22. - 17:24:24 »
Idézetet írta: kadaradam date=1366643903\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36438\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 
Egy legalább WinXP operációs rendszerrel rendelkezõ számítógép. (+)
Szabad-e kérdeznem, hogy meglesz-e csinálva Linux-ra?
Amúgy elég komoly a project. Már várom.   :)
 
[/quote]
A plugin természetesen át lesz fordítva Linuxra.
Én a követelményeknél a kliens oldali modulról beszéltem, mivel a Visual Studio 2012 csak WinXP-ig kompatbilis visszafelé.
 
[/quote]
Köszi.Sorry, elég hülyén értelmeztem.
Amúgy lelehet majd valamivel kérni PAWN-ban,hogy a plugin fel van-e telepítve a játékosnak?
 
[/quote]
A hálózati rész még nincs teljesen kidolgozva, de biztosan lesz rá függvény.

1101
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [WIP] Opcodes4SAMP
« Dátum: 2013. április 22. - 17:07:56 »
Idézetet írta: kadaradam date=1366642159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36438\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Egy legalább WinXP operációs rendszerrel rendelkezõ számítógép. (+)
Szabad-e kérdeznem, hogy meglesz-e csinálva Linux-ra?
Amúgy elég komoly a project. Már várom.   :)
 
[/quote]
A plugin természetesen át lesz fordítva Linuxra.
Én a követelményeknél a kliens oldali modulról beszéltem, mivel a Visual Studio 2012 csak WinXP-ig kompatbilis visszafelé.

1102
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [WIP] Opcodes4SAMP
« Dátum: 2013. április 22. - 16:13:25 »
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1366637618\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36438\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hõsök vagytok! Már van is egy pár szerver ötletem ehhez.
Az EnableBlur() funkció megmozgatta a fantáziám,  tehát ha ilyet lehet akkor EnableHeadShot() -ot is.  :hihi:
Sok sikert a projekthez, már nagyon várom hogy kész legyen! :)
 
Pontosan, a SAMP alapból letiltja a lefejezéses headshotot, de vissza lehet majd rakni.

1103
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [WIP] Opcodes4SAMP
« Dátum: 2013. április 22. - 06:28:32 »
Opcodes4SAMP
 
Mire való ez a módosítás?
Az Opcodes4SAMP (O4S) azzal a céllal jött létre, hogy a San Andreas memóriájának közvetlen módosításával új, a SAMP-ban eddig nem látott scriptelési függvénykönyvtárat építhessünk fel.
Ez konkrétan mit takar?
Mindig is álmodtál arról, hogy bekapcsolod az elmosódás effektet a SAMP-ban? Az egész mostantól egy EnableBlur(); függvényedbe kerül. Szerettél volna egyedi fegyvertulajdonságokat, egyedi idõjárás effekteket berakni? Most megteheted. Szerettél volna olyan dolgokat létrehozni, amelyeket korábban csak a CLEO modokkal lehetett? Ezt is megteheted! Az O4S célja, hogy semmi se álljon közéd és a játék közé.
Mit nem tartalmaz az O4S
Biztonsági/Technikai okokból nem lehetséges:
 
  • Az .IMG kiterjesztésû RenderWare tömörített archívumokat módosítani, mivel azok szakszerûtlen kezelése nem várt következményekkel járhat.

  • Saját memóriacímeket, opkódokat megadni. Az O4S-be került memóriacímek és opkódok tesztelve lettek és garantáltan mûködnek. A SA memóriájának korlátlan módosítása túl nagy felelõsség lenne egy átlagos szervertulajdonos számára, ezért csak elõre beprogramozott függvényekkel lehet dolgozni.

  • Szerkeszteni az O4S-t. Egy kliens oldali kiegészítõvel az ügyfélszámítógép módosítható lehetne. Ez mellett a plugin erõsen memóriahack alapú, tehát nem szeretnénk, ha a fejlesztõi csapat ellehetetlenítené a munkánkat. A játékosok védelme érdekében az O4S szigorúan closed-source, és védelmeket építünk be a módosítás elkerülésére.

  • Singleplayer NPC-ket lerakni. A hivatalos fórumokon mostanában rengeteg kiváló NPC plugint adtak ki. A Singleplayer pedek szinkronizálása nagyon körülményes, de nem lehetetlen, hogy egyszer bekerül, mint feature.


Miért jó ez nekem (szervertulajdonos)?
 
  • Rengeteg, eddig SAMP-ban nem látott, vagy csak scriptelési úton körülményesen megvalósítható függvények.

  • Teljes körû support: ha problémád van a pluginnal, a fórumon akármikor elérheted a fejlesztõket.

  • Nem használ szerver oldali memóriahackeket, tehát a plugint új SAMP verzió megjelenésével nem kell frissítened.

  • A játékosoknak nem kell különbözõ forrásokból különbözõ módosításokat letöltenie.

  • A kliens oldali mod diszkrét, a SA-val együtt indul, és nem tartalmaz közvetlenül futtatható alkalmazásokat.


Mi szükséges a program futtatásához
A kliens oldali kiegészítõ futtatásához ezek kellenek:
 
  • Egy legalább WinXP operációs rendszerrel rendelkezõ számítógép. (+)

  • Feltelepített Visual Studio 2012 Redistributable (ha ez nem létezik a gépeden, a telepítõ felrakja neked.)

  • Legalább DirectX 9. (*)

  • v1.0 US verziójú gta_sa.exe. A késõbbi verziók nem támogatottak (x)


(+) A SAMP követelmények közt is szerepel. | (*) A GTA:SA követelmények közt is szerepel | (x) A SAMP követelmények közt részben szerepel. Bár a SAMP elméletileg támogatja az EU verziót is, mi nem. Ha más verziójú az EXE-d a telepítõ ajánlani fog egy downgradert telepítésre.
Licensz
Az O4S a CC BY-NC (NeAddEl-NeVáltoztasd) licensz alapján készül.

1104
Archívum / ~~ ( HUN|RPG ) LasPayadas RPG [Cucc vissza adás: ON] ~~ + 1 Videó
« Dátum: 2013. április 21. - 12:03:25 »
Bõvítsd a leírást, van 24 órád.

1105
Való életben sem volt még olyan valuta, ami tartósan kibírta volna az inflációt.

1106
Játékok / Battlefield 4
« Dátum: 2013. április 21. - 07:22:21 »
Én sosem várok ilyen FPS-eket, egyszerûen nem nekem valóak, fõleg, hogy mennyire divat mostanában elb*szni a játékokat a nagy cégeknél...

1107
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [WIP] Opcodes4SAMP
« Dátum: 2013. április 21. - 06:31:50 »

Opcodes4SAMP
További információk még 21-én.

1108
Általános / Kezd kihalni a GTA Multi társadalom?
« Dátum: 2013. április 20. - 21:28:37 »
Az új GTA-kkal az a baj, hogy egy rémálom modolni õket. A GTA III Era-s játékok a RenderWare-t használták, azt elég egyszerû mind memóriaszinten mind fájlok módosíításával modolni.
Aztán jött a GTA IV a WinLive-s f***ságával, rengeteg memóriacím xlive-protected lett, tehát vagy egyáltalán nem vagy csak egy crackelt xlive dll-el lehet normálisan memóriahackelni, és még akkor is van, hogy egy tulajdonsághoz öt-hat különbözõ memóriacím tartozik. Plusz a RAGE sokkal fejlettebb grafikailag és fizikailag, és persze magasabb szintû, mint a RenderWare (amit sokszor hívtak egyébként a Sony DirectX-ének), tehát olyan alap dolgokat, mint pl. a teleportálás, olyan 20-30 soros kóddal lehet csak megoldani. Ezek után gondoljátok el, mennyire tudják majd ezeket a GTA-kat multiplayeressé tenni.
Nem véletlen az, hogy alíg lehet a GTA IV struktúrájáról, függvényeirõl, memóriatérképérõl akármit találni, míg a hármas érájú GTA-kat már hatszor szétszedték IDA Pro-val.
Ha valaki GTA-ban akar jót multizni, akkor szerintem még sok ideig a SAMP lesz a nyerõ.

1109
[mod]Leírás kevés, bõvítsd. Van 24 órád.[/mod]

1110
Elhiszem, hogy megváltoztatok, de az is tény, hogy egy éve sikerült a rátok bízott SQL backupjainkat úgy, ahogy volt, elvesztenetek egy nagy leállás után, tönkretéve ezzel egy pártízezer soros GM-et. Azóta VPS-rõl hosztol(tat)ok, és megy cronnal a mysqldump két külön szerverre.

Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal