Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - zeteni

Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 130
1096
Beszélgetés / Hány PM-ed van? vol.2
« Dátum: 2012. május 23. - 16:17:46 »
Idézetet írta: fbsokk date=1337693598\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15690\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üzenetek: [Összes: 173 / 0 Olvasatlan]
 
Azt meg h a szarba? XD
Üzenetek: [Összes: 75 / 0 Olvasatlan]

1097
Beszélgetés / Zenekövetõ
« Dátum: 2012. május 23. - 16:15:02 »
Mr.Busta feat. Hibrid - Foglalt A Mikrofon
Annie are you OK, are you OK, are you OK Annie?

1098
Beszélgetés / Zenekövetõ
« Dátum: 2012. május 23. - 16:10:45 »
Tankcsapda - Mi a fasz van?
A tapétával megpróbálok összebújni, s nem ártani senkinek. Bolond vagyok, ez természetes egy kicsit õrült!

1099
Segítségkérés / Timer Hiba
« Dátum: 2012. május 23. - 15:58:12 »
Idézetet írta: Flash date=1337781399\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21860\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
SetTimerEx( \"Drogos\", 60000, true, \"i\", playerid );
forward Drogos(playerid);
public Drogos(playerid)
{
        SetPlayerWeather(id, -66);
        SetPlayerTime(id, 9,9);
        SetPlayerDrunkLevel(id, 50000);
        SetPlayerPos(id, 0, 0, 5);
        SendClientMessage(id, PIROS, \"Fut a Timer!\");
}

 
Tudom ,hogy próbáltad, de így lesz jó.
 
nem ert akkor már ezeket is írd át:         SetPlayerPos(id, 0, 0, 5);
vagyis:
 
    SetTimerEx( \"Drogos\", 60000, true, \"i\", playerid );
     
    forward Drogos(playerid);
     
    public Drogos(playerid)
    {
            SetPlayerWeather(playerid, -66);
            SetPlayerTime(playerid, 9,9);
            SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000);
            SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 5);
            SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Fut a Timer!\");
    }

 

[/quote]
Igaz! Bocs azt nem figyeltem :D

1100
Segítségkérés / Timer Hiba
« Dátum: 2012. május 23. - 15:54:06 »
SetTimerEx( \"Drogos\", 60000, true, \"i\", playerid );
forward Drogos(playerid);
public Drogos(playerid)
{
        SetPlayerWeather(id, -66);
        SetPlayerTime(id, 9,9);
        SetPlayerDrunkLevel(id, 50000);
        SetPlayerPos(id, 0, 0, 5);
        SendClientMessage(id, PIROS, \"Fut a Timer!\");
}

 
Tudom ,hogy próbáltad, de így lesz jó.

1101
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2012. május 23. - 15:46:30 »

1102
Beszélgetés / Értékeld a fölötted szóló AVATARját
« Dátum: 2012. május 23. - 15:00:53 »
1/10
(siged: 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10 XD)

1103
Játékok / Abe\'s Oddysee
« Dátum: 2012. május 23. - 14:58:28 »
Imádom Abe-et! :D Én még az Exodus-al játszottam ;)

1104
Beszélgetés / Értékeld a fölötted szóló AVATARját
« Dátum: 2012. május 23. - 14:54:24 »
8.5/10

1105
Bemutatkozás / Hugo
« Dátum: 2012. május 23. - 14:51:17 »
Üdv itt! Jó közösségbe tévedtél

1106
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2012. május 23. - 14:15:34 »
Idézetet írta: Keller date=1337774631\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Haverok kitalálták, hogy rendeznek egy házibulit decemberben. 1 hét múlva mentek síelni a házibuli után, ezért a sílécek már a lakásban voltak. Beb*szva kitalálták, hogy lemennek vele a lépcsõházban a lépcsõkön. Igen, egy forduló megvan, másodikba elcsaptak egy idõs nénit. Megijedtek mert nem állt fel, kihívták a mentõket de elslisszoltak, nehogy elkapják õket. Eltelik egy nap, még egy, amikor már mindegyiküknek baromi nagy bûntudata volt. Kitalálták, ha kapnak is valamit, de bemennek a kórházba a nénihez. Kiöltöztek, vettek virágot stb. Bemennek a recepción mondják, hogy kit keresnek, útbaigazítják õket de amikor belépnek a szobába csak egy üres ágyat találtak. \'Te úristen, megöltük...\' mondta az egyik csávó. Bejött egy fiatal doki kérdezte, hogy kit keresnek. Elmondják a nevét, majd mondja az orvos, hogy már semmi baja, csak átszállították, a pszichiátriára mert azt hajtogatja, hogy síelõk csapták el a lépcsõházban...
 
megszivtam.com ...

1107
Szkript kérések / Frakcióból kirúgás/Rangadás Indokkal
« Dátum: 2012. május 23. - 14:12:21 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
CMD:uninvite(playerid, params)
{
new ID, indok;
    if(sscanf(params, \"us\", ID, indok)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /uninvite ID/Név indok\");
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] >= 1)
   {
       if(IsPlayerConnected(para1))
       {
           if(ID != INVALID_PLAYER_ID)
           {
             if (PlayerInfo[iD][pMember] > 0)
             {
               if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == PlayerInfo[iD][pMember])
               {
                  if(PlayerInfo[iD][pLeader] == PlayerInfo[playerid][pLeader])
                     return SendClientMessage(playerid, -1,  \"Õ is leader, nem rúghatod ki!\");
                  if(FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fUtolsoTagFelvetel] > (gettime() - 300))
                     { SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"NextRPG: Csak 5percenként lehet tagot felvenni / kirúgni! A következõhöz kell még %dmp\", FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fUtolsoTagFelvetel] - (gettime() - 300)); return 1; }
                  FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fUtolsoTagFelvetel] = gettime();
                  FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fTagokSzama]--;
 
                  GetPlayerName(ID, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  printf(\"AdmCmd: %s has uninvited %s.\", sendername, giveplayer);
                  SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Fõnök kirúgott! Indok: %s Ismét civil vagy.\", indok);
                  PlayerInfo[iD][pMember] = 0;
                  PlayerInfo[iD][pRank] = 0;
                  PlayerInfo[iD][pChar] = 0;
                  PlayerInfo[iD][pSwattag] = 0;
                  PlayerInfo[iD][pSwatRang] = 0;
                  new rand = random(sizeof(CIV));
                  SetSpawnInfo(para1, SPAWNID, PlayerInfo[para1][pModel],0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0);
                  PlayerInfo[para1][pModel] = CIV[rand];
                  MedicBill[para1] = 0;
                  SpawnPlayer(ID);
                  format(string, sizeof(string), \"Kirúgtad: %s\", giveplayer);
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
                  new queryx[128];
                  format(queryx, 128, \"UPDATE %s SET Member=\'%d\' WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Player, PlayerInfo[playerid][pLeader], SQLID(para1));
                  mysql_query(queryx);
               }
               else
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Nem azonos szervezethez tartoztok! Ezért nem rúghatod ki...\");
            }
         }
      }//not connected
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Leadernek csak!\");
   }
}
return 1;
}
CMD:giverank(playerid, params[])
{
   
   new para1;
   new level;
   new indok1;
   if(sscanf(params, \"usi\", para1, indok, level)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /giverank ID/Név Indok Szint\");
 
   if(level < 0 || level > OsszRang[PlayerInfo[playerid][pLeader]])
   {
      SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"NextRPG: 0-%d\", OsszRang[PlayerInfo[playerid][pLeader]]);
      return 1;
   }
   if (PlayerInfo[playerid][pLeader] >= 1)
   {
       if(IsPlayerConnected(para1))
       {
           if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
           {
               if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == PlayerInfo[para1][pMember])
             {
               GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
               GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
               PlayerInfo[para1][pRank] = level;
               format(string, sizeof(string), \" Új rangot (%d) adtál neki: %s . Indok: %s\", level, giveplayer, indok);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
               format(string, sizeof(string), \"A fõnöködtõl új rangot kaptál! Szint: %s\", level);
               SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string);
            }
            else
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nem te vagy a fõnöke, így nem tudsz neki rangot adni\");
            }
         }
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Nem használahatod ezt a parancsot(Leadereknek csak)!\");
   }
}
return 1;
}

 
Remélem jó

1108
Hangszerek és előadók / Avenged Sevenfold - A Little Piece Of Heaven
« Dátum: 2012. május 23. - 13:37:18 »
Idézetet írta: ZeRo date=1337772633\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21853\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az bizony. :thumbsup:
Esetleg ismered más albumaikat, vagy csak ez így megtetszett és kiemelted? :) A City of Evil-el és az Avenged Sevenfold-al vittek mindent a szememben, a Nightmare annyira már nem tetszett, a régiekrõl meg csak pár szám.
 
A többit is ismerem. :) Eleinte csak a Nightmare-t ismertem aztán a tesóm nagyon beleõrült ezért szívesen hallgatom. :D R.I.P. \"The Rev\" :(

1109
Hangszerek és előadók / Avenged Sevenfold - A Little Piece Of Heaven
« Dátum: 2012. május 23. - 13:23:18 »

Rohadt nagy zene...

1110
Segítségkérés / Táska
« Dátum: 2012. május 23. - 12:54:09 »
Idézetet írta: ZyZu date=1337716893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21828\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


nem, rossz
de az hogy oldhato meg hogy ha elöveszi akkor a kezébe tegye? lerakásnál meg melette látszodjon?
AddPlayerClass(188,329.9824,-1837.9902,3.8560,201.4852,0,0,0,0,0,0) meg itt lehessen venni csak táskát
köszönöm szépen mindenkinek a segitséget
 
Idézem!
 
[/quote]
Most nem értelek.
 

ha elöveszi akkor a kezébe tegye
 
[/quote]
Akkor miért az OnPlayerSpawn-hoz kéne?

Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 130
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal