Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1096
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autómatikus Jármû Respawn!« Dátum: 2011. december 23. - 09:24:20 »Idézetet írta: Sheet date=1324594023\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14579\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Így takarékosabb:de úgy azt is respawnolja amibe ül valaki nem? <- link=topic=18666.msg203744#msg203744 date=1324625119] 1097
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autómatikus Jármû Respawn!« Dátum: 2011. december 22. - 23:18:16 »Autómatikus Jármû Respawn!
By: Skyline
Leírás: Ez a script 5 percenként újra spawnolja az összes jármûvet a szerveren amibe nem ül senki, RCON admin is tudja respawnolni a jármûveket! Elkészítési idõ: 15 perc kb Készítõ: én (Skyline) Parancs(ok): /respawncars (Csak RCON admin tudja használni!) Telepítés: A telepítés egyszerû, másold a filterscript mappa tartalmát (autores.pwn , autores.amx) a szervere filterscript mappájába, a server.cfg -be írd a filterscript sorba: autores Tesztelve! Letöltés: RAR 1098
Segítségkérés / NPC Skin Szín váltás« Dátum: 2011. december 22. - 21:09:07 »
Sziasztok!
Meg csináltam az NPC met midnen jó, csak hiába írom be h [pawn]SetPlayerSkin(playerid, 192); SetPlayerColor(playerid, 0x00000000);[/pawn] nem jó :S itt a kód: [pawn]#include <a_samp> forward ResConnect(); public OnFilterScriptInit() { ConnectNPC(\"Zombie\", \"load\"); SetTimer(\"ResConnect\", 3000, true); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); if(!strcmp(npcname, \"Zombie\", true)) { SetPlayerSkin(playerid, 192); SetPlayerColor(playerid, 0x00000000); } return 1; } return 1; } public ResConnect() { ConnectNPC(\"Zombie\", \"load\"); return 1; }[/pawn] elõre is köszönöm a segítséget! 1100
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Társalgó« Dátum: 2011. december 22. - 17:30:27 »Idézetet írta: TH3 date=1324570151\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13697\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic minek szóljak, ha más nyert? nelegyél már balf***.Akkor is, érdekes amikro én nem nyertem, te is szoltál hogy modolt... de tok 8
1101
Segítségkérés / /bandaszoli« Dátum: 2011. december 22. - 17:24:12 »
melyik skin? mondj skin id et, meg a parancsot
1102
Segítségkérés / NPC Csatlakoztatása Timerel« Dátum: 2011. december 22. - 17:11:03 »
Sziasztok
csináltam 2 npc -t amit egy pwn bõl szeretnék csatlakoztatni timerrel ami nem nagyon mûködik. A Drifter_NPC1 le spawnol bele rakja a kocsiba és megy, a Drifter_NPC2 le spawnol és ál a spawn helyen semmit nem csinál. így néz ki: [pawn]#include <a_samp> new npcveh; new npcveh2; new timer; forward NPCCsatlakozas( playerid ); public OnFilterScriptInit ( ) { //Drifter_NPC ConnectNPC(\"Drifter_NPC\", \"load\"); npcveh = CreateVehicle ( 562, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0, 0, -1 ); //Drifter_NPC2 ConnectNPC(\"Drifter_NPC2\", \"load2\"); npcveh2 = CreateVehicle ( 562, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0, 0, -1 ); return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { //Drifter_NPC new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Drifter_NPC\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); SetPlayerColor(playerid, 0x00000000); } timer = SetTimer(\"NPCCsatlakozas\", 2000, false); return 1; } return 1; } public NPCCsatlakozas( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { //Drifter_NPC2 new npcname2 [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname2, sizeof ( npcname2 ) ); if ( !strcmp ( npcname2, \"Drifter_NPC2\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh2, 0 ); SetPlayerColor(playerid, 0x00000000); } return 1; } KillTimer(timer); return 1; }[/pawn] Ha nem használok timert akkor jó mind a kettõ csatlakozik és bele dobja a jármûbe és mennek! elõre is köszönöm a segítséget! 1103
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Társalgó« Dátum: 2011. december 22. - 16:52:03 »Feladat: max anglebõl körbedrift 1104
Segítségkérés / A játéksot bele dobja a jármûbe« Dátum: 2011. december 21. - 19:13:45 »
oks ment a + thanks!
1105
Segítségkérés / GameMode,Mapname átírása San Andreas-rõl« Dátum: 2011. december 21. - 18:45:47 »
server.cfg be:
mapname Map neve pl.: nekem: mapname Drift Andreas és akkor a Map Name allatt az lesz 1106
Segítségkérés / A játéksot bele dobja a jármûbe« Dátum: 2011. december 21. - 18:26:59 »
oks kösz 1 dolgot szeretnék hogy ha a palyer interiorba van és lekéri interiorba akkor a kocsit hogy tom hogy az is interioros legyen?
elõre is köszi! 1107
Segítségkérés / A játéksot bele dobja a jármûbe« Dátum: 2011. december 21. - 18:07:39 »
thanks! meg nézem
1108
Segítségkérés / SA:MP Szerver Chras« Dátum: 2011. december 21. - 15:33:17 »
de ha nem szerver chras mért cska az én szerómon, na az a probléma akkor chrasel amikor spawnolok nem mindig csak amikor olyan kedve van h enged spawnolni, amúgy a gta_sa.exe -t át írtam a timecyc.dat ot timecyc.dta ra és így megy sampba csak valamikor chrasel és mindig ezt az üzenetet adja ki!
1109
Segítségkérés / SA:MP Szerver Chras« Dátum: 2011. december 21. - 14:26:01 »
Sziasztok a szerverem mindig ki chrasel de csak engem nem tudjátok mért? Pedig más szerveren nem csinál ilyet
újra raktam már a sampot is Hiba Üzenet: [pawn]SA-MP 0.3c Exception At Address: 0x0047CE97 Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x00000001 ECX: 0x02B51CE8 EDX: 0x00001302 ESI: 0x0249B790 EDI: 0x0249B138 EBP: 0x0022FDCC ESP: 0x0022FCD0 EFLAGS: 0x00210246 Stack: +0000: 0x0249B138 0x0249B790 0x41780000 0x44972C01 +0010: 0xC4D01000 0x0022FD00 0x41680000 0x40B00000 +0020: 0x0249B138 0x0249B790 0x0022FDCC 0x00000001 +0030: 0x004693D8 0x00000001 0x0249B138 0x0249B790 +0040: 0x0022FDCC 0x00000001 0x0249B8A0 0x0022FDCC +0050: 0x00000001 0x00465E99 0x00000001 0x0249B790 +0060: 0x0249B8A0 0x0000004E 0x0249B8A0 0x0022FD50 +0070: 0x0244DF83 0x00000000 0x0022FDBC 0x00837DD9 +0080: 0xFFFFFFFF 0x00469FF7 0x00000185 0x0249B790 +0090: 0x00000000 0x0046A220 0x00000000 0x00000000 +00A0: 0x0022FDCC 0x00000000 0x00000008 0x0022FDBC +00B0: 0x0083C528 0xFFFFFFFF 0x0053BFCC 0x0000001A +00C0: 0x01A4ADF0 0x00000000 0x02C66391 0x0000001A +00D0: 0x01A4ADF0 0x02CA291F 0x0000001A 0x01A4ADF0 +00E0: 0x00000000 0x0022FDA8 0x0022F8F4 0x0022FFB0 +00F0: 0x02CEF064 0x02D0FCC0 0x00000000 0x7E37DEB2 +0100: 0x0053E986 0x00000001 0x7C90D8BA 0x7C80A4DB +0110: 0x0053ECC2 0x00000001 0x00619B71 0x0000001A +0120: 0x00000001 0x00000001 0x0000000A 0x00748DA0 +0130: 0x0000001A 0x00000001 0x7C80B741 0x00000000 +0140: 0x0022FFC0 0x7FFD9000 0x01250000 0x410FD48C +0150: 0x002527F0 0x00000008 0x00000100 0x00000008 +0160: 0x00000102 0x44200000 0x44000000 0x00000000 +0170: 0x00000000 0x00000500 0x00000400 0x00000000 +0180: 0x002ECB24 0x0093025C 0x00000113 0x00000001 +0190: 0x00000000 0x0179EAB4 0x00000280 0x00000200 +01A0: 0x0000002C 0x00000000 0x7FFD9000 0x0022FFB0 +01B0: 0x00825EA4 0x00887E20 0xFFFFFFFF 0x0022FE70 +01C0: 0x00835342 0x00000065 0x0022FFC0 0x008246F1 +01D0: 0x00400000 0x00000000 0x015823DD 0x0000000A +01E0: 0x00000094 0x00000005 0x00000001 0x00000A28 +01F0: 0x00000002 0x72657A53 0x637A6976 0x616D6F73 +0200: 0x00332067 0x8A5D7AD0 0x00000000 0x8A6EE8A8 +0210: 0x00000000 0xB32C2BDC 0xB7D2E8DA 0x0000001F +0220: 0x896E0628 0xFFDFF540 0x80545C03 0xFFFFFFFF +0230: 0x00000246 0x80545A1B 0xB32C2C28 0x896E0628 +0240: 0xB8348120 0x896E07C4 0x80503872 0x896E0698 +0250: 0x896E0628 0x804FB078 0x896E0794 0x896E0628 +0260: 0x896E065C 0x00000000 0x806443F2 0x88C04DA0 +0270: 0x00824588 0x00000000 0x0012E40C 0x7FFD9000 SCM Op: 0x6BD, lDbg: 0 Game Version: US 1.0 State Information: Ped Context: 0 P0 (160,0) P1 (0,0) P2 (0,0) P4 (209,227) P5 (0,0) P6 (0,0) P7 (45,0) P8 (0,0) [/pawn] aki tud segíteni nagyon meg köszönném 1110
Segítségkérés / A játéksot bele dobja a jármûbe« Dátum: 2011. december 21. - 12:31:04 »
sziasztok!
azt szeretném meg kérdezni hogy lehet azt megcsinálni hogy pl be írja hogy /sumo akkor le tesz egy dunerider -t és bele ülteti a játékost? elõre is köszi! |