Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
akkor 1. Be kéne tenni a gamemode ba ahol a a_samp includolva van ezért is ki fagyhat. 2. Ne minden filterscripteljél mert ha 10 nél több van 1 átláthatatlan 2. lefagyhat a rendszer.
Nem azzal van a gond, hogy edit szerver azzal van, hogy beleölik a sok pénzt és 20% hogy összejön. Több mint a fele a készítésénél romba dõl! Amikor meg össze jön 80% hogy a eredeti készítõ nevét nem mondják!
Csak tudod a sa-mp fórum nem vérprofik társasága hanem vannak itt kezdõk is akik tanulni szeretnének és ezeknek a személyeknek tettem fel ezt a Kis (mert elismerem tényleg nem nagy tudás de hasznos scipt) scriptet, hogy tanuljanak belõle.
Peter Frakció Rendszer V1 Üdv elhoztam nektek az egyik Scriptemet amiben frakciókat lehet csinálni. !De nem IG! Parancsok nincs! Azokat neked kell beiktatnod, ez a script csak megadja a lökést. Mivel nagyon sokat látok, hogy ilyen frakció script olyan frakció script kérés ezért teszem fel ezt nektek. A scriptben van egy regisztráció amit könnyen kiszedhettek ha nem kell. A rendszer lementi a frakciókat amiben tartozik épp a személye. Telepítése egyszerû a mappát úgy rendeztem, hogy csak be kelljen húzgálnod a fájlokat A legtetején található
#define TEAM_AZTECAS 1 ....
Ezt bõvíthetitek amivel csak akarjátok. Mivel saját szervert írok. Nem holnap fog kijönni a V2 amiben frakció kocsik/rang lenne de ha átlátjátok a scriptet ti is könnyen megcsinálhatjátok. Remélem segítettem LETÖLTÉS
Spoiler for Teljes Kod:
//FRAKCIÓ RENDSZER BY: Peter | Sa-Mp fórum. A nevemet ne tûntesd el bár úgyis elfogod #include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> #include <foreach> #include <sscanf2> #include <YSI\\y_ini> //Defik #define SCM SendClientMessage //Mentés defi #define PATH \"Accounts/%s.ini\" #define SECONDS(%1) ((%1)*(1000)) #define ALTCOMMAND:%1->%2; \\ COMMAND:%1(playerid, params[]) \\ return cmd_%2(playerid, params); #define function%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1) //Színek #define COL_YELLOW \"{F5E618}\" #define COL_GREEN \"{2EAD15}\" #define COL_WHITE \"{FFFFFF}\" #define COL_BLUE \"{345ACF}\" #define COLOR_RED 0xE01B4CFF //regisztrálás #define DIALOG_REGISTER 1 #define DIALOG_LOGIN 2 #define DIALOG_AGE 3 #define DIALOG_SEX 4 //Banda defik //==========Illegális========= #define TEAM_AZTECAS 0 //Aztecas #define TEAM_VAGOS 1 //Vagos #define TEAM_BALLAS 2 //Ballas #define TEAM_GROVE 3 //Grove St. #define TEAM_MAFIA 4 //Mafia //Majd te ezt bõvíted azzal amivel akarod enum pInfo { pPass, pSex, pAge, pTeam, pSkin } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; public OnFilterScriptInit() { return 1; } public OnGameModeInit() { return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SCM(playerid, COLOR_RED, \"Frakció rendszer aktiválva. By Peter\"); PlayerInfo[ playerid ][ pTeam ] = 0; if(fexist(UserPath(playerid))) { INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid); } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Frakció Script\",\"Írd be a jelszavadat\",\"Regisztrálás\",\"Kilépés\"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_AGE) { if(!response) { Kick(playerid); } else { if(strlen(inputtext)) { new age = strval(inputtext); if(age > 100 || age < 16) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"- Korod -\",\"Hány éves vagy?\\n{FF0000}(( 16 - 100 ))\",\"Válasz\",\"Kilép\"); } else { PlayerInfo[playerid][pAge] = age; new string[ 64 ] ; format(string, sizeof(string), \"INFÓ: Értem {3BB9FF}%d éves vagy.\",age); SendClientMessage(playerid, -1, string); SaveAccountStats(playerid); SpawnPlayer(playerid); } } else { return 0; } } } if(dialogid == DIALOG_SEX) { if(response) { PlayerInfo[playerid][pSex] = 1; SendClientMessage(playerid, -1, \"INFÓ: Te {3BB9FF}férfi vagy.\"); SetPlayerSkin(playerid, 60); PlayerInfo[playerid][pSkin] = 60; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"- Korod -\",\"Hány éves vagy?\\n{FF0000}(( 16 - 100 ))\",\"Válasz\",\"Kilép\"); } else { PlayerInfo[playerid][pSex] = 2; SendClientMessage(playerid, -1, \"INFÓ: Te {3BB9FF}férfi nõ.\"); SetPlayerSkin(playerid, 233); PlayerInfo[playerid][pSkin] = 233; ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"- Korod -\",\"Hány éves vagy?\\n{FF0000}(( 16 - 100 ))\",\"Válasz\",\"Kilép\"); } } switch( dialogid ) { case DIALOG_REGISTER: { if (!response) return Kick(playerid); if(response) { if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztrálás...\",\"Rossz jelszó.\\nÍrd be a jelszavadat a regisztráláshoz.\",\"Regisztrálás\",\"Kilép\"); new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid)); INI_SetTag(File,\"data\"); INI_WriteInt(File,\"Password\",udb_hash(inputtext)); INI_WriteInt(File,\"Sex\",0); INI_WriteInt(File,\"Age\",0); INI_WriteInt(File,\"Skin\",0); INI_WriteInt(File,\"Team\",0); INI_Close(File); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SEX, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"- Nemed -\",\"Mi vagy?\",\"Férfi\",\"Nõ\"); } } case DIALOG_LOGIN: { if ( !response ) return Kick ( playerid ); if( response ) { if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass]) { INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid); new tmp2[ 256 ], playername2[ MAX_PLAYER_NAME ] ; GetPlayerName(playerid, playername2, sizeof(playername2)); format(tmp2, sizeof(tmp2), \"~w~Udvozollek ~n~~g~%s\", playername2); GameTextForPlayer(playerid, tmp2, 5000, 1); SetTimerEx(\"UnsetFirstSpawn\", 5000, false, \"i\", playerid); SetSpawnInfo(playerid, PlayerInfo[playerid][pTeam], PlayerInfo[playerid][pSkin], 1.0, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1); } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",\"Rossz jelszó.\\nÍrd be a jelszavad\",\"Belep\",\"Kilép\"); } return 1; } } } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { SaveAccountStats(playerid); return 1; } //Functionals ok function LoadUser_data(playerid,name[],value[]) { INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]); INI_Int(\"Sex\",PlayerInfo[playerid][pSex]); INI_Int(\"Age\",PlayerInfo[playerid][pAge]); INI_Int(\"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]); INI_Int(\"Team\",PlayerInfo[playerid][pTeam]); return 1; } function SaveAccountStats(playerid) { new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid)) ; INI_SetTag(File,\"data\"); PlayerInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid); INI_WriteInt(File,\"Sex\",PlayerInfo[playerid][pSex]); INI_WriteInt(File,\"Age\",PlayerInfo[playerid][pAge]); INI_WriteInt(File,\"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]); INI_WriteInt(File,\"Team\",PlayerInfo[playerid][pTeam]); INI_Close(File); return 1; } stock UserPath(playerid) { new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername)); format(string,sizeof(string),PATH,playername); return string; } stock RPName(playerid) { new string[24]; GetPlayerName(playerid,string,24); new str[24]; strmid(str,string,0,strlen(string),24); for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++) { if (str == \'_\') str = \' \'; //ha nem role play akkor ezt a sort szedd ki!!! } return str; } stock udb_hash(buf[]) { new length=strlen(buf); new s1 = 1; new s2 = 0; new n; for (n=0; n<length; n++) { s1 = (s1 + buf[n]) % 65521; s2 = (s2 + s1) % 65521; } return (s2 << 16) + s1; } //Teszt parancsok hogy megértsd. Értem? CMD:fkhelp(playerid, params[]) { if(PlayerInfo[playerid][pTeam] == 0) { SCM(playerid, COLOR_RED, \"Aztecas tagja vagy\"); } if(PlayerInfo[playerid][pTeam] == 1) { SCM(playerid, COLOR_RED, \"Vagos tagja vagy\"); } if(PlayerInfo[playerid][pTeam] == 2) { SCM(playerid, COLOR_RED, \"Ballas tagja vagy\"); } if(PlayerInfo[playerid][pTeam] == 3) { SCM(playerid, COLOR_RED, \"Grove St. Tagja vagy\"); } if(PlayerInfo[playerid][pTeam] == 4) { SCM(playerid, COLOR_RED, \"Mafi tagja vagy\"); } return 1; }
Ojan scriptert keresek aki betud rakni egy mappot.[/quote] Mikor ezt megláttam, a szívem megállt egy mp re és elgondolkoztam, hogy hova süllyed le a magyar nyelvtudás és az, hogy Õ akar szervert indítani. Utána persze a földön fetrengve röhögtem de ez más téma.