Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - BoOy
Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 198
1081
« Dátum: 2014. január 01. - 14:27:22 »
/afk, erre: Unknow Command. [/quote] Õõõ. Én szívem szerint megmondom, az /afk parancs helyett /Szunet parancsot látok a szkriptbe
1082
« Dátum: 2013. december 30. - 12:50:43 »
Szia. Nemtudom hogy észrevetted-e, vagy csak direkt van úgy megcsinálva hogyha az objectek.ini fájl nem található a scriptfiles mappában, akkor létrehozza a fájlt, majd letesz egy 818-as objectet. if(!dini_Exists(\"objectek.ini\")) { dini_Create(\"objectek.ini\"); format(entry, sizeof(entry), \"CreateDynamicObject(%i,%f,%f,%f,0.0000000,0.0000000,0.0000);\\r\\n\",obbj, ox,oy,oz); CreateDynamicObject(818,ox,oy,oz,0.0000000,0.0000000,0.0000); hFile = fopen(\"objectek.ini\", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile); } Tehát ez a 818-as object mit keress ott ha mi azt akarjuk hogy a beírt objectid-t rakja le? :doubt: Szükséges hozzá a sscanf2 és a ZCMD include, amit meg lehet találni a fórumon. [/quote] +streamer, és a dini
1083
« Dátum: 2013. december 21. - 21:06:57 »
Kár, hogy lemaradtam róla mivel a szar XP-t kellett újraraknom Biztos jó volt, bocsi hogy nem tudtam segíteni, jövõre nyáron emlékeztess rá hogy segítsek akkor már tuti ráérek
1084
« Dátum: 2013. december 21. - 14:39:28 »
[mod]Törölve, ne offolgassatok! [/mod]
1086
« Dátum: 2013. december 21. - 09:22:50 »
1087
« Dátum: 2013. december 20. - 13:19:34 »
Õöö... huh erre mit mondjak [/quote] hogy moderátortól lop scriptet...xd [/quote] Figyelj.. most tényleg nem tudom mivan, lehet puszta véletlen is mivel ez egy pár sorból álló kód, nem pedig egy full filterscript amirõl már ellehetne mondani hogy lopott. De most én nem vádaskodhatok ellene mivel nincs rá bizonyíték (mondjuk az X:Y , X/Y-os sztori tényleg nagy véletlen ).. Tehát ezért én nem húzhatom lentebb ezt a témát.. De én bízok benne hogy nem lopott, mert evvel csak a becsületét veszti el mindenki...
1088
« Dátum: 2013. december 20. - 13:11:58 »
Õöö... huh erre mit mondjak
1089
« Dátum: 2013. december 20. - 13:04:55 »
[mod]Nincs mit, de máskor el ne felejtsd lezárni a témát[/mod]
1090
« Dátum: 2013. december 19. - 17:15:17 »
Készítési idõ:10 perc[/quote] Ez volt 10 perc ? [/quote] Titulusa kezdõ scripter szóval így kicsit másabb, elhiszem én, hogy mindenki utálja õt, de azért csak úgy random belekötni sem kellene. [/quote] Végre, van normális fórumozónk is! Hát ilyet. Karácsonyi ajándék biztos. Azt úgy hozzáteszem, hogy a témát figyelem, és ha meglátom hogy valaki beszólogat így viccbõl és direkt cukkolja a másikat azt 100%,hogy warnolom. Szóval úgy vigyázni, hogy cappsy figyel.
Mellesleg a script nem rossz, van legalább valami haszna.. \"+\" [/quote] OFF: Hoppáááá, cappsy bekeményít Még elsõnek úgy olvastam hogy aki cukkolja a másikat az 100% warnt kap [mod]! Beb*szna [/mod]
1091
« Dátum: 2013. december 19. - 16:50:32 »
[mod]Ha megoldódott a probléma a témát zárom![/mod]
1092
« Dátum: 2013. december 19. - 16:41:11 »
CMD:animon(playerid) { new Float:px,Float:py,Float:pz; GetPlayerPos(playerid,px,py,pz); for(new i;i { if(i == playerid) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,/*Hatótávolság*/,px,py,pz)) ApplyAnimation(i,\"ped\", \"ARRESTgun\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); } }
1093
« Dátum: 2013. december 19. - 16:34:57 »
Tessék, pár infót még hozzáírtam: #include #include #define OBJECT_DEFAULT_POSITION 0.0,0.0,0.0 //Az object alap pozíciója. (változtasd át) #define OBJECT_ID 10//Az object id-je.HTTP (változtasd át) new object; public OnFilterScriptInit() { object = CreateObject(OBJECT_ID,OBJECT_DEFAULT_POSITION,0.0,0.0,0.0); return 1; } CMD:felvesz(playerid) { new Float:ox,Float:oy,Float:oz; GetObjectPos(object,ox,oy,oz); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,ox,oy,oz)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy az \'object\' közelében!\"); if(GetPVarInt(playerid,\"A_OBJ\") == 1)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Már van nálad object.\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"Felvetted az \'object\'-et!\"); SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_CARRY); SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, object, 2, 0.101, -0.0, 0.0, 5.50, 84.60, 83.7, 1, 1, 1, 0xFF00FF00); SetPVarInt(playerid,\"A_OBJ\",1); //Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=209234 return 1; } CMD:letesz(playerid) { if(GetPVarInt(playerid,\"A_OBJ\") == 0)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs nálad object.\"); new Float:px,Float:py,Float:pz,Float:Angle; GetPlayerPos(playerid,px,py,pz); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); px += (2 * floatsin(-Angle, degrees)); py += (2 * floatcos(-Angle, degrees)); SetObjectPos(object,px,py,pz-2); //Állítsd majd be a pontos \'pz\' pozíciót. RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0); SetPVarInt(playerid,\"A_OBJ\",0); return 1; }
1094
« Dátum: 2013. december 19. - 16:09:43 »
Én azt tanácsolom, hogy megcsinálhatod így is De ingame rcon-ba belépsz és /rcon loadfs adminrendszer /rcon loadfs stb.stb és ahol nem tölti be(failed), annál van összeakadás [/quote] de ez ugyan az mintha a server.cfg-nél töltené be... Mert nem azzal van a baj hogy nemtudja betölteni, hanem szerintem például a dialog résznél.. [/quote] Akkor nem lehet, hogy összeakadtak a dialog ID-k? [/quote] Pontosan, vagy az OnDialogResponse eljárásnál valamelyik szkriptben a visszatérési érték 0.
1095
« Dátum: 2013. december 19. - 15:08:38 »
Én azt tanácsolom, hogy megcsinálhatod így is De ingame rcon-ba belépsz és /rcon loadfs adminrendszer /rcon loadfs stb.stb és ahol nem tölti be(failed), annál van összeakadás [/quote] de ez ugyan az mintha a server.cfg-nél töltené be... Mert nem azzal van a baj hogy nemtudja betölteni, hanem szerintem például a dialog résznél..
Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 198
|