Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Norby

Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 104
1081
Segítségkérés / x,y,z koordináták elemekre bontása? (split szerûség)
« Dátum: 2011. október 25. - 21:21:22 »
Szerintem meg ne ugy mentsd el hogy Positions= bal bala hanem külön mentsd el
X=
Y=
Z=
Ezeket mentsd el egy változoba vagyis (Mátrix)
enum player
{
      X,
      Y,
      Z
};
new Playerinfo[MAX_PLAYERS][player];
És diniben evvel a változoval mented el pl az X et:
Playerinfo[playerid][X];
igy már ha kiolvastatod akkor ebben a változoban olvassa ki és tudsz értéket változtatni stb...

1082
Segítségkérés / Skin választó ..
« Dátum: 2011. október 25. - 21:15:07 »
Hello
 
new Float:x,Float:,z,Float:y;
GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
if(classid == 0)
{
     CreateExplosion(x, y, z, 12, 10.0);
}

 
õõ hogy mellette legyen azt hiszem növeld az X értéket/csökkentsd.
Ez amit most csináltam az a 0 ID nél fog robbani.
De máshogy is meglehet oldani!

1083
Szkript kérések / Emberke
« Dátum: 2011. október 23. - 13:11:54 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(classid == 0 || classid == 21 || classid == 23 || classid == 29 || classid == 47 || classid == 82 || classid == 83 || classid  ==100   || classid == 106 || classid == 107 || classid == 125 || classid == 206 || classid == 217 || classid == 248 || classid ==247||classid == 292 || classid == 93 || classid == 169 || classid == 178) // és igy tovább folytasd
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Drifter\", 2000, 6);
}
return 1;
}

 
tessék. :)

1084
Szkript kérések / Emberke
« Dátum: 2011. október 23. - 13:05:00 »
ez csak sor eltolódás ettõl menni fog de ha nagyon ki akarod javitani akkor az 52. sort igazitsd meg :)

1085
Szkript kérések / Emberke
« Dátum: 2011. október 23. - 13:01:20 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)

1086
Szkript kérések / Emberke
« Dátum: 2011. október 23. - 12:54:44 »
if(classid == 0 || classid == 21 || classid == 23 || classid == 29 || classid == 47 || classid == 82) // és igy tovább folytasd
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Drifter\", 2000, 6);
}

1087
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bónuszautó Script
« Dátum: 2011. október 23. - 12:49:41 »
Kössz

1088
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bónuszautó Script
« Dátum: 2011. október 23. - 12:37:33 »
Üdvözletem.
Készitettem egy Bónuszautó Scriptet.
Annyi a lényege hogy 5 percenként lerak egy autót valahol a városban és meg kell találni ha megtaláltad akkor szállj bele és kapsz bónusz pontot és pénzt.
RCON admin hamarabb is le tudja spawnolni a bónuszautót. /bonuszcarstart
Hogy a városban hogy hova tegye le azt te is tudod változtatni kordinátákat kicseréled vagy teszel hozzá.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool:bkocsi;
new btimer;
new btimer2;
new kocsi;
#define COLOR_LBLUE        0x17ddebAA
#define COLOR_RED          0xFF3366FF
#define COLOR_YELLOW       0xFFCC33FF
#define COLOR_GREEN       0x008000FF
#define COL_EASY           \"{FFF1AF}\"
#define COL_WHITE          \"{FFFFFF}\"
#define COL_BLACK          \"{0E0101}\"
#define COL_GREY           \"{C3C3C3}\"
#define COL_GREEN          \"{6EF83C}\"
#define COL_RED            \"{F81414}\"
#define COL_YELLOW         \"{F3FF02}\"
#define COL_ORANGE         \"{FFAF00}\"
#define COL_LIME           \"{B7FF00}\"
#define COL_CYAN           \"{00FFEE}\"
#define COL_LIGHTBLUE      \"{00C0FF}\"
#define COL_BLUE           \"{0049FF}\"
#define COL_MAGENTA        \"{F300FF}\"
#define COL_VIOLET         \"{B700FF}\"
#define COL_PINK           \"{FF00EA}\"
#define COL_MARONE         \"{A90202}\"
#define COL_CMD            \"{B8FF02}\"
#define COL_PARAM          \"{3FCD02}\"
#define COL_SERVER         \"{AFE7FF}\"
#define COL_VALUE          \"{A3E4FF}\"
#define COL_RULE           \"{F9E8B7}\"
#define COL_RULE2          \"{FBDF89}\"
#define COL_RWHITE         \"{FFFFFF}\"
#define COL_LGREEN         \"{C9FFAB}\"
#define COL_LRED           \"{FFA1A1}\"
#define COL_LRED2          \"{C77D87}\"
forward AutoSpawnVeh(playerid);
forward AutoSpawnVehEx(playerid);
new Float:AutoSpawn[][] =
{
{2092.3435,-2355.9475,13.5469},
{1992.4275,982.5914,10.8203},
{2153.7273,1725.5441,11.0469},
{2275.7246,2527.9807,10.8203},
{-2440.2441,-1676.3511,444.1784},
{1467.8433,-1654.4670,14.0469},
{1828.0745,-1402.1664,13.4297},
{380.5229,2619.4651,16.5066}
};
public OnGameModeInit()
{
btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false);
return 1;
}
public AutoSpawnVehEx(playerid)
{
    new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Senki nem találta meg a bónusz autót. 5 perc múlva új indul!\");
DestroyVehicle(kocsi);
GetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, false);
btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false);
bkocsi = false;
return 1;
}
public AutoSpawnVeh(playerid)
{
    new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
new rand = random(sizeof(AutoSpawn));
kocsi = CreateVehicle(411,AutoSpawn[rand][0],AutoSpawn[rand][1],AutoSpawn[rand][2],90,0,1,-1);
btimer2 = SetTimer(\"AutoSpawnVehEx\",540000,false);
bkocsi = true;
GetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, true);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"Bónusz kocsi lespawnolva. Keresd meg és jutalom vár rád!\");
switch(rand)
{
case 0: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Kezdõhely Közelében spawnolt! /-/\");
case 1: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Four Dragons közelében spawnolt! /-/\");
case 2: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Royal Casino közelében spawnolt! /-/\");
case 3: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Rendõrség közelében spawnolt! /-/\");
case 4: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Chilliad közelében spawnolt! /-/\");
case 5: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Los Santos Rendõrség közelében spawnolt! /-/\");
case 6: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas BMX Park közelében spawnolt! /-/\");
case 7: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Old Air közelében spawnolt! /-/\");
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(vehicleid == kocsi)
{
    if(bkocsi == true)
    {
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   KillTimer(btimer2);
       new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
   GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Megtaláltad a Bónusz Kocsit Grat\",4000,4);
   format(string,sizeof(string),\" \\\\ \"COL_ORANGE\"%s \"COL_GREEN\"Megtalálta a Bónusz kocsit Jutalma: \"COL_ORANGE\"6\"COL_GREEN\" Score és \"COL_ORANGE\"6500$\",name);
   SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
   SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) +6);
   GivePlayerMoney(playerid, 6500);
   DestroyVehicle(kocsi);
   bkocsi = false;
   btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false);
}
}
return 0;
}
CMD:bonuscarstart(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    KillTimer(btimer);
KillTimer(btimer2);
    bkocsi = true;
AutoSpawnVeh(playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"Egy Admin elinditotta a Bónusz Autó-t\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy admin vagy nem vagy elég magas szintû adminisztrátor!\");
}
return 1;
}

 
Letöltés: http://solidfiles.com/d/733c6/

1089
SA-MP: Szerverfejlesztés / Y_INI Regisztrációs rendszer (Magyar)
« Dátum: 2011. október 15. - 19:52:27 »
Heló király nekem tetszik mindig megakartam tanulni az INI-t de mostmár nem kell mert MYSQL-t használok :)

1090
Segítségkérés / Gh 2.0
« Dátum: 2011. október 12. - 15:13:44 »
sscanf és streamer plugin bentvan ?
És ellenõrizd hogy azokat is betölti-e!

1091
SA-MP: Szerverfejlesztés / Barát Rendszer (Magyar)
« Dátum: 2011. október 12. - 14:01:02 »
Hello
Jó kis script :)
Tulajdonképpen nem nehéz megcsinálni :)

1092
Archívum / [HUN] Mad .:Co_Ol:. Stunt Party Server
« Dátum: 2011. október 02. - 13:30:13 »
Bõvitve!
Különlegességek mostmár megvan minden amit leirt a szabályzat!

1093
Archívum / [HUN] Mad .:Co_Ol:. Stunt Party Server
« Dátum: 2011. október 01. - 20:28:05 »
Lu$ta már bocsáss meg de ezt hova bövitsem ?
és a drift2 majd igen ki akartam venni bocs az már régen bentvan xDD észre se vedtem tesznek tedtem be :)
És a mapok igen tudom elég gyengék mert egyedül mapolok és nem igazán szeretek és nem is nagyon tudok majd mappert keresek :)

1094
Archívum / [HUN] Mad .:Co_Ol:. Stunt Party Server
« Dátum: 2011. október 01. - 13:49:48 »
Idézetet írta: nagyon. date=1317468667\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12111\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
már alig várom a végleges nyitását :)
 
Végleges Nyitás megvolt.
Ma!
:)
Lehet jönni!

1095
Archívum / [HUN] Mad .:Co_Ol:. Stunt Party Server
« Dátum: 2011. október 01. - 13:29:55 »

Hellosztok
Bemutatom nektek az újjonan nyitott szerveremet.
A Szerver folyamatos Fejlesztés alatt áll!
Szerver Név: [HUN] Mad .:Co_Ol:. Stunt Party Server
Ip Cím: bbehosting.hu:7792
Játékosok: X/50
Mód: HUN/DRIFT/STUNT/DM/ALL/FUN
Weblap: www.madcool.bbehosting.hu
Hosting: Behind Blue Eyes Hosting : www.bbehosting.hu
Készítõk:
[HUN]Website = Tulajdonos!
[HUN][MZ]popec15 = Amiben tudott segített az elején (Köszönöm neki)
TGF: ON    2 Admint keresünk még lehet jelentkezni a weblapon
 
Szerveren Található Parancsok:
 


/parancsok
/neon
/tune
/v
/sorsjegy
/score buy
/italok
/utalscore
/webalp
/lottohelp
/info
/tele
/szabaly
/help
/javit
/flipp
/afk
/bug
/bankinfo
/fightstyle
/munka
/gamestyle
/music
/skin
/namecolor
/animilist, animlist2
/stopanims
 

Egyenlõre ennyi de folyamatosan bõvül!
Ház Rendszer:
Még Nincs!
Várható házrendszer : Garhouse 2.0
Munkák:
Favágó
Betonkeverõ (Mixeres)
Ez is Folyamatosan Bõvül!
Teleportok:
Driftek : 4
Versenyek: 7
Egyebek: 6
Stuntok: 6
Városok: 3
DM: 2
Minigamek: Még Nincs!
Teleportok Folyamatosan Bõvülnek!
 
Különlegességek:
 


Bónusz Autó Script,
Reakció Teszt,
Matek Feladvány,
 

Gyere és játsz egy jót!
 
bbehosting.hu:7792

Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 104
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal