Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74
1066
Segítségkérés / Fájl sorainak lekérdezése
« Dátum: 2014. március 25. - 14:39:05 »
És ha valamivel (pl. sscanf) feladarabolnád /n szerint?
 

//A dinit nem annyira tudom, itt le kell kérned a fájlod teljes tartalmát a karilanc stringbe.
new karlanc[128],szam1,szam2;
sscanf(karlanc, \"d<\\n>d\", szam1, szam2)
//Mostmár azt csinálsz a számaiddal, amit akarsz.

 
Richard: Én is onnan néztem, ezen az elven csinálta, csak elavultabb megoldással.

1067
RP/RPG kérések / frakció kocsi ellenõrzés hiba
« Dátum: 2014. március 25. - 07:44:51 »
Az én rendszerembe betöltöd, majd loopolod, de flashé a hosszas ifek helyett egy nagy switch lenne, amiben a jármû idje lenne.
Ott ugye a case-eket lehet tartományra is megadni, pl. case 0 .. 20 akkor indítsa be, ha a játékos frakciója maffia.
Tehát:
 

new jid = GetPlayerVehicleID(playerid)
switch (jid)
{
case 0 .. 20
{
if(JarmuAdat[jid][Frakcio] == JatekosAdat[playerid][Frakcio] && JatekosAdat[playerid][Rang] >= JarmuAdat[jid][MinRang])
{
InditMotor(playerid); //Igen playerid, mert ez a függvény benne volt az elõzõ posztomban és az a playerid kocsijának a motorját indítja el.
}
}
}

 
És ebben másolgatod a caseket. Megjegyzés: a számok vesszõvel is elválaszthatók, abban az esetben csak adott idkre adod meg. Kombinálni is lehet õket. Példa:
 

case 2,6,8..10 // 2,6,8,9,10 számokat foglalja magában.

 
Sok szerencsét, jó programozást!  :thumbsup:

1068
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 24. - 22:08:47 »
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395681365\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok olyan kérdésem lenne az mitõl lehet , hogy felmegyek szerverre belépek a felhasználómba miután beléptem , a karakterem össze megy egy doboz alakú skinné és a felhõk felé száll :| és csak akkor éledek le ha meghalok :|
 
Lespawnolod a játékost, de valamit elrontasz, ezáltal lesz ilyen bug. OnPlayerConnectnél TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
Amikor belép, akkor elõször TogglePlayerSpectating(playerid, 1); majd utána állíts spawn infot, utána spawnold le, utána állíts egyéb cuccokat, amit nem te, hanem a játék tárol, pl. fegyverskill.

1069
Segítségkérés / Leghatásosabb modlopás gátló
« Dátum: 2014. március 24. - 13:58:19 »
A mod visszafejtésnek semmi értelme nincs.
Megszerzi valaki Tudvari modját, mire megy vele? Egy rakás cuccot tölt be az adatbázisból, amit nehéz lehetetlen megszerezni.
Tehát az AntiAmx által összegányolt kódból nehezen fogja kivenni az adatbázisokat, habár ki lehet, de én pl. a sajátomból alig tudtam kivenni, ami rendszerezett is volt.
Amiket tudnék ajánlani már leírták az elõttem szólók, habár nagyrészt azok sem adnak teljes biztonságot.
IP  és / vagy port védelem: kiszedhetõ, ha visszafejted.
AntiDeAmx - nem próbáltam még, sokan azt mondják, kikerülhetõ, az ilyesmik körül nagy homály van. Aki annyira ért hozzá, annak nem is érné meg visszafejteni egy kódot, elveszteni a \"hírnevét\".
- Mod Includeolás - nem próbáltam, valaki azt mondja beválik, valaki azt mondja egyátalán nem. Furcsa.
Ha mindet összekombinálod, nem érhet sok baj.

1070
Segítségkérés / frakció kocsik ellenõrzése
« Dátum: 2014. március 24. - 13:43:01 »
Mod tetejére:
 
enum eJarmAdat
{
bool:MotorElinditva
Frakcio = -1,
MinRang = -1,
}
new JarmuAdat[MAX_VEHICLES][eJarmuAdat];

 
OnGameModeInit fölé:
 
forward InditMotor(playerid);
public InditMotor(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(jarmu, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
forward LeallitMotor(playerid);
public LeallitMotor(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(jarmu engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);

 
OnGameModeInit alá:
 
ManualVehicleEngineAndLights();

 
A /motor parancsnál megnézed, helyes frakcióban van-e, legalább megvan-e a kellõ rangja, és csak akkor indítsa el a motort. Illetve, ha a jármûvének a motorja el van indítva, akkor leállítsa, ha nincs, akkor indítsa el.
Ez a rendszer dinamikus, onnan töltöd bele a Frakciókocsikan, ahonnan jólesik.

1071
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 24. - 10:14:37 »
Idézetet írta: tudvari date=1395652094\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem összesen csak 4 sor van benne,ami olyan 60 karakter lehet,és nem hibát ír ki,hanem csak egyszerûen leharapja az 5. sor felét.
 
Lehet, hogy hülyeséget mondok, de nem lehet, hogy a \\n tagokkal együtt már több karakter, és emiatt már nem elég hosszú a karakterlánc hozzá? Próbálj meg \\t-t is használni.

1072
Segítségkérés / RemoveWorldObject
« Dátum: 2014. március 23. - 17:01:35 »
Nem poénból használjuk annyira sokan a SA:MP Map Constructiont.
- Alig van objekt, ami ne menne sampban
- Gyorsabb
- Könnyebben kezelhetõ (aki már megszokta)
- Pontosabb
- Nincs benne olyan funkció, amit ne támogatna a SA-MP is.
A SA-MP nagyon nem támogatja az objektek átméretezését, csak ha játékosra csatolod õket. NPC-t lerakhatsz a 0,0,0-s koordinátára, és rácsatolhatod az objekteket, de az korlátozott (asszem) és elég necces is :D
A RemoveWorldObjectet viszont mindenféleképpen át lehet konvertálni kurta scriptjével, amit Rolux is belinkelt.

1073
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 23. - 14:21:33 »
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395496340\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


...
 
Köszi most csak 6 error jött elõ :DD
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(23) : error 001: expected token: \";\", but found \"enum\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(510) : error 017: undefined symbol \"split\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : error 012: invalid function call, not a valid address
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
sorok:
 
23.sorban->
enum dGunEnum
{
Float:ObjPos[3],
ObjID,
ObjData[2]
};
510. sorban
for(new g = 0; g < MAX_OBJ; g++)
{
fread(file, buffer);
split(buffer, FileCoords, \',\');<.. 510.sor ez
dGunData[g][ObjPos][0] = floatstr(FileCoords[0]);
dGunData[g][ObjPos][1] = floatstr(FileCoords[1]);
dGunData[g][ObjPos][2] = floatstr(FileCoords[2]);
dGunData[g][ObjData][0] = strval(FileCoords[3]);
dGunData[g][ObjData][1] = strval(FileCoords[4]);
574.sorban lévõ hiba:
if(strfind(Neve(playerid), \"_\", true) == -1 );
    {
        SendClientMessage(playerid,GREEN,\"Nem megfelelõ Név!\");
        format(string1,sizeof(string1),\"[KICK]%s Kickellve lett a rendszer általl,Indok:Helytelen név!\");
                SendClientMessageToAll(RED,string1);
                Kick(playerid);
    }

 

[/quote]
A 23. sor elõtt visszafele keresd meg az elsõ sort, amibe még van írva. Na, annak a végérõl hiányzik a \";\" jel. Azért 23-at írt, mert odáig kereste, de nem találta.
A split függvényed hiányzik. Ez hasonló az sscanfhoz, feldarabolja aszerint, ami megadsz, jelen esetben vesszõre darabolja.
Forrás: hivat. Wiki. Ott se tudják ki csinálta, de valami okosat sejtenek, mint Y_Less vagy DracoBlue.
 

// Author unknown. It was probably someone smart like [[user:DracoBlue|DracoBlue]] or [[user:Y_Less|Y_Less]].
stock split(const strsrc[], strdest[][], delimiter)
{
    new i, li;
    new aNum;
    new len;
    while(i <= strlen(strsrc))
    {
        if(strsrc == delimiter || i == strlen(strsrc))
        {
            len = strmid(strdest[aNum], strsrc, li, i, 128);
            strdest[aNum][len] = 0;
            li = i+1;
            aNum++;
        }
        i++;
    }
    return 1;
}

 
Az 574. sorban ez álljon:
 
if(strfind(Neve[playerid], \"_\", true) == -1);

 
Mondjuk ez alapján a Neve lehetne egy stock is ami csinálj egy stringet, lekéri bele a nevét és visszatér vele, de ha a többi helyen jó volt az stringnek, akkor inkább itt változtassunk, mint a többi 10.000 helyen. :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 23. - 14:32:04 )


 

 

Sziasztok!
Hogyan tudok létrehozni, vagy mivel tudok rajzolni lekerekített téglalap textdraw-t?
Mivel rajzolják az egyedi kilométeróra textdrawjait?
 
[/quote]
Hello ezzel elég könnyû :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=290640
 
[/quote]
Ezzel szerintem nem kapott választ a kérdésre. Habár az tény, hogy azzal meg lehet valósítan, sõt, a videóban is szerepel az ahhoz szükséges dolog, méghozzá a textúrák TD-ként felhasználása. Keresd meg azt a textúrát, amely a számodra szükséges lekerekített sarkú téglalap ábra, majd használd az textdraw-ként. Azt viszont sajnos én sem tudom megmondani, hogy melyik ez a textúra, bocsi. :confused:
 
[/quote]
Hivatalos fórumon találtam egy nagyon beteg megoldást erre (textúrával is megoldható, de én sem tudom a textúrákat):
Kinagyítasz egy o betût, aminek ugye kerek a sarka. Ezt pedig eltakarod pár téglalappal.
Eszméletlen, mit ki nem találnak.


Én meg mióta regisztráltam azon gondolkodom, minek a rövidítése a \"Dfoglalo\" szó.
 
Valahogy így (az ábráért + ötletért köszönet Vincének a hivatalos fórumról):
\"D57jL.jpg\"

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 23. - 14:45:40 )

Most én kérdeznék egy enyhén hosszú kérdést. Valaki el tudná nekem mondani röviden mi az az ORM? Annyit tudok (angolul) róla, hogy automatikusan létrehozza a queryket. Ez igaz? Akkor pár sorral elmenthetek egy több tíz információt tartalmazó enumot? Mert az nagyon jó lenne. Nem szeretném azt a hibát elkövetni, mint régebbi GM-jeimben.


Az elsõ dinis volt, lassan mentett, lassan töltött, átláthatatlan volt. R6-os mysql-re váltottam. Ahhoz volt tutorial, meg is értettem, amikor rá kellett jönnöm, hogy ez így nem mehet tovább, mert nem javítják már, nem frissítik, nem támogatják. Váltottam R7-re, ami gyorsabb volt, de alig értettem meg, és rájöttem, hogy az se frissül tovább. Ezután frissítettem R37-re, amihez szerencsére találtam egy normális példa gamemodot (az r6-hoz volt hivatalos példa GM is, újabbakhoz már nem lett csinálva), így abból megtanulhattam nagyjából jól az R37-et. Elég sokmindent elmentett már rendesen. Gondoltam, kijött az R38, frissítem is rá. Azzal soha többé nem tudott belépni, mert mindig kicrashelt a szerver, pedig recompiléztam is. Vissz*raktam az R37-et, azzal se ment. Most csináltam egy új gamemodot, ahol mindent átgondolok, nem akarok beleesni elõzõ hibáimba, miszerint \"áhh, majd kijavítom\". A fontosabb, bonyolultabb, nehezen megtalálható dolgokat átrakosgatom a régibõl, sok rendszert újraírok.
 
Szóval, megérné inkább orm-et használni? Mert ha tényleg olyan egyszerû, mint amilyennek tûnik...  8)

1074
Segítségkérés / TextDraw kérdés
« Dátum: 2014. március 23. - 14:01:14 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1395569452\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47313\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
    format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
    GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
    return 1;
}

 
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény
 
Off: Ehhez fixchars is kéne, nem?

1075
A tömbbõl a megfelelõ számú fegyvert kéred le esetleg?
Nézd át a hivatalos wikin az Arrays és Loops részeket.
A tömböket én röviden így mondanám el:



new cucc0,cucc1,cucc2,cucc3;

 
HELYETT
 
new cucc[4];

 
És ezt..
 

cucc0 = 37;
cucc1 = 52;

 
HELYETT
 

cucc[0] = 37;
cucc[1] = 52;

 
-vel adom meg.
Tehát a 5 különféle cuccot tárolhatunk.
VISZONT!
 
new cucc[2][5];

 
-tel, pedig 2 ember van, és mindkét embernek 5 cucca.
A számozást 0-tól kezdjük mindig.
Tehát a..
 
cucc[0][3] = 32;

-vel a 0. játékosunk 3. cuccát adjuk meg.
Ez a ciklusoknál lesz hasznos.
 
A ciklusokat pedig így magyaráznám:



Létrehozol egy változót, (ami általában i), és megcsinálsz egy mûveletet, majd ugyanezt a mûveletet addig ismétled, amíg a feltevésed igaz.
Pl.

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) //Amíg az i kisebb mint a maximum játékosszám (500 alapból)
    {
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; //Ha nincs csatlakozva a játékos akit éppen nézzünk, akkor hagyja ki az utána következõ dolgokat.
        GivePlayerWeapon(i, 24, 200);
    }
    return 1;

 
Ez mindenkinek ad egy dezit.
Miért?
Ez fut le: létrehozza az i-t, aminek 0 az értéke. Ha nincs ilyen játékos, kihagyja a dolgot. Ha van, ad neki fegyvert. Mivel vége a mûveletnek, hozzáad egyet az ihez, ami így 1 lesz. Ha nincs fent ilyen idjû játékos, akkor kihagyja, de ha van, ad neki dezit. És ezt megcsinálja 500-szor.
Mostmár érted? :D

1076
Kérdések, Segítség / Kompatibilitási problémák
« Dátum: 2014. március 23. - 09:08:10 »
A Win7-nél, ha rámész a parancsikonjára, nagyon-nagyon rejtett helyeken vannak jogosultsági beállítások amik alapból szinte a semmire vannak állítva. Tehát, ha XP-re felmásolsz egy setup.exét, akkor az még szinte a system32-be is tud írni, ha rendszergazda felhasználóban vagy. Windows 7-nél rendszergazdai fiókból rendszergazdaként futtatva SEM kapod meg ugyanazokat a jogokat, mint xP-n, és átállítani is elég nehézkes. Emellett a telepítési mappáról vedd le az írás védelmet. Ja, és az UAC-t (start menüben felhasználók felügyelete, de UAC-re is kiadja a keresõ) teljesen kapcsold ki (húzd le a csúszkáját).



Nekem is volt hasonló bajom a Metin2-vel, de hiába találtam meg, az volt a rejtély, hogy a program jogait hogy állítsam át, mert összr vissza az egész.

1077
Segítségkérés / TextDraw kérdés
« Dátum: 2014. március 23. - 08:56:13 »
Csinálj egy Textdrawot Zamaroth editorjával, másold be a mododba, és használd a TextDrawSetString függvényt :)

1078
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 22. - 14:34:50 »
Hiányzik belõle a Neve karakterlánc. Gondolom a játékos nevét akarja vele jelképezni.
Mod tetejére:
 

new Neve[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_NAME]

 
Hiányzik belõle a ProxDetector függvény. Itt van, ha nincs kedved megkeresni (forrás: fórum):
 

stock ProxDetector(playerid, Float:radius, string[], col1, col2, col3, col4, col5)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
new Float:ix, Float:iy, Float:iz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
foreach(Player, i)
{
        if(GetPlayerInterior(playerid) == GetPlayerInterior(i) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i))
        {
      GetPlayerPos(i, ix, iy, iz);
      cx = (x - ix);
      cy = (y - iy);
      cz = (z - iz);
      if(((cx < radius/16) && (cx > -radius/16)) && ((cy < radius/16) && (cy > -radius/16)) && ((cz < radius/16) && (cz > -radius/16)))
      {
          SendClientMessage(i, col1, string);
      }
      else if(((cx < radius/8) && (cx > -radius/8)) && ((cy < radius/8) && (cy > -radius/8)) && ((cz < radius/8) && (cz > -radius/8)))
      {
          SendClientMessage(i, col2, string);
      }
      else if(((cx < radius/4) && (cx > -radius/4)) && ((cy < radius/4) && (cy > -radius/4)) && ((cz < radius/4) && (cz > -radius/4)))
      {
          SendClientMessage(i, col3, string);
      }
      else if(((cx < radius/2) && (cx > -radius/2)) && ((cy < radius/2) && (cy > -radius/2)) && ((cz < radius/2) && (cz > -radius/2)))
      {
          SendClientMessage(i, col4, string);
      }
      else if(((cx < radius) && (cx > -radius)) && ((cy < radius) && (cy > -radius)) && ((cz < radius) && (cz > -radius)))
      {
          SendClientMessage(i, col5, string);
      }
   }
}
return 1;
}

 
Így már jóval kevesebb errorja lesz (remélhetõleg).
A SendAdminMessage csak akkor lenne lehetséges, ha van változód, ami tárolja az adott játékos adminszintjét.
A loose identitation warningok pedig csak azt kelzik, hogy nem jó számú tab van az adott sor elõtt.

1079
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 22. - 14:17:34 »
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395493293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Hellótok :DD
ezzel mi lehet a gond :|?
 
CMD:felvesz(playerid, params[])
{
     if(isnull(params))
     {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\");
         return true;
     }
 if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
     {
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1;
new GunID = GetPlayerWeapon(playerid);
new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
if(GunID > 0 && GunAmmo != 0)
{
new f = MAX_OBJ+1;
for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++)
{
if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0)
{
f = a;
break;
}
}
if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\");
RemovePlayerWeapon(playerid, GunID);
dGunData[f][ObjData][0] = GunID;
dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo;
GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]);
dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0);
new buffer[50];
format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer);
}
return 1;
}

 
valamiért kiakadrá az egész gamemodom
 
Bocs ha offolok, de kezdõ szememmel ebbõl annyi jön le, hogy ez egy /eldob parancs. Mit értesz az alatt, hogy kiakad? Pawn library mûködése leállt? Vagy erroros? Vagy lefut pawnoban, de a szervert crashelteti?
 
[/quote]arra hogy amikor berakom rögtön elõjön 22 hiba
[/quote]
Akkor írd hozzá az errorokat, amiket ír.

1080
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 22. - 13:39:52 »
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1395490434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok.
Akarok csinálni egy zene dialogot már minden megvan csak azt nem tudom hogyan kéne megjeleníteni a linket nincs kedvem mind a 40 zenének a nevét beleírni elég lenne ha csak az http link lenen ott  de nem jut semmi az eszembe hogy lehet ezt megcsinálni.
 
CMD:zene(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, Zene_Dialog , DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádiók\",\"és akkor itt meg jelenne a link\\nKikapcsolás\",\"Hallgatás\",\"Kilépés\");
return 1;
}

 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 
{
    if(dialogid == Zene_Dialog)
{
        if(listitem == 0) StopAudioStreamForPlayer(playerid), Msg(\"{FFFF00}Zeze kikapcsolása!\");
        if(listitem == 1) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}1\");
        if(listitem == 2) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket), Msg(\"{FFFF00}2\");
        if(listitem == 3) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}3);
    if(listitem == 4) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"d\"), Msg(\"{FFFF00}neve\");
    }
    return 1;
}   

 

Tárold egy tömbben õket, és a dialog elõhozásánál formázd bele a nevüket ;)

Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal