Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1066
Segítségkérés / Fájl sorainak lekérdezése« Dátum: 2014. március 25. - 14:39:05 »
És ha valamivel (pl. sscanf) feladarabolnád /n szerint?
Richard: Én is onnan néztem, ezen az elven csinálta, csak elavultabb megoldással. 1067
RP/RPG kérések / frakció kocsi ellenõrzés hiba« Dátum: 2014. március 25. - 07:44:51 »
Az én rendszerembe betöltöd, majd loopolod, de flashé a hosszas ifek helyett egy nagy switch lenne, amiben a jármû idje lenne.
Ott ugye a case-eket lehet tartományra is megadni, pl. case 0 .. 20 akkor indítsa be, ha a játékos frakciója maffia. Tehát:
És ebben másolgatod a caseket. Megjegyzés: a számok vesszõvel is elválaszthatók, abban az esetben csak adott idkre adod meg. Kombinálni is lehet õket. Példa:
Sok szerencsét, jó programozást! :thumbsup: 1068
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. március 24. - 22:08:47 »Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395681365\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok olyan kérdésem lenne az mitõl lehet , hogy felmegyek szerverre belépek a felhasználómba miután beléptem , a karakterem össze megy egy doboz alakú skinné és a felhõk felé száll :| és csak akkor éledek le ha meghalok :|Lespawnolod a játékost, de valamit elrontasz, ezáltal lesz ilyen bug. OnPlayerConnectnél TogglePlayerSpectating(playerid, 1); Amikor belép, akkor elõször TogglePlayerSpectating(playerid, 1); majd utána állíts spawn infot, utána spawnold le, utána állíts egyéb cuccokat, amit nem te, hanem a játék tárol, pl. fegyverskill. 1069
Segítségkérés / Leghatásosabb modlopás gátló« Dátum: 2014. március 24. - 13:58:19 »
A mod visszafejtésnek semmi értelme nincs.
Megszerzi valaki Tudvari modját, mire megy vele? Egy rakás cuccot tölt be az adatbázisból, amit nehéz lehetetlen megszerezni. Tehát az AntiAmx által összegányolt kódból nehezen fogja kivenni az adatbázisokat, habár ki lehet, de én pl. a sajátomból alig tudtam kivenni, ami rendszerezett is volt. Amiket tudnék ajánlani már leírták az elõttem szólók, habár nagyrészt azok sem adnak teljes biztonságot. IP és / vagy port védelem: kiszedhetõ, ha visszafejted. AntiDeAmx - nem próbáltam még, sokan azt mondják, kikerülhetõ, az ilyesmik körül nagy homály van. Aki annyira ért hozzá, annak nem is érné meg visszafejteni egy kódot, elveszteni a \"hírnevét\". - Mod Includeolás - nem próbáltam, valaki azt mondja beválik, valaki azt mondja egyátalán nem. Furcsa. Ha mindet összekombinálod, nem érhet sok baj. 1070
Segítségkérés / frakció kocsik ellenõrzése« Dátum: 2014. március 24. - 13:43:01 »
Mod tetejére:
enum eJarmAdat OnGameModeInit fölé: forward InditMotor(playerid); OnGameModeInit alá: ManualVehicleEngineAndLights(); A /motor parancsnál megnézed, helyes frakcióban van-e, legalább megvan-e a kellõ rangja, és csak akkor indítsa el a motort. Illetve, ha a jármûvének a motorja el van indítva, akkor leállítsa, ha nincs, akkor indítsa el. Ez a rendszer dinamikus, onnan töltöd bele a Frakciókocsikan, ahonnan jólesik. 1071
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. március 24. - 10:14:37 »Idézetet írta: tudvari date=1395652094\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nekem összesen csak 4 sor van benne,ami olyan 60 karakter lehet,és nem hibát ír ki,hanem csak egyszerûen leharapja az 5. sor felét.Lehet, hogy hülyeséget mondok, de nem lehet, hogy a \\n tagokkal együtt már több karakter, és emiatt már nem elég hosszú a karakterlánc hozzá? Próbálj meg \\t-t is használni. 1072
Segítségkérés / RemoveWorldObject« Dátum: 2014. március 23. - 17:01:35 »
Nem poénból használjuk annyira sokan a SA:MP Map Constructiont.
- Alig van objekt, ami ne menne sampban - Gyorsabb - Könnyebben kezelhetõ (aki már megszokta) - Pontosabb - Nincs benne olyan funkció, amit ne támogatna a SA-MP is. A SA-MP nagyon nem támogatja az objektek átméretezését, csak ha játékosra csatolod õket. NPC-t lerakhatsz a 0,0,0-s koordinátára, és rácsatolhatod az objekteket, de az korlátozott (asszem) és elég necces is A RemoveWorldObjectet viszont mindenféleképpen át lehet konvertálni kurta scriptjével, amit Rolux is belinkelt. 1073
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. március 23. - 14:21:33 »Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395496340\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszi most csak 6 error jött elõ :DD |