Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZSOLTI99

Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 117
1066
Segítségkérés / PPC modhoz új munka készítés
« Dátum: 2013. szeptember 14. - 19:57:01 »
Persze hogy le ...
PPC_Defines.inc
 
#define PCV_TruckerMatya                  9// nem tudom nálad hogy mint van sorba írd a kövi számot

 
PPC_Defloads
 
{\"MIT VISZEL\", false, 23.42, PCV_TruckerMatya, {Rakodás}, {Lerakodás}}, // LoadID  load szám ami következik

 
belemész PPC_Dialog.inc be
vannak ilyenek
 
Dialog_TruckerSelectJobMethod(playerid, response, listitem)
{
// Setup local variables
new ProductList[50], NumProducts, TotalLoadList[1000];
// Just close the dialog if the player clicked \"Cancel\"
if(!response) return 1;
// Select what to do after the player chose \"Select your own load\" or \"Auto assigned load\"
switch (listitem)
{
case 0: // Let the player choose his own load
{
   switch (GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid))) // Check the vehicle-model of the player to decide which loads the player can carry
   {
      case VehicleFlatbed, VehicleDFT30: // If the player\'s vehicle is a \"Flatbed\" or \"DFT-30\"
         ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerNoTrailer, NumProducts); // Build a list of products defined for truckers without a trailer
      case VehicleCementTruck: // If the player\'s vehicle is a \"CementTruck\"
         ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerCementTruck, NumProducts); // Build a list of products defined for truckers witha cement truck
              case VehicleBenson, VehicleYankee: // /Ide pedig mivel akarod vinni jármû pl most ezek vannak
         ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerMatya, NumProducts); //ide is definesbe
      case VehicleLineRunner, VehicleTanker, VehicleRoadTrain: // If the player\'s vehicle is a \"LineRunner\", \"Tanker\" or \"RoadTrain\"
      {
         switch (GetVehicleModel(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid)))) // Select the loads based on the trailer model of the player
         {
            case VehicleTrailerCargo, VehicleTrailerCargo2: // A cargo-trailer is attached
               ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerCargoTrailer, NumProducts); // Build a list of products defined for truckers with a cargo-trailer
            case VehicleTrailerOre: // An Ore-trailer is attached
               ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerOreTrailer, NumProducts); // Build a list of products defined for truckers with an ore-trailer
            case VehicleTrailerFluids: // A fluids-trailer is attached
               ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerFluidsTrailer, NumProducts); // Build a list of products defined for truckers with a fluids-trailer
         }
      }
   }
   // Build the List with product-names
   for (new i; i < NumProducts; i++)
      format(TotalLoadList, 1000, \"%s%s\\n\", TotalLoadList, ALoads[ProductList][LoadName]);
   // Let the player choose a load
      ShowPlayerDialog(playerid, DialogTruckerSelectLoad, DIALOG_STYLE_LIST, TXT_TruckerDialogSelectLoad, TotalLoadList, TXT_DialogButtonSelect, TXT_DialogButtonCancel);
}
case 1: Trucker_StartRandomJob(playerid); // Start a random trucker-job
}
return 1;
}
// Process the selected load and create the startlocation-dialog
Dialog_TruckerSelectLoad(playerid, response, listitem)
{
    // Setup local variables
new TotalStartLocList[1000], ProductList[50], NumProducts, ProductID, LocID;
// Just close the dialog if the player clicked \"Cancel\"
if(!response) return 1;
// First get the list of products again, so we can retrieve the selected load from it
switch (GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid))) // Check the vehicle-model of the player
{
case VehicleFlatbed, VehicleDFT30: // If the player\'s vehicle is a \"Flatbed\" or \"DFT-30\"
   ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerNoTrailer, NumProducts); // Build a list of products defined for truckers without a trailer
case VehicleCementTruck: // If the player\'s vehicle is a \"CementTruck\"
   ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerCementTruck, NumProducts); // Build a list of products defined for truckers witha cement truck
case VehicleBenson, VehicleYankee: //Ide pedig mivel akarod vinni jármû pl most ezek vannak
   ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerMatya, NumProducts); // ÉS amit a definesbe írtunk azt írjuk ide is
case VehicleLineRunner, VehicleTanker, VehicleRoadTrain: // If the player\'s vehicle is a \"LineRunner\", \"Tanker\" or \"RoadTrain\"
{
   switch (GetVehicleModel(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid)))) // Select the loads based on the trailer model of the player
   {
      case VehicleTrailerCargo, VehicleTrailerCargo2: // A cargo-trailer is attached
         ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerCargoTrailer, NumProducts); // Build a list of products defined for truckers with a cargo-trailer
      case VehicleTrailerOre: // An Ore-trailer is attached
         ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerOreTrailer, NumProducts); // Build a list of products defined for truckers with an ore-trailer
      case VehicleTrailerFluids: // A fluids-trailer is attached
         ProductList = Product_GetList(PCV_TruckerFluidsTrailer, NumProducts); // Build a list of products defined for truckers with a fluids-trailer
   }
}
}
// Store the selected LoadID in the player\'s account
APlayerData[playerid][LoadID] = ProductList[listitem];
ProductID = APlayerData[playerid][LoadID];
// Build a list of start-locations for this product
for (new i; i < 30; i++)
{
    // Get the location-id
    LocID = ALoads[ProductID][FromLocations];
    // Check if it a valid location-id (not 0)
    if (LocID != 0)
   format(TotalStartLocList, 1000, \"%s%s\\n\", TotalStartLocList, ALocations[LocID][LocationName]); // Add the location-name to the list
else
    break; // As soon as an invalid location-id has been found, stop adding entries to the location-list
}
// Ask the player to choose a start-location
ShowPlayerDialog(playerid, DialogTruckerStartLoc, DIALOG_STYLE_LIST, TXT_TruckerDialogSelectStartLoc, TotalStartLocList, TXT_DialogButtonSelect, TXT_DialogButtonCancel); // Let the player choose a starting location
return 1;
}

 
PPC_Truckingmission.inc
 
Trucker_SetRandomJob(playerid)
{
// If the player is the driver of the vehicle (GetPlayerVehicleSeat returns -1 if the player is not in a vehicle)
if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
// Check the vehicle-model of the player to decide which job the player can get
switch (GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)))
{
   case VehicleFlatbed, VehicleDFT30: // Select a random job from the routes that don\'t require a trailer and store the data for the player (Flatbed or DFT-30)
      return Trucker_SetRandomJobData(playerid, PCV_TruckerNoTrailer);
   case VehicleCementTruck: // Select a random job from the routes for cementtrucks and store the data for the player
         return Trucker_SetRandomJobData(playerid, PCV_TruckerCementTruck);
            case VehicleBenson, VehicleYankee: // Select a random job from the routes for cementtrucks and store the data for the player
         return Trucker_SetRandomJobData(playerid, PCV_TruckerMatya); //ide kell írni ezt amit definesbe egy csomag több jármvel tudol szállítai
   case VehicleLineRunner, VehicleTanker, VehicleRoadTrain: // If the player\'s vehicle is a \"LineRunner\", \"Tanker\" or \"RoadTrain\"
   {
      // Select a job based on the trailer model of the player
      switch (GetVehicleModel(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid))))
      {
         case VehicleTrailerCargo, VehicleTrailerCargo2: // Select a random job from the routes that require a cargo-trailer and store the data for the player
            return Trucker_SetRandomJobData(playerid, PCV_TruckerCargoTrailer);
         case VehicleTrailerOre: // Select a random job from the routes that require a ore-trailer and store the data for the player
            return Trucker_SetRandomJobData(playerid, PCV_TruckerOreTrailer);
         case VehicleTrailerFluids: // Select a random job from the routes that require a fluids-trailer and store the data for the player
            return Trucker_SetRandomJobData(playerid, PCV_TruckerFluidsTrailer);
      }
   }
}
}
// If no job could be set correctly, return 0
return 0;
}

 
utána bele mész PPC_PlayerCommand.inc ott rá keresel /work parancsra vagy /munka parancsa kinek mi van......
 
               if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
         {
            switch (GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)))
            {
               case VehicleFlatbed, VehicleDFT30, VehicleCementTruck, VehicleBenson, VehicleYankee: // ide vannak felsorolva mivel lehet vinni a fuvart dft stb...........
                  if (APlayerData[playerid][TruckerLicense] == 1) // Check if the player has acquired a truckers license
                     ShowPlayerDialog(playerid, DialogTruckerJobMethod, DIALOG_STYLE_LIST, \"{07aced}Válassz fuvart:\", \"{FFFF00}Manuális(te állítod be)\\r\\n{1500ff}Automata választás\", \"Oké\", \"Vissza\");
                  else
                      Trucker_StartRandomJob(playerid); // Start a random job
               case VehicleLineRunner, VehicleTanker, VehicleRoadTrain: // Player is driving a truck which needs a trailer
                  if(IsTrailerAttachedToVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid))) // Check if there is a trailer attached
                     if (APlayerData[playerid][TruckerLicense] == 1) // Check if the player has acquired a truckers license
                        ShowPlayerDialog(playerid, DialogTruckerJobMethod, DIALOG_STYLE_LIST, \"{07aced}Válassz fuvart:\", \"{FFFF00}Manuális(te állítod be)\\r\\n{1500ff}Automata választás\", \"Oké\", \"Vissza\"); //ez itt a menû
                     else
                         Trucker_StartRandomJob(playerid); // Start a random job
                  else
                      SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Elõször vegyél fel egy pótkocsit\");
               default: SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Szálj be egy kamionba\");
            }
         }
         else
                SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Szálj be egy kamionba\");
      }

1067
Segítségkérés / sscanf hiba
« Dátum: 2013. szeptember 13. - 22:20:03 »
hiányzik a_samp.inc npc.inc is ezért nem tudja olvasni nem találja

1068
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Real Map Editor Használata.
« Dátum: 2013. szeptember 13. - 16:54:04 »

Nos nekem olyan problémám van hogy win 8 alatt nekem nem fut hibát ír ki de friss driver van fent a videó kártyához
 
[/quote] Kompatibilitással próbáld meg ha úgy se akkor nem jó win 8 -ra

1069
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Adminrendszer Dialog
« Dátum: 2013. szeptember 13. - 16:45:00 »

Idézetet írta: suhurama - 2013. Szeptember 08. 17:24:29
    xD Ezek vagy ZCMD-sek vagy MySql-osak :D
Akkor írjál sajátot, nincs olyan admin rendszer amelyik nem ZCMD -s .. majdnem mindenki azt használja, az egyedi a legjobb.
 
[/quote]
 igaz  ;) ;)

1070
Szkript kérések / Jó pawno
« Dátum: 2013. szeptember 13. - 16:43:53 »

1071
Segítségkérés / objekt mozgatás!
« Dátum: 2013. szeptember 13. - 16:43:18 »
Na van egy ilyenem és ha közel megy a hídhoz akkor emelkedjen fel tudnál segíteni?
 
#include <a_samp>
new komp;
new bool: open = false;
public OnFilterScriptInit(  ) {
    komp = CreateObject(10771, 1102.7790527344, -951.53466796875, 43.581607818604, 0, 0, 1.99951171875); //Gondolom akkor tudod, hogy ide mit kell írni
    SetTimer( \"OnServerMoveGate\", 10000, true );
    return 1;
}
public OnServerMoveGate(  );
public OnServerMoveGate(  ) {
    if( !open ) {
        open = true;
        MoveObject(komp, 9824, 1102.779052, -951.534667, 43.581607, 5.0 ); //Nyitott pozícióra
    } else {
        open = false;
        MoveObject(komp, 9824, 1106.660888, -951.501281, 48.624282, 5.0 ); //Zárt pozícióra
    }
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 15. - 13:37:20 )

Valaki?

1072
Segítségkérés / objekt mozgatás!
« Dátum: 2013. szeptember 12. - 17:24:49 »
vagy az is jo ha lezarom az utat egy sorompoval le fel mozog az kész... már csak a kompot kell

1073
Szkript kérések / Valaki tud egy jo Kamionos gamemodot??
« Dátum: 2013. szeptember 11. - 20:56:58 »
PPC_Trucking Xhard Trucking Ultimate Trucking

1074
Segítségkérés / PPC modhoz új munka készítés
« Dátum: 2013. szeptember 11. - 20:09:57 »
Meg ezt is meg kell adni #define PCV_TruckerPacker                    9

1075
Kérdések, Segítség / web link
« Dátum: 2013. szeptember 11. - 19:24:31 »

Írta: dipsnark
« Dátum: Tegnap - 13:55:04 »
    Idézet beszúrása
 :laugh: szerinted az atw FTP-jére csak úgy rávarázsolódnak a zenéid vagy mi?
 
[/quote] xddddddddddd
már felmásoltam..........

1076
SA-MP: Szerverfejlesztés / SK Védelem
« Dátum: 2013. szeptember 11. - 19:14:12 »
Ez is csak egy pár soros code nem FS......

1077
Segítségkérés / Munka
« Dátum: 2013. szeptember 11. - 19:11:20 »
Miféle módba kellene vagy scriptbe?

1078
Segítségkérés / PPC modhoz új munka készítés
« Dátum: 2013. szeptember 11. - 19:10:19 »
Nincs definialva a PPC_Defines.inc be

1079
Szkript kérések / aduty rendszer
« Dátum: 2013. szeptember 10. - 15:44:30 »

    #include <a_samp>
#include <a_players>
     CMD:adminduty(playerid, params[])
    {
            if(PlayerInfo[playerid][AdminLevel] >= 1)
            {
                    if(PlayerInfo[playerid][AdminDuty] == false)
                    {
                            new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
                            GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                            string, sizeof(string), \" %s Adminszolgálatba lépett, ha segítség kell õt zaklasd\", name); //erre a sorra írja az errorokat
                            SendClientMessageToAll(BANNEDMESSAGE, string);
                            PlayerInfo[playerid][Adminduty] = Create3DTextLabel(\">> Adminszolgálatban! <<\", 0xFFFFFFFF,   30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
                            PlayerInfo[playerid][Adminduty2] = Create3DTextLabel(\">> Most ne üsd meg! <<\", 0xFFFFFFFF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
                            Attach3DTextLabelToPlayer(PlayerInfo[playerid][Adminduty], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
                            Attach3DTextLabelToPlayer(PlayerInfo[playerid][Adminduty2], playerid, 0.0, 0.0, 0.9);
                            PlayerInfo[playerid][AdminDuty] = true;
                            SetPlayerHealth(playerid, 9999999);
                            SendCommandToAdmins(playerid,\"/adminduty\");
                    }
                    else if(PlayerInfo[playerid][AdminDuty] == true)
                    {
                        new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
                            GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                            format(string, sizeof(string), \"Admin %s kilépett az adminszolgálatból ne zavard kérdésekkel!\", name);
                            SendClientMessageToAll(BANNEDMESSAGE, string);
                          Delete3DTextLabel(PlayerInfo[playerid][Adminduty]);
                          Delete3DTextLabel(PlayerInfo[playerid][Adminduty2]);
                            PlayerInfo[playerid][AdminDuty] = false;
                            SetPlayerHealth(playerid, 100);
                            SendCommandToAdmins(playerid,\"/adminduty\");
                    }
            }
            else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Minimum 1-es adminnak kell lenned ahhoz, hogy tudd használni ezt a parancsot!\");
            return 1;
    }

1080
Kérdések, Segítség / web link
« Dátum: 2013. szeptember 10. - 13:21:35 »
users.atw.hu/oldalad/mappa/zene.mp3
oldaladhoz mit kell írni? Nincs is oldalam.........

Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 117
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal