Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1066
Segítségkérés / IRl idõ« Dátum: 2011. december 29. - 15:23:52 »
Sziasztok,irl idõ-t csak új textdrawwal lehet csinálni amit mp-nként változtatunk a jelenlegi idõre?
1067
Segítségkérés / Mi a hiba ebben a parancsban?« Dátum: 2011. december 29. - 14:25:36 »
Ugyan az. (a CMD-s sor)
1068
Segítségkérés / Mi a hiba ebben a parancsban?« Dátum: 2011. december 29. - 13:23:38 »D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(517) : error 029: invalid expression, assumed zero 1069
Segítségkérés / Mi a hiba ebben a parancsban?« Dátum: 2011. december 29. - 13:12:03 »
igen,ha így jó: #include <zcmd>
1070
Segítségkérés / Mi a hiba ebben a parancsban?« Dátum: 2011. december 29. - 12:55:05 »
Nem értek a zcmd-hez,megírnád pls normálban?
amúgy az errorok: [pawn] D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(507) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(507) : error 017: undefined symbol \"cmd_bejelentes\" D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(507) : error 033: array must be indexed (variable \"-unknown-\") D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(507) : fatal error 107: too many error messages on one line[/pawn] 507 = CMD:bejelentes sor 1071
Segítségkérés / Mi a hiba ebben a parancsban?« Dátum: 2011. december 29. - 11:44:29 »
Sziasztok,írtam egy bejelentés parancsot,de van prá apró hibája,és ebben kérném segítségeteket.
A parancs úgy mûködne,hogy beírod /bejelentés Üdv mindenki,és akkor kiírja hogy Admin Tudvari : Üdv mindenkinek De helyette csak az elsõ szót írja ki,és ha annyit írok hog /bejelentés nem írja ki a használati utasítást,hanem azt hogy \"Tulaj Tudvari : \" [pawn]if (strcmp(\"/bejelentés\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (JatekosInfo[playerid][Admin] >= 1) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, SZURKE1, \"Használat: /bejelentés [szöveg]\"); return 1; } if(strlen(tmp)) { new adminszint[30]; if (JatekosInfo[playerid][Admin] == 1) {adminszint = \"Moderátor\";} else if (JatekosInfo[playerid][Admin] == 2) {adminszint = \"Admin\";} else if (JatekosInfo[playerid][Admin] == 3) {adminszint = \"Fõadmin\";} else if (JatekosInfo[playerid][Admin] == 4) {adminszint = \"Tulaj\";} new string[256]; //szoveg = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); //new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"%s %s: %s\", adminszint, nev, tmp); SendClientMessageToAll(SIKERES, string); printf(\"%s\", string); return 1; } } else //if (JatekosInfo[playerid][Admin] < 0) { //new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); printf(\"%s megpróbált bejelentést írni.\", nev); return 1; } }[/pawn] 1072
Segítségkérés / Restart után elromlik a pozíció/skin betöltés« Dátum: 2011. december 28. - 19:57:44 »
Sziasztok,
Csináltam egy regisztrációs rendszert,és utólag írtam hozzá a kort,és a nemet.Lentebb azt fogjátok látni,hogy regisztráció után még külön ki kell tölteni a kor és a nem beállítást,és ezzel a KezdoSkin,KezdoSpawn értéke 1 lesz,és késõbbi bejelentkezésnél átlépi a nem/kor beállítást.Csak az a baj,hogy ha regisztrálsz,a következõ restart után megzavarodik pozíció/skin betöltés,és nem kéri a nem/kor beállítását,de nem is rakja a régi helyére,hanem egy radom helyre. Remélem valaki rájön miért van ez.Nem biztos,hogy az alábbi sorok miatt lehet,ez csak 1 tipp,hát ha így már tudja valaki. [pawn]public OnPlayerSpawn(playerid) { if (JatekosInfo[playerid][KezdoSkin] == 0) { new string[128]; new randomhely = random(sizeof(RandomSpawn)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[randomhely][0], RandomSpawn[randomhely][1],RandomSpawn[randomhely][2]); if (JatekosInfo[playerid][Nem] == 0) { TogglePlayerControllable(playerid,0); format(string, sizeof string, \"Milyen nemû legyen \\n a karaktered?\"); ShowPlayerDialog(playerid, nemvalasztas, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nem\", string, \"Férfi\", \"Nõ\"); } else if(JatekosInfo[playerid][Kor] == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, kor, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kor\", \"Írd be hány éves\\nlegyen a karaktered.\", \"Rendben\", \"Mégse\"); } return 1; } else { SetPlayerSkin(playerid, JatekosInfo[playerid][skin]); SetPlayerPos(playerid, JatekosInfo[playerid][X], JatekosInfo[playerid][Y], JatekosInfo[playerid][Z]); } return 1; }[/pawn] Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 28. - 20:32:57 ) 1 hét után,de MEGOLDVA!!! 1073
Segítségkérés / Pozíció,skin lementés / adat lekérdezés« Dátum: 2011. december 28. - 12:24:35 »
ModeInit-re gondolsz,vagy csak oda,ahol az enumokat helyezem,színeket definiálom,forwardingok? ha teljesen az elejére rakom (ahova logikus) akkor jó sok error keletkezik,köztük az,hogy undefined symbol playerid,és hogy a script végére már eltûnik a hatása a definiált értékeknek.
[pawn] D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(57) : error 020: invalid symbol name \"\" D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(58) : error 017: undefined symbol \"playerid\" D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(58) : error 008: must be a constant expression; assumed zero D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(59) : error 017: undefined symbol \"playerid\" D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(59) : error 008: must be a constant expression; assumed zero D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(60) : error 017: undefined symbol \"playerid\" D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(60) : error 008: must be a constant expression; assumed zero D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(61) : error 017: undefined symbol \"playerid\" D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(61) : error 008: must be a constant expression; assumed zero D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(63) : error 008: must be a constant expression; assumed zero D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(417) : error 017: undefined symbol \"xp\" D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(439) : warning 219: local variable \"kovszint\" shadows a variable at a preceding level D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(440) : warning 219: local variable \"xpszukseges\" shadows a variable at a preceding level D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(465) : warning 219: local variable \"szint\" shadows a variable at a preceding level D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(626) : warning 219: local variable \"szint\" shadows a variable at a preceding level D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(919) : warning 219: local variable \"szint\" shadows a variable at a preceding level D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(929) : warning 219: local variable \"kovszint\" shadows a variable at a preceding level D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(930) : warning 219: local variable \"xpszukseges\" shadows a variable at a preceding level D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(1085) : warning 203: symbol is never used: \"\"[/pawn] Másikban is segíthettek 1074
Segítségkérés / Bejelentés parancs« Dátum: 2011. december 27. - 07:56:17 »
Bocsi,hogy most ilyen sok kérdést írok,csak elmegyek pár napra,és abban reménykedek,hogy amíg én nem gondolkodok rajta,valaki megoldja a problémámat
[pawn] if (strcmp(\"/bejelentés\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (JatekosInfo[playerid][Admin] >= 1) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, SZURKE1, \"Használat: /bejelentés [szöveg]\"); return 1; } else { new adminszint[30]; if (JatekosInfo[playerid][Admin] == 1) {adminszint = \"Moderátor\";} else if (JatekosInfo[playerid][Admin] == 2) {adminszint = \"Admin\";} else if (JatekosInfo[playerid][Admin] == 3) {adminszint = \"Fõadmin\";} else if (JatekosInfo[playerid][Admin] == 4) {adminszint = \"Tulaj\";} new string[256]; new szoveg; szoveg = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"%s %s: %s\", adminszint, nev, szoveg); SendClientMessageToAll(SIKERES, string); printf(\"%s\", string); return 1; } } else //if (JatekosInfo[playerid][Admin] < 0) { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); printf(\"%s megpróbált bejelentést írni.\", nev); return 1; } } [/pawn] Ez a bejelentés parancsom.Most már valamennyire sikerült kijavítanom a bugokat belõle,de még 1 mindig fennáll: Ha írok valamit akkor már látszodik a rang,és a nevem,de a szöveg amit írtam,az nem. Remélem valaki tud segíteni Üdv.: Tudvari 1075
Segítségkérés / Pozíció,skin lementés / adat lekérdezés« Dátum: 2011. december 27. - 07:50:57 »
Sziasztok,írtam egy pozíció,skin lementõt a regisztrációs szkriptemhez,de valami rossz benne.
Ha valaki regisztrál,akkor minden jól megy,de ha jön egy restart,akkor csak azoknak lesz jó a skin és pozicíó mentés akik a restart után regisztráltak.De igazából a mentés jó mert mindig a helyes adat van a .ini fájlban,csak a betöltés tönkremegy valamiért az olyan felhasználóknál akik restart elõtt regisztráltak :S [pawn] if(dialogid == belepes) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new nev[MAX_PLAYER_NAME]; if(strlen(inputtext) == 0) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof nev); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, belepes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\"); return 0; } GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/%s.ini\",nev); if(fexist(file)) { new jelszo = dini_Int(file, \"Jelszó\"); if(udb_hash(inputtext) != jelszo) { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Rossz jelszó!\"); Kick(playerid); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt.\", nev); } else { Belepve[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Pont\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Pénz\")); JatekosInfo[playerid][Halal] = dini_Int(file,\"Halálok Száma\"); JatekosInfo[playerid][Oles] = dini_Int(file,\"Ölések Száma\"); JatekosInfo[playerid][Munka] = dini_Int(file,\"Munka\"); JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(file,\"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(file,\"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(file,\"Z\"); JatekosInfo[playerid][XP] = dini_Int(file,\"Tapasztalat Pont\"); JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file,\"Szint\"); JatekosInfo[playerid][Leader] = dini_Int(file,\"Leader\"); JatekosInfo[playerid][Frakcio] = dini_Int(file,\"Frakció\"); JatekosInfo[playerid][Rang] = dini_Int(file,\"Rang\"); JatekosInfo[playerid][Kor] = dini_Int(file,\"Kor\"); JatekosInfo[playerid][Nem] = dini_Int(file,\"Nem\"); JatekosInfo[playerid][bann] = dini_Int(file,\"Bannolva\"); JatekosInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"Admin Szint\"); SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); printf(\"%s bejelentkezett!\", nev); TogglePlayerSpectating(playerid, 0); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new szint = JatekosInfo[playerid][szint]; new string2[128]; format(string2, sizeof string2,\"~y~Nev: ~w~%s ~y~Szint: ~w~%d ~y~Jatszott Orak:~w~\", nev, szint); new Text:infovonal; TextDrawSetString(infovonal, string2); TextDrawShowForPlayer(playerid, infovonal); // new xp = JatekosInfo[playerid][XP]; new string3[128]; new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1; new xpszukseges = kovszint*szintxp; format(string3, sizeof string3,\"~y~%d/%d\", xp, xpszukseges); new Text:xpcsik; TextDrawSetString(xpcsik, string3); TextDrawShowForPlayer(playerid, xpcsik); TextDrawTextSize(xpcsik, 483.0, 49.0); } } } } [/pawn] És másik kérdésem: VAn egy adat lekérdezõ parancsom (/adatok) aminél a kort,mindig 11-nek írja ki: [pawn] //new kor = JatekosInfo[playerid][Kor]; new szint = JatekosInfo[playerid][szint]; new halal = JatekosInfo[playerid][Halal]; new oles = JatekosInfo[playerid][Oles]; new rang = JatekosInfo[playerid][Rang]; new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1; new xpszukseges = kovszint*szintxp; format(string1,sizeof(string1), \"Név: %s | Kor: %d | Nem: %s | Munka: %s |\",nev, kor, nemszoveg, munkaszoveg); format(string2,sizeof(string2), \"Tapasztalat Pont: %d/%d | Szint: %d | Halál: %d |\", xp, xpszukseges,szint, halal); format(string3,sizeof(string3), \"Gyilkosság: %d | Frakció: %s | Rang: %d | Felhasználó: %s |\", oles, frakcioszoveg, rang, adminszoveg); SendClientMessage(playerid, SZURKE1, \"---------------------ADATOK---------------------\"); SendClientMessage(playerid, SZURKE1, string1); SendClientMessage(playerid, SZURKE1, string2); SendClientMessage(playerid, SZURKE1, string3);[/pawn] HA bent lenne a new kor és nem lenne // jel elõtte,akkor lehetséges hogy mindig az adott kort írná ki,de ha elveszem a //-t akkor: error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \"-integer value-\" Remélem tud valaki segíteni 1076
Segítségkérés / TextDraw - egymásra rakódás« Dátum: 2011. december 27. - 07:43:09 »
[pawn]
/*new Text:muszerfal; muszerfal = TextDrawCreate(200.0, 50.0, \"x\"); TextDrawUseBox(muszerfal, 1); TextDrawColor(muszerfal,0x12900BBF); TextDrawBoxColor(muszerfal, 0x12900BBF); TextDrawSetOutline(muszerfal,1); TextDrawBackgroundColor(muszerfal, 0x000000FF); TextDrawFont(muszerfal, 2); TextDrawAlignment(muszerfal, 2);*/ new Text:xpcsik; xpcsik = TextDrawCreate(548.500000000, 36.000000, \"x\"); TextDrawUseBox(xpcsik, 1); TextDrawColor(xpcsik,0x12900BBF); TextDrawBoxColor(xpcsik, 0x00000000); TextDrawSetOutline(xpcsik,1); TextDrawBackgroundColor(xpcsik, 0x00000000); TextDrawFont(xpcsik, 2); SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(101,722.3772,-1477.2856,5.4688,272.3814,0,0,0,0,0,0); TextDrawAlignment(xpcsik, 2); new Text:infovonal; infovonal = TextDrawCreate(0.0, 0.0, \"x\"); TextDrawUseBox(infovonal, 1); TextDrawColor(infovonal,0x12900BBF); TextDrawBoxColor(infovonal, 0x12900BBF); TextDrawSetOutline(infovonal,1); TextDrawBackgroundColor(infovonal, 0x000000FF); TextDrawFont(infovonal, 2); TextDrawAlignment(infovonal, 2);[/pawn] Sziasztok van ez a 3 textdraw.És azt vettem észre,hogy tök mind1 mit írok be a create helyére mert csak a scriptben az elsõnek az értékét veszi fel,jeleneesetben az xp-csíkot(mert a muszerfal ki van kapcsolva) és oda rak mindent.Ugyan így lemásolja a háttérszínét is az elsõnek a többi textdraw. Nem tudnátok segíteni? 1077
Segítségkérés / Mikor beteszek egy progress bar-t, a textdrawjaim rossz helyen vannak.« Dátum: 2011. december 27. - 07:32:38 »
Beraktam ezt a progress bart,de nem mér semmit,már füstöl a kocsi,de még mindig full sötét zöld az egész.
Egyébként nálam is ez a baj,beállítok neki egy értéket (textdrawnak) de mindig rápakolja a többire.Pedig teljesen máshol kéne lennie. 1078
Segítségkérés / hogyan lehet adatokat rakni egy textdraw ba?« Dátum: 2011. december 26. - 20:50:25 »
Csinálj elõször egy változót,amit a regisztrációs fájlban tárolhatsz.
Ha ez meg van akkor csínálj egy textdraw-ot bármi lehet a szövege,nálam pl.: x majd connecthez beírod hogy: [pawn]new oles = PlayerInfo[playerid][Olesek]; format(string, sizeof string,\"~y~Nev: ~w~%d\", oles); TextDrawSetString(textdrawneve, string);[/pawn] remélem érhetõ voltam,ha nem akkor írj és elmagyarázom részletesebben 1079
Segítségkérés / Textdraw probléma« Dátum: 2011. december 26. - 19:35:43 »
Sziasztok csináltam 3 textdraw-ot
[pawn] GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new szint = JatekosInfo[playerid][szint]; new string2[128]; format(string2, sizeof string2,\"~y~Nev: ~w~%s ~y~Szint: ~w~%d ~y~Jatszott Orak:~w~\", nev, szint); new Text:infovonal; TextDrawSetString(infovonal, string2); TextDrawShowForPlayer(playerid, infovonal); // new xp = JatekosInfo[playerid][XP]; new string3[128]; new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1; new xpszukseges = kovszint*szintxp; format(string3, sizeof string3,\"~y~%d/%d\", xp, xpszukseges); new Text:xpcsik; TextDrawSetString(xpcsik, string3); TextDrawShowForPlayer(playerid, xpcsik);[/pawn] [pawn]new Text:infovonal; infovonal = TextDrawCreate(0.0, 0.0, \"x\"); TextDrawUseBox(infovonal, 1); TextDrawColor(infovonal,0x12900BBF); TextDrawBoxColor(infovonal, 0x12900BBF); TextDrawSetOutline(infovonal,1); TextDrawBackgroundColor(infovonal, 0x000000FF); TextDrawFont(infovonal, 2); new Text:muszerfal; muszerfal = TextDrawCreate(580.0, 0.0, \"x\"); TextDrawUseBox(muszerfal, 1); TextDrawColor(muszerfal,0x12900BBF); TextDrawBoxColor(muszerfal, 0x12900BBF); TextDrawSetOutline(muszerfal,1); TextDrawBackgroundColor(muszerfal, 0x000000FF); TextDrawFont(muszerfal, 2); new Text:xpcsik; xpcsik = TextDrawCreate(700.0, 150.0, \"x\"); TextDrawUseBox(xpcsik, 1); TextDrawColor(xpcsik,0x12900BBF); TextDrawBoxColor(xpcsik, 0x00000000); TextDrawSetOutline(xpcsik,1); TextDrawBackgroundColor(xpcsik, 0x00000000); TextDrawFont(xpcsik, 2);[/pawn] [pawn] new i=0; new vehicle = GetPlayerVehicleID(i); new Float:jarmuhp; GetVehicleHealth(vehicle, jarmuhp); new string[128]; format(string, sizeof string,\"~y~Allapot: ~w~%.0f \", jarmuhp); new Text:muszerfal; TextDrawSetString(muszerfal, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, muszerfal);[/pawn] Ezekbõl a müszerfalnak akkor kellene megjelennie amikor kocsiba beszállunk,és azt szeretném,hogy a a dolgok az alábbiak szerint helyezkedjenek el: Csak az a baj hogy a fenti beállítások szerint,ha beszállok kocsiba akkor a csíknak csak egy kis része látható a monitor TETEJÉN,ahogy a képen is látható,és ha be van kapcsolva az xp mérõ akkor meg az kitakarja az infovonalat. (AZ infovonalat már sikerült jó helyre beraknom) tudom hogy a két szám x-et és y-t jelképez egy koordináta rendszerben,de nem tudom,hogy most ez derékszögû koor. rendszer vagy most mi van... Ha valaki gyorsan megnézné pls,hogy mit írjak be helynek,hogy ott legyenek ahol akarom,akkor nagyon hálás lennék. Ja és másik kérdés: Láttam,hogy be lehet állítani, hogy a textdraw transparency-je 0 legyen,vagyis semennyire se látszódjon át.Ezt hogy lehet megoldani? 1080
Segítségkérés / Autómatikus Mentés« Dátum: 2011. december 26. - 18:14:17 »
Köszi azóta már megcsináltam és most tesztelem az autó mentést, De köszi +1
Ui. SIKERÜÜÜÜÜÜLT! |