Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - CANNONN

Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 142
1051
Segítségkérés / Vízszint növelése
« Dátum: 2012. március 11. - 16:36:19 »
Szerintem mód.

1052
Szkript kérések / /bilincs /elenged /lecsuk /kienged
« Dátum: 2012. március 11. - 16:09:13 »
format(string, sizeof string, \"{00bbff}[RENDÕR,%s]:{008a20} Megbilincselte %s-t!!\", name, playerid);[/quote]
Ez így nem les jó, mert így az idjét fogja kiírni.
 

CMD:bilincs(playerid, params[])
{
       new giveplayerid, indok[128], name[MAX_PLAYER_NAME], name2[MAX_PLAYER_NAME];
if (sscanf(params, \"us\", giveplayerid, indok)) SendClientMessage(playerid, 0xa61515FF, \"Használat: /bilincs  <playerid> <indok>\");
else if (giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xa61515FF, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
else{
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof(name2));
format(string, sizeof string, \"{00bbff}[RENDÕR,%s]:{008a20} Megbilincselte %s-t! Indok: %s\", name, indok);
        SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);
        TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
       
            }
    return 1;
}
CMD:elenged(playerid, params[])
{
       new giveplayerid, name[MAX_PLAYER_NAME], name2[MAX_PLAYER_NAME];
       if (sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, 0xa61515FF, \"Használat: /elenged <playerid>\");
else if (giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xa61515FF, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
else{
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof(name2));
format(string, sizeof string, \"{00bbff}[RENDÕR,%s]:{008a20}elengedte %s-t!\", name, name2);
        SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);
        TogglePlayerControllable(giveplayerid,1);
          }
             return 1;
}
CMD:lecsuk(playerid, params[])
{
       new giveplayerid, name[MAX_PLAYER_NAME], name2[MAX_PLAYER_NAME];
if (sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, 0xa61515FF, \"Használat: /lecsuk [playerid]\");
else if (giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xa61515FF, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
else{
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof(name2));
format(string, sizeof string, \"{00bbff}[RENDÕR,%s]:{008a20} Börtönbe zárta %s -t [Perc: 1] [indok: %s]\", name, name2, indok);
        SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);
        SetPlayerPos(playerid,264.6288,77.5742,1001.0391);
        SetPlayerInterior(giveplayerid, 6);
        jailtimer[playerid] = SetTimerEx( \"jail\", 60000, false, \"i\", giveplayerid);
        TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
    }
}
return 1;
}

1053
Segítségkérés / Restart problémák
« Dátum: 2012. március 11. - 15:55:55 »
A screenlogban az a \"failed\" és a \"Félbeszakítva\" szöveg nem nagyon tetszik. :D

1054
Segítségkérés / ATM object nem jelenik meg
« Dátum: 2012. március 11. - 15:54:15 »
Tehát azért nem jó. Az úgy nem lesz jó, hogy át írod a koordinátákat. Mappolj autómatákat.

1055
Segítségkérés / Rendõrõknek nem jelzi a team chatet amit ir
« Dátum: 2012. március 11. - 15:50:58 »
Másold be külön a maffia és a rendõrök team chatét.

1056
Segítségkérés / Rendõrõknek nem jelzi a team chatet amit ir
« Dátum: 2012. március 11. - 15:39:12 »
if(text[0] == \'!\')
{
if(gTeam[playerid] == 0)
{
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(str, sizeof(str),\"[TeamChat] %s: %s\", pName, text[1]);
}
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(gTeam == 0)
{
SendClientMessage(i,0x00ff09AA, str);
}
}
return 0;
}

1057
Segítségkérés / Rendõrõknek nem jelzi a team chatet amit ir
« Dátum: 2012. március 11. - 15:33:36 »

if(text[0] == \'!\')
{
if(gTeam[playerid] == 0)
{
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(str, sizeof(str),\"[TeamChat] %s: %s\", pName, text[1]);
}
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(gTeam == 0)
{
SendClientMessage(i,0x00ff09AA, str);
}
}
return 0;
}

1058
Segítségkérés / Vízszint növelése
« Dátum: 2012. március 11. - 15:25:10 »
Ha jól tudom terveztek ilyen funkciót, végül abbamaradt.
De azért ne zárd a témát. Hátha tévedek.

1059
Segítségkérés / Restart problémák
« Dátum: 2012. március 11. - 15:22:46 »
Kell, hogy legyen valami a szerver logban.
Ha megnyitod, üres?

1060
Segítségkérés / help(skin)
« Dátum: 2012. március 11. - 15:02:36 »
Ezeket a public OnGameModeInit() alá rakd.
 

AddPlayerClass(1,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(2,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(269,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(270,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(271,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(272,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(47,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(48,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(49,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(50,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(51,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(52,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(53,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(54,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(55,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(56,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(57,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(58,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(68,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(69,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(70,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(71,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(72,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(73,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(75,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(76,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(78,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);   
AddPlayerClass(79,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(80,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(81,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(82,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(83,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(84,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(85,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(87,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(88,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(89,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(91,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(92,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(93,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(95,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(96,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(97,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(98,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(99,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,-1,-1,-1,-1,-1,-1);
AddPlayerClass(285,2213.0796,-2290.2375,14.7647,131.1158,0,0,0,0,0,0); // Waffenindustrie
AddPlayerClass(285,1561.6992,-1693.4529,5.8906,94.9040,0,0,0,0,0,0); // lspd-waka
AddPlayerClass(285,614.3272,-588.2339,17.2266,302.1656,0,0,0,0,0,0); // dillimore-waka
AddPlayerClass(285,-2154.6353,-2395.2505,30.6250,230.0629,0,0,0,0,0,0); // Angelpine Waka.
AddPlayerClass(285,-1330.4503,444.5432,7.1875,186.6881,0,0,0,0,0,0); // waka army sp
AddPlayerClass(285,-1590.5902,709.7076,-5.2422,280.1561,0,0,0,0,0,0); // SFPD Waka
AddPlayerClass(285,-1400.0674,2649.9473,55.6875,272.0245,0,0,0,0,0,0); // El Quebrados SD
AddPlayerClass(285,-222.8975,989.3585,19.6608,272.4240,0,0,0,0,0,0); // Fort Carson SD.
AddPlayerClass(285,207.2327,1865.4071,13.1406,126.2172,0,0,0,0,0,0); // Army HQ
AddPlayerClass(285,2279.6528,2429.8635,3.2734,39.3167,0,0,0,0,0,0); // LVPD-WAKA
AddPlayerClass(285,2296.5903,2451.3503,10.8203,267.7994,0,0,0,0,0,0); // LVPD-Eingang
AddPlayerClass(285,2296.7341,2468.7749,10.8203,267.1727,0,0,0,0,0,0); // LVPD-Garage Down
AddPlayerClass(285,2268.1565,2448.9045,3.5313,358.8814,0,0,0,0,0,0); // LVPD-Garage UP
AddPlayerClass(285,2282.3870,2423.1680,3.4766,175.2898,0,0,0,0,0,0); // LVPD-Waka-Eingang
AddPlayerClass(285,2102.6326,2257.5354,11.0234,89.6504,0,0,0,0,0,0); // LV Binco Eingang
AddPlayerClass(285,201.1442,1869.4277,13.1406,79.4292,0,0,0,0,0,0); // Army-HQ Waka Eingang
AddPlayerClass(285,-225.7624,983.9349,19.5689,183.1511,0,0,0,0,0,0); // Fort-Carson Waka Eingang
AddPlayerClass(285,-1390.5649,2648.9590,55.9844,268.5760,0,0,0,0,0,0); // El-Quebrados Waka Eingang
AddPlayerClass(285,-1390.0367,2638.4653,55.9844,2.2636,0,0,0,0,0,0); // El-Quebrados PD Eingang
AddPlayerClass(285,-1594.2013,716.2161,-4.9063,94.2529,0,0,0,0,0,0); // SFPD- WAKA eingang
AddPlayerClass(285,-1324.5989,449.9978,7.1875,175.7034,0,0,0,0,0,0); // Army SP- WAKA eingang
AddPlayerClass(285,-2374.2551,910.2149,45.4453,271.1801,0,0,0,0,0,0); // SF Binco
AddPlayerClass(185,-2161.9524,-2385.4373,30.6250,320.5460,0,0,0,0,0,0); // Angelpine SD Eingang
AddPlayerClass(185,-2148.7017,-2395.1597,30.7257,321.1727,0,0,0,0,0,0); // Angelpine Waka
AddPlayerClass(185,611.1174,-583.4984,18.2109,354.3147,0,0,0,0,0,0); // Dillimore Waka
AddPlayerClass(185,626.9653,-571.7768,17.9207,91.1355,0,0,0,0,0,0); // dillimore eingang
AddPlayerClass(185,2244.3298,-1665.0056,15.4766,169.2036,0,0,0,0,0,0); // ls Binco
AddPlayerClass(185,2340.1973,2458.4734,14.9688,6.9188,0,0,0,0,0,0); // LVPD Eingang
AddPlayerClass(185,-217.8380,979.1702,19.5041,88.0729,0,0,0,0,0,0); // Fort-Carson Eingang

1061
Segítségkérés / admin mikor ír a chatba eléje írja hogy admin
« Dátum: 2012. március 11. - 14:58:53 »
Leito. :D Ez a vírus ki fog rajtam.
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(Adminszolgalat[playerid] == true)
{
new str[200];
format(string,200,\"Admin: %s (id:%d)\", text, playerid);
SendClientMessageToAll(0xff0000AA, string);
return 0;
}
}

1062
Szkript kérések / /bilincs /elenged /lecsuk /kienged
« Dátum: 2012. március 11. - 14:57:25 »
Bõvítem.
Mód elejére.
 
new jailtimer[MAX_PLAYERS];

 
Parancsokhoz.
 
CMD:lecsuk(playerid, params[])
{
       new giveplayerid, ido, indok[128], string[128], name[MAX_PLAYER_NAME], name2[MAX_PLAYER_NAME];
if (sscanf(params, \"uds\", giveplayerid, ido, indok)) SendClientMessage(playerid, 0xa61515FF, \"Használat: /lecsuk [playerid] [ido] [indok]\");
else if (giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xa61515FF, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
else{
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof(name2));
format(string, sizeof string, \"{00bbff}[RENDÕR,%s]:{008a20} Börtönbe zárta %s -t [Perc: %d] [indok: %s]\", name, name2, ido, indok);
        SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);
        SetPlayerPos(playerid,264.6288,77.5742,1001.0391);
        SetPlayerInterior(giveplayerid, 6);
        jailtimer[playerid] = SetTimerEx( \"jail\", ido, false, \"i\", giveplayerid);
        TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
    }
}
return 1;
}

 

forward jail(playerid);
public jail(playerid)
{
KillTimer(jailtimer[playerid]);
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}

1063
Segítségkérés / fegyverbolt
« Dátum: 2012. március 11. - 14:52:24 »
Minden városban alapból van fegyverbolt.

1064
Segítségkérés / admin mikor ír a chatba eléje írja hogy admin
« Dátum: 2012. március 11. - 14:51:09 »

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(Adminszolgalat[playerid] == true)
{
new str[200];
format(string,200,\"Admin: %s (id:%d)\", text, playerid);
SendClientMessageToAll(0xff0000AA, string);
return 0;
}
}

1065
Segítségkérés / CT & T
« Dátum: 2012. március 11. - 14:49:52 »

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME], string[22];
switch (classid)
{
case:1
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[T]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
case:2
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[T]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
case:3
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[T]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
case:4
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[CT]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
case:5
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[CT]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
case:6
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string),\"[CT]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
}
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista
        AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 142
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal