Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1051
Segítségkérés / halálnál NE vonjon le 100$-t.« Dátum: 2011. december 18. - 21:48:10 »
OnPlayerDeath alá:
Ez SAMP bug. GivePlayerMoney(playerid, 100); 1052
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2011. december 18. - 21:19:15 »YSF - kurta999\'s version
Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=513499 Nem fogom nonstop itt is frissíteni a hozzászólást, úgyhogy ha az új dolgokra vagy kiváncsi, nézz be ide is. Sok frissítés után az angol fórumon rá kényszerültem, hogy nyissak a YSF-nek egy saját témát, hogy tudjam szerkeszteni a fõposztot. Névnek megtartom a YSF-et, mivel már mindenki ezt ismeri és énis megszoktam. A régi YSF-et itt érheted el. Dokumentációt a funkciókhoz megtalálod itt. Köszönet iFarbod-nak. Változtatások a régi YSF-he képest: - Támatogatja a következõ samp verziókat SA-MP 0.3z, 0.3z R2-2, 0.3z R3 és 0.3z R4 - 1000p verziókra nincs támogatás, de ha valakinek szüksége lenne rá, megcsinálom - Plugin akkor is befog töltõdni, ha ismeretlen a szerver verzió, csak a memória hacket használó funkciók nem fognak mûködni - Majdnem minden lehetséges dologhoz hozzáférsz a samp pool-okból, amikhez alapból nem volt lehetõséged - Hozzáadva a következõ eljárás OnPlayerEnterGangZone, OnPlayerLeaveGangZone - Játékos szinrkonizált adatai közül sok hasznos dolgot le tudsz kérni, amit alapból nem, pl sziréna be-e van kapcsolva, vonat sebesség, hydra reactor állása - Pluginba integrálva a Y_Less\'s Model Sizes függvénykönyvtár. - Újra hozzáadva a fájl funkciók - Javítva az AttachPlayerObjectToPlayer és hozzáadva az AttachPlayerObjectToObject - Javítva a GetWeaponName, és hozzáadva a követekzõk GetWeaponSlot, GetWeather. Frissítések R9 - Támogatja az újonnan megjelent 0.3z R4-et - Hozzáadva GetServerSettings - Hozzáadva IsPlayerSpawned - Hozzáadva IsPickupStreamedIn, Is3DTextLabelStreamedIn - Hozzáadva GetVehicleCab, IsVehicleOccupied, IsVehicleDead - Hozzáadva *HasVehicleBeenOccupied, *SetVehicleBeenOccupied - GetVehicleSpawnPos átnevezve GetVehicleSpawnInfo-ra - Javítva a laggok a szerverben, amit a YSF okozott - Javítva a GetPlayerColor(), már nem tér vissza 0-val, ha nem használtad a SetPlayerColor()-t - Scoreboard funckiók javítva linuxon Példák
Gravitáció állítása egy megadott játékosnak.
Egy meglévõ textdraw pozíciójának állítása egy sorral, nem kell újra létrehozni, csak felmutatni és át is van rakva. Ugye, hogy milyen egyszerû?
Lekéri, hogy mennyi idejde van a jármû lespawnolva és mennyi ideje nem ült benne senki. További példákért, nézd meg a YSF_examples.pwn-et. Telepítés: 1.) Le töltöd a legújabb kiadást, ki bontasz mindent a .rar fájlból a szervermappába. 2.) YSF-et belerakod a server.cfg-be Windows-on, \"plugins YSF.dll\"; Linux-on, \"plugins YSF.so\". 3.) YSF.inc-t belerakod a módba és újrafordítod. FONTOS, ha ezt kihagyod, crashelni fog. Mód tetejére be rakod a következõt #include <YSF> 4.) Mehet a szerver! Ha a plugin nem töltõdik be, szükséged lesz a Visual C++ Redistributable 2012 Update 4 x86-ra. http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679 Ha 64bites operáció rendszered van, akkor a 32bitest szintén fel kell raknod, mivel a samp server 32bites aplikáció és 32bites könyvtárakat igényel. Letöltés: https://github.com/kurta999/YSF/releases (Mindig a legújabb verzió) Jövõbeli tervek: - Per-player pickup rendszer - Load/Unload futás közben Új funckiók listája:
Köszönet Y_Less, OrMisicL, 0x688, Riddick94, Whitetiger, iFarbod, P3ti, Mellnik 1053
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vehicle Killer (Unoccupied Vehicle damage)« Dátum: 2011. december 17. - 00:44:45 »
Hát nem tudom, hogy ezt honnan másoldtad ki így O_o
Egyébként ez csak 0.3c R3/R4/R5-el megy, mivel 0.3d-ben már nem mozdulnak meg a kocsik ha rálõsz. ( Sajnos ) 1055
Segítségkérés / if(inputtext == dini_Int(fajl, "Jelszo")) másképp?« Dátum: 2011. december 15. - 22:10:33 »
[pawn]if(strval(inputtext) == dini_Int(fajl, \"Jelszo\"))[/pawn]
E: Gyorsabb voltál, amúgy jelen esetben ha udb_hash-et használ ( Legalábbis én azt vettem ki belõle, mivel számként olvassa be ), akkor a jelszó az szám. Ebben az esetben ez a megoldás a jó. De ha stringként van mentve, akkor Norbi megoldása a helyes. Lehet én látom rosszul, de nem így kéne? ( Most azt akarja szerintem ellenõrizni, hogy mikor helyes a jelszó, nempedig amikor nem az ) [pawn] if( !strcmp( dini_Get( fajl, \"Jelszo\"), inputtext ) ) [/pawn] 1056
Segítségkérés / Bugos object« Dátum: 2011. december 15. - 22:07:31 »
Hát ezt nem igazán értem, hogy mi nem látszódik, vagy hogyan van a leírásod alapján.
Amúgy ez úgy ahogy megoldható, csak az nem olyan egyszerû. Létre kell hozni CULL zónát, azon belül nem esik az esõ. Csak ezzel az a probléma, hogy ezt a játékosnak saját magának lekell tölteni és bele kelll írni egy IPL fájlba. ( Új IPL-et hiába hozol létre, mivel a SAMP nem tölti be a gta.dat-ot ) A szerver oldalon meg hiába hozod létre, mivel a SAMP nem támogatja az IPL fájlok módosítását, szóval ez nem olyan egyszerû. Ha létre is hoznád, nem tudom, hogy mennyi játékos töltené le csak azért, hogy ott ne legyen esõ. E: Bocs, már este van Amúgy az tényleg jobb megoldás mint ez, bár ez lenne a legjobb, csakhát.. Ha nemjó a kocka, akkor streamer pluginnal tudsz sokszögeket is kezelni 1057
Segítségkérés / Runtime error 19 ha nincs bent a plugin.. ha bent van crash.. Mi a baja?« Dátum: 2011. december 15. - 14:55:27 »
CNPC Csak 0.3a R8, 0.3b R2 & 0.3c-hez van Windowsra és Linuxra.
0.3d-re jelenleg nincs egyáltalán, szóval még szép, hogy crashel. 1058
Segítségkérés / streamer 0.3d 2.6 r27« Dátum: 2011. december 14. - 18:52:59 »
Annak szerintem nincs hozzá sok köze, mivel ha az nincs fent, akkor már bese tölti neked a plugint.
Próbáld meg a Streamer_UpdateEx-et az OnPlayerSpawn-hoz berakni, mást már sajnos nem igen tudok tanácsolni. 1059
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"« Dátum: 2011. december 14. - 18:51:31 »Idézetet írta: Yѕtee date=1323878271\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7838\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Mennyivel lesz jobb mint az elõzõ?YT-n van pár videó, nézz utána. A videó linkek a hivatalos oldalon a 30 és 40-es lapok között vannak. Szerintem elég tûrhetõ lesz azok alapján. E: Megjelent! Letölthet õ fõoldalról, az oldal elég nagy része még angol, de hamarosan le fogom Magyarra fordítani. 1060
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"« Dátum: 2011. december 14. - 13:31:14 »Idézetet írta: Yamazaki date=1323799742\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7838\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic 13. van és még a fórumon sincs linkEltolták 16.-ra. 1061
Segítségkérés / sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a dest« Dátum: 2011. december 13. - 21:58:18 »
Hát ennek így mennie kéne.
Nincs nagyon már tippem, hogy ez miért lehet. Esetleg nem lehet az, hogy a \'kulcs\' változó nem tömb? De ha tömb, akkor másold be az egész funkciót, ahol ez lefut. Abból többet ki tudnák szedni. 1062
Segítségkérés / sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a dest« Dátum: 2011. december 13. - 21:06:09 »
Akkor már csak az áll fent, hogy a változó, amibe beletöltöd, az nem tömb.
1063
Segítségkérés / sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a dest« Dátum: 2011. december 13. - 21:03:16 »
Igen, bár a size -helyett egy stringet kell írni.
Behelyettesíteni csak a Pre Processor-al tudsz, mivel ott stringnek kell lennie, nem lehet változó! [pawn]#define STR_SIZE 32 sscanf(params, \"s[\" #STR_SIZE \"]df\", string, integer, float);[/pawn] Vagy: [pawn]sscanf(params, \"s[32]df\", string, integer, float);[/pawn] 1064
Segítségkérés / valamiért kifagy a szerver« Dátum: 2011. december 13. - 18:36:00 »
Ez kliens crash, nem pedig szerver!
Ha leírnád azt is, hogy annál a pickupnál mit csinál, amikor felveszed, akkor többre tudnánk menni vele. 1065
Segítségkérés / Parancsra mindenkit kickeljen kivéve azt aki beírja.« Dátum: 2011. december 13. - 16:52:42 »
[pawn]
CMD:kickall(playerid, params[ ]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid) return 1; for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(i != playerid) { // Ha üzenetet akarsz nekik küldeni azoknak, akik kickelve lettek, akkor ide írd. Kick(i); } } // Üzenet a játékosnak, aki beírta, hogy minden játékost ki**szott a szerverrõl return 1; } [/pawn] E: Amúgy erre a megoldásra a foreach nemjó. Próbáltam, nekem nem kickelte a játékosokat. Biztos valami a lecsatlakozásnál bekeveredik. |