Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 184
1051
Segítségkérés / halálnál NE vonjon le 100$-t.
« Dátum: 2011. december 18. - 21:48:10 »
OnPlayerDeath alá:
Ez SAMP bug.
GivePlayerMoney(playerid, 100);

1052
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2011. december 18. - 21:19:15 »
YSF - kurta999\'s version
 
Eredeti téma:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=513499
Nem fogom nonstop itt is frissíteni a hozzászólást, úgyhogy ha az új dolgokra vagy kiváncsi, nézz be ide is.
Sok frissítés után az angol fórumon rá kényszerültem, hogy nyissak a YSF-nek egy saját témát, hogy tudjam szerkeszteni a fõposztot. Névnek megtartom a YSF-et, mivel már mindenki ezt ismeri és énis megszoktam. A régi YSF-et itt érheted el.
Dokumentációt a funkciókhoz megtalálod itt. Köszönet iFarbod-nak.
Változtatások a régi YSF-he képest:
- Támatogatja a következõ samp verziókat SA-MP 0.3z, 0.3z R2-2, 0.3z R3 és 0.3z R4 - 1000p verziókra nincs támogatás, de ha valakinek szüksége lenne rá, megcsinálom
- Plugin akkor is befog töltõdni, ha ismeretlen a szerver verzió, csak a memória hacket használó funkciók nem fognak mûködni
- Majdnem minden lehetséges dologhoz hozzáférsz a samp pool-okból, amikhez alapból nem volt lehetõséged
- Hozzáadva a következõ eljárás OnPlayerEnterGangZone, OnPlayerLeaveGangZone
- Játékos szinrkonizált adatai közül sok hasznos dolgot le tudsz kérni, amit alapból nem, pl sziréna be-e van kapcsolva, vonat sebesség, hydra reactor állása
- Pluginba integrálva a Y_Less\'s Model Sizes függvénykönyvtár.
- Újra hozzáadva a fájl funkciók
- Javítva az AttachPlayerObjectToPlayer és hozzáadva az AttachPlayerObjectToObject
- Javítva a  GetWeaponName, és hozzáadva a követekzõk GetWeaponSlot, GetWeather.
Frissítések
R9
- Támogatja az újonnan megjelent 0.3z R4-et
- Hozzáadva GetServerSettings
- Hozzáadva IsPlayerSpawned
- Hozzáadva IsPickupStreamedIn, Is3DTextLabelStreamedIn
- Hozzáadva GetVehicleCab, IsVehicleOccupied, IsVehicleDead
- Hozzáadva *HasVehicleBeenOccupied, *SetVehicleBeenOccupied
- GetVehicleSpawnPos átnevezve GetVehicleSpawnInfo-ra
- Javítva a laggok a szerverben, amit a YSF okozott
- Javítva a GetPlayerColor(), már nem tér vissza 0-val, ha nem használtad a SetPlayerColor()-t
- Scoreboard funckiók javítva linuxon
Példák
 
  • SetPlayerGravity


SetPlayerGravity(playerid, 0.001);

 
Gravitáció állítása egy megadott játékosnak.
 
  • TextDrawSetPos


TextDrawSetPos(myTextdraw, 320.0, 240.0);
TextDrawShowForAll(myTextdraw);

 
Egy meglévõ textdraw pozíciójának állítása egy sorral, nem kell újra létrehozni, csak felmutatni és át is van rakva. Ugye, hogy milyen egyszerû?
 
  • GetVehicleRespawnTick


new respawn = GetTickCount() - GetVehicleRespawnTick(vehicleid);
new occupied = GetTickCount() - GetVehicleOccupiedTick(vehicleid);

 
Lekéri, hogy mennyi idejde van a jármû lespawnolva és mennyi ideje nem ült benne senki.
További példákért, nézd meg a YSF_examples.pwn-et.
Telepítés:
1.) Le töltöd a legújabb kiadást, ki bontasz mindent a .rar fájlból a szervermappába.
2.) YSF-et belerakod a server.cfg-be
Windows-on, \"plugins YSF.dll\";
Linux-on, \"plugins YSF.so\".
3.) YSF.inc-t belerakod a módba és újrafordítod. FONTOS, ha ezt kihagyod, crashelni fog.
Mód tetejére be rakod a következõt
 
#include <YSF>

 
4.) Mehet a szerver!
Ha a plugin nem töltõdik be, szükséged lesz a  Visual C++ Redistributable 2012 Update 4 x86-ra.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679
Ha 64bites operáció rendszered van, akkor a 32bitest szintén fel kell raknod, mivel a samp server 32bites aplikáció és 32bites könyvtárakat igényel.
Letöltés:
https://github.com/kurta999/YSF/releases
(Mindig a legújabb verzió)
Jövõbeli tervek:
- Per-player pickup rendszer
- Load/Unload futás közben
Új funckiók listája:
 

// File functions
native ffind(const pattern[], filename[], len, &idx);
native frename(const oldname[], const newname[]);
// Directory functions
native dfind(const pattern[], filename[], len, &idx);
native dcreate(const name[]);
native drename(const oldname[], const newname[]);
// Server rule and other functions
native SetModeRestartTime(Float:time);
native Float:GetModeRestartTime();
native SetMaxPlayers(maxplayers);
native SetMaxNPCs(maxnpcs);
native SetPlayerAdmin(playerid, bool:admin); // Set player as RCON admin
native LoadFilterScript(scriptname[]); // difference between \"rcon loadfs\": Return -> True if success, false if not
native UnLoadFilterScript(scriptname[]); // ^
native GetFilterScriptCount();
native GetFilterScriptName(id, name[], len = sizeof(name));
#define CON_VARFLAG_DEBUG       1
#define CON_VARFLAG_READONLY    2
#define CON_VARFLAG_RULE        4
#define CON_VARFLAG_UNREMOVABLE 8
native AddServerRule(name[], value[], flags = CON_VARFLAG_RULE);
native SetServerRule(name[], value[]);
native ModifyFlag(name[], flags);
// Server settings
native GetServerSettings(&showplayermarkes, &shownametags, &stuntbonus, &useplayerpedanims, &bLimitchatradius, &disableinteriorenterexits, &nametaglos, &manualvehicleengine, &limitplayermarkers, &vehiclefriendlyfire, &Float:fGlobalchatradius, &Float:fNameTagDrawDistance, &Float:fPlayermarkerslimit);
// Nickname
native IsValidNickName(name[]);
native AllowNickNameCharacter(character, bool:allow);
native IsNickNameCharacterAllowed(character);
// Classes
native GetAvailableClasses();
native GetPlayerClass(classid, &teamid, &modelid, &Float:spawn_x, &Float:spawn_y, &Float:spawn_z, &Float:z_angle, &weapon1, &weapon1_ammo, &weapon2, &weapon2_ammo,& weapon3, &weapon3_ammo);
native EditPlayerClass(classid, teamid, modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:z_angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo);
// Timers
native GetActiveTimers();
// Per player things
native SetPlayerGravity(playerid, Float:gravity);
native Float:GetPlayerGravity(playerid);
native SetPlayerTeamForPlayer(forplayerid, playerid, teamid);
native GetPlayerTeamForPlayer(forplayerid, playerid);
native GetPlayerWeather(playerid);
native TogglePlayerWidescreen(playerid, bool:set);
native IsPlayerWidescreenToggled(playerid);
native GetSpawnInfo(playerid, &teamid, &modelid, &Float:spawn_x, &Float:spawn_y, &Float:spawn_z, &Float:z_angle, &weapon1, &weapon1_ammo, &weapon2, &weapon2_ammo,& weapon3, &weapon3_ammo);
native GetPlayerSkillLevel(playerid, skill);
native GetPlayerCheckpoint(playerid, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ, &Float:fSize);
native GetPlayerRaceCheckpoint(playerid, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ, &Float:fNextX, &Float:fNextY, &fNextZ, &Float:fSize);
native GetPlayerWorldBounds(playerid, &Float:x_max, &Float:x_min, &Float:y_max, &Float:y_min);
native IsPlayerInModShop(playerid);
native GetPlayerSirenState(playerid);
native GetPlayerLandingGearState(playerid);
native GetPlayerHydraReactorAngle(playerid);
native Float:GetPlayerTrainSpeed(playerid);
native Float:GetPlayerZAim(playerid);
native GetPlayerSurfingOffsets(playerid, &Float:fOffsetX, &Float:fOffsetY, &Float:fOffsetZ);
native GetPlayerRotationQuat(playerid, &Float:w, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native GetPlayerDialogID(playerid);
native GetPlayerSpectateID(playerid);
native GetPlayerSpectateType(playerid);
native SendBulletData(sender, hitid, hittype, Float:fHitOriginX, Float:fHitOriginY, Float:fHitOriginZ, Float:fHitTargetX, Float:fHitTargetY, Float:fHitTargetZ, Float:fCenterOfHitX, Float:fCenterOfHitY, Float:fCenterOfHitZ, forplayerid = -1);
native ShowPlayerForPlayer(forplayerid, playerid);
native HidePlayerForPlayer(forplayerid, playerid);
native IsPlayerSpawned(playerid);
// Scoreboard manipulation
native TogglePlayerScoresPingsUpdate(playerid, bool:toggle);
native TogglePlayerFakePing(playerid, bool:toggle);
native SetPlayerFakePing(playerid, ping);
// Pause functions
native IsPlayerPaused(playerid);
native GetPlayerPausedTime(playerid);
// Objects get - global
native GetObjectModel(objectid);
native Float:GetObjectDrawDistance(objectid);
native SetObjectMoveSpeed(objectid, Float:fSpeed);
native Float:GetObjectMoveSpeed(objectid);
native GetObjectTarget(objectid, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ);
native GetObjectAttachedData(objectid, &attached_vehicleid, &attached_objectid);
native GetObjectAttachedOffset(objectid, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ, &Float:fRotX, &Float:fRotY, &Float:fRotZ);
native IsObjectMaterialSlotUsed(objectid, materialindex); // Return values: 1 = material, 2 = material text
native GetObjectMaterial(objectid, materialindex, &modelid, txdname[], txdnamelen = sizeof(txdname), texturename[], texturenamelen = sizeof(texturename), &materialcoor);
native GetObjectMaterialText(objectid, materialindex, text[], textlen = sizeof(text), &materialsize, fontface[], fontfacelen = sizeof(fontface), &fontsize, &bold, &fontcolor, &backcolor, &textalignment);
// Objects get - player
native GetPlayerObjectModel(playerid, objectid);
native Float:GetPlayerObjectDrawDistance(playerid, objectid);
native SetPlayerObjectMoveSpeed(playerid, objectid, Float:fSpeed);
native Float:GetPlayerObjectMoveSpeed(playerid, objectid);
native Float:GetPlayerObjectTarget(playerid, objectid, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ);
native GetPlayerObjectAttachedData(playerid, objectid, &attached_vehicleid, &attached_objectid);
native GetPlayerObjectAttachedOffset(playerid, objectid, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ, &Float:fRotX, &Float:fRotY, &Float:fRotZ);
native IsPlayerObjectMaterialSlotUsed(playerid, objectid, materialindex); // Return values: 1 = material, 2 = material text
native GetPlayerObjectMaterial(playerid, objectid, materialindex, &modelid, txdname[], txdnamelen = sizeof(txdname), texturename[], texturenamelen = sizeof(texturename), &materialcolor);
native GetPlayerObjectMaterialText(playerid, objectid, materialindex, text[], textlen = sizeof(text), &materialsize, fontface[], fontfacelen = sizeof(fontface), &fontsize, &bold, &fontcolor, &backcolor, &textalignment);
// special - for attached objects
native GetPlayerAttachedObject(playerid, index, &modelid, &bone, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ, &Float:fRotX, &Float:fRotY, &Float:fRotZ, &Float:fSacleX, &Float:fScaleY, &Float:fScaleZ, &materialcolor1, &materialcolor2);
//n_ative AttachPlayerObjectToPlayer(objectplayer, objectid, attachplayer, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);
native AttachPlayerObjectToObject(playerid, objectid, attachtoid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ, SyncRotation = 1);
// RakNet ban functions
native ClearBanList();
native IsBanned(ipaddress[]);
// Raknet
native SetTimeoutTime(playerid, time_ms);
native GetMTUSize();
native GetLocalIP(index, localip[], len = sizeof(localip));
// vehicle functions
native GetVehicleSpawnInfo(vehicleid, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ, &Float:fRot, &color1, &color2);
native GetVehicleColor(vehicleid, &color1, &color2);
native GetVehiclePaintjob(vehicleid);
native GetVehicleInterior(vehicleid);
native GetVehicleNumberPlate(vehicleid, plate[], len = sizeof(plate));
native SetVehicleRespawnDelay(vehicleid, delay);
native GetVehicleRespawnDelay(vehicleid);
native SetVehicleOccupiedTick(vehicleid, ticks);
native GetVehicleOccupiedTick(vehicleid); // GetTickCount() - GetVehicleOccupiedTick(vehicleid) = time passed since vehicle is occupied, in ms
native SetVehicleRespawnTick(vehicleid, ticks);
native GetVehicleRespawnTick(vehicleid); // GetTickCount() - GetVehicleRespawnTick(vehicleid) = time passed since vehicle spawned, in ms
native GetVehicleLastDriver(vehicleid);
native GetVehicleCab(vehicleid);
native HasVehicleBeenOccupied(vehicleid);
native SetVehicleBeenOccupied(vehicleid, occupied);
native IsVehicleOccupied(vehicleid);
native IsVehicleDead(vehicleid);
// Gangzones - Global
native IsValidGangZone(zoneid);
native IsPlayerInGangZone(playerid, zoneid);
native IsGangZoneVisibleForPlayer(playerid, zoneid);
native GangZoneGetColorForPlayer(playerid, zoneid);
native GangZoneGetFlashColorForPlayer(playerid, zoneid);
native IsGangZoneFlashingForPlayer(playerid, zoneid);
native GangZoneGetPos(zoneid, &Float:fMinX, &Float:fMinY, &Float:fMaxX, &Float:fMaxY);
// Gangzones - Player
native CreatePlayerGangZone(playerid, Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy);
native PlayerGangZoneDestroy(playerid, zoneid);
native PlayerGangZoneShow(playerid, zoneid, color);
native PlayerGangZoneHide(playerid, zoneid);
native PlayerGangZoneFlash(playerid, zoneid, color);
native PlayerGangZoneStopFlash(playerid, zoneid);
native IsValidPlayerGangZone(playerid, zoneid);
native IsPlayerInPlayerGangZone(playerid, zoneid);
native IsPlayerGangZoneVisible(playerid, zoneid);
native PlayerGangZoneGetColor(playerid, zoneid);
native PlayerGangZoneGetFlashColor(playerid, zoneid);
native IsPlayerGangZoneFlashing(playerid, zoneid);
native PlayerGangZoneGetPos(playerid, zoneid, &Float:fMinX, &Float:fMinY, &Float:fMaxX, &Float:fMaxY);
// Textdraw - Global
native IsValidTextDraw(Text:textdrawid);
native IsTextDrawVisibleForPlayer(playerid, Text:textdrawid);
native TextDrawGetString(Text:textdrawid, text[], len = sizeof(text));
native TextDrawSetPos(Text:textdrawid, Float:fX, Float:fY); // You can change textdraw pos with it, but you need to use TextDrawShowForPlayer() after that
native TextDrawGetLetterSize(Text:textdrawid, &Float:fX, &Float:fY);
native TextDrawGetFontSize(Text:textdrawid, &Float:fX, &Float:fY);
native TextDrawGetPos(Text:textdrawid, &Float:fX, &Float:fY);
native TextDrawGetColor(Text:textdrawid);
native TextDrawGetBoxColor(Text:textdrawid);
native TextDrawGetBackgroundColor(Text:textdrawid);
native TextDrawGetShadow(Text:textdrawid);
native TextDrawGetOutline(Text:textdrawid);
native TextDrawGetFont(Text:textdrawid);
native TextDrawIsBox(Text:textdrawid);
native TextDrawIsProportional(Text:textdrawid);
native TextDrawIsSelectable(textdrawid);
native TextDrawGetAlignment(Text:textdrawid);
native TextDrawGetPreviewModel(Text:textdrawid);
native TextDrawGetPreviewRot(Text:textdrawid, &Float:fRotX, &Float:fRotY, &Float:fRotZ, &Float:fZoom);
native TextDrawGetPreviewVehCol(Text:textdrawid, &color1, &color2);
// Textdraw - Player
native IsValidPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:textdrawid);
native IsPlayerTextDrawVisible(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawGetString(playerid, PlayerText:textdrawid, text[], len = sizeof(text));
native PlayerTextDrawSetPos(playerid, PlayerText:textdrawid, Float:fX, Float:fY);
native PlayerTextDrawGetLetterSize(playerid, PlayerText:textdrawid, &Float:fX, &Float:fY);
native PlayerTextDrawGetFontSize(playerid, PlayerText:textdrawid, &Float:fX, &Float:fY);
native PlayerTextDrawGetPos(playerid, PlayerText:textdrawid, &Float:fX, &Float:fY);
native PlayerTextDrawGetColor(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawGetBoxColor(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawGetBackgroundCol(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawGetShadow(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawGetOutline(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawGetFont(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawIsBox(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawIsProportional(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawIsSelectable(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawGetAlignment(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawGetPreviewModel(playerid, PlayerText:textdrawid);
native PlayerTextDrawGetPreviewRot(playerid, PlayerText:textdrawid, &Float:fRotX, &Float:fRotY, &Float:fRotZ, &Float:fZoom);
native PlayerTextDrawGetPreviewVehCol(playerid, PlayerText:textdrawid, &color1, &color2);
// 3D Text - Global
native IsValid3DTextLabel(Text3D:id);
native Is3DTextLabelStreamedIn(playerid, Text3D:id);
native Get3DTextLabelText(Text3D:id, text[], len = sizeof(text));
native Get3DTextLabelColor(Text3D:id);
native Get3DTextLabelPos(Text3D:id, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ);
native Float:Get3DTextLabelDrawDistance(Text3D:id);
native Get3DTextLabelLOS(Text3D:id);
native Get3DTextLabelVirtualWorld(Text3D:id);
native Get3DTextLabelAttachedData(Text3D:id, &attached_playerid, &attached_vehicleid);
// 3D Text - Player
native IsValidPlayer3DTextLabel(playerid, PlayerText3D:id);
native GetPlayer3DTextLabelText(playerid, PlayerText3D:id, text[], len = sizeof(text));
native GetPlayer3DTextLabelColor(playerid, PlayerText3D:id);
native GetPlayer3DTextLabelPos(playerid, PlayerText3D:id, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ);
native Float:GetPlayer3DTextLabelDrawDist(playerid, PlayerText3D:id);
native GetPlayer3DTextLabelLOS(playerid, PlayerText3D:id);
native GetPlayer3DTextLabelVirtualW(playerid, PlayerText3D:id);
native GetPlayer3DTextLabelAttached(playerid, PlayerText3D:id, &attached_playerid, &attached_vehicleid);
// Menu
native IsMenuDisabled(Menu:menuid);
native IsMenuRowDisabled(Menu:menuid, row);
native GetMenuColumns(Menu:menuid);
native GetMenuItems(Menu:menuid, column);
native GetMenuPos(Menu:menuid, &Float:fX, &Float:fY);
native GetMenuColumnWidth(Menu:menuid, column, &Float:fColumn1, &Float:fColumn2);
native GetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, header[], len = sizeof(header));
native GetMenuItem(Menu:menuid, column, itemid, item[], len = sizeof(item));
// Pickups
native IsValidPickup(pickupid);
native IsPickupStreamedIn(playerid, pickupid);
native GetPickupPos(pickupid, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ);
native GetPickupModel(pickupid);
native GetPickupType(pickupid);
native GetPickupVirtualWorld(pickupid);
// Y_Less\'s model sizes inc
native GetColCount();
native Float:GetColSphereRadius(modelid);
native GetColSphereOffset(modelid, &Float:fX, &Float:fY, &Float:fZ);
// Callbacks
forward OnPlayerEnterGangZone(playerid, zoneid);
forward OnPlayerLeaveGangZone(playerid, zoneid);
forward OnPlayerEnterPlayerGangZone(playerid, zoneid);
forward OnPlayerLeavePlayerGangZone(playerid, zoneid);
forward OnPlayerPauseStateChange(playerid, pausestate);

 
Köszönet
Y_Less,
OrMisicL,
0x688,
Riddick94,
Whitetiger,
iFarbod,
P3ti,
Mellnik

1053
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vehicle Killer (Unoccupied Vehicle damage)
« Dátum: 2011. december 17. - 00:44:45 »
Hát nem tudom, hogy ezt honnan másoldtad ki így O_o
Egyébként ez csak 0.3c R3/R4/R5-el megy, mivel 0.3d-ben már nem mozdulnak meg a kocsik ha rálõsz. ( Sajnos )

1054
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2011. december 15. - 22:25:12 »

1055
Segítségkérés / if(inputtext == dini_Int(fajl, "Jelszo")) másképp?
« Dátum: 2011. december 15. - 22:10:33 »
[pawn]if(strval(inputtext) == dini_Int(fajl, \"Jelszo\"))[/pawn]
E: Gyorsabb voltál, amúgy jelen esetben ha udb_hash-et használ ( Legalábbis én azt vettem ki belõle, mivel számként olvassa be ), akkor a jelszó az szám. Ebben az esetben ez a megoldás a jó.
De ha stringként van mentve, akkor Norbi megoldása a helyes.
Lehet én látom rosszul, de nem így kéne? ( Most azt akarja szerintem ellenõrizni, hogy mikor helyes a jelszó, nempedig amikor nem az :D )
[pawn]
if( !strcmp( dini_Get( fajl, \"Jelszo\"), inputtext ) )
[/pawn]

1056
Segítségkérés / Bugos object
« Dátum: 2011. december 15. - 22:07:31 »
Hát ezt nem igazán értem, hogy mi nem látszódik, vagy hogyan van a leírásod alapján.
Amúgy ez úgy ahogy megoldható, csak az nem olyan egyszerû.
Létre kell hozni CULL zónát, azon belül nem esik az esõ.
Csak ezzel az a probléma, hogy ezt a játékosnak saját magának lekell tölteni és bele kelll írni egy IPL fájlba. ( Új IPL-et hiába hozol létre, mivel a SAMP nem tölti be a gta.dat-ot )
A szerver oldalon meg hiába hozod létre, mivel a SAMP nem támogatja az IPL fájlok módosítását, szóval ez nem olyan egyszerû.
Ha létre is hoznád, nem tudom, hogy mennyi játékos töltené le csak azért, hogy ott ne legyen esõ.
E: Bocs, már este van :D Amúgy az tényleg jobb megoldás mint ez, bár ez lenne a legjobb, csakhát..
Ha nemjó a kocka, akkor streamer pluginnal tudsz sokszögeket is kezelni :D

1057
CNPC Csak 0.3a R8, 0.3b R2 & 0.3c-hez van Windowsra és Linuxra.
0.3d-re jelenleg nincs egyáltalán, szóval még szép, hogy crashel.

1058
Segítségkérés / streamer 0.3d 2.6 r27
« Dátum: 2011. december 14. - 18:52:59 »
Annak szerintem nincs hozzá sok köze, mivel ha az nincs fent, akkor már bese tölti neked a plugint.
Próbáld meg a Streamer_UpdateEx-et az OnPlayerSpawn-hoz berakni, mást már sajnos nem igen tudok tanácsolni.

1059
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"
« Dátum: 2011. december 14. - 18:51:31 »
Idézetet írta: Yѕtee date=1323878271\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7838\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mennyivel lesz jobb mint az elõzõ? :o
Ha lényegesen akkor felrakom a IV-et.. de ha ugyan olyan minõség várható akkor nem is fáradok vele...
 
YT-n van pár videó, nézz utána.
A videó linkek a hivatalos oldalon a 30 és 40-es lapok között vannak.
Szerintem elég tûrhetõ lesz azok alapján.
E: Megjelent! Letölthet õ fõoldalról, az oldal elég nagy része még angol, de hamarosan le fogom Magyarra fordítani.

1060
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"
« Dátum: 2011. december 14. - 13:31:14 »
Idézetet írta: Yamazaki date=1323799742\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7838\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
13. van és még a fórumon sincs link :( :(
 
Eltolták 16.-ra.

1061
Hát ennek így mennie kéne.
Nincs nagyon már tippem, hogy ez miért lehet.
Esetleg nem lehet az, hogy a \'kulcs\' változó nem tömb? :D
De ha tömb, akkor másold be az egész funkciót, ahol ez lefut. Abból többet ki tudnák szedni.

1062
Akkor már csak az áll fent, hogy a változó, amibe beletöltöd, az nem tömb.

1063
Igen, bár a size -helyett egy stringet kell írni.
Behelyettesíteni csak a Pre Processor-al tudsz, mivel ott stringnek kell lennie, nem lehet változó!
[pawn]#define STR_SIZE 32
sscanf(params, \"s[\" #STR_SIZE \"]df\", string, integer, float);[/pawn]
Vagy:
[pawn]sscanf(params, \"s[32]df\", string, integer, float);[/pawn]

1064
Segítségkérés / valamiért kifagy a szerver
« Dátum: 2011. december 13. - 18:36:00 »
Ez kliens crash, nem pedig szerver!
Ha leírnád azt is, hogy annál a pickupnál mit csinál, amikor felveszed, akkor többre tudnánk menni vele.

1065
Segítségkérés / Parancsra mindenkit kickeljen kivéve azt aki beírja.
« Dátum: 2011. december 13. - 16:52:42 »
[pawn]
CMD:kickall(playerid, params[ ])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid) return 1;
   
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
   if(i != playerid)
   {
      // Ha üzenetet akarsz nekik küldeni azoknak, akik kickelve lettek, akkor ide írd.
      Kick(i);
   }
}
// Üzenet a játékosnak, aki beírta, hogy minden játékost ki**szott a szerverrõl
return 1;
}
[/pawn]
E: Amúgy erre a megoldásra a foreach nemjó. Próbáltam, nekem nem kickelte a játékosokat. Biztos valami a lecsatlakozásnál bekeveredik.

Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal