Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 85
1051
Segítségkérés / Checkpointok
« Dátum: 2011. december 30. - 11:39:29 »
Értem,köszi :D +1

1052
Segítségkérés / Nem saját név
« Dátum: 2011. december 30. - 11:09:54 »
Köszi,nincs error,majd kipróbálom az egyik haverommal.Ment a +

1053
Segítségkérés / Checkpointok
« Dátum: 2011. december 30. - 11:09:19 »
rp szerû modon dolgozok,és úttisztító munkánál nem ajánlott random checkpointokat beállítani,mert akkor levágják az utat annak érdekében,hogy hamarabb meg legyen.Gondolok arra hogy mész a jobb oldalon és szembe sávban van egy checkpoint,akkor csak áthajtasz gyorsa na másik sávba és megkapod a checkpointot.
meg lehet azt valahogy oldani,hogy ami az értéke a játékos változójának,annak megfelelõ checkpointot mutasson,még ha többször beírja /munka akkor is?
mert akkor meg lenen oldva a bugkihasználás.

1054
Segítségkérés / Nem saját név
« Dátum: 2011. december 30. - 10:59:15 »
Köszi,bocsi,csak azt hittem hogy 1 ember írt,így egybõl a legaljára mentem :D

1055
Segítségkérés / Checkpointok
« Dátum: 2011. december 30. - 10:58:26 »
Köszi mindent,
de lehet még sem használom fel,mert még nem tudom,hogy oldjam meg hogy ne lehessen kihasználni a mûködését.

1056
Segítségkérés / Nem saját név
« Dátum: 2011. december 30. - 10:55:05 »
úgy volt elõbb is,azért kérdeztem,hogy hát ha törölni kell,mert te nem írtad :S lehetséges hogy az a baj,hogy az összes olyan dolgot ami pl.: a broton textdrawra vonatkozik,azt átírtam borton[MAX_PLAYERS] -re?

1057
Segítségkérés / Nem saját név
« Dátum: 2011. december 30. - 09:57:37 »
az összes textdraw nevét átírtam textdrawnév[MAX_PLAYERS]-re,de most ez az error van az összesnél:
 
error 032: array index out of bounds (variable \"borton\")

 
vagy az a baj,hogy: new Text:xpcsik[MAX_PLAYERS]; ?

1058
Segítségkérés / Checkpointok
« Dátum: 2011. december 30. - 09:23:29 »
Ezt nem értem,bocsi.
Akkor cp-kbe bele kell raknom a cp-k koordinátáit,és meg kel számoznom,majd utána tudom létrehozni ezt:
[pawn](If cp[playerid] == 1)
                  [/pawn]
Kifejtenéd bõvebben kérlek?

1059
Segítségkérés / Nem saját név
« Dátum: 2011. december 30. - 09:19:48 »
[pawn]
muszerfal = TextDrawCreate(0.0, 600.0, \"x\");
TextDrawUseBox(muszerfal, 1);
TextDrawColor(muszerfal,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(muszerfal, 0x12900BBF);
TextDrawSetOutline(muszerfal,1);
TextDrawBackgroundColor(muszerfal, 0x000000FF);
TextDrawFont(muszerfal, 2);
TextDrawAlignment(muszerfal, 2);
xpcsik = TextDrawCreate(555.500000000, 100.000000, \"x\");
TextDrawUseBox(xpcsik, 1);
TextDrawColor(xpcsik,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(xpcsik, 0x00000000);
TextDrawSetOutline(xpcsik,1);
TextDrawBackgroundColor(xpcsik, 0x00000000);
TextDrawFont(xpcsik, 2);
TextDrawAlignment(xpcsik, 2);
infovonal = TextDrawCreate(0.0, 0.0, \"x\");
TextDrawUseBox(infovonal, 1);
TextDrawColor(infovonal,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(infovonal, 0x12900BBF);
TextDrawSetOutline(infovonal,1);
TextDrawBackgroundColor(infovonal, 0x000000FF);
TextDrawFont(infovonal, 2);
borton = TextDrawCreate(560.500000000, 120.000000, \"x\");
TextDrawUseBox(borton, 1);
TextDrawColor(borton,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(borton, 0x00000000);
TextDrawSetOutline(borton,1);
TextDrawBackgroundColor(borton, 0x00000000);
TextDrawFont(borton, 2);
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(101,722.3772,-1477.2856,5.4688,272.3814,0,0,0,0,0,0);
TextDrawAlignment(borton, 2);
datum = TextDrawCreate(560.0, 12.0, \"x\");
TextDrawUseBox(datum, 1);
TextDrawColor(datum,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(datum, 0x00000000);
TextDrawSetOutline(datum,1);
TextDrawBackgroundColor(datum, 0x000000FF);
TextDrawFont(datum, 2);
    TextDrawAlignment(datum, 2);
[/pawn]
ezt hogy érted? datum[playerid] vagy mire gondolsz? Bocsi,nem vettem észre akkor :S

1060
Segítségkérés / Nem értem!
« Dátum: 2011. december 30. - 09:18:15 »
[pawn]new string[256];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"%s elteleportált LS-be!\", nev);
SendClientMessageToAll(színkod,string);
return 1;[/pawn]
remélem segíthettem :D a színkód helyére egy szín kódját írd.

1061
Segítségkérés / Speedometer
« Dátum: 2011. december 29. - 23:25:10 »
Nekem is elküldenéd pls?

1062
Segítségkérés / Nem saját név
« Dátum: 2011. december 29. - 22:18:48 »
Sziasztok,egyik haverom feljött a szerveremre,
és a textdrawok adatai (név,xp,játszott óra,szint) helyett,az én adataimat látta.
Nem tudjátok mitõl lehet?
Amik közre játszhatnak:
Timer:
[pawn]public Frissites()
{
    new playerid;
    //new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new szint = JatekosInfo[playerid][szint];
new jatszottido = JatekosInfo[playerid][JatszottIdo];
new string2[128];
new string4[128];
format(string2, sizeof string2,\"~y~ Név: ~w~%s  ~y~Szint: ~w~%d ~y~Játszott Idõ:~w~ %d perc\", nev, szint, jatszottido);
TextDrawSetString(infovonal, string2);
new xp = JatekosInfo[playerid][XP];
new string3[128];
new bortonido = JatekosInfo[playerid][borton];
new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1;
new xpszukseges = kovszint*szintxp;
format(string3, sizeof string3,\"~y~%d/%d\", xp, xpszukseges);
TextDrawSetString(xpcsik, string3);
format(string4, sizeof string4,\"~y~Börtön: %d p\", bortonido);
TextDrawSetString(borton, string4);
}[/pawn]
Belépéskor textdrawok mutatása:
[pawn]                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                new szint = JatekosInfo[playerid][szint];
            new string2[128];
            format(string2, sizeof string2,\"~y~ Név: ~w~%s  ~y~Szint: ~w~%d ~y~Játszott Idõ:~w~ %d perc\", nev, szint, jatszottido);
            TextDrawSetString(infovonal, string2);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, infovonal);
            //
                new xp = JatekosInfo[playerid][XP];
                new bortonido = JatekosInfo[playerid][borton];
            new string3[128];
            new string4[128];
            new string5[128];
            new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1;
            new xpszukseges = kovszint*szintxp;
            format(string3, sizeof string3,\"~y~%d/%d\", xp, xpszukseges);
            TextDrawSetString(xpcsik, string3);
            format(string4, sizeof string4,\"~y~Börtön: %d p\", bortonido);
            TextDrawSetString(borton, string4);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, xpcsik);
            new ev,honap,nap;
            getdate(ev,honap,nap);
            format(string5, sizeof string5,\"~y~%d.%d.%d.\", ev, honap, nap);
            TextDrawSetString(datum, string5);
            TextDrawShowForAll(datum);
            TextDrawTextSize(datum, 483.0, 49.0);[/pawn]

1063
Segítségkérés / Checkpointok
« Dátum: 2011. december 29. - 20:29:43 »
Meg lehet valahogy oldani röviden,hogy egy megadott sorrendben következzenek egymás után a checkpointok?

1064
Segítségkérés / if kocsi model id-je = valami
« Dátum: 2011. december 29. - 18:42:57 »
Köszi,nem tudtam,hogy van GetVehicleModel :D

1065
Segítségkérés / if kocsi model id-je = valami
« Dátum: 2011. december 29. - 18:35:22 »
Sziasztok,
azt szeretném megoldani,hogy:
If játékos kocsijának a model-je = valami?
Ez azért így akarom megoldani és nem kocsi id-vel,mert ez állandó megoldás még akkor is,ha új kocsikat rakok be,vagy valamit megváltoztatok véletlenül az AddStaticVehicle sorrendjében.
Bocsi ha nem voltam érthetõ :D

Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal