Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [sdc]skyline

Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 89
1051
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. december 31. - 19:40:18 »
sziasztok!
annak a fának/falnak vagy minek mi az idje amibõl ki van mappolva itt a ház??
 

1052
Segítségkérés / SA:MP "double sided"
« Dátum: 2011. december 31. - 17:35:56 »
semmi inc, plugin? :(

1053
Segítségkérés / SA:MP "double sided"
« Dátum: 2011. december 31. - 16:39:09 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy SA:MP ba meg oldható-e a double sided \"Két Oldalas\" object?
Mert van a CJ_SPORT_WALL és annak csak egy oldala van a másik átlátszó, és nem szeretnék/szeretnénk szenvedni a folyamatos másolással, hogy legyen másik oldala is.
Elõre is köszönöm a segítséget!

1054
Segítségkérés / GarHouse
« Dátum: 2011. december 28. - 16:14:06 »
azért mert eredeti interiorokba rak be ahol ki lehet menni, meg oldás:
OnGameModeInit alá:
[pawn]DisableInteriorEnterExits();[/pawn]

1055
Segítségkérés / Pozíció,skin lementés / adat lekérdezés
« Dátum: 2011. december 28. - 15:02:55 »
hát akkor nem itt lesz a baj, szerintem

1056
Segítségkérés / "SERVER : Unknow command"
« Dátum: 2011. december 28. - 11:58:25 »
házi szerver:
nézd meg a consulba(fekete ablak) hogy be loadolja e a scripteket
hostos:
ugyan ezt log ba

1057
Segítségkérés / "SERVER : Unknow command"
« Dátum: 2011. december 28. - 09:29:02 »
A Szerverbe egy megadott darab számú FS -t lehet belerakni, ha többet raksz azok már nem mûködnek(ilyen 10-15 FS a max azthiszem)

1058
Segítségkérés / kocsik mta
« Dátum: 2011. december 27. - 20:58:35 »
convertáld itt: ConvertFfs

1059
Segítségkérés / Ha berakok egy modellt,mindenki azt a modellt látja
« Dátum: 2011. december 27. - 18:35:11 »
kurta ez a szerver mappájába kell be rakni a dff txd stb fájloakt és azt scriptbe be írni és csak klinis kell azt csá?

1060
Segítségkérés / Ha berakok egy modellt,mindenki azt a modellt látja
« Dátum: 2011. december 27. - 16:05:15 »
ez nem lehetséges

1061
Segítségkérés / Mi lehet a Hiba? Pawno gondok
« Dátum: 2011. december 27. - 16:04:11 »
szerintem meg windows 7 van neki, és ilyenkor jobb klik futtatás rendszergadakénz(nekem is volt iylen)

1062
Segítségkérés / 50 ponttol parancs hasznalas hogyan?
« Dátum: 2011. december 27. - 16:02:51 »
tess
[pawn]#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if(GetPlayerScore(playerid)<50) /*lekrédezzük mennyi pontja van*/ return /*ha nincs rá elég pontja üzenetet küldünk neki:*/ SendClientMessage ( playerid, 0xFB0000FF, \"HIBA: Nincs elég pontod hogy használhasd ezt a parancsot!\" ) ;
   if(GetPlayerScore(playerid)<50) /*lekrédezzük mennyi pontja van*/ return /*ha elég pontja van rá: itt egy fegyvert adunk neki:*/ GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]

1063
Segítségkérés / Mi lehet a Hiba? Pawno gondok
« Dátum: 2011. december 27. - 15:53:30 »
milyen windowsod van?

1064
Segítségkérés / MTA segitség!
« Dátum: 2011. december 27. - 15:35:08 »
Alt + -- > <-- fel, le nyilak illlertve Page UP PageDown
Ha Alt al nem jó probáld a Shiftet vagy a Ctrl -t!

1065
Segítségkérés / ProgressBar
« Dátum: 2011. december 27. - 13:01:04 »
Sziasztok csináltam egy ilyen progress bar -t
tegnap még jó volt de nem tudom ma mért nem megy, a timerek lefutnak mert eltûnik egy kis idõ után a bar de viszont nem akarja frissíteni õket nem tudom mért
kód:
[pawn]#include <a_samp>
#include <progress>
new Bar:FPB[MAX_PLAYERS];
forward Varakozas(playerid);
forward Varakozas2(playerid);
forward Varakozas3(playerid);
forward Varakozas4(playerid);
forward Varakozas5(playerid);
forward Varakozas6(playerid);
forward Varakozas7(playerid);
forward Varakozas8(playerid);
forward Varakozas9(playerid);
forward Varakozas10(playerid);
forward ObjLerak(playerid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/fegyverek\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    FPB[playerid] = CreateProgressBar(471.00, 406.00, 151.50, 5.19, 0x00FF00FF, 100.0);
    ShowProgressBarForPlayer(playerid, FPB[playerid]);
        SetProgressBarValue(FPB[playerid], 50.0);
       UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
   SetTimer(\"Varakozas\", 1000, false);
   return 1;
}
return 0;
}
public Varakozas(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 10.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas2\", 3000, false);
}
public Varakozas2(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 20.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas3\", 3000, false);
}
public Varakozas3(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 30.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas4\", 3000, false);
}
public Varakozas4(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 40.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas5\", 3000, false);
}
public Varakozas5(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 50.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas6\", 3000, false);
}
public Varakozas6(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 60.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas7\", 3000, false);
}
public Varakozas7(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 70.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas8\", 3000, false);
}
public Varakozas8(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 80.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas9\", 3000, false);
}
public Varakozas9(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 90.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas10\", 3000, false);
}
public Varakozas10(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 100.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"ObjLerak\", 3000, false);
}
public ObjLerak(playerid)
{
DestroyProgressBar(FPB[playerid]);
return 1;
}[/pawn]
elõre is köszönöm!
UI.: Van egy TextDraw is a szerverembe, de ha azt kiveszem akkor se megy

Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 89
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal