Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Enigma

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26
106
A másik meg az hogy 20 éve abbahagytuk már.

107
Archívum / ScoreGaming
« Dátum: 2017. április 06. - 18:43:12 »
Frissen regisztráltnál nemlehet tudni hogy mit gondol komolyan meg mit nem. Sok olyan van aki felregisztrál és valhallát istenít.

108
Archívum / ScoreGaming
« Dátum: 2017. április 06. - 18:40:05 »
Igaza van egyébként, ez messze van tőle. 90%-ban nem ők csinálták. Mezei Open Source.

109
Senki sem szidott.

110
Értelmesre sikerült a megszólalás. Gondolom abba a kategóriába tartozol amiről beszéltem.

111
Szóval sem mondtam soha senkinek sem hogy én normális vagyok, mivel mindenkinek mást jelent az hogy normális.

112
Idézetet írta: impreZZa date=1491488866


   
      Tehát, ha valaki programozó, akkor nem lehet normális?
   
   
      Egy „programozó”, aki még nem alkotott maradandót (hasznos szoftver stb.) és/vagy nem helyezkedett még el cégnél (dolgozik -> adózik), és még közösségbe sem jár, miért nem felesleges? Mivel ér többet, mint holmi undorító átlagember?
   
   
      Nem muszáj itt folytatni, csak érdekelne, miért vagy ezen a véleményen.
   


Mi az hogy normális? Minden embernek mást jelent a normális. Nekem az a normális, hogy nem járok közösségbe, emberek közé, így automatikusan azt ítélem el, aki számomra nem \"normális\", tehát nem olyan mint én.
 
Nyílván neked mást jelent a normalitás.
 
Aki programozó, és bulizni jár, az általában díszprogramozó. Aki meg tényleg vágja, és úgy is eljár közösségbe bulizni meg szocializálódni, azzal meg nem lehet mit csinálni. Sosem találkoztam még ilyennel.

113
Segítségkérés / PM rendszer
« Dátum: 2017. április 01. - 23:08:43 »
text helyett ...-t raksz argumentumként, majd a function bodyba:
 

local message = table.concat({...}, \" \")

 
 

114
Segítségkérés / Kilépésnél mentés
« Dátum: 2017. március 27. - 18:46:08 »
Tegyük hozzá azt is, hogy amikor egy játékos lelép, a resource leáll, tehát az onClientResourceStop ugyanúgy triggerelődik.

115
Inkább azt mondanám hogy azokat ítélem el akik kijárnak, szociális életet élnek, emberekkel érintkeznek, De igen, azt végképp rühellem ha egy programozó bulizik és úgy él mint az átlagember. Nem összeegyeztethető részemről.
 
Egyrészt mert nem tudom megérteni minek kell bulizni, meg azt hogy miért jó, másrészt meg aki úgy él mint egy átlagos ember, az számomra teljesen felesleges. Undorodok az ilyenektől.

116
Idézetet írta: Ben date=1490606007


   
      Ennyi erővel a túl idős scripter sem jó, mert az alkohol rombolja az agyat
   


Nyílván magadból indulsz ki, mint tipikus hétvégén bulizó egyén.
 
Számomra a programozás és a bulizás nem összeegyeztethető. Aki bulizik az számomra felesleges életforma.
 
Aki programozik remélhetőleg rendelkezik annyi ésszel hogy nem bulizik. Aki meg bulizik, az remélhetőleg nem szennyezi a programozókat a felesleges létezésével.

117
Baromság amit mondtál. Egy átlagos 12-13 éves nem rendelkezik még olyan agyi kapacitással hogy a programozást megértse, felfogja. Nyílván vannak kivételek, de ezeket a kivételeket nem MTA szervereknél fogod megtalálni.

118
Kérdések, Segítség / Többjátékosmód az alapjaitól?
« Dátum: 2017. március 26. - 17:16:33 »
Hát igen. Nem foglalkoztam sose ilyen dolgokkal, nem az én világom semmi olyan ami játékokkal kapcsolatos.

119
Kérdések, Segítség / Többjátékosmód az alapjaitól?
« Dátum: 2017. március 24. - 11:02:43 »
Nagy valószínűséggel kód injection történik. Az alapjáték elindul, a kliens pedig belenyom egy C vagy Assembly kódrészletet, ami legalább arra elég, hogy a kliens és az alapjáték tudjon kommunikálni. Gondolok itt eventrendszerre, Lua, Squirrel, Python, vagy akármelyik másik scriptnyelv interpreterére. Aztán a szerverre kapcsolódás megtörténik, az adatokat leküldi a socket, feldolgozza. Valószínűleg az adat hasonlóképpen érkezik:
 
Szerver -> Kliens -> Játék
 
Ebben nem vagyok biztos, de viszonylag ésszerű, hogy a játék és a kliens egy IPC socketen kommunikálnak, tehát ebből következendő hogy az alapjátékba belekerül egy olyan kódrészlet ami kapcsolódik az IPC sockethez és vár arra hogy kapjon valamit. Ezek a kliens eventjei. Kapcsolódás szerverre, beállítások változtatása, szerverről jövő adatok, stb.
 
 
 
Nagyjából ennyi. Nem vagyok játékprogramozás szakértő, mivel egyáltalán nem érdekelnek a játékok, de nagyon sok low level programozási tudás kell hozzá, kezdve Cnél és az Assemblynél. Illetve nem árt ha van fogalma az embernek a networkingről. Packetek, TCP, UDP, socketek, stb stb.

120
Segítségkérés / Tárolás
« Dátum: 2017. március 22. - 11:09:43 »
Komoly programozói körökben az xmlt már nagyon kevesen használják. A JSON-t könnyebb parseolni, tekintve hogy csak egy Javascript objectről beszélünk.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal