Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
hát nem akarok megsérteni senkit de ez a szerver egy szégyen a szégyenek között.... nemrég voltam fent, az autókereskedésben össz van 3db kerékpár(mert akit kérdeztek ez nem mondta meg h kell berakni több kocsi, mert tudom h kérdezték xD), pff direkt elkezdtem ugyebár floodoltatni a lottó kihúzát: először az ismerősöm majd engem KICKELTEK(!) mégpedig HACKER indokkal, azért ez mimár? nem is értem ha ilyen okosak hogy nem tudank kocsit rakni az autókerbe akor hogy sikerült nekik az OMV(bár az se túl szép de hagyjuk ) először talán ki kéne ismerni a modot(hamár lusták(és nokedlik) vagyunk saját mod írásához) mielőtt megnyitjuk vele a szervert.... ennyi.. és még csodálkoznak az emberek hogy miért tart a magyar rp ott ahol... elég körül nézni a szerverek között see,defensive,goudlyne,malibu, ennyi ezt ismerik nagyon ritka az egyedi mod
Sziasztok! Elkezdtem írogatni egy modot, és mysql-al szeretné menteni.... csakhogy nem vagyok túl jó mysql-ban na mind1 találtam egy jó tutorialt YT-n és azalapján megcsináltam. Ezzel eddig nincs gond, csakhogy betöltésnél egyszerűn nem csinál semmit, majd leáll a szerver. Fogalmam nincs miért hátha ti tudtok segíteni :hmmm:
format(query,sizeof(query), \"SELECT * FROM `karakterek` WHERE `UserName` = \'%s\'\",UserName[playerid]); mysql_query(query); mysql_store_result();
Ez lenne felelős betölteni az adatokat, minden a videó alapján van és mégse jó.... Tapasztalat: azt még kiírja h várjak, de a while-t egyszerűen \"nem indítja el\". Itt az a videó(sorozat) és annak a része:
[/quote] énis csak példaként használtam szerintem is épp elég kilépéskor menteni, de hát nem tanácsot kérd erre hanem hogy hogy oldhatná meg szóval ezt haggyuk rá
stock SetLevel(playerid, level) { //ugyebár új fájl formázás meg minden SetPlayerScore(playerid, level); dini_IntSet(file, \"Level\", level);// \"Level\" helyére ami neked a szintet menti }
és kb kész már csak annyi h ezzel állítod a szintet és nem az alap sampos függvénnyel +
szerintem, mediumon vagy lowon menne TALÁN sima HD-ban, én a helyedbe biztos vennék még min. 4Gb RAM-ot és egy új vidikarit (GTX 460 1GB GDDR5? 1GB kb semmire nem lesz jó sajnos énis érzem az új játékokon hogy fejlesztenem kell(mondjuk nekem GTX 440 2Gb van, szerencsére sikerült vennem 8GB 1866Mhz ramot)) vidikariból 2 fajtát ajánok ha nem akarsz túl \"sokat\" költeni rá: AMD Radeon R9 270X (vagy R9 280X) GTX 760 és min. 2GB VRAM(nemtudom már hol hallottam, de annál kevesebbel nem sokra mész az új játékoknál) hát igen, és ahogy EnterR is mondta a proci is elég sokat játszi benne, én az AMD-ből az FX szériát ajánlom(vagy ha intel akkor Core i5 még megfizethető ha nem akarsz rengeteget költeni rá)
Sziasztok! Régebben mindig pozició alapján döntötem el hogy melyik CP-nél van a karakter, de most kitaláltam rá egy jobb 5letet! Készítettem 2 (+2) függvényt és hozzá eljárásokat amivel egyszerűen ID alapján lehet a CP-ket megkülömböztetni Remélem nektek is hasznotokra fog válni főlag akik CP-s munkákat készítenek
Spoiler for függvények:
Checkpoint létrehozása:
SetPlayerCheckpointEx(playerid, x pozíció, y pozíció, z pozíció, méret, ID);
Törlése:
DisablePlayerCheckpointEx(playerid);
Race checkpoint létrehozása:
SetPlayerRaceCheckpointEx(playerid, x pozíció, y pozíció, z pozíció, köv. x poz, köv. y poz, köv. z poz, méret, ID);
Törlése:
DisablePlayerRaceCheckpointEx(playerid);
Spoiler for eljárások:
Munka checkpointal:
public OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; }
Munka Race checkpointal:
public OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; }
Természetesen a checkid-el lehet \"megkérdezni\" melyik CP-nél van forráskód:
#include <a_samp> new checkpoint[MAX_PLAYERS]; new checkpointr[MAX_PLAYERS]; forward OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid); forward OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid); forward OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid); forward OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid);
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { CallLocalFunction(\"OnPlayerEnterCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpoint[playerid]); return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { CallLocalFunction(\"OnPlayerLeaveCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpoint[playerid]); return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { CallLocalFunction(\"OnPlayerEnterRaceCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpointr[playerid]); return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { CallLocalFunction(\"OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpointr[playerid]); return 1; } //Ezek alatt az eljárások alatt dolgozol a CP-vel: public OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } //És Ezekkel a funkciókkal állítod be azokat és kapcsolod ki: stock SetPlayerCheckpointEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, id) { checkpoint[playerid] = id; SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, size); } stock SetPlayerRaceCheckpointEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, Float:nx, Float:ny, Float:nz, id) { checkpointr[playerid] = id; SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, x, y, z, nx, ny, nz, size); } stock DisablePlayerCheckpointEx(playerid) { checkpoint[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); } stock DisablePlayerRaceCheckpointEx(playerid) { checkpoint[playerid] = 0; DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid); }
Használjátok egészséggel! Letöltés: http://pastebin.com/UrzdcaKS *nem tudom bárki más publikált volna ilyet, ha igen bocs, nem copy
#include <a_samp> #include <zcmd>// ezt az include-t le kell töltened és beraki a pawno/include mappába CMD:test(playerid)//parancs { SendClientMessage(playerid, -1, \"Test\");//elküldjük a \"Test\" szöveget a játékosnak, fehér szinnel TogglePlayerControllable(playerid, false);//lefagyasztjuk SetTimerEx(\"TestTimer\", 10 * 1000, false, \"i\", playerid);//elindítunk egy timert ami 10 * 1000ms(=1mp) } forward TestTimer(playerid); public TestTimer(playerid) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Test2\");//ezt itten már tudod TogglePlayerControllable(playerid, true);//felolvasztjuk a playert }