Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - norbinator09

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
106
Archívum / • RealLifeRPG • Official EQ-LP-BS
« Dátum: 2015. március 27. - 17:15:44 »
hát nem akarok megsérteni senkit de ez a szerver egy szégyen a szégyenek között.... nemrég voltam fent, az autókereskedésben össz van 3db kerékpár(mert akit kérdeztek ez nem mondta meg h kell berakni több kocsi, mert tudom h kérdezték xD), pff direkt elkezdtem ugyebár floodoltatni a lottó kihúzát: először az ismerősöm majd engem KICKELTEK(!) mégpedig HACKER indokkal, azért ez mimár? nem is értem ha ilyen okosak hogy nem tudank kocsit rakni az autókerbe akor hogy sikerült nekik az OMV(bár az se túl szép de hagyjuk :D) először talán ki kéne ismerni a modot(hamár lusták(és nokedlik) vagyunk saját mod írásához) mielőtt megnyitjuk vele a szervert.... ennyi.. és még csodálkoznak az emberek hogy miért tart a magyar rp ott ahol... elég körül nézni a szerverek között see,defensive,goudlyne,malibu, ennyi ezt ismerik nagyon ritka az egyedi mod

107
Segítségkérés / MySQL betöltés probléma
« Dátum: 2015. március 27. - 14:37:03 »
Sziasztok!
Elkezdtem írogatni egy modot, és mysql-al szeretné menteni.... csakhogy nem vagyok túl jó mysql-ban :( na mind1 találtam egy jó tutorialt YT-n és azalapján megcsináltam. Ezzel eddig nincs gond, csakhogy betöltésnél egyszerűn nem csinál semmit, majd leáll a szerver. Fogalmam nincs miért hátha ti tudtok segíteni :hmmm:
 

            format(query,sizeof(query), \"SELECT * FROM `karakterek` WHERE `UserName` = \'%s\'\",UserName[playerid]);
            mysql_query(query);
            mysql_store_result();
           
           
            INFO(playerid, \"Kérlek várj!\");
            new pos[32];
            new int[32];
            while(mysql_fetch_row_format(query, \"|\"))
            {
                mysql_fetch_field_row(int, \"Created1\"); pInfo[playerid][1][Created] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Created2\"); pInfo[playerid][2][Created] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Created3\"); pInfo[playerid][3][Created] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(nstr[1][playerid], \"CharName1\");
                mysql_fetch_field_row(nstr[2][playerid], \"CharName2\");
                mysql_fetch_field_row(nstr[3][playerid], \"CharName3\");
                mysql_fetch_field_row(int, \"Age1\"); pInfo[playerid][1][Age] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Age2\"); pInfo[playerid][2][Age] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Age3\"); pInfo[playerid][3][Age] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Hati1\"); pInfo[playerid][1][Hatizsak] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Hati2\"); pInfo[playerid][2][Hatizsak] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Hati3\"); pInfo[playerid][3][Hatizsak] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Sex1\"); pInfo[playerid][1][sex] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Sex2\"); pInfo[playerid][2][sex] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Sex3\"); pInfo[playerid][3][sex] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Skin1\"),pInfo[playerid][1][skin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Skin2\"); pInfo[playerid][2][skin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Skin3\"); pInfo[playerid][3][skin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pX1\"); pInfo[playerid][1][pX] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pX2\"); pInfo[playerid][2][pX] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pX3\"); pInfo[playerid][3][pX] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pY1\"); pInfo[playerid][1][pY] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pY2\"); pInfo[playerid][2][pY] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pY3\"); pInfo[playerid][3][pY] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pZ1\"); pInfo[playerid][1][pZ] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pZ2\"); pInfo[playerid][2][pZ] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pZ3\"); pInfo[playerid][3][pZ] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Money1\"); pInfo[playerid][1][Money] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Money2\"); pInfo[playerid][2][Money] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Money3\"); pInfo[playerid][3][Money] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Admin1\"); pInfo[playerid][1][Admin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Admin2\"); pInfo[playerid][2][Admin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Admin3\"); pInfo[playerid][3][Admin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Ora1\"); pInfo[playerid][1][Ora] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Ora2\"); pInfo[playerid][2][Ora] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Ora3\"); pInfo[playerid][3][Ora] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Perc1\"); pInfo[playerid][1][Perc] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Perc2\"); pInfo[playerid][2][Perc] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Perc3\"); pInfo[playerid][3][Perc] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Frakcio1\"); pInfo[playerid][1][Frakcio] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Frakcio2\"); pInfo[playerid][2][Frakcio] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Frakcio3\"); pInfo[playerid][3][Frakcio] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Leader1\"); pInfo[playerid][1][Leader] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Leader2\"); pInfo[playerid][2][Leader] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Leader3\"); pInfo[playerid][3][Leader] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"FFizu1\"); pInfo[playerid][1][FFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"FFizu2\"); pInfo[playerid][2][FFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"FFizu3\"); pInfo[playerid][3][FFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"MFizu1\"); pInfo[playerid][1][MFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"MFizu2\"); pInfo[playerid][2][MFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"MFizu3\"); pInfo[playerid][3][MFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Felfiz1\"); pInfo[playerid][1][Felfiz] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Felfiz2\"); pInfo[playerid][2][Felfiz] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Felfiz3\"); pInfo[playerid][3][Felfiz] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Munka1\"); pInfo[playerid][1][Munka] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Munka2\"); pInfo[playerid][2][Munka] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Munka3\"); pInfo[playerid][3][Munka] = strval(int);
               
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot1_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot1_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot1_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot2_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot2_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot2_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot3_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot3_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot3_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot4_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot4_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot4_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot5_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot5_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot5_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot6_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot6_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot6_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot7_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot7_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot7_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot8_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot8_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot8_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot9_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot9_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot9_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot10_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot10_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot10_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot11_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot11_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot11_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot12_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot12_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot12_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot13_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot13_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot13_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot14_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot14_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot14_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot15_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot15] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot15_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot15] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot15_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot15] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star1_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star1_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star1_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star2_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star2_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star2_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star3_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star3_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star3_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star4_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star4_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star4_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star5_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star5_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star5_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star6_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star6_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star6_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star7_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star7_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star7_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star8_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star8_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star8_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star9_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star9_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star9_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star10_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star10_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star10_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star11_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star11_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star11_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star12_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star12_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star12_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star13_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star13_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star13_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star14_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star14_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star14_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star15_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star15] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star15_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star15] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star15_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star15] = strval(int);
               
            }

 
Ez lenne felelős betölteni az adatokat, minden a videó alapján van és mégse jó.... Tapasztalat: azt még kiírja h várjak, de a while-t egyszerűen \"nem indítja el\".
Itt az a videó(sorozat) és annak a része:

 Remélem valaki tud segíteni, előre is köszi :)

108
Segítségkérés / Dini kérdés.
« Dátum: 2015. március 03. - 21:56:06 »
már mérne lehetne RP szervert dinivel? én pl. jobban szeretem dini-t mint mysql-t... xd

109
Segítségkérés / Dini kérdés.
« Dátum: 2015. március 03. - 18:45:18 »
1-2mp szerintem sok, hamár autosave akkor 5-10 perc

110
Szkript kérések / Shopping rendszer
« Dátum: 2015. március 02. - 17:33:33 »
pInfo[playerid][csoki]++; ?
nincs space a ++ előtt

111
Szkript kérések / Shopping rendszer
« Dátum: 2015. március 02. - 17:12:02 »
így
 
if(pInfo[playerid][penz] >= 500) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed\");//500 helyére a csoki ára

112
Segítségkérés / Dini kérdés.
« Dátum: 2015. március 02. - 15:41:44 »
de gondolom nem csak a szintet akarja elmenteni, mert nem konkrétan ezt írta le, a setlevel csak egy példa volt.[/quote]
halkan megjegyezném:
 

        //mentés cuccaid pl.:
        dini_IntSet(str, \"Level\", GetPlayerScore(playerid));
 
[/quote]
énis csak példaként használtam :D
szerintem is épp elég kilépéskor menteni, de hát nem tanácsot kérd erre hanem hogy hogy oldhatná meg szóval ezt haggyuk rá

113
Segítségkérés / Dini kérdés.
« Dátum: 2015. március 02. - 15:22:02 »
ez tényleg nagyon jó 5let :) eszerinte kb így néz ki:
 

stock Mentes(playerid)
{
        new str[128];
        new name[24];
        GetPlayerName(playerid, name,sizeof(name));
        format(str,sizeof(str), \"mappa/%s.ini\", name);
        //mentés cuccaid pl.:
        dini_IntSet(str, \"Level\", GetPlayerScore(playerid));
}
//és ezután amit már megírtam átalakítva:
stock SetLevel(playerid, level)
{
      SetPlayerScore(playerid, level);
      Mentes(playerid);
}

 
na így kombinálva blackdog476 és az én 5letem már tökéletes lesz

114
Segítségkérés / Dini kérdés.
« Dátum: 2015. március 02. - 13:46:54 »
csinálsz egy új függvényt:
 

stock SetLevel(playerid, level)
{
      //ugyebár új fájl formázás meg minden
      SetPlayerScore(playerid, level);
      dini_IntSet(file, \"Level\", level);// \"Level\" helyére ami neked a szintet menti
}

 
és kb kész már csak annyi h ezzel állítod a szintet és nem az alap sampos függvénnyel
+

115
Kérdések, Segítség / Lehet Mennifog A GTA5 Pc-n ? :3
« Dátum: 2015. február 23. - 19:28:02 »
nemtom pontosan mennyi az a 60euró forintba, de szerintem én várok vele amig 1kicsit lejjeb megy az ára, vagy lesz torrent h kipróbáljam

116
Kérdések, Segítség / Lehet Mennifog A GTA5 Pc-n ? :3
« Dátum: 2015. február 22. - 21:59:16 »
szerintem, mediumon vagy lowon menne TALÁN sima HD-ban, én a helyedbe biztos vennék még min. 4Gb RAM-ot és egy új vidikarit (GTX 460 1GB GDDR5? 1GB kb semmire nem lesz jó sajnos :( énis érzem az új játékokon hogy fejlesztenem kell(mondjuk nekem GTX 440 2Gb van, szerencsére sikerült vennem 8GB 1866Mhz ramot))
 vidikariból 2 fajtát ajánok ha nem akarsz túl \"sokat\" költeni rá:
AMD Radeon R9 270X (vagy R9 280X)
GTX 760
és min. 2GB VRAM(nemtudom már hol hallottam, de annál kevesebbel nem sokra mész az új játékoknál)
hát igen, és ahogy EnterR is mondta a proci is elég sokat játszi benne, én az AMD-ből az FX szériát ajánlom(vagy ha intel akkor Core i5 még megfizethető ha nem akarsz rengeteget költeni rá)

117
Segítségkérés / Egybefolynak a dialogok
« Dátum: 2015. február 13. - 13:18:38 »

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(!response) return 1;
if(dialogid == DIALOG_BANDA) // EZ NEM VOLT BENNE!!! Ez is hiba ha nincs
{
if(listitem == 0)
{
        SetPlayerTeam(playerid,Ballas);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiválasztottad a Ballas csapatot!\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"/skinek,a ruhákért!\");
}
if(listitem == 1)
{
        SetPlayerTeam(playerid,Grove);
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Grove csapatot!\");
}
if(listitem == 2)
{
        SetPlayerTeam(playerid,Locos);
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Locos csapatot!\");
}
if(listitem == 3)
{
        SetPlayerTeam(playerid,Aztecas);
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Aztecas csapatot!\");
}
}
if(dialogid == DIALOG_FEGYVER)
{
if(listitem == 0)
{
        GivePlayerWeapon(playerid,5,1);
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Kaptál baseball ütőt!\");
}
}
if(dialogid == DIALOG_PENZ)
{
if(listitem == 0)
{
        GivePlayerMoney(playerid,100000);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Megkaptad a(z) 100.000$-t!\");
}
if(listitem == 1)
{
        GivePlayerMoney(playerid,500000);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Megkaptad a(z) 500.000$-t!\");
}
if(listitem == 2)
{
        GivePlayerMoney(playerid,1000000);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Megkaptad a(z) 1.000.000$-t!\");
}
if(listitem == 3)
{
        GivePlayerMoney(playerid,5000000);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Megkaptad a(z) 5.000.000$-t!\");
}
if(listitem == 4)
{
        GivePlayerMoney(playerid,10000000);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Megkaptad a(z) 10.000.000$-t!\");
}
if(listitem == 5)
{
        GivePlayerMoney(playerid,100000000);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Megkaptad a(z) 100.000.000$-t!\");
}
if(listitem == 6)
{
        GivePlayerMoney(playerid,1000000000);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Megkaptad a(z) 1.000.000.000$-t!\");
}
}
if(dialogid == DIALOG_RUHA)
{
if(listitem == 0)
{
        SetPlayerSkin(playerid,104);
}
}
if(dialogid == DIALOG_RADIO)
{
if(listitem == 0)
{
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://87.229.103.80:7056/CLASS_FM.m3u\",0,0,0,0);
}
if(listitem == 1)
{
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.everliferpg.eu/play.m3u\",0,0,0,0);
}
if(listitem == 2)
{
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://discoshit.hu/ds-radio.m3u\",0,0,0,0);
}
if(listitem == 3)
{
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://live.risefm.hu/radio.m3u\",0,0,0,0);
}
}
return 1;
}

 
elfelejtetted megnyitni és bezárni az if(dialogid)-ket :D
ígymár jónka kell lennie

118
SA-MP: Szerverfejlesztés / Checkpoint ID-k
« Dátum: 2015. február 11. - 16:18:31 »

Gratulálok, jó lett, de nem ide kellett volna nyitnod :D
 
[/quote]
kössz, nemtudtam hová nyissam, ez tűnt a legjobb helynek xd
 

Egész jó, de:
 
stock DiasblePlayerRaceCheckpointEx(playerid)
{
        checkpoint[playerid] = 0;
        DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
}

 
Elírtad a nevét :) Ezeket javítsd(többit is).
 
[/quote]
Kössz, hogy szóltál, javítva!

119
SA-MP: Szerverfejlesztés / Checkpoint ID-k
« Dátum: 2015. február 11. - 09:42:37 »
Sziasztok!
Régebben mindig pozició alapján döntötem el hogy melyik CP-nél van a karakter, de most kitaláltam rá egy jobb 5letet! Készítettem 2 (+2) függvényt és hozzá eljárásokat amivel egyszerűen ID alapján lehet a CP-ket megkülömböztetni :) Remélem nektek is hasznotokra fog válni főlag akik CP-s munkákat készítenek :)
Spoiler for függvények:
Checkpoint létrehozása:
 
SetPlayerCheckpointEx(playerid, x pozíció, y pozíció, z pozíció, méret, ID);

 
Törlése:
 
DisablePlayerCheckpointEx(playerid);

 
Race checkpoint létrehozása:
 
SetPlayerRaceCheckpointEx(playerid, x pozíció, y pozíció, z pozíció, köv. x poz, köv. y poz, köv. z poz, méret, ID);

 
Törlése:
 
DisablePlayerRaceCheckpointEx(playerid);

 
Spoiler for eljárások:
Munka checkpointal:
 

public OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}

 
Munka Race checkpointal:
 

public OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}

 
Természetesen a checkid-el lehet \"megkérdezni\" melyik CP-nél van
forráskód:
 

#include <a_samp>
new checkpoint[MAX_PLAYERS];
new checkpointr[MAX_PLAYERS];
forward OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid);
forward OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid);
forward OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid);
forward OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid);
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
CallLocalFunction(\"OnPlayerEnterCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpoint[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
    CallLocalFunction(\"OnPlayerLeaveCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpoint[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
    CallLocalFunction(\"OnPlayerEnterRaceCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpointr[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    CallLocalFunction(\"OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpointr[playerid]);
return 1;
}
//Ezek alatt az eljárások alatt dolgozol a CP-vel:
public OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
//És Ezekkel a funkciókkal állítod be azokat és kapcsolod ki:
stock SetPlayerCheckpointEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, id)
{
checkpoint[playerid] = id;
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, size);
}
stock SetPlayerRaceCheckpointEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, Float:nx, Float:ny, Float:nz, id)
{
checkpointr[playerid] = id;
SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, x, y, z, nx, ny, nz, size);
}
stock DisablePlayerCheckpointEx(playerid)
{
checkpoint[playerid] = 0;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
stock DisablePlayerRaceCheckpointEx(playerid)
{
checkpoint[playerid] = 0;
DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
}

 
Használjátok egészséggel!
Letöltés: http://pastebin.com/UrzdcaKS
*nem tudom bárki más publikált volna ilyet, ha igen bocs, nem copy

120
Segítségkérés / SetTimer SendClientMessage-nél
« Dátum: 2015. január 29. - 18:44:46 »
Tess:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>// ezt az include-t le kell töltened és beraki a pawno/include mappába
CMD:test(playerid)//parancs
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Test\");//elküldjük a \"Test\" szöveget a játékosnak, fehér szinnel
TogglePlayerControllable(playerid, false);//lefagyasztjuk
SetTimerEx(\"TestTimer\", 10 * 1000, false, \"i\", playerid);//elindítunk egy timert ami 10 * 1000ms(=1mp)
}
forward TestTimer(playerid);
public TestTimer(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Test2\");//ezt itten már tudod
TogglePlayerControllable(playerid, true);//felolvasztjuk a playert
}

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal