Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - solyom1992
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
106
« Dátum: 2013. november 21. - 10:39:50 »
igysem jó :/ igy meg egy id-nél leragad és kész
107
« Dátum: 2013. november 20. - 17:10:09 »
hi találtam egy spec \"rendszert\" de csak a legnagyobb és a leg kissebb játékos id-k között váltogat mi lehet vele a gond? forward SpectateOn(playerid); public SpectateOn(playerid) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); for(new i=0; i { if(IsPlayerConnected(i)) { SpectatedPlayer[playerid] = i; PlayerSpectatePlayer(playerid, i); } } IsPlayerSpectating[playerid] = true; new str[128]; format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]); SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str); } forward SpectateOff(playerid); public SpectateOff(playerid) { TogglePlayerSpectating(playerid, 0); SpectatedPlayer[playerid] = 0; IsPlayerSpectating[playerid] = false; SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, \"You stopped spectating.\"); } forward SpectateNext(playerid); public SpectateNext(playerid) { for(new i=SpectatedPlayer[playerid]; i { if(i==MAX_PLAYERS) i=0; if(IsPlayerConnected(i)) { PlayerSpectatePlayer(playerid, i); SpectatedPlayer[playerid] = i; } } new str[128]; format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]); SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str); return 1; } forward SpectatePrevious(playerid); public SpectatePrevious(playerid) { for(new i=SpectatedPlayer[playerid]; i>-1; i--) { if(i==-1) i=MAX_PLAYERS; if(IsPlayerConnected(i)) { PlayerSpectatePlayer(playerid, i); SpectatedPlayer[playerid] = i; } } new str[128]; format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]); SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str); return 1; }
108
« Dátum: 2013. november 20. - 13:18:26 »
korábban nem volt a ladmin spec meg it van: if(strcmp(cmd, \"/spec\", true) == 0) { new specplayerid; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(gTeam[playerid] == 2) { if(autospec==0) { if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,!\"USAGE: /specplayer [playerid]\"); return 1; } specplayerid = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(specplayerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,!\"specplayer: that player isn\'t active.\"); return 1; } StartSpectate(playerid, specplayerid); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA,!\"HIBA: Autospec be van kapcsolva!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, !\"Ezt csak nézõk használhatják!\"); } return 1; } // STOP SPECTATING if(strcmp(cmd, \"/specoff\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == 2) { if(autospec==0) { + Csatolmányok és további opciók gyorsbillenytûk: alt+s az elküldéshez/hozzászóláshoz vagy alt+p az elõnézethez Téma összegzés Írta: ɐʞzssǝlosz « Dátum: Ma - 13:07:51 » Idézet beszúrása StopSpectate(playerid); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, !\"HIBA: Autospec be van kapcsolva!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, !\"Ezt csak nézõk használhatják!\"); } return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/aspec-on\", true)) { if(PlayerInfo[playerid][admins]==1||IsPlayerAdmin(playerid)) { for (new s=0; s { if (IsPlayerConnected(s)) { if(gTeam==0||gTeam==1) { for (new i=0; i { if (IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { StartSpectate(i,s); } } } } } } SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}[iNFÓ]:Autospec bekapcsolva!\"); autospec=1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA,!\"Te nem vagy admin!\"); } return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/aspec-off\", true)) { if(PlayerInfo[playerid][admins]==1||IsPlayerAdmin(playerid)) { for (new i=0; i { if (IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam==2) { StopSpectate(i); } } } SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}[iNFÓ]:Autospec kikapcsolva!\"); autospec=0; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA,!\"Te nem vagy admin!\"); } return 1; } forward ConnectedPlayers(); public ConnectedPlayers() { new Connected; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) Connected++; return Connected; } stock ReverseSpectate(playerid) { if(ConnectedPlayers() == 2) { StopSpectate(playerid); return 1; } if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo[playerid][specID] != INVALID_PLAYER_ID) { for(new x=PlayerInfo[playerid][specID]-1; x>=0; x--) { if(x == 0) x = MAX_PLAYERS; if(IsPlayerConnected(x) && x != playerid) { if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo- [specID] != INVALID_PLAYER_ID || (GetPlayerState(x) != 1 && GetPlayerState(x) != 2 && GetPlayerState(x) != 3))
{ continue; } else { StartSpectate(playerid, x); break; } } } } return 1; } stock StopSpectate(playerid) { TogglePlayerSpectating(playerid, 0); PlayerInfo[playerid][specID] = INVALID_PLAYER_ID; PlayerInfo[playerid][specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_NONE; GameTextForPlayer(playerid,\"~n~~n~~n~~w~Spectate mode ended\",1000,3); return 1; } stock AdvanceSpectate(playerid) { if(ConnectedPlayers() == 2) { StopSpectate(playerid); return 1; } if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo[playerid][specID] != INVALID_PLAYER_ID) { for(new x=PlayerInfo[playerid][specID]+1; x<=MAX_PLAYERS; x++) { if(x == MAX_PLAYERS) x = 0; if(IsPlayerConnected(x) && x != playerid) { if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo- [specID] != INVALID_PLAYER_ID || (GetPlayerState(x) != 1 && GetPlayerState(x) != 2 && GetPlayerState(x) != 3))
{ continue; } else { StartSpectate(playerid, x); break; } } } } return 1; } stock StartSpectate(playerid,specplayerid) { for(new x=0; x if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo AdvanceSpectate(x); } } SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(specplayerid)); TogglePlayerSpectating(playerid, 1); if(IsPlayerInAnyVehicle(specplayerid)) { PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(specplayerid)); PlayerInfo[playerid][specID] = specplayerid; PlayerInfo[playerid][specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_VEHICLE; } else { PlayerSpectatePlayer(playerid, specplayerid); PlayerInfo[playerid][specID] = specplayerid; PlayerInfo[playerid][specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_PLAYER; } new string[100], Float:hp, Float:ar; GetPlayerName(specplayerid,string,sizeof(string)); GetPlayerHealth(specplayerid, hp); GetPlayerArmour(specplayerid, ar); format(string,sizeof(string),\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~w~%s - id:%d~n~< sprint - jump >~n~hp:%0.1f ar:%0.1f $%d\", string,specplayerid,hp,ar,GetPlayerMoney(specplayerid) ); GameTextForPlayer(playerid,string,25000,3); return 1; }
109
« Dátum: 2013. november 20. - 13:00:29 »
abból csak egy van :/ ez: for (new i=0; i { if (IsPlayerConnected(i)) { ju(i); } }
110
« Dátum: 2013. november 20. - 12:32:01 »
public funkciók vagy akár ez is? PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]
111
« Dátum: 2013. november 20. - 12:20:37 »
Hello mivel nem találtam a módomhoz megfelelõ spec parancsot ezért a ladminból szedtem ki amivel nincs is gond mivel nem jelez különösebb hibát, de hard size-t mutat nekem mióta azt betettem ez mitõl lehet? Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase Header size: 2972 bytes Code size: 157108 bytes Data size: 69680 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion Total requirements: 246144 bytes
112
« Dátum: 2013. november 20. - 12:17:16 »
õ igen elméletben erre de gyakorlatban akkor se hagya ki azt az ide oda mozgó kamera dolgot és nem spawnolja a játékost már ezt próbáltam
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. november 21. - 11:54:18 )
ha csak spawn playert rakok oda akkor halál után lehet mászkálni még egy kicsit és ugan ugy elkezdi azt a kameramozgást
113
« Dátum: 2013. november 19. - 18:25:11 »
hi az lenne a kérdésem h hogyan oldhatom meg azt hogy halál után ne legyen az az ide-oda mozgó kamera állás hanem egybõl újra spawnoljon? régen láttam ezt valahol de már nem találom :/
114
« Dátum: 2013. november 19. - 13:34:51 »
köszi
115
« Dátum: 2013. november 19. - 11:22:22 »
helló van egy timerem ami a játékosok statisztikájáért felelne de akár mit csinálok csak id0 nál mûködik -_- kod: forward jatekosUpdate(playerid); SetTimer(\"jatekosUpdate\",200,true); public jatekosUpdate(playerid) { new drunknew; drunknew = GetPlayerDrunkLevel(playerid); if (drunknew < 100) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000); } else { if (pDrunkLevelLast[playerid] != drunknew) { new wfps = pDrunkLevelLast[playerid] - drunknew; if ((wfps > 0) && (wfps < 200)) pFPS[playerid] = wfps; pDrunkLevelLast[playerid] = drunknew; } } new FpS[128]; format(FpS, sizeof(FpS), \"FPS: %d\", pFPS[playerid]); TextDrawSetString(FPS[playerid],FpS); TextDrawShowForPlayer(playerid,FPS[playerid]); if(PlayerInfo[playerid][cameramode] == CAMERA_MODE_FLY) { new keys,ud,lr; GetPlayerKeys(playerid,keys,ud,lr); if(PlayerInfo[playerid][mode] && (GetTickCount() - PlayerInfo[playerid][lastmove] > 100)) { MoveCamera(playerid); } if(PlayerInfo[playerid][udold] != ud || PlayerInfo[playerid][lrold] != lr) { if((PlayerInfo[playerid][udold] != 0 || PlayerInfo[playerid][lrold] != 0) && ud == 0 && lr == 0) { StopPlayerObject(playerid, PlayerInfo[playerid][flyobject]); PlayerInfo[playerid][mode] = 0; PlayerInfo[playerid][accelmul] = 0.0; } else { PlayerInfo[playerid][mode] = GetMoveDirectionFromKeys(ud, lr); MoveCamera(playerid); } } PlayerInfo[playerid][udold] = ud; PlayerInfo[playerid][lrold] = lr; return 0; } new Float:Health; new HealthString[15]; GetPlayerHealth(playerid,Health); format(HealthString, 15, \" %d\",floatround(Health)); TextDrawSetString(HealthBar[playerid],HealthString); TextDrawShowForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]); if(gTeam[playerid]==0||gTeam[playerid]==1) { if(sawn==1) { new Float:health, message[15]; GetPlayerHealth(playerid,health); format(message, sizeof(message), \"%d\",floatround(health)); SetPlayerChatBubble(playerid, message, 0xFFFFFFFF, 100.0, 1000); } else { return 1; } } new str[256]; format(str,sizeof(str),\"~r~Score: %d ~w~Kills: %d ~g~Deaths: %d ~g~Ping: %d\",GetPlayerScore(playerid), PlayerInfo[playerid][Kills], PlayerInfo[playerid][Deaths],GetPlayerPing(playerid)); TextDrawSetString(Text:Stats[playerid],str); new vsg[256]; if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0) { halal[playerid] = 1; } else { halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths]; } format(vsg,sizeof(vsg),\"Ratio:%0.2f\",Float:PlayerInfo[playerid][Kills]/Float:halal[playerid]); TextDrawSetString(arany[playerid],vsg); TextDrawShowForPlayer(playerid,arany[playerid]); if(gTeam[playerid]==0) { new tki[20]; format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:%d\",clantk); TextDrawSetString(tk[playerid],tki); TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]); } if(gTeam[playerid]==1) { new tki[20]; format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:%d\",alltk); TextDrawSetString(tk[playerid],tki); TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]); } if(gTeam[playerid]==2) { new tki[20]; format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:--\"); TextDrawSetString(tk[playerid],tki); TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]); } return 1; }
116
« Dátum: 2013. november 18. - 17:37:20 »
valóban köszönöm a válszt
117
« Dátum: 2013. november 18. - 17:29:19 »
van egy alap login rendszerem és ha az feljövõ ablakban az inputtext részt üresen hagyom és csak le okézom akkor is ugy jelzi mintha jó lenne a jelszó ezt hogyan lehetne kikerülni? kod:(tudom hogy nem egy nagy login rendszer de ahoz a módhoz amihez használom elég ez is) if(dialogid == loginn) { if(!response) { return 1; } if(response) { new jelszo; jelszo=852456; if(strval(inputtext)==jelszo) { if(PlayerInfo[playerid][admins]==0) { PlayerInfo[playerid][admins]=1; SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Sikeresen bejelentkeztél!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Már be vagy jelentkezve!\"); return 1; } } if(strcmp(inputtext,jelszo2)) { if(PlayerInfo[playerid][pll]==0) { PlayerInfo[playerid][pll]=1; PlayerInfo[playerid][admins]=1; SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Sikeresen bejelentkeztél!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Már be vagy jelentkezve!\"); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid,-1,!\"{FF0000}Error: Hibás jelszó!\"); return 1; } } }
118
« Dátum: 2013. november 18. - 16:19:06 »
Probléma : F5-nél túl nagy le és feltöltés. Megoldás:OnPlayerUpdate-bõl a lekéréseket áttettem egy timer-be mivel túl sûrün kérdezte le az adatokat most ezt timerel csökkentetem ezáltal a fel/le töltés is javult nagymértékben!
119
« Dátum: 2013. november 16. - 13:39:53 »
a módom hostos (clans.hu) tehát nem házi szeró és a két értéket magam néztem meg két hasonló modon vagy is ugyan azzal a nettel mértem a két értéket a módomnak van ehhez köze vagy ez a host hibája?
120
« Dátum: 2013. november 16. - 12:24:30 »
Sziasztok! az lenne a kérdésem, hogy az vajon mitõl lehet, hogy az egyik módomon ekkora a letöltés és a feltöltés? mi okozhatja ezt? és hogy lehetne megoldani? ha f5 öt nyomok a két különbözõ módon ezt látom: Saját módon(futás közben): Download Rate:17.20Kb/s upload Rate:2.67Kb/s Más hasonló modon(futás közben): Download Rate:0.01Kb/s upload Rate:1.12Kb/s a válaszokat elõre is köszönöm!
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
|