Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - solyom1992

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
106
Segítségkérés / nextspec
« Dátum: 2013. november 21. - 10:39:50 »
igysem jó :/ igy meg egy id-nél leragad és kész

107
Segítségkérés / nextspec
« Dátum: 2013. november 20. - 17:10:09 »
hi találtam egy spec \"rendszert\" de csak a legnagyobb és a leg kissebb játékos id-k között váltogat mi lehet vele a gond?
 

forward SpectateOn(playerid);
public SpectateOn(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
for(new i=0; i   {
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
       SpectatedPlayer[playerid] = i;
   PlayerSpectatePlayer(playerid, i);
}
}
IsPlayerSpectating[playerid] = true;
new str[128];
format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]);
SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str);
}
forward SpectateOff(playerid);
public SpectateOff(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
SpectatedPlayer[playerid] = 0;
IsPlayerSpectating[playerid] = false;
SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, \"You stopped spectating.\");
}
forward SpectateNext(playerid);
public SpectateNext(playerid)
{
for(new i=SpectatedPlayer[playerid]; i   {
if(i==MAX_PLAYERS) i=0;
if(IsPlayerConnected(i))
{
   PlayerSpectatePlayer(playerid, i);
   SpectatedPlayer[playerid] = i;
}
}
new str[128];
format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]);
SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str);
return 1;
}
forward SpectatePrevious(playerid);
public SpectatePrevious(playerid)
{
for(new i=SpectatedPlayer[playerid]; i>-1; i--)
{
    if(i==-1) i=MAX_PLAYERS;
if(IsPlayerConnected(i))
{
   PlayerSpectatePlayer(playerid, i);
   SpectatedPlayer[playerid] = i;
}
}
new str[128];
format(str, 128, \"You are now spectating %s (ID:%d).\", GetName(SpectatedPlayer[playerid]), SpectatedPlayer[playerid]);
SendClientMessage(playerid, colorSPECTATE, str);
return 1;
}

108
Segítségkérés / Hard size
« Dátum: 2013. november 20. - 13:18:26 »
korábban nem volt
a ladmin spec meg it van:
 
    if(strcmp(cmd, \"/spec\", true) == 0) {
new specplayerid;
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(gTeam[playerid] == 2)
    {
       if(autospec==0)
       {
   if(!strlen(tmp)) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,!\"USAGE: /specplayer [playerid]\");
      return 1;
   }
   specplayerid = strval(tmp);
   if(!IsPlayerConnected(specplayerid)) {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,!\"specplayer: that player isn\'t active.\");
      return 1;
   }
   StartSpectate(playerid, specplayerid);
   return 1;
}
else
{
      SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA,!\"HIBA: Autospec be van kapcsolva!\");
}
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, !\"Ezt csak nézõk használhatják!\");
}
return 1;
}
// STOP SPECTATING
if(strcmp(cmd, \"/specoff\", true) == 0) {
if(gTeam[playerid] == 2)
    {
       if(autospec==0)
       {
+ Csatolmányok és további opciók
gyorsbillenytûk: alt+s az elküldéshez/hozzászóláshoz vagy alt+p az elõnézethez
 
Téma összegzés
Írta: ɐʞzssǝlosz
« Dátum: Ma - 13:07:51 » Idézet beszúrása
               StopSpectate(playerid);
      return 1;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, !\"HIBA: Autospec be van kapcsolva!\");
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, !\"Ezt csak nézõk használhatják!\");
}
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/aspec-on\", true))
{
if(PlayerInfo[playerid][admins]==1||IsPlayerAdmin(playerid))
{
   for (new s=0; s            {
   if (IsPlayerConnected(s))
   {
   if(gTeam==0||gTeam==1)
   {
   for (new i=0; i            {
      if (IsPlayerConnected(i))
      {
         if(gTeam==2)
         {
         StartSpectate(i,s);
         }
      }
   }
   }
   }
   }
   SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}[iNFÓ]:Autospec bekapcsolva!\");
   autospec=1;
}
else
{
     SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA,!\"Te nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/aspec-off\", true))
{
if(PlayerInfo[playerid][admins]==1||IsPlayerAdmin(playerid))
{
   for (new i=0; i            {
      if (IsPlayerConnected(i))
      {
         if(gTeam==2)
         {
            StopSpectate(i);
         }
      }
   }
   SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}[iNFÓ]:Autospec kikapcsolva!\");
   autospec=0;
}
else
{
     SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA,!\"Te nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
 
forward ConnectedPlayers();
public ConnectedPlayers()
{
new Connected;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) Connected++;
return Connected;
}
 
stock ReverseSpectate(playerid)
{
   if(ConnectedPlayers() == 2) { StopSpectate(playerid); return 1; }
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo[playerid][specID] != INVALID_PLAYER_ID)
{
    for(new x=PlayerInfo[playerid][specID]-1; x>=0; x--)
{
       if(x == 0) x = MAX_PLAYERS;
        if(IsPlayerConnected(x) && x != playerid)
   {
      if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo
  • [specID] != INVALID_PLAYER_ID || (GetPlayerState(x) != 1 && GetPlayerState(x) != 2 && GetPlayerState(x) != 3))

      {
         continue;
      }
      else
      {
         StartSpectate(playerid, x);
         break;
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock StopSpectate(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
PlayerInfo[playerid][specID] = INVALID_PLAYER_ID;
PlayerInfo[playerid][specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_NONE;
GameTextForPlayer(playerid,\"~n~~n~~n~~w~Spectate mode ended\",1000,3);
return 1;
}
stock AdvanceSpectate(playerid)
{
   if(ConnectedPlayers() == 2) { StopSpectate(playerid); return 1; }
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo[playerid][specID] != INVALID_PLAYER_ID)
{
    for(new x=PlayerInfo[playerid][specID]+1; x<=MAX_PLAYERS; x++)
{
       if(x == MAX_PLAYERS) x = 0;
        if(IsPlayerConnected(x) && x != playerid)
   {
      if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo
  • [specID] != INVALID_PLAYER_ID || (GetPlayerState(x) != 1 && GetPlayerState(x) != 2 && GetPlayerState(x) != 3))

      {
         continue;
      }
      else
      {
         StartSpectate(playerid, x);
         break;
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock StartSpectate(playerid,specplayerid)
{
for(new x=0; x       if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo
  • [specID] == playerid) {

       AdvanceSpectate(x);
}
}
SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(specplayerid));
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
if(IsPlayerInAnyVehicle(specplayerid)) {
PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(specplayerid));
PlayerInfo[playerid][specID] = specplayerid;
PlayerInfo[playerid][specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_VEHICLE;
}
else {
PlayerSpectatePlayer(playerid, specplayerid);
PlayerInfo[playerid][specID] = specplayerid;
PlayerInfo[playerid][specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_PLAYER;
}
new string[100], Float:hp, Float:ar;
GetPlayerName(specplayerid,string,sizeof(string));
GetPlayerHealth(specplayerid, hp);   GetPlayerArmour(specplayerid, ar);
format(string,sizeof(string),\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~w~%s - id:%d~n~< sprint - jump >~n~hp:%0.1f ar:%0.1f $%d\", string,specplayerid,hp,ar,GetPlayerMoney(specplayerid) );
GameTextForPlayer(playerid,string,25000,3);
return 1;
}

109
Segítségkérés / Hard size
« Dátum: 2013. november 20. - 13:00:29 »
abból csak egy van :/ ez:
 
   for (new i=0; i   {
if (IsPlayerConnected(i))
{
    ju(i);
}
}

110
Segítségkérés / Hard size
« Dátum: 2013. november 20. - 12:32:01 »
public funkciók vagy akár ez is?
 
PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]

111
Segítségkérés / Hard size
« Dátum: 2013. november 20. - 12:20:37 »
Hello mivel nem találtam a módomhoz megfelelõ spec parancsot ezért a ladminból szedtem ki amivel nincs is gond mivel nem jelez különösebb hibát, de hard size-t mutat nekem mióta azt betettem ez mitõl lehet?
 
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size:           2972 bytes
Code size:           157108 bytes
Data size:            69680 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion
Total requirements:  246144 bytes

112
Segítségkérés / Halál után kamera off
« Dátum: 2013. november 20. - 12:17:16 »
õ igen elméletben erre de gyakorlatban akkor se hagya ki azt az ide oda mozgó kamera dolgot és nem spawnolja a játékost már ezt próbáltam

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. november 21. - 11:54:18 )

ha csak spawn playert rakok oda akkor halál után lehet mászkálni még egy kicsit és ugan ugy elkezdi azt a kameramozgást

113
Segítségkérés / Halál után kamera off
« Dátum: 2013. november 19. - 18:25:11 »
hi az lenne a kérdésem h hogyan oldhatom meg azt hogy halál után ne legyen az az ide-oda mozgó kamera állás hanem egybõl újra spawnoljon?  régen láttam ezt valahol de már nem találom :/

114
Segítségkérés / settimer miért csak id0 nak?
« Dátum: 2013. november 19. - 13:34:51 »
köszi

115
Segítségkérés / settimer miért csak id0 nak?
« Dátum: 2013. november 19. - 11:22:22 »
helló van egy timerem ami a játékosok statisztikájáért felelne de akár mit csinálok csak id0 nál mûködik -_-
kod:
 

forward jatekosUpdate(playerid);
SetTimer(\"jatekosUpdate\",200,true);
public jatekosUpdate(playerid)
{
   new drunknew;
   drunknew = GetPlayerDrunkLevel(playerid);
   if (drunknew < 100) {
       SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
   } else {
       if (pDrunkLevelLast[playerid] != drunknew) {
           new wfps = pDrunkLevelLast[playerid] - drunknew;
           if ((wfps > 0) && (wfps < 200))
               pFPS[playerid] = wfps;
           pDrunkLevelLast[playerid] = drunknew;
       }
   }
new FpS[128];
   format(FpS, sizeof(FpS), \"FPS: %d\", pFPS[playerid]);
   TextDrawSetString(FPS[playerid],FpS);
   TextDrawShowForPlayer(playerid,FPS[playerid]);
if(PlayerInfo[playerid][cameramode] == CAMERA_MODE_FLY)
{
new keys,ud,lr;
GetPlayerKeys(playerid,keys,ud,lr);
if(PlayerInfo[playerid][mode] && (GetTickCount() - PlayerInfo[playerid][lastmove] > 100))
{
    MoveCamera(playerid);
}
if(PlayerInfo[playerid][udold] != ud || PlayerInfo[playerid][lrold] != lr)
{
   if((PlayerInfo[playerid][udold] != 0 || PlayerInfo[playerid][lrold] != 0) && ud == 0 && lr == 0)
   {
      StopPlayerObject(playerid, PlayerInfo[playerid][flyobject]);
      PlayerInfo[playerid][mode]      = 0;
      PlayerInfo[playerid][accelmul]  = 0.0;
   }
   else
   {
      PlayerInfo[playerid][mode] = GetMoveDirectionFromKeys(ud, lr);
      MoveCamera(playerid);
   }
}
PlayerInfo[playerid][udold] = ud; PlayerInfo[playerid][lrold] = lr;
return 0;
}
     new Float:Health;
     new HealthString[15];
     GetPlayerHealth(playerid,Health);
     format(HealthString, 15, \"     %d\",floatround(Health));
     TextDrawSetString(HealthBar[playerid],HealthString);
     TextDrawShowForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]);
     if(gTeam[playerid]==0||gTeam[playerid]==1)
     {
     if(sawn==1)
     {
     new Float:health, message[15];
GetPlayerHealth(playerid,health);
format(message, sizeof(message), \"%d\",floatround(health));
SetPlayerChatBubble(playerid, message, 0xFFFFFFFF, 100.0, 1000);
}
else
{
    return 1;
}
}
new str[256];
format(str,sizeof(str),\"~r~Score: %d   ~w~Kills: %d   ~g~Deaths: %d   ~g~Ping: %d\",GetPlayerScore(playerid), PlayerInfo[playerid][Kills], PlayerInfo[playerid][Deaths],GetPlayerPing(playerid));
TextDrawSetString(Text:Stats[playerid],str);
new vsg[256];
if(PlayerInfo[playerid][Deaths] == 0)
{
halal[playerid] = 1;
}
else
{
    halal[playerid]=PlayerInfo[playerid][Deaths];
}
format(vsg,sizeof(vsg),\"Ratio:%0.2f\",Float:PlayerInfo[playerid][Kills]/Float:halal[playerid]);
TextDrawSetString(arany[playerid],vsg);
TextDrawShowForPlayer(playerid,arany[playerid]);
   if(gTeam[playerid]==0)
   {
       new tki[20];
       format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:%d\",clantk);
       TextDrawSetString(tk[playerid],tki);
TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]);
   }
   if(gTeam[playerid]==1)
   {
       new tki[20];
       format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:%d\",alltk);
       TextDrawSetString(tk[playerid],tki);
TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]);
   }
   if(gTeam[playerid]==2)
   {
       new tki[20];
       format(tki,sizeof(tki),\"~r~Teamkill:--\");
       TextDrawSetString(tk[playerid],tki);
TextDrawShowForPlayer(playerid,tk[playerid]);
   }
   return 1;
}

116
Segítségkérés / üres inputtext mégis jó jelszó
« Dátum: 2013. november 18. - 17:37:20 »
valóban köszönöm a válszt

117
Segítségkérés / üres inputtext mégis jó jelszó
« Dátum: 2013. november 18. - 17:29:19 »
van egy alap login rendszerem és ha az feljövõ ablakban az inputtext részt üresen hagyom és csak le okézom akkor is ugy jelzi mintha jó lenne a jelszó ezt hogyan lehetne kikerülni?
kod:(tudom hogy nem egy nagy login rendszer de ahoz a módhoz amihez használom elég ez is)
 
   if(dialogid == loginn)
   {
if(!response)
       {
           return 1;
       }
if(response)
       {
        new jelszo;
        jelszo=852456;
        if(strval(inputtext)==jelszo)
        {
            if(PlayerInfo[playerid][admins]==0)
      {
         PlayerInfo[playerid][admins]=1;
         SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Sikeresen bejelentkeztél!\");
         return 1;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Már be vagy jelentkezve!\");
          return 1;
      }
        }
        if(strcmp(inputtext,jelszo2))
        {
            if(PlayerInfo[playerid][pll]==0)
      {
         PlayerInfo[playerid][pll]=1;
         PlayerInfo[playerid][admins]=1;
         SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Sikeresen bejelentkeztél!\");
         return 1;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid,-1,!\"{00FF00}Már be vagy jelentkezve!\");
          return 1;
      }
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid,-1,!\"{FF0000}Error: Hibás jelszó!\");
            return 1;
        }
       }
   }

118
Segítségkérés / nagy fel/letöltés
« Dátum: 2013. november 18. - 16:19:06 »
Probléma : F5-nél túl nagy le és feltöltés.
Megoldás:OnPlayerUpdate-bõl a lekéréseket áttettem egy timer-be mivel túl sûrün kérdezte le az adatokat most ezt timerel csökkentetem ezáltal a fel/le töltés is javult nagymértékben!

119
Segítségkérés / nagy fel/letöltés
« Dátum: 2013. november 16. - 13:39:53 »
a módom hostos (clans.hu) tehát nem házi szeró és a két értéket magam néztem meg két hasonló modon vagy is ugyan azzal a nettel mértem a két értéket
a módomnak van ehhez köze vagy ez a host hibája?

120
Segítségkérés / nagy fel/letöltés
« Dátum: 2013. november 16. - 12:24:30 »
Sziasztok! az lenne a kérdésem, hogy az vajon mitõl lehet, hogy az egyik módomon ekkora a letöltés és a feltöltés? mi okozhatja ezt? és hogy lehetne megoldani?
ha f5 öt nyomok a két különbözõ módon ezt látom:
Saját módon(futás közben):
Download Rate:17.20Kb/s
upload Rate:2.67Kb/s
Más hasonló modon(futás közben):
Download Rate:0.01Kb/s
upload Rate:1.12Kb/s
a válaszokat elõre is köszönöm!

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal