Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 107
Segítségkérés / Tűz?« Dátum: 2016. július 02. - 08:55:52 »
Nemtudom a SetPlayerEffect alatt mit értesz, de igen, még egy változót kellene egy boolean vagy egy int,
new bool:tuzvanrajta = false; És amikor KEY_PRESSED akkor, tuzvanrajta = true, amikor meg elengedi, KEY_RELEASED, akkor meg a tuzvanrajta = false, a tűzet meg objectel rakhatod rá, object id : 18691 108
Segítségkérés / DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS hiba« Dátum: 2016. július 02. - 08:51:58 »
Esetleg, a használati kódót, vagy a hibaüzenetet bemásolhatnád.
109
Segítségkérés / Tűz?« Dátum: 2016. július 01. - 22:17:01 »
Egyszerű, amíg nyomva tartja a gombot, addig rárakod a tűz objectet, amikor elengedi leveszed róla.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange 110
Segítségkérés / Folyton hibás jelszót ad be« Dátum: 2016. július 01. - 22:13:43 »if(!strcmp(inputtext, jelszo2)) 111
Szkript kérések / /me hiba.« Dátum: 2016. június 28. - 09:59:47 »
A hiba egyszerű, előszőr is for ciklussal szebben nézne ki, de ha már while ciklust használsz, akkor annak az \'i\'-nek adj kezdőértéket :
new i = 0; És ne a kód elején növeld az i-t hanem a kód után, mert ha az elején növeled akkor a 0-ás ID-t kihagyja ami tesztelés során esélyes, hogy te vagy. Szóval így nézz ki rendesen : CMD:me(playerid, params[]) 112
Szkript kérések / Bandát kéne bescriptelni, de én nem tudom!« Dátum: 2016. június 27. - 20:42:46 »
Sajnos editekkel nem foglalkozom, de ehhez még logika sem kell, csak ami VLA-ból van azt átmásolod mellé, és átnevezed kb.
113
Szkript kérések / Bandát kéne bescriptelni, de én nem tudom!« Dátum: 2016. június 26. - 23:02:46 »
Megnézed, a VLA, vagy a Groove változókból mi van azokat másolod átnevezed, és a feltételekbe beleirod.
114
SA-MP: Szerverfejlesztés / 1Mark6 - [ Inventory | Tárgy rendszer ] - MySQL R39-5« Dátum: 2016. június 26. - 12:40:02 »
Nekem így esett kézre a Plainek megalkotása, kicsit magyaros lett, de én nekem így könnyebb volt, + ha angolul írom, még azthiszik, hogy \"kopí\".
115
SA-MP: Szerverfejlesztés / 1Mark6 - [ Inventory | Tárgy rendszer ] - MySQL R39-5« Dátum: 2016. június 25. - 20:36:28 »1Mark6 - [ Invetory | Tárgy rendszer ] - MySQL R39-5
A rendszer tartalmazza :
Tárgy létrehozás : Lehetőségünk van arra, hogy a játékban hozzunk létre saját tárgyakat, ezt a \"/tárgylétrehozás\" paranccsal tehetjük meg. Ennek a parancsnak 2 paramétere van, mégpedig < Tárgy Név > és a < Tárgy Objekt >. Ha tárgynévnek olyan adatot adunk meg, amely már létezik ( Létező tárgy nevét irod be ) akkor hibaüzenetet kapunk, mivel nemtudod kétszer ugyanazt a tárgyat létrehozni. A tárgyobjekt, 2. paraméter azt a célt szolgálja, hogy amikor azt a bizonyos tárgyat eldobjuk azzal az Object-el fog legenerálódni. Tárgy törlés : Lehetőségünk van arra, hogy a már létező tárgyat töröljük a rendszerből a \"/tárgytörlés\" paranccsal. Ez akkor kedvező amikor például elgépeljük az adott tárgy nevét, illetve egyéb alkalmakkor használatos. A parancsnak 1 paramétere van a < Tárgy Név >, ebbe a paraméterbe annak a tárgynak a nevét kell megadni amelyiket törölni szeretnénk, nemlétező tárgy esetén szintén hibaüzenetet kapunk. Tárgy objekt változtatás : Lehetőségünk van arra, hogy a már létező tárgynak az objektjét megváltoztathassuk. Ezt a \"/tárgyobjekt\" paranccsal tudjuk végrehajtani. Ennek a parancsnak 2. paramétere van, az egyik < Tárgy Neve >, a másik az < Új objekt >.Ha nemlétező tárgy nevet adunk meg hibaüzenetet kapunk. Amikor megadod az új objektet, akkor a már régi objekttel rendelkező tárgyaknak NEM fog megváltzoni az objektjük, ezt egy szerver resettel lehet korigálni. Meglehet oldani, úgy is de szerintem igy elviselhető nem szeretném tovább bonyolítani. Tárgy adás : Lehetőségünk van arra, hogy egy játékosnak tárgyat adjunk, ezt a \"/tárgyadás\" paranccsacl tudjuk megtenni. Ennek a parancsnak 3 paramétere van. < ID >, < Tárgy Név >, < Mennyiség>. Csak a szerveren fentlévő játékosoknak tudunk tárgyat adni. Csak létező tárgyat tudunk adni. A mennyiség nincs korlátozva. Tárgy elvétel : A tárgy adáshoz hasonló algoritmus, a paraméterek is megegyeznek, ezt a \"/tárgyelvétel\" paranccsal érjük el. A különbség az az, hogy a mennyiség korlátozva van, csak annyi darabot tudunk elvenni az illetőtől amennyivel rendelkezik, értelemszerűen ha van 40 darabja nem vehetünk el tőle 40+-t. Tárgyak megtekintése : A tárgyainkat a \"/táska\" paranccsal tudjuk megtekinteni. Amíg nem rendelkezel tárgyakkal, egy üres dialogot fogsz látni. ( Gondoltam, hogy kiirtaom, hogy nincsen tárgyad, de azért csak szebb esztétikailag, amikor látod is, hogy üres az a \"táska\"). Azonban, ha van valamilyen tárgyad az megjelenik ott. Tárgyak lista : Megnézhetjük a létező tárgyakat is a \"/tárgylista\" paranccsal. Ez alapján tudjuk megszerezni azokat az információkat, amik szükségesek a parancsaink használatához. ( Itt tudjuk megnézni, hogy melyik tárgy létezik, illetve az objektje változott-e vagy nem ). Segítség a játékban : Amennyiben szükségünk van segítségre, használhatjuk a \"/tárgyhelp\" parancsot, amely azonban segít nekünk, tájékoztat a tárgy rendszerben előforduló parancsokról. Megyjezés : A leírás, lehet kicsit sablonosra sikeredett, de így tudtam kihangsúlyozni azokat az információkat amiket én fontosnak találok. A létrehozott tárgyaknak viselkedésünk, létrehozáskor NINCS, ez a módban kell nekünk megírni, a TargyHasznalat - plain-nél. A játékban csupán a tárgy nevét, és az objektjét tudjuk kezelni. Információk
A filterscript elkészülésében közremüködő személy(ek) : Kyosuke_Hiroshi, az ő segítségére számíthattam mindig illetve, segítőkészen válaszolt, hallgatta meg a panaszaimat. És még közremüködtek a sampfórum lakói akik kisebb-nagyobb reakció idővel válaszoltak a kérdéseimre, közülök nem emelek ki senkit, ne hogy balhé legyen, hogy az adott személyt jobban kedvelem. Az alap ötlet : Be kell vallanom, az alap ötletet nem én találtam ki, ezt a tárgy kezelés az adatbázisból, nem változókba \"töltögetés\". Az eredeti ötletet, az EverLifeRPG v2-es módjában láttam, és gondoltam hasonlóképpen megpróbálom elkészíteni. Nos hát úgyérzem, hogy van benne hasonlóság, de az ő általuk elkészített rendszernek teljesen más a felépítése, illetve a mechanikája, az enyém csak szintaktikailag hasonlít. Remélem ezért nem fognak megkövezni, a fejlesztői. Letöltés : Filterscript : Link SQL fájl : Link Végszó
Köszönöm szépen, hogy megtekintetted a szkriptemet, remélem hasznossá vált a számodra, ha csak tanulás szempontjából akkor is. A szkript nem hibátlan illetve akadhatnak jobb megoldások is, illetve az esztétikai elrendezés számomra kedvezőképpen lett kialakítva. 1Mark6 - 2016.06.25
116
Segítségkérés / MySQL lekérdezés« Dátum: 2016. június 25. - 19:28:57 »
Előszőr is nagyon szépen köszönöm ezt a terjedelmes választ azonban google fordító barátom segitségével elolvastam a wikit, majd megállapítottam, hogy a cache-t lehet menteni
Ami alapján a ciklusban elmentettem a cache-t, majd mikor az újrafut a ciklus akkor aktiválom. Nem kell ide összefűzés, csak 4 sor public EldobottTargyakBetoltese() new Cache:betoltes; Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki segített, nemsokára érkezik az Inventory rendszerem 117
Segítségkérés / MySQL lekérdezés« Dátum: 2016. június 23. - 23:17:50 »
Kirpróbálom ha jó, akkor jár a keksz.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. június 24. - 19:39:20 ) Nos az a helyzet, hogy mostmár csak egy hibába ütközök ami az alap probléma Van ez a kód, ami az itemlista táblából kiolvassa a TargyObjekt mező értékét, majd visszaadja : TargyObjekt(nev[]) Aztán van egy betöltés kódóm : public EldobottTargyakBetoltese() Ebbe a kódba van ez a sor : EldobottTargyObjekt[id] = CreateDynamicObject(TargyObjekt(targynev),pos[0],pos[1],pos[2],0,0,0,vilag[0],vilag[1]); Amikor ez a kód lefut, lekérdezi, az objektet EZT be is tölti, de utána törli a cache-t és utána kapom ezt a képet, a logban is látszik, majd : cache is not valid. Ha viszont nincs ott a cache_delete akkor pedig full rossz Ötletek? 118
Segítségkérés / MySQL lekérdezés« Dátum: 2016. június 23. - 22:30:46 »
De az a sorok számát jelöli
Kellene az az utasítás amivel az eredményt kéred be 119
Segítségkérés / MySQL lekérdezés« Dátum: 2016. június 23. - 20:53:36 »
Igen, azt tudom én is, hogy Tquery-vel meglehet oldani, de akkor megkell adni neki egy callbacket, és ezek is csak összezavarnak, hiszen ahhoz, hogy lekérjek valamit, 3 dolgon fut végig, egyszer a lekérdezésen, utána a lekérdezésen belül a query-n, majd a callbackbe, ahol az értéket adja vissza, + akkor tele lennék ilyenekkel :
public GetItemAmountCallback // Etc. 120
Segítségkérés / MySQL lekérdezés« Dátum: 2016. június 23. - 18:49:06 »
Sziasztok !
Csinálgatok a napokban egy MySQL rendszert, ahol azonban a lekérdezésnél a cache elcsúszik, és rájöttem, hogy miért. Például, van egy lekérdezésed : GetItemAmount(playerid,itemname[]) Azonban amikor le-query-zem, akkor a cache szám növekedik eggyel, és ( például ezt a betöltésnél használom ) akkor egyel fentebb lévő cache-s adatokat kezdi el betölteni és így teljesen összekavarodik a rendszer. Nézegettem erre megoldásokat, és láttam, hogy a régebbi verzióknál, ezt úgy oldották meg, hogy : GetItemAmount(playerid,itemname[]) Vagy valahogy, így. Nos ugyebár manapság r39-5 verzióknál ez a 2 utasítás már nem létezik, és nemtudom, hogy lehetne megoldani Ötletek? |