Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bbTamas

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
106
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 06. - 20:43:06 »
Egyre nagyobb csalódás a SAMP fejlesztõi oldalal nézve.
Játékélménybe valahogy mégis jobb, felhasználóbarát, és alacsonyabb a gépigénye.
3.z kifejezett csalódás, ezeket a függvények, függvénymeghívásoknak már rég bekellett volna rakni.
Aztán megint eltelik egy év, mire lesz valami értelmes újdonság.
Hét éves lassan a SAMP de nincs arra függvény, hogy a jármû színét lekérjük.
Ebben az a vicc, hogy ezeket a hiányosságokat nem is akarják implementálni, kijavítani, beépíteni.
Ezt a hozzáállást nem értem. Úgy vannak vele, hogy meglehet oldani, akkor minek rakjanak bele egy ilyen függvényt?
Kezdjük a legalapvetõ függvényekkel, funkciókkal. Ha nem lenne Streamer plugin akkor mi lenne a SAMP-al?
Nem értem miért nem építenek be egy saját Streamert, tudom hogy van valamiféle alap object Streamer SAMP-ban ami csak xy koordinátákat veszi figyelembe.
Ez most nem a Streamer plugin ellen szólt, sõt tisztelem a készítõjét, de ezt nem neki kellett volna megcsinálni, hanem ennek alapból benne kellene, hogy legyen.
Van egy olyan érzésem, hogy az MTA a jövõben jóval több újdonsággal fog kecsegtetni, mint a SAMP, de szerintem nem árultam el ezzel nagy titkot.

107
Archívum / MTA új model berakásáról pár kérdés
« Dátum: 2014. február 03. - 18:32:47 »
Értem, köszönöm válaszodat, segítségedért ment a plussz.

108
Archívum / MTA új model berakásáról pár kérdés
« Dátum: 2014. február 02. - 13:08:02 »
Szeretnék elkezdeni MTA-ban egy saját szervert készíteni, de elõtte lenne pár kérdésem.
Szinte minden szerveren úgy látom, hogy egy Infernus-t model-jét kicserélem mondjuk egy Ferrari-ra, és ha lekérek még egy Infernus-t akkor annak is mindig Ferrari modelje lesz?
Akkor a sima \'Infernus\' modelt nem tudom elõhozni, mert kilett cserélve modelja?
Azt meglehet csinálni MTA-ban egy Infernus-t modelját átállítom Ferrarira, és egy másik Infernus modeljét átállítom Lamborghini-ra, és egymás mellé rakom?
Én az MTA függvények nevébõl azt vettem ki, hogy csak lelehet cserélni a jármûvek model-jét, és nem lehet hozzáadni új \'modeleket\'.

109
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?
« Dátum: 2014. január 30. - 14:09:40 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1391086675\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46150\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
én bbTamas megoldását használnám :)
Dfoglalo kódjában az a baj hogy pl 30 játékosnak 1-1 timer azért elég sok...nagyobb slotnál meg ne is mondjam :)
spórolni kell az erõforrással :D még ha nem is laggolsz be miatta mert elég erõs a szerver gép, attól még oda kell figyelni hogy mennyire terheled! :)
különösebb hibát nem látok bbTamas kódjában csak 1-2 dolgot amit nem így csinálnék:
 
new Float:Velocity [3];

 
ezt lokálisan hoznám létre
 
new string_[48];
format(string_,sizeof(string_),\"%d\",GetSpeed(i));

 
ide nem raknék 48 cellát szerintem a 4 is elég...
 
Ezt az elrendezést, a kedves témanyitó használta, én ezért nem nyúltam a változók neveihez, és elrendezéséhez.
Meglehet úgy is csinálni, hogy egy globális változót használunk, vagy ahogy említetted, lehet használni külön helyi változót is erre a célra.
 
new Float:Velocity [3];

 
Elvben a pawn egyszálas, tehát minden egy szálon fut, többszálas meneteket nem támogat, úgyhogy elvileg ez nem lassít a kód hatékonyságán.
Egyetértek Kovacs_Richard ahogy említette, ha sok játékos van a szerveren akkor elég komoly terhelést okozhat a sok feleslegesen létrehozott idõzítõ.

110
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?
« Dátum: 2014. január 30. - 13:17:30 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1391037159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46150\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
bbTamas, akos27, ne haragudjatok, de egy kis túlzással :facepalm:
Tamás, a forráskódot a kedves témanyitó már rég megcsinálta, de csak a 0-s ID-n mûködött, valószínûleg az elsõ hszemben leírt okok miatt, hát nem értem, miért írtad le neki (rádaásul hibásan), hogy hogy csinálja meg, mikor már egyszer megcsinálta.
Ákos, igazad van, PlayerTextDrawval is megoldható a dolog, de õ simával oldotta meg. És nem ez itt a probléma, ugyanis ha megnézed a kódját, minden játékos ID-hez csatolva létrehozott egy-egy sima TextDrawot.
A Speed timernél pedig mindent jól csinált, legalábbis ott, ahol megadta a lefuttatandó függvényeket, ugyanis ott nem kell semmi féle ciklus, meg felesleges minden játékoson végigmenni. Egyszerûen playeridhez kell csatolni a timert, az OnPlayerConncet alatt meghívva. Így ráadásul csak azt a playert nézi majd a timer, aki online van a szerveren. A kód viszont lemaradt:
 
SetTimerEx(\"Speed\", 500, true, \"i\", playerid);

 

Már ne is haragudj, hogy ezt mondom, de mégis minek minden egy játékoshoz hozzárendelni egy idõzítõt?
Egyértelmûen felesleges, én tartom magam ahhoz, hogy amit leírtam megoldás, az sokkal hatékonyabban dolgozik/mûködik mint az általad javasolt megoldás.
Ciklusnál van egy feltétel ami ellenõrzi, hogy játékos online van-e, hogy vezetõ sofõr-e, ha nem, akkor nem fut le a függvény.
Én csak kijavítottam, hogy miért nem mûködik neki.
Kérlek szépen mutasd már meg légyszíves, hogy az én általam javasolt kódba mitõl hibás?
Nyilván neki is kell alakítani neki rajta valamit.

111
Segítségkérés / MySQL hiba..
« Dátum: 2014. január 29. - 23:26:56 »
Szerintem ez StrickenKid mysql pluginjához tartozó függvények.
Tölts le ezt a plugint:
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=2829073&postcount=945
Adott operációs rendszernek megfelelõt tölsd le, ha sima linux-os nem megy probáld meg a static változatott.

112
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?
« Dátum: 2014. január 29. - 22:47:28 »
Parancsolj, én így oldanám meg:
Amit alakítottam rajta, meghívunk egy ciklust, esetünkben 100 ms-ként ami végigmegy az összes játékoson.
Ami kiszámítja a sebbeséget DE csak akkor ha a játékos sõför (azért csináltam így mert kódóban csak akkor jeleníti meg a textdraw-ot ha sõför), és utána textdraw értékét átállítja a kiszámított értékre.
 
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
new Float:Velocity [3];
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
  Textdraw0 = TextDrawCreate(502.000000, 372.000000, \"-\");
  TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
  TextDrawFont(Textdraw0, 2);
  TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.300000, 1.000000);
  TextDrawColor(Textdraw0, -1);
  TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
  TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
  TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
}
SetTimer(\"Speed\", 100, true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
  TextDrawHideForAll(Textdraw0);
  TextDrawDestroy(Textdraw0);
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
}
else if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
}
return 1;
}
forward Speed();
public Speed()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    new string_[48];
   format(string_,sizeof(string_),\"%d\",GetSpeed(i));
   TextDrawSetString(Textdraw0,string_);
}
}
}
stock GetSpeed ( playerid , mode = 1 )
{
    GetVehicleVelocity ( GetPlayerVehicleID ( playerid ) , Velocity [ 0 ] , Velocity [ 1 ] , Velocity [ 2 ] ) ;
    return IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) ? floatround ( ( ( floatsqroot ( ( ( Velocity [ 0 ] * Velocity [ 0 ] ) + ( Velocity [ 1 ] * Velocity [ 1 ] ) + ( Velocity [ 2 ] * Velocity [ 2 ] ) ) ) * ( !mode ? 105.0 : 162.5 ) ) ) * 1 ) : 0;
}

113
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. január 26. - 21:28:37 »
Idézetet írta: lanviier date=1390681481\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4990, 1646.1953, -2414.0703, 17.9297, 0.25);
erre miért ad ki hibát?
az on game mode init alá rakom be pedig
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Impossible\\gamemodes\\bare.pwn(264) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 
Rakd a OnPlayerConnect függvény alá:
Azért ír hibát mert hiányzik a playerid paraméter.
Tehát helyesen:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4990, 1646.1953, -2414.0703, 17.9297, 0.25);
    return 1;
}

114
Segítségkérés / Timer leállás/összeakadás
« Dátum: 2014. január 12. - 13:26:48 »
Minek rakod külön SF-be a verseny rendszert?
Mért nem írod be GM-be?
Próbáld meg úgy, hogy beírod a Gamemod-ba a versenytrendszert.

115
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. január 11. - 20:11:06 »
Feltételnél cseréld ki erre:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,-2983.099853, 478.314666, 0.974063))

116
Szkript kérések / Rangok /admins-ban!
« Dátum: 2014. január 04. - 01:32:02 »
Szerintem ez a ciklus ebben a formában nem helyes:
 
for(new x, level; x < MAX_PLAYERS; x++)

 
Én így csinálnám meg:
 
CMD:admins(playerid,params[])//Online Adminisztrátorok lekérdezése(Player)
{
   new string[256], name[MAX_PLAYER_NAME],adminstr[20];
   for(new x = 0;x < MAX_PLAYERS; x++)
{
if(!IsPlayerConnected(x)) continue;
switch(PlayerInfo
  • [Admin])

{
   case 1: adminstr = \"Moderátor\";
   case 2: adminstr = \"Admin\";
   case 3: adminstr = \"FõAdmin\";
   case 4: adminstr = \"Tulaj\";
}
if(PlayerInfo
  • [Admin] != 0)

{
   GetPlayerName(x, name, sizeof(name));
   format(string, sizeof(string), \"{F81414}%s%s[%s]{6EF83C}(ID:%i) - {FFAF00}Szint:{FF00EA} %i\\n\", string, name, adminstr,x, PlayerInfo
  • [Admin]);

}
   }
   if(!strlen(string)) SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"Jelenleg nincs Online Adminisztrátor!\");
   else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ADMINS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Online Adminisztrátorok:\", string, \"Bezár\", \"\");
   return 1;
}

117
Segítségkérés / 1. TELEPORTÁLÁS JÁRMÛVEL, ÉS LESPAWNOLÁS
« Dátum: 2014. január 02. - 17:39:19 »
Parancs után, írj return 1; -et.
Így elvben jónak kell lennie, de inkább használj ZCMD-d parancsfeldolgozót, azzal könnyebb létrehozni és kezelni a parancsokat.
Kicsit átírtam, úgy, hogy ha jármû sofõr vagy, akkor jármûvet is elteleportálja.
Ez alapján remélem áttudod írni a többit.
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/md\", cmdtext, true) == 0)
{
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   SetPlayerPos(playerid, 1245.7649,-767.5915,91.9814);
}
else
{
   new id = GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehiclePos(id,1245.7649,-767.5915,91.9814);
   PutPlayerInVehicle(playerid,id,0);
}
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\" Elteleportátál MadDog házához!\");
return 1;
    }
}

118
Segítségkérés / /mute - kifagy a szerver
« Dátum: 2014. január 01. - 15:24:50 »
sscanf-nál nem adtad meg a céltároló méretét.
 
sscanf(params,\"uds[500]\",id,perc,indok)

 
500 az túl sok, bõven elég lenne 64 is.

119
Segítségkérés / Gyors & takarékos fájlkezelõ?
« Dátum: 2013. december 31. - 00:04:48 »
Dini majdnem, hogy a leglassabb fájlkezelõ.
Én Y_less Y_INI-t vagy a DOF2-t ajánlom.

120
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. november 30. - 16:03:35 »
Lemaradt a kérdõjel, akkor már most módosítóm a módomat, köszi  a segítséget. :)

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal