Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Game94

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 27
106
Segítségkérés / Rendes_Zene SPAWN alá
« Dátum: 2011. december 29. - 17:14:19 »
Töltsd le a legújabb szerver mappát sa-mp.com-ról és amit benne találsz pawno-t, azzal konvertáld .amx-re.
Azért nincs definiálva, mert szerintem régebbi pawnoval próbálod konvertálni és abban még nem volt ilyen funkció.
Edit: ɐʞzssǝlosz megelõzött :)

107
Kérdések, Segítség / Server Weblap
« Dátum: 2011. december 29. - 17:13:43 »
De ne használjon atw-t, mert nem fog mûködni rajta az e107.
Az atw-nek nagyon szar a mysql-je és ezért nem futnak rajta rendesen ezek a cms rendszerek.
Ha mindenképpen ingyenes tárhelyet akarsz használni akkor nézd meg ezeket. (olyanok mint az atw.hu)
http://fw.hu
http://uw.hu

108
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer hiba
« Dátum: 2011. december 29. - 09:33:37 »
Azért nem mûködik, mert loginnál nem nyitod meg a fájlt, hanem csak be akarod tölteni az adatokat.
Egyébként az elején a SetPVarInt fölösleges, mert kilépéskor automatikusan törli az adatokat, szóval ha valaki belép akkor neki alapból 0-a lesz az értéke

110
Segítségkérés / Ne kelljen rákattintani a SPAWN gombra
« Dátum: 2011. december 28. - 19:37:14 »
[pawn]public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
      SpawnPlayer(playerid);
      return 1;
}[/pawn]

111
Segítségkérés / Név kifagyás
« Dátum: 2011. december 28. - 13:57:49 »
Ha csak ennyi infót adsz akkor nem fog tudni senki se segíteni.
Le kellett volna írnod hogy milyen admin rendszert használsz, meg be kellett volna másolnod az OnPlayerConnect callback-et, mert valószínûleg ott van a hiba oka.

112
Segítségkérés / Két kérdés (változó és parancsfeldolgozó)
« Dátum: 2011. december 27. - 19:11:22 »
Igen, tudom hogy ezt jelenti ez a warning, de nem ez a gond.
Mivel nincs hash nevû változó létrehozva a módomban.
Itt le van írva hogy mi a gond, de nem tudok túl jól angolul.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=185611&page=10

113
Segítségkérés / Két kérdés (változó és parancsfeldolgozó)
« Dátum: 2011. december 27. - 17:46:31 »
Köszi a segítséget.
Átolvastam alaposabban az YCMD-nek a funkcióit, inkább ezt használom ;D
Edit:
Beraktam a módomba az YCMD-t, de az a gondom vele hogy kidob egy csomó warning-ot:
[pawn]C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(793) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1191) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1243) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1264) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1326) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1519) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1600) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1706) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1955) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
9 Warnings.[/pawn]
Edit2: Most néztem hogy Notepad ++ al nem a legjobb.. Valami megoldás?

114
Segítségkérés / Bejelentkezés
« Dátum: 2011. december 27. - 17:00:06 »

115
Segítségkérés / Lagg
« Dátum: 2011. december 27. - 16:56:34 »
Nem, szerintem nem ezzel lesz a gond.
Amirõl én beszéltem azt így lehet kiküszöbölni:
[pawn]for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
         {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
               //valami történjen
            }
         }[/pawn]
Ezt azért jó így használni, mert ha az adott játékos nincs csatlakozva akkor nem futnak le fölöslegesen a sorok.
Néhány ciklusnál még nem is olyan fontos, de egy komolyabb módban már okozhat problémát.

116
Segítségkérés / Két kérdés (változó és parancsfeldolgozó)
« Dátum: 2011. december 27. - 16:51:57 »
Lenne két kérdésem:
Szerintetek melyiket használjam?
Az alap változókat (new xy;) vagy a PVar-t használjam? Szerintetek melyik a gyorsabb és melyiket célszerûbb használni ?
A második kérdés:
Melyik parancsfeldolgozót érdemes használni és miért ?
ZCMD + sscanf vagy YCMD + sscanf ?

117
Segítségkérés / NPC készítõ IG
« Dátum: 2011. december 27. - 16:36:54 »
Ha jól tudom ilyen nincs. Csak record-al lehet felvenni.

118
Segítségkérés / 50 ponttol parancs hasznalas hogyan?
« Dátum: 2011. december 27. - 16:30:43 »
Azért mert az include<zcmd> -t kihagytad a mód elejérõl.
És azért nem ad 50 pontnál, mert Skyline elírta :D
Tessék:
[pawn]#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if(GetPlayerScore(playerid)<50) /*lekrédezzük mennyi pontja van*/ return /*ha nincs rá elég pontja üzenetet küldünk neki:*/ SendClientMessage ( playerid, 0xFB0000FF, \"HIBA: Nincs elég pontod hogy használhasd ezt a parancsot!\" ) ;
   if(GetPlayerScore(playerid)>=50) /*lekrédezzük mennyi pontja van*/ return /*ha elég pontja van rá: itt egy fegyvert adunk neki:*/ GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]

119
Segítségkérés / Ha berakok egy modellt,mindenki azt a modellt látja
« Dátum: 2011. december 27. - 16:28:38 »
SA:MP-ben nincs ilyen lehetõség, csak MTA-ban

120
Segítségkérés / Lagg
« Dátum: 2011. december 27. - 15:28:38 »
Ha nagyon sok változód van az okozhat gondokat, de a bool változó elvileg nem okozhat gondot.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 27
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal