Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 106
Segítségkérés / Rendes_Zene SPAWN alá« Dátum: 2011. december 29. - 17:14:19 »
Töltsd le a legújabb szerver mappát sa-mp.com-ról és amit benne találsz pawno-t, azzal konvertáld .amx-re.
Azért nincs definiálva, mert szerintem régebbi pawnoval próbálod konvertálni és abban még nem volt ilyen funkció. Edit: ɐʞzssǝlosz megelõzött 107
Kérdések, Segítség / Server Weblap« Dátum: 2011. december 29. - 17:13:43 »
De ne használjon atw-t, mert nem fog mûködni rajta az e107.
Az atw-nek nagyon szar a mysql-je és ezért nem futnak rajta rendesen ezek a cms rendszerek. Ha mindenképpen ingyenes tárhelyet akarsz használni akkor nézd meg ezeket. (olyanok mint az atw.hu) http://fw.hu http://uw.hu 108
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer hiba« Dátum: 2011. december 29. - 09:33:37 »
Azért nem mûködik, mert loginnál nem nyitod meg a fájlt, hanem csak be akarod tölteni az adatokat.
Egyébként az elején a SetPVarInt fölösleges, mert kilépéskor automatikusan törli az adatokat, szóval ha valaki belép akkor neki alapból 0-a lesz az értéke 109
Segítségkérés / valaki tudna nekem ajánlani egy jó gangzone makert?« Dátum: 2011. december 29. - 09:26:33 »110
Segítségkérés / Ne kelljen rákattintani a SPAWN gombra« Dátum: 2011. december 28. - 19:37:14 »
[pawn]public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{ SpawnPlayer(playerid); return 1; }[/pawn] 111
Segítségkérés / Név kifagyás« Dátum: 2011. december 28. - 13:57:49 »
Ha csak ennyi infót adsz akkor nem fog tudni senki se segíteni.
Le kellett volna írnod hogy milyen admin rendszert használsz, meg be kellett volna másolnod az OnPlayerConnect callback-et, mert valószínûleg ott van a hiba oka. 112
Segítségkérés / Két kérdés (változó és parancsfeldolgozó)« Dátum: 2011. december 27. - 19:11:22 »
Igen, tudom hogy ezt jelenti ez a warning, de nem ez a gond.
Mivel nincs hash nevû változó létrehozva a módomban. Itt le van írva hogy mi a gond, de nem tudok túl jól angolul. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=185611&page=10 113
Segítségkérés / Két kérdés (változó és parancsfeldolgozó)« Dátum: 2011. december 27. - 17:46:31 »
Köszi a segítséget.
Átolvastam alaposabban az YCMD-nek a funkcióit, inkább ezt használom Edit: Beraktam a módomba az YCMD-t, de az a gondom vele hogy kidob egy csomó warning-ot: [pawn]C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(793) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1191) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1243) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1264) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1326) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1519) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1600) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1706) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\samp 0.3d\\pawno\\include\\YSI\\y_commands.inc(1955) : warning 219: local variable \"hash\" shadows a variable at a preceding level Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 9 Warnings.[/pawn] Edit2: Most néztem hogy Notepad ++ al nem a legjobb.. Valami megoldás? 115
Segítségkérés / Lagg« Dátum: 2011. december 27. - 16:56:34 »
Nem, szerintem nem ezzel lesz a gond.
Amirõl én beszéltem azt így lehet kiküszöbölni: [pawn]for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { //valami történjen } }[/pawn] Ezt azért jó így használni, mert ha az adott játékos nincs csatlakozva akkor nem futnak le fölöslegesen a sorok. Néhány ciklusnál még nem is olyan fontos, de egy komolyabb módban már okozhat problémát. 116
Segítségkérés / Két kérdés (változó és parancsfeldolgozó)« Dátum: 2011. december 27. - 16:51:57 »
Lenne két kérdésem:
Szerintetek melyiket használjam? Az alap változókat (new xy;) vagy a PVar-t használjam? Szerintetek melyik a gyorsabb és melyiket célszerûbb használni ? A második kérdés: Melyik parancsfeldolgozót érdemes használni és miért ? ZCMD + sscanf vagy YCMD + sscanf ? 117
Segítségkérés / NPC készítõ IG« Dátum: 2011. december 27. - 16:36:54 »
Ha jól tudom ilyen nincs. Csak record-al lehet felvenni.
118
Segítségkérés / 50 ponttol parancs hasznalas hogyan?« Dátum: 2011. december 27. - 16:30:43 »
Azért mert az include<zcmd> -t kihagytad a mód elejérõl.
És azért nem ad 50 pontnál, mert Skyline elírta Tessék: [pawn]#include <a_samp> public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(GetPlayerScore(playerid)<50) /*lekrédezzük mennyi pontja van*/ return /*ha nincs rá elég pontja üzenetet küldünk neki:*/ SendClientMessage ( playerid, 0xFB0000FF, \"HIBA: Nincs elég pontod hogy használhasd ezt a parancsot!\" ) ; if(GetPlayerScore(playerid)>=50) /*lekrédezzük mennyi pontja van*/ return /*ha elég pontja van rá: itt egy fegyvert adunk neki:*/ GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); return 1; } return 0; }[/pawn] 119
Segítségkérés / Ha berakok egy modellt,mindenki azt a modellt látja« Dátum: 2011. december 27. - 16:28:38 »
SA:MP-ben nincs ilyen lehetõség, csak MTA-ban
120
Segítségkérés / Lagg« Dátum: 2011. december 27. - 15:28:38 »
Ha nagyon sok változód van az okozhat gondokat, de a bool változó elvileg nem okozhat gondot.
|