Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - scripter

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
106
Segítségkérés / CMDMessageToAdmins
« Dátum: 2014. február 26. - 19:03:23 »
LAdmin?
Error?

107
Segítségkérés / Klánrendszer(gang system)
« Dátum: 2014. február 26. - 18:12:53 »
Sziasztok :)
Sajnos megint van egy kis problémám.
Irogatom a klánrendszerem.
Épp egy nagyon bonyolult részéhez, a meghíváshoz értem(nem akarom elmondani, hosszú lenne).
Már azt a CODE-ot irtam, ami betölti a játékos fájl-jából a klán ID-ket, amelyek meghívták õt.
Ez fájlban vhogy így néz ki:
 
Invites=3,5,84,3(stb...)

 
És a kód csak az elsõ ID-t tölti be:
 
stock AddInvitesToPlayer(playerid)
{
format(ClanFile,sizeof(ClanFile),SaveAccounts,Name(playerid));
if(dini_Exists(ClanFile))
{
new invites[MAX_CLANS];
for(new i=0;i<MAX_CLANS;i++)
{
   sscanf(dini_Get(ClanFile,\"Invites\"),\"p<,>i\",invites);
   ClanInvite[playerid][invites] = true;
}
}
return 1;
}

 
Itt az \'i\'-t tudom hogy csak 1 integert jelöl, ezért akarnám megkérdezni azt hogy: hogy tudnám az \'i\'-t olyanra cserélni, amely az egészet eltárolná, majd a játékos változóiba adagolná... :(
Elõre is köszönöm! :)
Sziasztok.

108
Beszélgetés / Kijevi zavargások
« Dátum: 2014. február 21. - 18:33:12 »
Borzasztó. Mivel itt élek Ukrajnában ( :( ) hamar a fölembe jutott az, hogy azért megy ez az egész, mert siettetni akarják az elnökválasztást a felkelõk: ami 2015-ben lenne amugy.
Az elnök, ha lehet így mondani \"elvette az emberek pénzét az államnak, ami aztán szépen zsebrement\".
Vannak politikusok, melyeket kirángattak a felkelõk és ott mindenki elõtt iratták elá a lemondásukat.
Az amerikaiak nem engedik ki politikusokat az országból. A számlájuk be van fagyasztva. Az állam olyan törvényt is hozott, hogy ha egymás után megy 5+ autó, akk azok bandának számítanak, és ha elkapják õket a berkutosok(ukrán fõ zsaruság(majdnem mint az FBI)) akk mennek a börtönbe, senkit nem érdekel ha ez véletlen adódik. Olyan brutális dolgok is vannak, pl: az autópályán az autósok jogosítványát ak47-el kérik el, stb(le se tudnám irni).
Friss hírek:
A választást elõrehozták. A *berkutosok legnagyobb vezetõje lemondott tisztjérõl: \"Képtelen vagyok a saját népem ellen harcolni.\".
Lehet nem érzitek eléggé át a dolgot... de azért gondoljátok bele magatokat, hazafelé(akárhonnan) mindig 110%-osan kell figyelj, nehogy bekövetkezzen a legrosszabb(nem részletezném, annyit mondok, nehogy megverjenek, kiraboljanak, a többit érzékenyebb lelkûek miatt nem irom le).
Ha kapok friss híreket, rögtön irok.

109
Segítségkérés / Autó tuning / Alap Interiorok
« Dátum: 2014. február 21. - 12:53:28 »
hát a legegyszerübben:
behozod a listában a lehetséges spoiler-eket;
pl az elsõ az uranus-é a második az elegy-é(stb.)
kiválassza az elsõ;
és ha nem ül uranusban...
( if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID)==IDE AZ AUTÓ MODEL ID-KÉT)
{ blablabla....
}
 <--ez ha benne van.)
ha nincs benne akk egy \'else\'-vel kiküszöbölheted: else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy Uranus-ban!\");
ha nem érthetõ akk bocs, de igy kell. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 21. - 12:54:05 )

jah upsz:
*GetPlayerVehicleID(playerid)

110
SA-MP: Szerverfejlesztés / /fegyverad parancs
« Dátum: 2014. január 14. - 16:35:32 »
Ha nem értenéd:
helytelen:
 new string[256];
format(string,sizeof(string),\"szöveg és a változó helye 1\",a változó);
format(string,sizeof(string),\"szöveg és a változó helye 2\",a változó);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
SendClientMessage(playerid,-1,string);

 
helyes:
new string[256];
format(string,sizeof(string),\"szöveg és a változó helye 1\",a változó);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
format(string,sizeof(string),\"szöveg és a változó helye 2\",a változó);
SendClientMessage(playerid,-1,string);

111
SA-MP: Szerverfejlesztés / Számológép
« Dátum: 2014. január 11. - 18:48:11 »
Szerintem meg ér egy dicséretet. :)
Grat.
Csak így tovább.

112
Segítségkérés / Dialog menük
« Dátum: 2014. január 04. - 13:11:18 »
    #DEFINE DIALOG_TELEPORT 865 // SOME RANDOM NUMBER TO BE DEFINED!
 
   CMD:tele(playerid,params[]) // ZCMD,download if you don\'t have it
   {
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CLASS,DIALOG_STYLE_LIST,\"SANFIERRO\\nLAS VENTURAS\\n OTHER CITY\",\"TELEPORT!\",\"CANCEL\"); // the \\n Indicates the next city so if you want to add a new city you must do \\n
   }
   public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem, inputtext[])
   {
      switch(dialogid) // Lookup the dialogid
       {
           case DIALOG_TELEPORT
           {
               if(!response) // if they press \"CANCEL!\"
               {
                   SendClientMessage(playerid,-1, \"You cancelled.\");
                   return 1; // We processed it
               }
               switch(listitem) // This is far more efficient than using an if-elseif-else structure
               {
                   case 0: // Listitems start with 0, not 1
                   {
                   //SAN FIERRO TELEPORT STUFF HERE!
                   }
                   case 1:
                   {
                   //LAS VENTURAS TELEPORT STUFF HERE!
                   }
                   case 2:
                   {
                   //OTHER CITY TELEPORT STUFF HERE!
                   }
                   // Add the rest of your listitems for dialog 1 here so if you want to add more cities,write case 3: etc.
               }
           }
   }

 
van ez.
És ez ilyen egyszerû:
egy item használatakor csak egy másik dialogot hoz be.
pl:
 
                    case 0: // Listitems start with 0, not 1
                   {
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MITTOMÉN,DIALOG_STYLE_LIST,\"Cím\",\"ide a szöveg,\\nide is(igy tovább, közzé. \\n)\",\"Ha továbbmegy\",\"Ha kilép\");
                   }

 
És ezt így lehet tovább csinálni :)

113
Segítségkérés / Szerverbe nem mutatja az összes mappot. Miért?
« Dátum: 2014. január 03. - 14:14:37 »
Szedd le a netrõl a streamer v2.6.1-et Incognito-tól.
A módban lévõ objecteket konvertáld át CreateDynamicObject-be.

114
Segítségkérés / TextDraw hiba
« Dátum: 2014. január 02. - 12:12:24 »
Na elfelejtettem.  ;D
De láttam olyat scriptekbe, hogy anélkül is megy.  :@

115
Segítségkérés / TextDraw hiba
« Dátum: 2014. január 02. - 09:39:09 »
Na...
Ha nem másoltál errort már mind1.
Elmondom szerintem.
Globális változóként kell létrehozni.
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS];
Ne de a \"változó után\" a [TextDraw1]-et csak enum-mal lehet. Így:
 
enum veh
{
TextDraw1,
TextDraw2,
//és így tovább(utolsó után nem kell vesszõ)
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][veh];

 
Ha így csináltad akk nem tudom mi lehet vele. :)

116
SA-MP: Szerverfejlesztés / "Kisvasút" ~ mappolt sin, mappolt "vonat"
« Dátum: 2014. január 01. - 18:44:02 »
Jó lett de.
Nem jól tudom, vagy ha egy kicsit is rosszul mapoltad a pályát akk a vonat átmegy a falon ki oda ahol sinek sincsenek.
Ha tesztelted bocsi. :)

117
Segítségkérés / Segítség filterscriptben
« Dátum: 2013. december 23. - 11:12:32 »
Max 16 fs lehet benne. De erre való a MOD, hogy ne minden fs-be legyen, hanem a mododba szépen bele kell rakni, ha más netrõl szedel le.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 23. - 11:12:59 )

*már

118
SA-MP: Szerverfejlesztés / RPG Szerverre "Index"
« Dátum: 2013. november 18. - 17:53:12 »
:facepalm: :facepalm: :facepalm:

119
SA-MP: Szerverfejlesztés / ATM robbery system
« Dátum: 2013. november 16. - 16:54:30 »
:) :) :)

120
Archívum / Belsõ Interriorr Mappolás HELP!!!!!!!!!
« Dátum: 2013. november 11. - 18:10:11 »
::| ::| ::| ::| ::|
Mármint hogy:
1. Egy teljesen új interiort
2. Vagy az interior belsejéhez mapolni
????

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal