Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [RC]Farkas

Oldalak: 1 ... 6 7 [8]
106
Segítségkérés / MAX AUTÓK SZÁMA
« Dátum: 2013. január 03. - 20:44:55 »
Szerintem ezt használd ez rendesen megy és át tod irni a lehivó parancsot autora is parancs /v [kocsi név] vagy [id] [szin1] [szin2]
 
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
forward VehicleOccupied(vehicleid);
}
CMD:v(playerid, params[])
{
new Index;
              new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
              if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /v [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
                            if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,string);
}
CMD:respawncars(playerid,params[]){
#pragma unused params
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Jármûvek Respawnolva!\");
GameTextForAll(\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Jarmuvek ~g~respawnolva Admin altal!\", 3000,3);
for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)
{
if(!VehicleOccupied(cars))
{
   SetVehicleToRespawn(cars);
}
}
return 1;
}

107
Segítségkérés / Mentés
« Dátum: 2013. január 03. - 17:46:58 »
Halli
Nos szoval nekem egy ojan kéne ha belép Dm be akor ot ahol belépet mentse el a pozicioját a fegyvereit és a skinjét is és amikor kilép Dm-böl akor ezeket töltse visza
Remélem érthetöen irtam

108
Segítségkérés / Na hagya belépni DM be ami munkába van
« Dátum: 2013. január 02. - 20:07:56 »
Mit nem értesz belép a munkába és akor letiltja a /woodm parancsot enyi kéne

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 02. - 20:20:36 )

Ez a kod a muka parancshoz
CMD:soldier(playerid, params[])
{
if(munkaid[playerid] != -2) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Már beléptél egy munkába /exitjob a kilépéshez\");
new str[128];
    munkaid[playerid] = 10;
Attisz[playerid] = SetTimerEx(\"Morpheusz\",ZEUSZ*1000*60,true,\"d\",playerid);
    format(str,sizeof(str),\"%s Katona Munkába Állot\",pName(playerid));
    SendClientMessageToAll(0x33AA33AA,str);
    SetPlayerPos(playerid,278.3516,1955.8640,17.6406);
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}

109
Segítségkérés / Na hagya belépni DM be ami munkába van
« Dátum: 2013. január 02. - 18:50:53 »
De igy nem jó nekem csak egy parancs nem kéne menyen ha munkába van pl csak a /woodm nem kéne menyen ha belép munkába.
A töbi parancs menyen de csak ez nem

110
Segítségkérés / Na hagya belépni DM be ami munkába van
« Dátum: 2013. január 02. - 18:28:57 »
Halli
Nos a címbõlis látszik, hogy ojan kéne hogyha egy player munkába van akor mikor beirja a dm be való csatlakozó parancsot akor ne hagya, hogy belépjen dm be csak ha kilépet a munkábol

111
Segítségkérés / Zombi DM
« Dátum: 2013. január 02. - 16:38:07 »
Hi all
Nekem egy oja dm kellene ahol a plazerek zombik ellen küzdenek de a zombik npc-ok legyenek ugy, hogy mikor csatlakozik a dm hez e kelyen válaszon hogy zombi akar lenni vagy ember hanem direkt embernek tegye be és legyenek bent zombik is de ezek a zombik csak a dm benn legyenek
Találtam egy scriptet de ebben az a baj hogy a zombik mindenüt otvanak és nekem csak a dm benn kéne legyenek
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=33441
ez a script amit találtam

112
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2013. január 02. - 15:52:09 »
Inkáb nem folytatom
És az amit kértem neki se tudok fogni, hogy hogy kell ha meg adna valaki egy elinduló pontot akor meg tudnám csinálni

113
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2013. január 01. - 16:17:42 »
Rossz a helyesírásom és inkáb segits abban amit kértem és nem javits ki és nem /felet hanem /delet
És ha nem tetszik hogy rasszul irok akor nem olvasd el :thumbsdown:

114
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2013. január 01. - 12:46:37 »
De nem lehet belé ojat csinálni, hogyha rosz hejre teszed a butrot vagy a falat vagy ha nem tetszik és mást akarsz akor amig nem menteted el az obijektet azt akor lehesen kitörölni pl /delet vagy /del
parabcsal

115
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Bútorrendszer (V1)
« Dátum: 2012. december 30. - 16:52:22 »
Halli
Ezt meglehete ugy csinálni, hogy csak a házban használhasa ezt a parancsot mer ugy nem lenne jó ha az utcákon mindenüt butorok lennének xd.
Na ha meg lehet csinálni akor, hogy kell ha valaki tuda pls irha le.
THX elöre is.
És még annyi, hogy a Butorokat nem lehet törölni

116
Segítségkérés / kötelezõ Bejelentkezés
« Dátum: 2012. december 28. - 20:26:03 »
Ladmin4v2

117
Segítségkérés / kötelezõ Bejelentkezés
« Dátum: 2012. december 28. - 17:34:16 »
Hello
Nekem egy ojan leirás vagy script kellene hogyha oja jön fell a szerora aki mér regisztrálva van akor ne hagya adig hogy lespawnojon amig nem jelentkezet be és ha nem jelentkezet be akor mikor rámegy a spawn gombre akor egy Dialog ugorjon fell hogy Elöször jelentkez be /login pasword Feliratal

118
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mute
« Dátum: 2012. december 23. - 12:07:56 »
Nekem is megy de ha mutezok akor a Perc nel nem anyit ir amenyit én irok hanem pl irok 1 percet és ot az üzenetbe ki ír 60000 percet de ez ugy telik le mind az 1 perc csak ne irjon ki 60000 hanem irja ki az 1 percet
Ebben tudna nekem segiteni valaki

Oldalak: 1 ... 6 7 [8]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal